Ach, mijn broer heeft ook bij mij gewoond toen het uitging met zijn ex. Dat komt wel goed.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn broertje ziet mij aankomen
Nee ook dat zou ik niet doen,
Je noemde mijn naam, dus ben gaan lezen. Het klopt dat er aanvullingsmogelijkheden zijn voor de duur van de WW.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wij hebben het nooit slecht gehad. Mijn man had afgelopen 5 jaar een inkomen van 2400-3800 netto, dat was inclusief overwerk. Overwerk is nu weggevallen, omdat de economie is ingekakt, en er te weinig werk is.
Dus ook hier kan je geen oordeel over vellen. Mijn inkomen was 1900 netto per maand. Dus met een gemiddeld inkomen van 4300 netto. Konden wij die vaste lasten van 2500 netto makkelijk betalen. (LEES: ONS HUIS en belangrijke vaste lasten)
Maar wat iedereen al zegt. Alles is verandert. Alles is duurder geworden.... en overwerk wat wegvalt.
En sowieso heeft ons huis te koop gestaan 3 jaar lang, maar je krijgt gewoon niet verkocht, ik denk dat je te makkelijk denkt
Nee gelukkig niet... hoewel, nog 2 maandjes. Maar dat komt goed ivm tijdelijke baan bij de ABN.... (nog even duimen).quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je noemde mijn naam, dus ben gaan lezen. Het klopt dat er aanvullingsmogelijkheden zijn voor de duur van de WW.
Maar is je WW dan nu op of zo?
quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:56 schreef Spezza19 het volgende:
Bij welke vacaturesite kon je ook alweer op salaris zoeken?
Ik moet namelijk een bepaald salaris hebben, anders heeft het voor mij geen zin om uberhaupt op een functie te reageren. Dus filter ik liever alvast de lagere salarissen.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Lijkt mij wel logisch... heeft geen zin om op vacatures te reageren die minder betalen dan je WW uitkering
Maar goed, dat snap jij natuurlijk niet...
Jij had me toen verteld, dat als ik een baan accepteerde voor minder salaris, dat ze dan eventueel zouden aanvullen toch?quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
erg vaag. Ik ga juist meer verdienen, ok 50-100 euro netto maar. Maar nog altijd meer dan mij WW uitkering.
Ik weet dat die mod Renesite dat een keer helemaal heeft uitgelegd aan mij (1,5 jaar geleden ofzo). Misschien moet je hem eens een pm sturen. Hij wilt je vast meer info geven....
dat laatste zou beter zijn tochquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, mijn broer heeft ook bij mij gewoond toen het uitging met zijn ex. Dat komt wel goed.
Maar denk eerder dat mijn ouders maandelijks wat bijstaan.
Ja, voor kleinere klusjes vroeger - maar dat is vóór de crisis - kon ik meestal ook al snel terecht. Dit gaat overigens om een voltijds functie en heb ook al een sollicitatiegesprek bij het betreffende bedrijf achter de rug. Mochten ze me nu in een poule plaatsen, ben ik op z'n zachtst gezegd niet blij.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Beetje afhankelijk van de functie ook, ik heb vaak korte opdrachten gewerkt waarbij de periode al van te voren vast stond. Aan de andere kant ook wel eens "aangenomen" wat er op neer kwam dat ik gewoon in een poule kwam te staan.
Ik heb er ook spijt van. Ik heb ook alleen maar een mbo 2 diploma en was ook geen held op school. Altijd spijbelen en nooit zin om te leren. Daarbij had ik ook problemen thuis waardoor mijn jeugd ook niet top was.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:18 schreef BlueMage het volgende:
Tsja niet eens 'n afgeronde MBO opleiding hebben is gewoon niet echt handig van me, ik heb er nu spijt van dat ik zo'n rommel van m'n leven heb gemaakt jaren geleden maar ja. Maandag uitkering aanvragen en druk verder gaan met solliciteren, d'r zit niet veel anders op.
Dat ligt er heel erg aan wat je zou gaan doen. Als je met een 21+ toets naar het HBO zou gaan dan kan ik je garanderen dat het leeftijdsverschil niet gigantisch is. Er zijn veel studenten die laat/later zijn begonnen, verkeerde keuzes hebben gemaakt of weer terug de collegebanken in zijn gegaan door de crisis.quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:13 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ik heb er ook spijt van. Ik heb ook alleen maar een mbo 2 diploma en was ook geen held op school. Altijd spijbelen en nooit zin om te leren. Daarbij had ik ook problemen thuis waardoor mijn jeugd ook niet top was.![]()
Ik zou nu nog steeds wel naar school willen, maar het punt is dat ik nu echt de juiste keuze wil maken. Maar moet wel eerlijk zeggen dat het mij erg moeilijk lijkt om weer naar school te gaan. Ben al 8 jaar niet meer naar school geweestEn er zit toch wel een aardige leeftijdsverschil als ik weer naar school wil.
ik denk dat de meeste mensen zo gedacht hebben de laatste jaren.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je noemde mijn naam, dus ben gaan lezen. Het klopt dat er aanvullingsmogelijkheden zijn voor de duur van de WW.
Maar is je WW dan nu op of zo?
Ken het. Bij een bedrijf staat ook nog steeds een vacature uit voor een functie waar ik ook al dik een jaar geleden op heb gesolliciteerd. Maar Hell no dat ik het opnieuw ga proberen, na de behandeling van vorige keer.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:46 schreef Swetsenegger het volgende:
Hmz, vacature waar ik 2 maanden geleden op gesolliciteerd heb EN ben afgewezen omdat er kandidaten met beter aansluitende ervaring hadden gesolliciteerd staat nu weer uit.
Ik ga gewoon weer solliciteren. Ondertussen werk ik 2 dagen in een soortgelijk vakgebied en in de branche. Misschien heb ik dit keer meer geluk.
Groot gelijk. Die dingen persoonlijk opvatten heeft echt geen nut. Succes.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:46 schreef Swetsenegger het volgende:
Hmz, vacature waar ik 2 maanden geleden op gesolliciteerd heb EN ben afgewezen omdat er kandidaten met beter aansluitende ervaring hadden gesolliciteerd staat nu weer uit.
Ik ga gewoon weer solliciteren. Ondertussen werk ik 2 dagen in een soortgelijk vakgebied en in de branche. Misschien heb ik dit keer meer geluk.
Achterlijk dit ja. Zelf een keer met hospiteren gehad. Ik geweest, krijg ik later een sms: helaas paste je niet in ons profiel en hebben we iemand anders gekozen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:46 schreef Swetsenegger het volgende:
Haha ja. Sowieso, ik vind dat soort vragen altijd van die dooddoeners. Sowieso omdat ik vaak al in de motivatiebrief aangeef hoe/wat/waarom.quote:Op maandag 10 december 2012 10:33 schreef Isabeau het volgende:
Ze willen ook nooit de nuchtere waarheid weten 'omdat ik mijn rekeningen moet betalen'
Dat is inderdaad wel lekker bijdehand....quote:Op maandag 10 december 2012 11:37 schreef J0ycie88 het volgende:
Zie ik op werk.nl een vacature voor een omscholingstraject naar receptioniste, telefoniste en administratief medewerker. Maar aangezien ik WW ontvang is deelname niet mogelijk..
Vind ik eigenlijk belachelijk...
Ja vind echt wel dat ze daar wat aan mogen doen, mij zou het persoonlijk namelijk echt wel helpen omdat ik dan een stuk breder kan solliciteren. Want de kinderopvang is echt niets op het moment. Ik kom aan nog geen 4 sollicitaties per 4 weken die ook maar enige connectie hebben met mijn werkervaring en/of opleiding. En voor winkels ben ik al gauw te oudquote:Op maandag 10 december 2012 11:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel lekker bijdehand....
In mijn geval ben ik schriftelijk ook veel zwakker als mondeling. Maar toch krijgen ze eerst naar het schriftelijk..quote:Op maandag 10 december 2012 12:27 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vraag me altijd af waarom ze zo graag een sollicitatiebrief willen hebben. Om te controleren of je foutloos kunt spellen ofzo? Motivatie en onderbouwing kun je ook mondeling toelichten.
ja je kunt ook creatiever solliciteren met misschien een youtube filmpje ofzoquote:Op maandag 10 december 2012 12:27 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vraag me altijd af waarom ze zo graag een sollicitatiebrief willen hebben. Om te controleren of je foutloos kunt spellen ofzo? Motivatie en onderbouwing kun je ook mondeling toelichten.
Mjah zou leuk zijn als ik dan alsnog mijn rekeningen had kunnen betalenquote:Op maandag 10 december 2012 12:40 schreef fh101 het volgende:
Daarom zijn er tegenwoordig ook flink wat werkzoekende die stages aannemen, zodat ze maar werkervaring op kunnen doen. Maar wat ook weer als gevolg heeft dat studenten geen stageplekken kunnen vinden...
Jammer alleen dat stages zo goed als slavenarbeid zijnquote:Op maandag 10 december 2012 12:45 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Mjah zou leuk zijn als ik dan alsnog mijn rekeningen had kunnen betalen![]()
quote:Op maandag 10 december 2012 12:40 schreef fh101 het volgende:
Daarom zijn er tegenwoordig ook flink wat werkzoekende die stages aannemen, zodat ze maar werkervaring op kunnen doen. Maar wat ook weer als gevolg heeft dat studenten geen stageplekken kunnen vinden...
Dat dus, heeft voordelen en nadelen...quote:Op maandag 10 december 2012 12:45 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Mjah zou leuk zijn als ik dan alsnog mijn rekeningen had kunnen betalen![]()
Op maandag altijd aan het eind van de middag kijkenquote:Op maandag 10 december 2012 13:09 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
Zucht er is weer niets te op de vacature sites wat echt goed aansluit bij mijn wensen.
Dan maar weer een verplichte cv opsturen naar een baan die ik hooguit als matig kan omschrijven..
Wat was de reden?quote:Op maandag 10 december 2012 15:16 schreef INViCTuS het volgende:
De ns wordt ook nie wat hoor ik net....kak
Welke standplaats en als wat? Er waren heel erg veel aanmeldingen en hebben een selectie gemaakt en de keuze viel op mensen die qua kennis en ervaring beter in het profiel passen. Altijd de ervaring he...quote:Op maandag 10 december 2012 17:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wat was de reden?
Ik heb ook bij ns gesolliciteerd. Ben benieuwd wat ze zeggen.
Conducteur standplaats Lelystad. Daar waren nog niet zoveel aanmeldingen. 1 van de weinige voordelen van Lelystadquote:Op maandag 10 december 2012 19:26 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Welke standplaats en als wat? Er waren heel erg veel aanmeldingen en hebben een selectie gemaakt en de keuze viel op mensen die qua kennis en ervaring beter in het profiel passen. Altijd de ervaring he...
hey, leuk! Gefeliciteerdquote:Op maandag 10 december 2012 18:51 schreef MissionPhailed het volgende:
Vandaag eerste werkdag gehad als inhuur archiefbeheerder bij een overheidsorganisatie 25 km verderop. Naar verluidt schoot m'n voorganger in de stress van de achterstanden en heeft de puinhoop juist verergert, zal een hele klus worden om de boel weer op orde te brengen![]()
Aangename organisatie trouwens zo op het eerste gezicht, met flexibele werktijden, regels en sympathieke collega's. Rondom Kerst en Oud & Nieuw zijn er trouwens zoveel vrije dagen (organisatie gesloten) dat het weinig scheelt met een kerstvakantie
Niet reageren op PM?quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:20 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb een record!
10:15 uur een sollicitatie gedaan via de email.
10:18 uur een afwijzing via de mail!
Das bizar, dan kunnen ze niet eens je brief + CV gelezen hebben.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:20 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb een record!
De vacature was van deze ochtend, maar was blijkbaar al vervuldquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Das bizar, dan kunnen ze niet eens je brief + CV gelezen hebben.
laatst reageerde ik ook op een vacature die inmiddels al maanden geleden was voorzienquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De vacature was van deze ochtend, maar was blijkbaar al vervuld
Haal die vacature er dan gelijk af
Overigens net een open sollicitatie gedaan n.a.v. een tip.
En voor de rest staat er inderdaad niet veel op de vacaturesites vandaag![]()
Wel 30 vacatures in 4 weken gedaan, dat is toch wel redelijk netjes weer![]()
Tsss, ik versla je alsnog gemakkelijkquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:20 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb een record!
Ik had precies dezelfde afwijzing.quote:Op maandag 10 december 2012 19:26 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Welke standplaats en als wat? Er waren heel erg veel aanmeldingen en hebben een selectie gemaakt en de keuze viel op mensen die qua kennis en ervaring beter in het profiel passen. Altijd de ervaring he...
Sheesh, das nog sneller dan de mijnequote:Op dinsdag 11 december 2012 10:20 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb een record!
Laat maar ik las te snel.. Het is een interne vacature....quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:42 schreef J0ycie88 het volgende:
Wow een vacature online die echt aansluit en in de buurt is.. Nu maar eens echt een goede brief schrijven.
Volgens mij kreeg ik vorige keer van vele de tip om een getuigschrift van mijn vorige werkgever niet mee te sturen?
(in dit geval gaat het op een werkgever die binnen een soort koepel zit met mijn vorige werkgever, is het dan nog niet slim?)
Waarom zou je dat niet doen? Ik heb die namelijk standaard in mijn CV zittenquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:42 schreef J0ycie88 het volgende:
Volgens mij kreeg ik vorige keer van vele de tip om een getuigschrift van mijn vorige werkgever niet mee te sturen?
Ik kan me de reacties niet precies meer herinneren maar het kwam er op neer dat het meestal standaard brieven zijn die werkgevers verplicht zijn mee te geven.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet doen? Ik heb die namelijk standaard in mijn CV zitten
Nee, er zijn wel meer instellingen die gewoon één vacature-site hebben en er dan met grote letters intern bijzetten. Ik ben dat ook al een aantal keer tegen gekomenquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:48 schreef lyolyrc het volgende:
De bedoeling van interne vacatures is toch dat de buitenwereld ze niet te zien krijgt?
Dus als je ze kan zien, hoor je niet tot de buitenwereld, of ze hebben de vacatures ook voor de buitenwereld opengesteld.
Misschien.. Maar misschien valt mijn brief wel opquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, er zijn wel meer instellingen die gewoon één vacature-site hebben en er dan met grote letters intern bijzetten. Ik ben dat ook al een aantal keer tegen gekomen
Waarschijnlijk zijn ze gewoon te lui om twee aparte delen te maken
Dat heb ik nog nooit gezien, maar misschien ligt dat aan de sector waarin ik zoek (technisch).quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, er zijn wel meer instellingen die gewoon één vacature-site hebben en er dan met grote letters intern bijzetten. Ik ben dat ook al een aantal keer tegen gekomen
Waarschijnlijk zijn ze gewoon te lui om twee aparte delen te maken
Ik heb een paar opvallende citaten uit aanbevelingsbrieven opgenomen in mijn cv. Complete brief heb ik op verzoek.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:42 schreef J0ycie88 het volgende:
Wow een vacature online die echt aansluit en in de buurt is.. Nu maar eens echt een goede brief schrijven.
(in dit geval gaat het op een werkgever die binnen een soort koepel zit met mijn vorige werkgever, is het dan nog niet slim?)
Hoe heb je dat verwerkt dan als ik vragen mag. Ik heb nog maar een getuigschrift.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:59 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik heb een paar opvallende citaten uit aanbevelingsbrieven opgenomen in mijn cv. Complete brief heb ik op verzoek.
Ik heb een blokje gemaakt met als titel iets in de trant van: Dit zeggen collega's over _Arual_. En daaronder twee fragmenten - korte zinnetjes - overgenomen uit aanbevelingsbrieven. Daarachter naam en functie van degene van wie de uitspraak afkomstig is. Soms kies ik voor een andere quote, ligt net aan wat er in de vacature gevraagd wordt.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:00 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Hoe heb je dat verwerkt dan als ik vragen mag. Ik heb nog maar een getuigschrift.
Daarom, beter dan Goes waar ik begin dit jaar ben geweest. En het was een hele leuke functie, maar 2 uur rijden (als ik files meereken) gaat me dan net iets te ver.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:31 schreef automatic_ het volgende:
Dat is hier om de hoek, haha. Succes!
Getuigschrift altijd meesturen! Niet moeilijk denken of doenquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:42 schreef J0ycie88 het volgende:
Moi aussi!quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet doen? Ik heb die namelijk standaard in mijn CV zitten
Origineel, leuk!quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:08 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik heb een blokje gemaakt met als titel iets in de trant van: Dit zeggen collega's over _Arual_. En daaronder twee fragmenten - korte zinnetjes - overgenomen uit aanbevelingsbrieven. Daarachter naam en functie van degene van wie de uitspraak afkomstig is. Soms kies ik voor een andere quote, ligt net aan wat er in de vacature gevraagd wordt.
Ik kon kiezen uit meerdere brieven, maar een ex-collega heeft ooit iets typerends over mij gezegd, iets wat ik altijd heb onthouden. Ik heb contact met hem opgenomen en gevraagd of ik dat citaat mocht gebruiken. Dus dat staat er dan soms ook in.
Als jij ook voor mij duimtquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:27 schreef Spezza19 het volgende:
Net dus ook een afwijsemail van de NS gekregen.Niet verwonderlijk verder.
MAAR werd wel gebeld door uitzendbureau voor een vacature waar ze mij graag voor willen stellen. Dus heb net wat dingen aangeleverd die ze wilde hebben.
Nu afwachten...
Hoop echt dat dit wat wordt, omdat ze hier ook een salaris bieden waardoor ik weer op het niveau zit als toen ik dit huis kocht...
Dus flink duimen iedereen!
Ik duim voor iedereen hier.... Ik weet hoe kut het is om geen werk te hebben. (ok, en als je werk hebt dan klaagt men vaak weer over het werk haha)quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als jij ook voor mij duimt
Succes!
automatic_ heeft gelijk, veel schuldhulpverleners/klantmanagers zitten binnenkort zonder een baan, deze "dienstverlening" door de gemeente wordt praktisch opgeheven en wat er van overblijft zal voor een groot deel digitaal gaan.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:43 schreef MNR het volgende:
Nou, ik ben eruit: op zoek naar een parttime baan in de schuldhulpverlening/klantmanager etc etc. Ik neem aan dat dat niet voor min. loon is en met deze crisis is het vast een gunstige sector om aan een job te komen als Junior!
Heb helemaal goeie moed! Yeah
Precies, we klagen wat af wij Nederlandersquote:Op dinsdag 11 december 2012 17:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik duim voor iedereen hier.... Ik weet hoe kut het is om geen werk te hebben. (ok, en als je werk hebt dan klaagt men vaak weer over het werk haha)
Ik zou een open sollicitatie schrijvenquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:47 schreef J0ycie88 het volgende:
Is solliciteren op een interne vacature echt nutteloos of is het de moeite om het te proberen? Hij staat wel op de algemene site bij de andere vacatures.
toevallig van de vacatures die ik gestuurd heB?quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:27 schreef Spezza19 het volgende:
Net dus ook een afwijsemail van de NS gekregen.Niet verwonderlijk verder.
MAAR werd wel gebeld door uitzendbureau voor een vacature waar ze mij graag voor willen stellen. Dus heb net wat dingen aangeleverd die ze wilde hebben.
Nu afwachten...
Hoop echt dat dit wat wordt, omdat ze hier ook een salaris bieden waardoor ik weer op het niveau zit als toen ik dit huis kocht...
Dus flink duimen iedereen!
Moet ik even kijken. Ze belde naar aanleiding van mijn sollicitaties. Maar kreeg het idee dat ze mij wilde voorstellen op een andere functie bij ING.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
toevallig van de vacatures die ik gestuurd heB?
Ben ik even benieuwd naar
Succes! Vele mensen met jou die ook die kant op willen. Houd moed gij!quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:43 schreef MNR het volgende:
Nou, ik ben eruit: op zoek naar een parttime baan in de schuldhulpverlening/klantmanager etc etc. Ik neem aan dat dat niet voor min. loon is en met deze crisis is het vast een gunstige sector om aan een job te komen als Junior!
Heb helemaal goeie moed! Yeah
zou kunnen. Veelal wordt de minnelijke schuldregelingen door de gemeentes gedaan, budgetbeheer en zaken moeten worden opgepakt door de commercielere markten.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:45 schreef automatic_ het volgende:
Schuldhulpverlening wordt vaak gedaan vanuit algemeen maatschappelijk werk en daar moeten er (althans hier in de regio) veel weg...
hey, kun je daar iets meer over vertellen? (Commerciële markten). Ga ik kijken of ik daar ook iets mee kan. Ik wil eigenlijk op budgetbeheer. Dan niet direct als zelfstandige.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Succes! Vele mensen met jou die ook die kant op willen. Houd moed gij!
[..]
zou kunnen. Veelal wordt de minnelijke schuldregelingen door de gemeentes gedaan, budgetbeheer en zaken moeten worden opgepakt door de commercielere markten.
Had nog even gekeken. Is niet 1 van de functies die jij gestuurd had. Maar wel dus nav mijn sollicitaties op alle functies die jij gestuurd hadquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
toevallig van de vacatures die ik gestuurd heB?
Ben ik even benieuwd naar
Baas!quote:Op woensdag 12 december 2012 00:39 schreef Zeurberus het volgende:
Tijdje geleden hier al 'uitgeschreven' maar een mag met trots vertellen dat mij vandaag een 9 maanden contract + salaris verhoging is geboden, die ik uiteraard meteen heb aangenomen. Dit na een proefcontract van 3 maanden om elkaar beter te leren kennen. Het was veel en hard werken maar 3 maanden bikkelen (2 1/2 uur reistijd per dag + overuren) heeft zijn vruchten afgeworpen.
Zoals bij elk functioneringsgesprek was er ruimte voor verbetering. maar omgang, motivatie en inzet was goed. De verbeterpunten liggen dus bij mijn groei in de functie, wat ik al had verwacht. Die groei komt vanzelf wel. Zij blij met mij en ik blij met het bedrijf. Inmiddels verhuisd dus die reistijd is weg, dit was ook nog een gokje omdat ik verhuisd was voor mijn functioneringsgesprek maar had er vertrouwen in. Die kleine gok is dus ook goed uitgepakt.
Voor het eerst sinds 5 jaar kan ik eens gaan plannen wat ik ga doen met mijn geld, want er is nu eindelijk zekerheid en doorgroeimogelijkheden.
Dit is trouwens niet bedoeld als een dolk in de rug. Ik zat een kleine 5 maanden geleden in hetzelfde schuitje als jullie zitten. Ik wil hiermee aantonen dat er wel degelijk bedrijven zijn die hun afspraken nakomen en dat je zelfs tijdens een crisis nog ergens aan de slag kan waar je interesse ligt en dat je er zelfs op vooruit kan gaan.
Gefeliciteerd! Goed bezigquote:Op woensdag 12 december 2012 00:39 schreef Zeurberus het volgende:
Tijdje geleden hier al 'uitgeschreven' maar een mag met trots vertellen dat mij vandaag een 9 maanden contract + salaris verhoging is geboden, die ik uiteraard meteen heb aangenomen. Dit na een proefcontract van 3 maanden om elkaar beter te leren kennen. Het was veel en hard werken maar 3 maanden bikkelen (2 1/2 uur reistijd per dag + overuren) heeft zijn vruchten afgeworpen.
Zoals bij elk functioneringsgesprek was er ruimte voor verbetering. maar omgang, motivatie en inzet was goed. De verbeterpunten liggen dus bij mijn groei in de functie, wat ik al had verwacht. Die groei komt vanzelf wel. Zij blij met mij en ik blij met het bedrijf. Inmiddels verhuisd dus die reistijd is weg, dit was ook nog een gokje omdat ik verhuisd was voor mijn functioneringsgesprek maar had er vertrouwen in. Die kleine gok is dus ook goed uitgepakt.
Voor het eerst sinds 5 jaar kan ik eens gaan plannen wat ik ga doen met mijn geld, want er is nu eindelijk zekerheid en doorgroeimogelijkheden.
Dit is trouwens niet bedoeld als een dolk in de rug. Ik zat een kleine 5 maanden geleden in hetzelfde schuitje als jullie zitten. Ik wil hiermee aantonen dat er wel degelijk bedrijven zijn die hun afspraken nakomen en dat je zelfs tijdens een crisis nog ergens aan de slag kan waar je interesse ligt en dat je er zelfs op vooruit kan gaan.
Die vragen die bij mij opkomen (hoeveel betaald het en hoeveel vrije dagen?) zijn meestal niet handig om te stellen in dat stadium.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:30 schreef Jesse_ het volgende:
Dat bellen naar aanleiding van een vacature, waarom doen mensen dat toch?
Ik denk bij het lezen van eentje nou nooit, oh laat ik x en y eens vragen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |