Thnxquote:Op woensdag 3 december 2014 20:47 schreef bondage het volgende:
Zoals ik aangaf in het kerstpakketten topic ben je hier tweede kerstdag welkom als je zin hebt. Ik woon in Assen. Ben die dag anders ook alleen thuis dus zou het erg leuk vinden om wat gezelschap te hebben.
quote:Op woensdag 3 december 2014 20:47 schreef Toto69 het volgende:
Tis dat ik dan geen kant op kan maar anders kwam ik langs Poessamen painten.
Maar goed initiatief.
quote:Op woensdag 3 december 2014 20:50 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
En ik stel mijn zoon ook niet bloot aan zo'n verdorven geest als de jouwe
Vind je het rijden vervelend of is het een geldkwestie? In dat tweede geval hoeven we niet moeilijk te doen, ik betaal de brandstofkosten voor je.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:49 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Thnx![]()
Ik hou jou sowieso even op 'reserve' om het even vervelend te zeggen, Assen is eigenlijk best wel ver rijden
quote:Op woensdag 3 december 2014 20:52 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
OMGMijn eerste sig
Ik had zo'n gigantische kutdag vandaag, you made my day
Een geldkwestiequote:Op woensdag 3 december 2014 20:51 schreef bondage het volgende:
[..]
Vind je het rijden vervelend of is het een geldkwestie? In dat tweede geval hoeven we niet moeilijk te doen, ik betaal de brandstofkosten voor je.
Is idd goed te doen. Ik betaal in dat geval de brandstof voor je, blijft het voor jou ook leuk en hoef je je daar geen zorgen om te makenquote:Op woensdag 3 december 2014 20:55 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Een geldkwestie![]()
Ik moet de volgende dag alweer naar Oosterwolde (halverwege) en dat is al met al ook alweer 80km.
Het is 63km/50min rijden. Al met al wel te doen
quote:Op woensdag 3 december 2014 20:58 schreef bondage het volgende:
[..]
Is idd goed te doen. Ik betaal in dat geval de brandstof voor je, blijft het voor jou ook leuk en hoef je je daar geen zorgen om te maken
quote:Op woensdag 3 december 2014 21:01 schreef Angst het volgende:
bondage en poesopstokje, klinkt wel als een heel kinky kerst
quote:Op woensdag 3 december 2014 21:01 schreef Angst het volgende:
Gaan we spaghetti eten, lijkt wel wat op touwquote:Op woensdag 3 december 2014 21:01 schreef Angst het volgende:
Is prima, laat maar even weten. Ik heb het alvast in mijn agenda gezetquote:Op woensdag 3 december 2014 21:01 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Bij deze; tweede kerstdag date bij jou!![]()
Hoe en wat DM-en we binnenkort nog wel![]()
Leuk dit!
Arme kerstboomquote:Op woensdag 3 december 2014 21:01 schreef Angst het volgende:
Bondage is een toffe gastquote:Op woensdag 3 december 2014 21:08 schreef gianni61 het volgende:
Kerst met bondage, weet waar je aan begint
Zoals al aangegeven in het pakketten topic zit ik een beetje aan de andere kant van het land
quote:Op woensdag 3 december 2014 21:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Bondage is een toffe gast![]()
quote:Op woensdag 3 december 2014 21:14 schreef bondage het volgende:
[..]![]()
Als jij trouwens een keer zin hebt om te meeten kan dat ook geregeld worden. Je bent hier altijd welkom, ik kan eventueel ook naar Groningen komen
Gaan we keer doenquote:Op woensdag 3 december 2014 21:19 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]Klinkt goed
Lijkt me leuk! Je bent hier trouwens ook welkom.
Dankjequote:Op woensdag 3 december 2014 21:40 schreef gridjuh het volgende:
Bondage is lief en geweldig...we zijn niet alleen met kerst, maar bondage, als je een x Wilt kom een x deze kant op alsjeblieft
Waar dan ook? (okee binnen NL + 200 km)quote:Op woensdag 3 december 2014 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog meer mensen aangewezen op OV misschien? Gewoon leuk met een paar man een hapje eten ergens?
Ah, soort mini meet. Ik vind het goed als Gibson die dag ook kan natuurlijkquote:Op woensdag 3 december 2014 22:32 schreef Poesopstokje het volgende:
Koffie bij Gibson doen Bondage? Hoeven we beide maar de helft te rijden en hebben we gelijk twee vliegen in 1 klap
Desnoods bij de Ikea, dumpen we het kereltje in de ballenbak
Ik moet ook een beetje rekening houden met mijn mini, die red het niet om een hele dag wakker te zijn namelijkquote:Op woensdag 3 december 2014 22:42 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah, soort mini meet. Ik vind het goed als Gibson die dag ook kan natuurlijk
Ik heb hier een campingbedje staanquote:Op woensdag 3 december 2014 22:48 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik moet ook een beetje rekening houden met mijn mini, die red het niet om een hele dag wakker te zijn namelijkDus dan zouden we 's morgens moeten uitslapen, dan redt hij het 's middags wel. Maar als we dan al ruim anderhalf uur kwijt zijn aan reis tijd is dat ook weer zonde.
En de vraag is natuurlijk of Gibson z'n huis peuterproof isTerrorpeuterproof!
Och ja, dat leuke meisjequote:Op woensdag 3 december 2014 22:50 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb hier een campingbedje staanMijn nichtje komt hier wel eens logeren. Maar zullen ff wachten op Gibson zijn antwoord.
quote:Op woensdag 3 december 2014 22:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, klopt inderdaadIk heb Gibson ff DM gestuurd met link naar je post.
quote:Op woensdag 3 december 2014 22:32 schreef Poesopstokje het volgende:
Koffie bij Gibson doen Bondage? Hoeven we beide maar de helft te rijden en hebben we gelijk twee vliegen in 1 klap
Ik vind het helemaal primaquote:Op woensdag 3 december 2014 22:42 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah, soort mini meet. Ik vind het goed als Gibson die dag ook kan natuurlijk
Wij hadden tweede Kerstdag gepland, lukt jou dat ook?quote:Op woensdag 3 december 2014 22:57 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het helemaal primaAlleen effe kijken wanneer.
Familiequote:Op woensdag 3 december 2014 22:58 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Wij hadden tweede Kerstdag gepland, lukt jou dat ook?Komen we naar Grunn!
Het gaat JUIST om de Kerstdagen sufferdquote:Op woensdag 3 december 2014 22:59 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Familie![]()
Maar tussen die dagen en oud en nieuw lukt het me wel.
Dat gaat helaas voor mij wat lastig wordenquote:Op woensdag 3 december 2014 22:59 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Familie![]()
Maar tussen die dagen en oud en nieuw lukt het me wel.
Ik ga kijken of ik wat kan schuiven knippen en plakkenquote:Op woensdag 3 december 2014 22:59 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Het gaat JUIST om de Kerstdagen sufferd
quote:Op woensdag 3 december 2014 23:00 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik ga kijken of ik wat kan schuiven knippen en plakken
Ik houd jullie via DM op de hoogtequote:Op woensdag 3 december 2014 23:01 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Bondage en ik houden de vrijdag sowieso vrij
Joe!quote:Op woensdag 3 december 2014 23:02 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik houd jullie via DM op de hoogte
Wellicht is zo'n oproep beter/ook op zn plek in FEE?quote:Op woensdag 3 december 2014 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar dan ook? (okee binnen NL + 200 km)
Nogmaals;quote:Op donderdag 4 december 2014 00:03 schreef BlueMage het volgende:
Poesopstokje woont wel 'n beetje erg ver weg voor 'n meetmaar je was wel van harte welkom geweest bij zowel mij als m'n ouders tijdens Kerst.
Ik moest vetgedrukte 2x lezenquote:Op woensdag 3 december 2014 22:32 schreef Poesopstokje het volgende:
Wat is dit nou weer voor een belachelijke insinuatie.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:12 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Moet ik ook nog afkomstig zijn van 'het kamp' of..?
Hup! Terug naar klaagbaak jij!quote:Op donderdag 4 december 2014 18:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een belachelijke insinuatie.
Oké oké.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hup! Terug naar klaagbaak jij!
Voor mij niet hoorquote:Op donderdag 4 december 2014 18:12 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Moet ik ook nog afkomstig zijn van 'het kamp' of..?
Oh... dat laatste gaat niet lukken.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar dan ook? (okee binnen NL + 200 km)
Wat een lief aanbodquote:Op vrijdag 5 december 2014 15:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat een leuk idee zeg. Wij hebben al "verplichtingen" beide dagen. Mocht er iemand omg. 040 anders helemaal alleen zitten kan die wel 2e kerstdag mee ontbijten.
Lief van je f_r!quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat een leuk idee zeg. Wij hebben al "verplichtingen" beide dagen. Mocht er iemand omg. 040 anders helemaal alleen zitten kan die wel 2e kerstdag mee ontbijten.
wordt het ook met PB ge-kerst-meet?quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:17 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Lief van je f_r!![]()
En f_r is leuk dus! En dit topic ook!
Zo moeilijk is het nietquote:Op maandag 8 december 2014 13:14 schreef Poesopstokje het volgende:
Meer aanbieders dan vragers hier.
Even over de drempel heen jongens![]()
Ik durf de lokale kroeg nog niet eens in te stappen, dus dit is al helemaal yolo () voor mij. Soms heb je dat even nodig. Als ik het kan kunnen jullie het ook
FEE / Show hier je kerstbomen en -versiering! De 2014-editie!quote:Op maandag 8 december 2014 16:14 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Bij mij staat de boom alK'heb der zin an
Edit: Nu mét feauteauws
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor een socially awkward autist welquote:Op maandag 8 december 2014 13:31 schreef bondage het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het nietIk heb al vele mensen gemeet die ik voorheen alleen van het forum kende, altijd heel erg goed bevallen.
quote:Op maandag 8 december 2014 16:14 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Bij mij staat de boom alK'heb der zin an
Edit: Nu mét feauteauws
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thanksquote:Op maandag 8 december 2014 17:06 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Voor een socially awkward autist welIk ben nog nét geen typische zolderkamert.
[..]Gezellig!
Ja hoor, Ikea is altijd goed!quote:Op maandag 8 december 2014 17:07 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
ThanksHeb mijn best gedaan :p En voor een man vind ik het er best netjes uitzien
Ah ja, op die manierquote:Op maandag 8 december 2014 17:06 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Voor een socially awkward autist welIk ben nog nét geen typische zolderkamert.
Ik wil ook teveel geld, dan had ik ook een Ikea huis gehadquote:
Jullie zullen wel moeten, anders durf ik nooit weerquote:Op maandag 8 december 2014 17:13 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah ja, op die manierik ben best lief hoor
gibson vast ook wel
Nou teveel geld heb ik niet meer hoorquote:Op maandag 8 december 2014 17:14 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik wil ook teveel geld, dan had ik ook een Ikea huis gehad![]()
Zaterdag nog geweest, ze hadden heerlijke kindermenu pasta in het restaurant
[..]
Jullie zullen wel moeten, anders durf ik nooit weer
Nee als je heel je huis gaat inrichten met Ikea meuk ben je zo failliet als je bij de kassa aankomt jaquote:Op maandag 8 december 2014 17:14 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Klopt ik ben ook wel lief hoor.
[..]
Nou teveel geld heb ik niet meer hoorDoor omstandigheden failliet verklaard.
P.s. Geen zorgenik bijt niet.
quote:Op maandag 8 december 2014 17:17 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Nee als je heel je huis gaat inrichten met Ikea meuk ben je zo failliet als je bij de kassa aankomt ja![]()
Sorry
Zolang je maar een fatsoenlijk koffiezetapparaat hebt hoor je mij niet klagenquote:Op maandag 8 december 2014 17:21 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]Ha was het maar waar
( tis een studentenkamer trouwens
Moet nog een baan en eigen huisje fixen
)
Ik drink zo'n 10 mokken (lees; mokken, geen senseobekertjes) koffie per dag. Geheid dat je écht failliet achterblijft als ik weer vertrekquote:
Hier is het aanbod ook een vraag hoor. Anders zit ik weer alleen met kerstquote:Op maandag 8 december 2014 13:14 schreef Poesopstokje het volgende:
Meer aanbieders dan vragers hier.
Even over de drempel heen jongens![]()
Ik durf de lokale kroeg nog niet eens in te stappen, dus dit is al helemaal yolo () voor mij. Soms heb je dat even nodig. Als ik het kan kunnen jullie het ook
Heb net te horen gekregen dat ik tweede kerstdag een waakdienst moet draaien, ik moet daarvoor thuis blijven en bereikbaar zijn. Ik kan dus niet wegquote:Op maandag 8 december 2014 17:14 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik wil ook teveel geld, dan had ik ook een Ikea huis gehad![]()
Zaterdag nog geweest, ze hadden heerlijke kindermenu pasta in het restaurant
[..]
Jullie zullen wel moeten, anders durf ik nooit weer
Sorry, dat kan uiteraard ookquote:Op maandag 8 december 2014 17:35 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hier is het aanbod ook een vraag hoor. Anders zit ik weer alleen met kerst
Overleg met Gibson gehad, het is ook geen optie om samen naar jou toe te komenquote:Op maandag 8 december 2014 17:42 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb net te horen gekregen dat ik tweede kerstdag een waakdienst moet draaien, ik moet daarvoor thuis blijven en bereikbaar zijn. Ik kan dus niet weg
Ik kan dus niet naar Groningen komen. Ik wens jou en Gibson uiteraard veel plezier samen.
Indien iemand bij mij langs wil komen geen enkel probleem. Ik kan echter niet zelf de deur uit helaas.
Wat houdt je tegen?quote:Op maandag 8 december 2014 18:04 schreef zuigmarmot het volgende:
Ik zou juist heel graag eens zonder al die verplichtingen rondt de feestdagen eens rustig de tijd met mijn kinderen willen doorbrengen.
Helaas, niets aan te doen. Ik heb sinds kort andere functie en was vetgeten met kerst vrij te vragen. Dat moet ivm waakdiensten.quote:Op maandag 8 december 2014 18:26 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Sorry, dat kan uiteraard ook![]()
Jouw voorstel past ook helemaal bij mij, ik ben helemaal van het poesjekroelenJe woont helaas te ver weg, ik had met alle liefde geholpen!
Summer2Bird, lees je hier mee? Is dit niet iets voor jou?
[..]
Overleg met Gibson gehad, het is ook geen optie om samen naar jou toe te komen![]()
Ik kan jouw baas nu even wel wat aandoen
Dan doe je dat toch?quote:Op maandag 8 december 2014 18:04 schreef zuigmarmot het volgende:
Ik zou juist heel graag eens zonder al die verplichtingen rondt de feestdagen eens rustig de tijd met mijn kinderen willen doorbrengen.
In de buurtquote:Op dinsdag 9 december 2014 09:33 schreef mixonn het volgende:
Haha, daar heb ik gewoond, ik woon nu in Tilburg
Waar woon jij dan? (Welk dorp)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |