Haha, dat soort (gekleurde) lampjes heeft m'n moeder ook nogquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:24 schreef Scootmobiel het volgende:
De onze dit jaar (bij daglicht en avond):
[ afbeelding ]
We hebben al ruim 20 jaar deze zelfde gekleurde lampjes in de boom (één snoer van 15 en één van 16 stuks), en ze doen het nog steeds prima.![]()
Sommigen vinden het maar kitscherig, die gekleurde lampjes, maar daar hebben wij mooi lak aan, haha.Ieder z'n meug, toch?
Wow mooie boom en kerststalletjequote:Op donderdag 26 december 2013 06:02 schreef female81 het volgende:
M'n roze/gouden glitterboel (afgezien van het stalletje voor ongeveer de helft mogelijk gemaakt door Kruidvat en voor ongeveer de andere helft door De Bijenkorf: prijstechnisch gezien is de boel mooi in balans.):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gekleurde lampjes zijn helemaal niet kitscherig..Maar erg leuk zelfs jammer dat wij ze niet hebben.quote:Op woensdag 25 december 2013 08:38 schreef Scootmobiel het volgende:
Dank je!
(Dus toch nog iemand die het wél kan waarderen, LOL....![]()
)
Ik houd er ook heel erg van. Medio jaren 00 heb ik er nog een aantal jaren eentje in gehangen. Maar die is inmiddels overleden.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:47 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Gekleurde lampjes zijn helemaal niet kitscherig..Maar erg leuk zelfs jammer dat wij ze niet hebben.
Ja, de enige gekleurde lampjes die je de laatste jaren in de winkels ziet zijn altijd die hele kleine, valt me weleens op... Het 'gewone' formaat krijg je overal alleen maar in wit, helaas.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:47 schreef Haaibaaike het volgende:
Gekleurde lampjes zijn helemaal niet kitscherig..Maar erg leuk zelfs jammer dat wij ze niet hebben.
Ja die van vroeger zie ik niet meer wel die kleintjes.quote:Op vrijdag 27 december 2013 08:47 schreef Scootmobiel het volgende:
Ja, de enige gekleurde lampjes die je de laatste jaren in de winkels ziet zijn altijd die hele kleine, valt me weleens op... Het 'gewone' formaat krijg je overal alleen maar in wit, helaas.![]()
(Ben ik even blij dat wij ze nog van 'vroeger' hebben.......)
Maar wie weet komt het wel weer eens helemaal in de mode, die gekleurde lampjes... Hopelijk kan je dan alsnog je slag slaan!
Je foto's zijn wel mooiquote:Op maandag 30 december 2013 10:01 schreef Ewelina het volgende:
Dank jeJammer genoeg niet zulke beste foto's, irl is het mooier.
Lijkt heel erg op mijn studie als ik weer eens niet opgeruimd heb. Wat een drukte op de achtergrond.quote:
Te weinig bergruimtequote:Op woensdag 1 januari 2014 12:44 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Lijkt heel erg op mijn studie als ik weer eens niet opgeruimd heb. Wat een drukte op de achtergrond.
je kan het ook allemaal doenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:49 schreef Ewelina het volgende:
Ik niet... ik ben aan het dubben of ik dit jaar een roze of een mintkleurige boom wil. Of toch paar paars met wit/zilver of blauw met goud.
Ik vond het roze/lila/blauwe boompje van Skaai vorig jaar erg mooi.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je kan het ook allemaal doen
Wij moeten inkrimpen... op de kerstboomplek staat nu een box, en dus moeten we een kleinere boomMaar ik ga het gewoon compenseren met andere kerstmeuk
quote:
Ik heb bij de Bijenkorf schitterende lichtroze ballen en pegel gezien.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je kan het ook allemaal doen
Wij moeten inkrimpen... op de kerstboomplek staat nu een box, en dus moeten we een kleinere boomMaar ik ga het gewoon compenseren met andere kerstmeuk
Dat was ik ook van plan.quote:Op maandag 3 november 2014 12:58 schreef Iwanius het volgende:
Ik zou alvast gaan inkopen aangezien zo eind november de meeste mensen de winkels zullen gaan bevolken voor de Sint en Kerst dagen en met alle gevolgen van dien.
quote:
Ik heb het dit jaar ook vroeg te pakken. Heb al een houten kerstboompje bij de action gekocht en een paar leuke hangers voor in de boom.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:18 schreef Ewelina het volgende:
[..]!
Ik ben vandaag gezwicht. Ik heb de eerste versiering al gekocht.![]()
En nu kan ik niet wachten om de boom op te tuigen
Die blauwgroene pegel heb ik ook gekochtquote:Op zaterdag 8 november 2014 17:17 schreef SEMTEX het volgende:
Buitgemaakte kerstballen vandaag, boom moet nog komen (we kopen elk jaar een blauwspar):
[ afbeelding ]
en:
[ afbeelding ]
Jouw hysterische boom is altijd top! Dit past er weer prima bij.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:17 schreef SEMTEX het volgende:
Buitgemaakte kerstballen vandaag, boom moet nog komen (we kopen elk jaar een blauwspar):
[ afbeelding ]
en:
[ afbeelding ]
Ooh die kauwgomballenautomaatquote:Op zaterdag 8 november 2014 17:17 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
en:
[ afbeelding ]
Yup!quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ooh die kauwgomballenautomaatbijenkorf?
Ik ook, en het hele kerstdorp daarbij.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:20 schreef SEMTEX het volgende:
Ik kijk ook heel erg uit naar foto's van Danny & Knorretjes boom
quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:17 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
en:
[ afbeelding ]
Zoo dat ziet er goed uit. Waar hebben jullie dit vandaan en tegen welke prijs?quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:47 schreef Ewelina het volgende:
Mijn nieuwe aankoopjes:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
de veer van de pauw
[ link | afbeelding ]
Bijenkorf. Prijs: het deed mijn creditcard pijnquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:02 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
[..]
Zoo dat ziet er goed uit. Waar hebben jullie dit vandaan en tegen welke prijs?
Bijenkorf?quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:05 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Bijenkorf. Prijs: het deed mijn creditcard pijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |