haha, ja jouw boom is niet echt rustgevendquote:
BRIL FUCKING JANT!quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:28 schreef bleiblei het volgende:
Na onze boom die SQ gepost heeft, ook het kerstdorpje.
Eerst wat sfeer pics:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En zo ziet het geheel eruit.
[ afbeelding ]
Het zijn een drietal dozen die je gewoon kan kopen, gecombineerd met zelfbouwmeuk (zoals dat kerkje). Het interieur van het kerkje moet nog, maar daarna laat ik het hierbij dit jaar, ga volgend jaar wel weer nieuwe dingen bouwen.
Wat een schatje!!quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:25 schreef WeirdlyWired het volgende:
Kerst in mijn kamer!![]()
[ afbeelding ]
godsamme, jouw konijn is een baasquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:25 schreef WeirdlyWired het volgende:
Kerst in mijn kamer!![]()
[ afbeelding ]
Wat onwijs leukquote:Op zaterdag 22 december 2012 16:28 schreef bleiblei het volgende:
Na onze boom die SQ gepost heeft, ook het kerstdorpje.
Eerst wat sfeer pics:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En zo ziet het geheel eruit.
[ afbeelding ]
Het zijn een drietal dozen die je gewoon kan kopen, gecombineerd met zelfbouwmeuk (zoals dat kerkje). Het interieur van het kerkje moet nog, maar daarna laat ik het hierbij dit jaar, ga volgend jaar wel weer nieuwe dingen bouwen.
Rendier en poppenquote:
Het is je vergeven. Meneer heeft pas geleden een pluk en knip beurt gehad. Hierdoor zijn zijn haartjes voor ook geknipt. Mijn vriend en ik vonden het in eerste instantie ook een cavia/hamsterquote:Op zondag 23 december 2012 10:20 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
ik dacht dat het een hamster was
zit er een boom onder die snoepfabriek?quote:Op zondag 23 december 2012 13:21 schreef Janena het volgende:
Idee voor onze boom volgend jaar:
[ afbeelding ]
Thanxquote:Op zondag 23 december 2012 12:46 schreef WeirdlyWired het volgende:
Het is je vergeven. Meneer heeft pas geleden een pluk en knip beurt gehad. Hierdoor zijn zijn haartjes voor ook geknipt. Mijn vriend en ik vonden het in eerste instantie ook een cavia/hamster
Wat een mooie boom heb jij. Leuk die vliegtuigjes erin.quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:43 schreef Ireth het volgende:
Heb net een nieuwe camera dus de kerstboom was ff een leuk object om hem op uit te testen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik was er alquote:Op zondag 15 december 2013 00:17 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
FEE / Show hier je kerstbomen en -versiering! De 2013-editie!
quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:11 schreef douche-eendje het volgende:
2 weken geleden gewonnen met de kerstbingo van werk.
gaaf zeg!quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:23 schreef Scootmobiel het volgende:
Haha, geinig, die Enterprise in de boom!![]()
Deze heb ik een keer gekocht (was door de fabrikant óók als kerstboomversiering bedoeld, maar staat nu op m'n bureau):
[ afbeelding ]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |