Tof in huize Danny en Knorretjequote:Op dinsdag 11 december 2012 07:31 schreef Danny het volgende:
Ik heb er zelf weinig mee gedaan, maar knorretje is met de boom iets meer dan een volle dag bezig geweest. In totaal heeft het versieren van het huis zo'n 4 dagen in beslag genomen.
Wat een groot huis heb jij. Ik ben blij dat ik mijn boom neer kan zetten! Jij kan wel meerdere bomen kwijt bijwijzen van sprekenquote:
Dat! Als ik zoveel huis had, verzoop mijn kleine boompje. Die is denk ik niet groter dan die plant achter bij de deur bij Dannyquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:50 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat een groot huis heb jij. Ik ben blij dat ik mijn boom neer kan zetten! Jij kan wel meerdere bomen kwijt bijwijzen van spreken
Die poezenfoto!!!quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:17 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Opvangkitten Elektra loopt de hele tijd rondjes onder de boom en probeert met een tweepotige techniek te ballen eruit te meppen dus maar eens kijken hoe lang het zootje überhaupt blijft staan.
[ afbeelding ]
Ik vind ze vooral kitsch die gekleurde lampjes, maar kerst hoort kitschquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:11 schreef Scootmobiel het volgende:
[..]
Die poezenfoto!!!![]()
![]()
![]()
Wel een toepasselijke naam hierbij trouwens, Elektra....![]()
Dit is mijn boom dit jaar (een nepperd van de Hema, 1.80 m hoog), met een verlicht kerkje eronder, dat voortdurend van kleur wisselt:
[ afbeelding ]
Sommigen schijnen die gekleurde lampjes nogal ordinair te vinden, maar daar heb ik mooi maling aan...![]()
Dank je!quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:29 schreef Haaibaaike het volgende:
Nou ik vind gekleurde lampjes leuk.. Helaas heb ik witte lampjes voor mijn boom. Leuk Scootmobiel de gekleurde lampjes en je boom ook. Trouwens ik vind al de bomen leuk die ik gezien hebt.
ik heb er ook zo in de boom, wat is er niet goed aan?quote:Op zondag 9 december 2012 18:16 schreef uniekhoorn het volgende:
[ afbeelding ]
MOrgen misschien de slingers toch eromheen, kweet niet
Leuk hoor en dat vindt de kat ookquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:17 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Mijn boompje;
[ afbeelding ]
De boom en de kaarslampjes () heb ik gekregen van mijn moeders neef die al aardig op leeftijd is en de boel opzetten teveel werk vond worden. Decoratiemateriaal heb ik voor een prikkie bij elkaar proberen te rapen, de kerstballen en boekjes zijn uit de uitverkoop van vorig jaar, ik had geen slingers maar heb decoratielint gebruikt wat ik al jaren geleden eens gekocht had, het egeltje met klok in z'n buik is een ketting, sleuteltje vond ik in een laatje van mijn tweedehands kaptafel, de katjes heb ik gekregen van mijn schoonzus.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Opvangkitten Elektra loopt de hele tijd rondjes onder de boom en probeert met een tweepotige techniek te ballen eruit te meppen dus maar eens kijken hoe lang het zootje überhaupt blijft staan.
[ afbeelding ]
Briljantie!quote:Op woensdag 12 december 2012 22:47 schreef lady-wrb het volgende:
oké hier wat indrukken van ons kerstgedoe:
en weer een boom buiten
[ afbeelding ]
geweldig!quote:Op zondag 16 december 2012 10:29 schreef hydrah het volgende:
Een slechte foto. Ik dacht van, dit jaar pak ik het eens anders aan.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 december 2012 22:20 schreef RockabeIIa het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn suikerspin galore
Sodeju! Da's lef hebben.quote:Op zondag 16 december 2012 22:20 schreef RockabeIIa het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn suikerspin galore
Van een bloemenwinkel, maar m'n moeder heeft hem een jaar of 10 geleden gekocht dus ik weet niet of je hem nog kan vindenquote:Op maandag 17 december 2012 16:19 schreef soapie het volgende:
[..]
Dat houten huisje is gaaf zeg, weet je toevallig nog waar die vandaan komt???
Hij is echt heel leuk!!quote:Op maandag 17 december 2012 16:48 schreef msacras het volgende:
[..]
Van een bloemenwinkel, maar m'n moeder heeft hem een jaar of 10 geleden gekocht dus ik weet niet of je hem nog kan vinden
Schattig hè! Hij staat echt al sinds ik me kan herinneren elk jaar onder de kerstboom. Misschien even bij tuincentra/bloemenwinkels kijken voor iets soortgelijks?quote:
Ga ik zeker doen, thanks!!quote:Op maandag 17 december 2012 17:19 schreef msacras het volgende:
[..]
Schattig hè! Hij staat echt al sinds ik me kan herinneren elk jaar onder de kerstboom. Misschien even bij tuincentra/bloemenwinkels kijken voor iets soortgelijks?
haha, ja jouw boom is niet echt rustgevendquote:
BRIL FUCKING JANT!quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:28 schreef bleiblei het volgende:
Na onze boom die SQ gepost heeft, ook het kerstdorpje.
Eerst wat sfeer pics:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En zo ziet het geheel eruit.
[ afbeelding ]
Het zijn een drietal dozen die je gewoon kan kopen, gecombineerd met zelfbouwmeuk (zoals dat kerkje). Het interieur van het kerkje moet nog, maar daarna laat ik het hierbij dit jaar, ga volgend jaar wel weer nieuwe dingen bouwen.
Wat een schatje!!quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:25 schreef WeirdlyWired het volgende:
Kerst in mijn kamer!![]()
[ afbeelding ]
godsamme, jouw konijn is een baasquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:25 schreef WeirdlyWired het volgende:
Kerst in mijn kamer!![]()
[ afbeelding ]
Wat onwijs leukquote:Op zaterdag 22 december 2012 16:28 schreef bleiblei het volgende:
Na onze boom die SQ gepost heeft, ook het kerstdorpje.
Eerst wat sfeer pics:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En zo ziet het geheel eruit.
[ afbeelding ]
Het zijn een drietal dozen die je gewoon kan kopen, gecombineerd met zelfbouwmeuk (zoals dat kerkje). Het interieur van het kerkje moet nog, maar daarna laat ik het hierbij dit jaar, ga volgend jaar wel weer nieuwe dingen bouwen.
Rendier en poppenquote:
Het is je vergeven. Meneer heeft pas geleden een pluk en knip beurt gehad. Hierdoor zijn zijn haartjes voor ook geknipt. Mijn vriend en ik vonden het in eerste instantie ook een cavia/hamsterquote:Op zondag 23 december 2012 10:20 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
ik dacht dat het een hamster was
zit er een boom onder die snoepfabriek?quote:Op zondag 23 december 2012 13:21 schreef Janena het volgende:
Idee voor onze boom volgend jaar:
[ afbeelding ]
Thanxquote:Op zondag 23 december 2012 12:46 schreef WeirdlyWired het volgende:
Het is je vergeven. Meneer heeft pas geleden een pluk en knip beurt gehad. Hierdoor zijn zijn haartjes voor ook geknipt. Mijn vriend en ik vonden het in eerste instantie ook een cavia/hamster
Wat een mooie boom heb jij. Leuk die vliegtuigjes erin.quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:43 schreef Ireth het volgende:
Heb net een nieuwe camera dus de kerstboom was ff een leuk object om hem op uit te testen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik was er alquote:Op zondag 15 december 2013 00:17 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
FEE / Show hier je kerstbomen en -versiering! De 2013-editie!
quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:11 schreef douche-eendje het volgende:
2 weken geleden gewonnen met de kerstbingo van werk.
gaaf zeg!quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:23 schreef Scootmobiel het volgende:
Haha, geinig, die Enterprise in de boom!![]()
Deze heb ik een keer gekocht (was door de fabrikant óók als kerstboomversiering bedoeld, maar staat nu op m'n bureau):
[ afbeelding ]
quote:
Wij zitten al een tijdje weer te twijfelen. Nu wonen we niet in NL en is alles hier (VK) al kerststemming én hebben we de eerste kerstbomen in huizen al gezien, toch voelt 't zo... vroeg.... Misschien binnenkort in elk geval de raamverlichting maar 's ophangenquote:Op zaterdag 22 november 2014 12:06 schreef Seven. het volgende:
Kick. Ongetwijfeld zijn er mensen die 'm dit jaar al hebben staan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |