Wat is dit nou weer voor een belachelijke insinuatie.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:12 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Moet ik ook nog afkomstig zijn van 'het kamp' of..?
Hup! Terug naar klaagbaak jij!quote:Op donderdag 4 december 2014 18:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een belachelijke insinuatie.
Oké oké.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hup! Terug naar klaagbaak jij!
Voor mij niet hoorquote:Op donderdag 4 december 2014 18:12 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Moet ik ook nog afkomstig zijn van 'het kamp' of..?
Oh... dat laatste gaat niet lukken.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar dan ook? (okee binnen NL + 200 km)
Wat een lief aanbodquote:Op vrijdag 5 december 2014 15:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat een leuk idee zeg. Wij hebben al "verplichtingen" beide dagen. Mocht er iemand omg. 040 anders helemaal alleen zitten kan die wel 2e kerstdag mee ontbijten.
Lief van je f_r!quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat een leuk idee zeg. Wij hebben al "verplichtingen" beide dagen. Mocht er iemand omg. 040 anders helemaal alleen zitten kan die wel 2e kerstdag mee ontbijten.
wordt het ook met PB ge-kerst-meet?quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:17 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Lief van je f_r!![]()
En f_r is leuk dus! En dit topic ook!
Zo moeilijk is het nietquote:Op maandag 8 december 2014 13:14 schreef Poesopstokje het volgende:
Meer aanbieders dan vragers hier.
Even over de drempel heen jongens![]()
Ik durf de lokale kroeg nog niet eens in te stappen, dus dit is al helemaal yolo () voor mij. Soms heb je dat even nodig. Als ik het kan kunnen jullie het ook
FEE / Show hier je kerstbomen en -versiering! De 2014-editie!quote:Op maandag 8 december 2014 16:14 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Bij mij staat de boom alK'heb der zin an
Edit: Nu mét feauteauws
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor een socially awkward autist welquote:Op maandag 8 december 2014 13:31 schreef bondage het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het nietIk heb al vele mensen gemeet die ik voorheen alleen van het forum kende, altijd heel erg goed bevallen.
quote:Op maandag 8 december 2014 16:14 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Bij mij staat de boom alK'heb der zin an
Edit: Nu mét feauteauws
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |