Briljantie!quote:Op woensdag 12 december 2012 22:47 schreef lady-wrb het volgende:
oké hier wat indrukken van ons kerstgedoe:
en weer een boom buiten
[ afbeelding ]
geweldig!quote:Op zondag 16 december 2012 10:29 schreef hydrah het volgende:
Een slechte foto. Ik dacht van, dit jaar pak ik het eens anders aan.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 december 2012 22:20 schreef RockabeIIa het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn suikerspin galore
Sodeju! Da's lef hebben.quote:Op zondag 16 december 2012 22:20 schreef RockabeIIa het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn suikerspin galore
Van een bloemenwinkel, maar m'n moeder heeft hem een jaar of 10 geleden gekocht dus ik weet niet of je hem nog kan vindenquote:Op maandag 17 december 2012 16:19 schreef soapie het volgende:
[..]
Dat houten huisje is gaaf zeg, weet je toevallig nog waar die vandaan komt???
Hij is echt heel leuk!!quote:Op maandag 17 december 2012 16:48 schreef msacras het volgende:
[..]
Van een bloemenwinkel, maar m'n moeder heeft hem een jaar of 10 geleden gekocht dus ik weet niet of je hem nog kan vinden
Schattig hè! Hij staat echt al sinds ik me kan herinneren elk jaar onder de kerstboom. Misschien even bij tuincentra/bloemenwinkels kijken voor iets soortgelijks?quote:
Ga ik zeker doen, thanks!!quote:Op maandag 17 december 2012 17:19 schreef msacras het volgende:
[..]
Schattig hè! Hij staat echt al sinds ik me kan herinneren elk jaar onder de kerstboom. Misschien even bij tuincentra/bloemenwinkels kijken voor iets soortgelijks?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |