Zoiets?quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:26 schreef _Joy_ het volgende:
Even een off-topic vraagje aan de liefhebbers van kerstversiering:
Mijn oma had vroeger een koperkleurige versiering, onderop zette je theelichtjes, bovenin hingen engeltjes (of zoiets) en die gingen bewegen door de warmere lucht van de kaarsjes.
Als kind vond ik het fascinerend!
Weet iemand hoe zo'n ding heet? Ik kijk wel s in kringloopwinkels maar heb er nog nooit 1 gevonden.
Jaaa die zijn leuk!!!!quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:26 schreef _Joy_ het volgende:
Even een off-topic vraagje aan de liefhebbers van kerstversiering:
Mijn oma had vroeger een koperkleurige versiering, onderop zette je theelichtjes, bovenin hingen engeltjes (of zoiets) en die gingen bewegen door de warmere lucht van de kaarsjes.
Als kind vond ik het fascinerend!
Weet iemand hoe zo'n ding heet? Ik kijk wel s in kringloopwinkels maar heb er nog nooit 1 gevonden.
Inderdaad, dat idee jaquote:Op dinsdag 9 december 2014 12:29 schreef bondage het volgende:
[..]
Zoiets?
http://www.huyss.nl/kerst-windmill-engel-waxinelichthouder.html
Graag gedaan. Dit is ook wel een leuke trouwens:quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:43 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
Inderdaad, dat idee jaBedankt!
Kerstmolen dus, eens kijken of ik een leuke kan vinden.
Super! Wat een mooie boom!quote:Op maandag 8 december 2014 23:42 schreef SEMTEX het volgende:
Avondshot
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Later zal ik meer detailshots nemen.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:48 schreef bondage het volgende:
[..]
Graag gedaan. Dit is ook wel een leuke trouwens:
[ afbeelding ]
http://www.allesinwonderl(...)tmolen-spinning-tree
Heeft geen toeters, wel bellen
Ah, ik zie gelukkig niet dubbel dus.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom zijn er eigenlijk twee kerstboom showtopics in FEE? Kunnen die niet gemerged worden?
Heel mooi.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:22 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Super! Wat een mooie boom!
Mijn eigen glitterorgie:
[ link | afbeelding ]
Details:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Guirlande:
[ link | afbeelding ]
Thanksquote:Op dinsdag 9 december 2014 16:41 schreef Stormqueen het volgende:
di van Semtex staat er al!
Wil even eendoen voor de jaws-lamp ook, ook al is dat offtopic
Wauwquote:Op maandag 8 december 2014 23:42 schreef SEMTEX het volgende:
Avondshot
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi!quote:
Och wat lelijk, ieder zijn smaak natuurlijkquote:Op maandag 8 december 2014 23:42 schreef SEMTEX het volgende:
Avondshot
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een bazendingenquote:Op dinsdag 9 december 2014 12:48 schreef bondage het volgende:
[..]
Graag gedaan. Dit is ook wel een leuke trouwens:
[ afbeelding ]
http://www.allesinwonderl(...)tmolen-spinning-tree
Heeft geen toeters, wel bellen
Zeker.quote:
Wat heerlijk hysterischquote:Op donderdag 11 december 2014 22:17 schreef Janena het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het wordt elk jaar érnstiger' maar ik denk dat ik nu wel zo ongeveer het kitch-hoogtepunt bereikt heb?
De treinbaan onder de boom zou eerst IN de boom gaan rijden maar toen kwam ik hartje zomer de Mickey-baan tegen voor een heel zacht prijsje dus dat kon ik niet laten schieten...
Nu moet het treintje maar onder de boom rijden.
Ik heb nog wat roze lampjes gehaald in de uitverkoop bij Hema en er liggen er nog een hoop witte ballen op zolder.
Nu eens kijken of ik volgend jaar aan een grotere (kwaliteits) boom kan komen zodat alles in 1 boom gaat passen.
Edit: Filmpje van de Mickey skibaan (niet onze boom trouwens):
Rood met goud is een mooie combi, dat heb ik ook in mijn boomquote:Op vrijdag 12 december 2014 18:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Renesite en Patrique zijn een stelletje.
Heerlijk, die hysterische bomen. Mijn kitsch rood/goude boom staat weer, hélemaal volgestouwd
.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Ik heb ook nog geen foto's gespot.quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:26 schreef valentijn101 het volgende:
Heb ik de boom van Danny dit jaar gemist of staat ie nog niet op?
Waarschijnlijk hebben Knorretje en Danny momenteel een dagtaak aan het optuigen van die boom.quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:26 schreef valentijn101 het volgende:
Heb ik de boom van Danny dit jaar gemist of staat ie nog niet op?
Je hoer ligt. Obvious.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:17 schreef nikky het volgende:
Ik kom mijn hoerenboom ook showen.
[ afbeelding ]
Ik heb geen horizontale boom. Zou je misschien wel verwachten in deze context.
Tinypic is niet lief.
Met wie heeft jouw boom het dan allemaal gedaan?quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:17 schreef nikky het volgende:
Ik kom mijn hoerenboom ook showen.
[ afbeelding ]
Ik heb geen horizontale boom. Zou je misschien wel verwachten in deze context.
Tinypic is niet lief.
2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007,2008,2009,2010,2011,2012,2013 en nu 2014.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:24 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Met wie heeft jouw boom het dan allemaal gedaan?
kunststof?quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:27 schreef nikky het volgende:
[..]
2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007,2008,2009,2010,2011,2012,2013 en nu 2014.
Ja. Heerlijk!quote:
doe dan gewoon geen boomquote:Op zaterdag 13 december 2014 23:33 schreef nikky het volgende:
[..]
Ja. Heerlijk!
Even testen of dit wel werkt.
[ afbeelding ]
Jij hebt er oog voorquote:Op zaterdag 13 december 2014 23:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
er staan sowieso pas drie echte bomen tussen dit jaar
Ik vroeg me af of die kadootjes wel echt zijn.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:33 schreef nikky het volgende:
[..]
Ja. Heerlijk!
Even testen of dit wel werkt.
[ afbeelding ]
Ja die zijn echt. Zijn geen grote cadeaus. Maar kleine leuke dingen voor dochterlief.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vroeg me af of die kadootjes wel echt zijn.
Geweldig! Haar nog minstens 11 dagen in spanning laten zittenquote:Op zaterdag 13 december 2014 23:38 schreef nikky het volgende:
[..]
Ja die zijn echt. Zijn geen grote cadeaus. Maar kleine leuke dingen voor dochterlief.
ik ben liefhebber van echtquote:
Mijn nepperd staat er alweer voor het 19e jaar en na deze ronde gaat hij naar de kringloopwinkel. Volgend jaar een echte!quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben liefhebber van echtal zijn de nepperds ook allemaal weer prachtig versierd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |