Wij zitten al een tijdje weer te twijfelen. Nu wonen we niet in NL en is alles hier (VK) al kerststemming én hebben we de eerste kerstbomen in huizen al gezien, toch voelt 't zo... vroeg.... Misschien binnenkort in elk geval de raamverlichting maar 's ophangenquote:Op zaterdag 22 november 2014 12:06 schreef Seven. het volgende:
Kick. Ongetwijfeld zijn er mensen die 'm dit jaar al hebben staan?
Ik kwam mijn boom ook tegen. M'n handen jeuken om hem neer te zettenquote:Op zaterdag 22 november 2014 16:12 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb de boom uit de berging gehaaldhij zit nog in z'n doos, dat wel
Ik ga het morgen gewoon doen! Omdat het kan! En ach, we wonen op vier hoog, niemand die het zietquote:Op zaterdag 22 november 2014 20:06 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik kwam mijn boom ook tegen. M'n handen jeuken om hem neer te zetten
Hmm.. ik woon op 5 hoog .. nog even een nachtje over slapenquote:Op zaterdag 22 november 2014 21:29 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik ga het morgen gewoon doen! Omdat het kan! En ach, we wonen op vier hoog, niemand die het ziet
Dat doe ik ookquote:Op zondag 23 november 2014 16:06 schreef Anne het volgende:
Ik wacht gewoon braaf tot 6 december. Dat vind ik wel een mooie datum.
En dat valt nog op een zaterdag ook.
Ik ga hem volgende week optuigen.quote:
Ha! goeie tip. Zat ook een beetje te dubben wanneer ik dat ding zal optuigen.quote:Op zondag 23 november 2014 16:06 schreef Anne het volgende:
Ik zeg ook net zoiets tegen m'n manquote:Op zondag 23 november 2014 16:06 schreef Anne het volgende:
Hoe kom ik op jullie adressenlijst?quote:Op donderdag 27 november 2014 15:17 schreef valentijn101 het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag de eerste lading uitdeelzakjes voor december gemaakt. (Ipv kerstkaarten)
Zakjes met walnoten uit eigen tuin.
Laat december maar komen
En de kerstbomen van dit jaar:quote:Op maandag 2 december 2013 11:34 schreef motorbloempje het volgende:
Ja hoi!
Show hier je kerstversiering! Kerstbomen, kerstdorpen, lichtjes, kaarsjes, kitch, klassiek, neon, flikkerend en wat dies meer zij.
TS begint:
1 december! Aangestoken door vrienden die ook al op 1 december begonnen (ze/we doen hier niet aan Sinterklaas) hebben wij ook maar de boom en versieringen uit 't stof gehaald! Had ook nog een kleiner kerstboompje voor in de eetkamer besteld, en wat lampjes gekocht voor voor 't raam. We zijn nog lang niet klaar met versieren, máár het begin is er!
Kerstboom en cotton ball lights in de woonkamer:
Kerstboompje en cotton ball lights + slinger in de dining room:
Guirlande met wat blauwe lichtjes en een slinger op de kast in de dining room:
IK BEN GEEN FEE-MOD MAAR IK HEB DAT STIEKEM TOCH GEDAAN HIHIHIHIHIquote:Op maandag 8 december 2014 14:41 schreef Renesite het volgende:
MAAK HEM IN EEN KOPPELINGGG
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |