Hier (VK) mag het!quote:Op maandag 2 december 2013 11:57 schreef controlaltdelete het volgende:
Zo vroeg al de boom in huis? Ik zet helemaal geen boom dit jaar ik ben er toch niet
Het een sluit het ander toch niet uit. Misschien hebben ze aan de andere kant van de kamer wel een opgetuigde zwarte Piet staan.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:01 schreef kurk_droog het volgende:
Zuurpruimen die nu al een kerstboom hebben staan, gatverdamme, wacht gewoon tot na 5 december.
quote:Op woensdag 4 december 2013 23:56 schreef Perenijsje het volgende:
[..]
Het een sluit het ander toch niet uit. Misschien hebben ze aan de andere kant van de kamer wel een opgetuigde zwarte Piet staan.
Bent u niet te druk met inpakken en zulks om u drukt te maken over kerstbomen? Of heeft u even pauze?quote:Op donderdag 5 december 2013 10:39 schreef SinterkIaas het volgende:
NU AL!? Hier kan de Sint niet om juichen
Ik zal vanavond eens wat gaan aftuigen.
Ik heb daar mijn sla.. pieten voorquote:Op donderdag 5 december 2013 11:07 schreef Sangha het volgende:
[..]
Bent u niet te druk met inpakken en zulks om u drukt te maken over kerstbomen? Of heeft u even pauze?![]()
quote:Op donderdag 5 december 2013 11:10 schreef SinterkIaas het volgende:
[..]
Ik heb daar mijn sla.. pieten voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt zeggen wat je wilt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |