je kan het ook allemaal doenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:49 schreef Ewelina het volgende:
Ik niet... ik ben aan het dubben of ik dit jaar een roze of een mintkleurige boom wil. Of toch paar paars met wit/zilver of blauw met goud.
Ik vond het roze/lila/blauwe boompje van Skaai vorig jaar erg mooi.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je kan het ook allemaal doen
Wij moeten inkrimpen... op de kerstboomplek staat nu een box, en dus moeten we een kleinere boomMaar ik ga het gewoon compenseren met andere kerstmeuk
quote:
Ik heb bij de Bijenkorf schitterende lichtroze ballen en pegel gezien.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je kan het ook allemaal doen
Wij moeten inkrimpen... op de kerstboomplek staat nu een box, en dus moeten we een kleinere boomMaar ik ga het gewoon compenseren met andere kerstmeuk
Dat was ik ook van plan.quote:Op maandag 3 november 2014 12:58 schreef Iwanius het volgende:
Ik zou alvast gaan inkopen aangezien zo eind november de meeste mensen de winkels zullen gaan bevolken voor de Sint en Kerst dagen en met alle gevolgen van dien.
quote:
Ik heb het dit jaar ook vroeg te pakken. Heb al een houten kerstboompje bij de action gekocht en een paar leuke hangers voor in de boom.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:18 schreef Ewelina het volgende:
[..]!
Ik ben vandaag gezwicht. Ik heb de eerste versiering al gekocht.![]()
En nu kan ik niet wachten om de boom op te tuigen
Die blauwgroene pegel heb ik ook gekochtquote:Op zaterdag 8 november 2014 17:17 schreef SEMTEX het volgende:
Buitgemaakte kerstballen vandaag, boom moet nog komen (we kopen elk jaar een blauwspar):
[ afbeelding ]
en:
[ afbeelding ]
Jouw hysterische boom is altijd top! Dit past er weer prima bij.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:17 schreef SEMTEX het volgende:
Buitgemaakte kerstballen vandaag, boom moet nog komen (we kopen elk jaar een blauwspar):
[ afbeelding ]
en:
[ afbeelding ]
Ooh die kauwgomballenautomaatquote:Op zaterdag 8 november 2014 17:17 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
en:
[ afbeelding ]
Yup!quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ooh die kauwgomballenautomaatbijenkorf?
Ik ook, en het hele kerstdorp daarbij.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:20 schreef SEMTEX het volgende:
Ik kijk ook heel erg uit naar foto's van Danny & Knorretjes boom
quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:17 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
en:
[ afbeelding ]
Zoo dat ziet er goed uit. Waar hebben jullie dit vandaan en tegen welke prijs?quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:47 schreef Ewelina het volgende:
Mijn nieuwe aankoopjes:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
de veer van de pauw
[ link | afbeelding ]
Bijenkorf. Prijs: het deed mijn creditcard pijnquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:02 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
[..]
Zoo dat ziet er goed uit. Waar hebben jullie dit vandaan en tegen welke prijs?
Bijenkorf?quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:05 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Bijenkorf. Prijs: het deed mijn creditcard pijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |