abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119927782

Nu in de theaters!

De Gate:

Estelle en Ruud gaan na een huwelijk van 12 jaar en 2 kinderen uit elkaar. Ruud is dit inmiddels wel gewend want hij heeft nog 2 andere ex-vrouwen die ieder ook twee kinderen van hem hebben. De reden waarom ze volgens Estelle uit elkaar gaan is omdat Ruud er (via zijn golftas) nogal wat neukertjes op na zou hebben gehouden. Een van zijn laatste veroveringen zou een dame uit de horecawereld zijn.

Volgens Ruud is echter de de bom gebarsten nadat hij afluisterapparatuur in hun huis heeft geplaatst en zo vernam dat Estelle vreemd ging met Badr Hari waar ze verliefd op is, zelfs misschien zwanger van is. Natuurlijk waren de moeder en zus van Estelle waren op de hoogte van de affaire van Estelle.

Estelle en Badr vertrokken stiekem naar Marokko terwijl Estelle tegen Ruud had gezegd dat ze met Leco van Zadelhoff naar Ibiza zou zijn. Om haar te betrappen heeft Ruud zich verscholen achter een vuilcontainer op Schiphol en zag Estelle terugkomen uit Marokko waarbij zijn vermoedens bevestigd zijn dat ze inderdaad vreemd ging.

Badr Hari had zelf voor/tijdens Estelle ook al een relatie met Daphne. Zij is een maand geleden bevallen is van zijn kind en moest via de media moest vernemen dat haar relatie met Badr voorbij is. Volgens Badr begrijpt Daphne echter "dat zoiets kan gebeuren" (ahum)

Even gingen de geruchten dat Estelle vreemd zou zijn gegaan met Rafael van de Vaart wat deze gate zou hebben veroorzaakt maar het blijkt vooralsnog Badr te zijn. Volgens andere berichten is Rafael wel degelijk vreemdgegaan maar met niemand minder dan Nicky Plessen die een kind heeft met Ruben Bontekoe en zou een scheiding van Rafael en Sylvie op handen zijn.

UPDATE 27-7-2012

Inmiddels zijn we een paar weken verder en is er een staakt het vuren tussen Estelle en Ruud en zijn ze in de rechtbank bezig met de scheiding rond te maken.

Estelle is dol verliefd op haar Badjas Harrie en iedereen mag het weten! (roddelbladen, kranten etc) Als liefdesuitje zijn ze bijvoorbeeld als VIP naar Sensation White gegaan waar Badr, al spelend met het haar van Estelle, vermoedelijk een gast uit een andere sky-box permanent invalide heeft geschopt. Gelukkig lazen we de volgende dag in de krant dat hij er niets mee te maken had, hij had alleen maar wat glazen afgedroogd met een theedoek. Voor de zekerheid zijn ze na de vechtpartij toch maar via het balkon vertrokken voordat de beveiliging er was.

Volgens Badr "overwint hun liefde alles" De vraag is of Estelle nog steeds zo blij is met haar 'vechtmachine' aangezien, na een heerlijke -geplande- vakantie naar het buitenland, Badr moest gaan onderhandelen met de Nederlandse justitie over zijn terugkomst naar Nederland. Er waren inmiddels wat aangiftes tegen hem binnengekomen en hij wilde liever zelf naar het politiebureau komen in plaats van een bezoekje van een arrestatieteam af te wachten.

Inmiddels zit Badr al een paar daagjes vast, en volgens de geruchten mag hij zijn bezoek aan de cel met nog 14 dagen verlengen.

Het wachten is op een reactie van Estelle , het is al 2 weken erg stil vanuit haar kant.

Ruud daarintegen heeft het prima naar zijn zin als vrijgezel. Eindelijk mag hij met al zijn kinderen op vakantie en heeft wellicht een nieuwe mysterieuze blonde vrouw aan de haak geslagen.

Update 07-08-2012

Het voorarrest van Badr is met 3 maanden verlengd.

The story continues!

De hoofdrolspelers:

......... Columbo Ruud Gul lid..................................Extelle...............................................Badjas Harrie...............

De bijrollen:

Koen Everink (slachtoffer skybox)

De kinderen van Ruud

De vrouw die voor nieuwe scharrel van Ruud gezien werd.

Ruud heeft opnieuw liefde gevonden bij de Mexicaanse Margaritha.

De boosdoeners:

De Golftas

De Vuilcontainer

De vermeende afluisterapparatuur van Ruud

De Skybox

De theedoek

--------

Inmiddels zijn er al wat leuke plaatjes verschenen over deze gate:

En via FB

NIEUWNIEUWNIEUWNIEUW!!!! NU IN DE WINKEL!!!

De schoenen/gympen van Badr (die hij had ingeleverd bij de politie).

Restaurant Bar Moustache die een broodjeszaak werd omdat Badr en Estelle er 12-11-12 een broodje aten:

Na 3 dwaze dagen was het feest abrupt ten einde. Badr wordt opgepakt. Estelle in zak en as. :O
Pownews journalist: "Badr, wat doe je?". Badr: "Ik heb een broodje gegeten". :|W

Hij hoort er nu ook bij. Yves-Gijrath, de zaakwaarnemer van Badr (die nu vooral zijn eigen zaken probeert te beheren), die onlangs nog probeerde Badr schoon te praten (in P&W). Nu ook de media opgezocht omdat hij het zo erg vindt dat Badr weer opgepakt is.
:+

Tijdlijn:

Eind 2011: Badr & Estelle komen elkaar wel eens tegen in de hotspots in A'dam maar spreken elkaar niet.
Oktober 2011: Ontmoeting Badr & Estelle.
December 2011: Badr deelt klappen uit in Cooldown.
Februari 2012: Estelle interviewt Badr voor Beau Monde, bijna direct daarna gaat hij naar Amerika. Ze skypen omdat hij het artikel nog mag nalezen, meer niet.
3 April 2012: Badr komt terug uit Amerika ivm aanbod K1. Diezelfde avond komen Estelle en Badr elkaar tegen op het gala voor het Emma Kinderziekenhuis. De gevoelens beginnen op te borrelen.
Half mei 2012 (?): Daphne, de ex van Badr, bevalt.
18 mei 2012: Badr mishandelt een bezoeker van club Jimmy Woo, in de Korte Leidsedwarsstraat, vanwege een ruzie tussen broertje en 'negers'.
27 mei 2012: Badr vecht een K1 wedstrijd in Madrid, Estelle gaat mee.
2 juni 2012: Geruchten dat Estelle vreemd is gegaan met Rafaël van der Vaart!
Juni 2012: Aktie in de tent, volgorde is niet helemaal duidelijk. Er wordt afluisterapparatuur geplaatst in het huis van de Gullitjes. De witte keukentafel is getuige van een slecht-nieuws gesprek.
Juni 2012: Estelle en Badr gaan op vakantie naar Marrakesh en Ruud zit bij terugkomst in of achter een container op Schiphol.
Juni 2012: Ruud stelt een persverklaring op over de op handen zijnde scheiding.
12 juni 2012: Media melden scheiding Ruud & Estelle.
15 juni 2012: Interview in Telegraaf. Badr heeft nog nóóit iemand mishandeld! Estelle had het hem zelf gevraagd.
20 juni 2012 : Bekendmaking afluisteren Ruud (maar wanneer dat dan was...)
7 juli 2012: Koen Everink in elkaar gerost op Sensation.
8 juli 2012: Estelle had mee zullen doen aan ''Ranking the Stars'', ze ziet er van af.
8 juli 2012: Badr vist zijn witte kleding uit de wasmand en brengt die zelf naar de politie. Want zo is-ie.
25 juli 2012: Na een welverdiende vakantie meldt Badr zich 'vrijwillig' bij de politie. Estelle gaat opnieuw op vakantie, ditmaal naar Ibiza met haar kinderen.
8 augustus 2012: Estelle krijgt voorlopig de kinderen toegewezen, de villa in Amsterdam en 15.000 euro per maand.
20 augustus 2012: Column Leon de Winter over alpha mannetjes en mannelijke pikorde.
22 augustus 2012: Derde verdachte opgepakt.
22 augustus 2012: Estelle laat weten Badr voorlopig trouw te blijven.
23 augustus 2012: Badr en Ferhat Y geven elkaar de schuld van de mishandeling.
24 augustus 2012: Estelle maakt bekend dat Bram Moszkowicz haar nieuwe advocaat is.
27 augustus 2012: SBS zendt het grote Privé-interview met Estelle uit.
28 augustus 2012: Estelle bezoekt Badr in HvB Nieuwegein, maar er mag maar 1 zak mee naar binnen.
27 oktober 2012: Al negen aanklachten tegen kickbokser Badr Hari, waaronder poging tot doodslag. Bleek tijdens een pro-formazitting.
9 november 2012: Badr voorlopig op vrije voeten. Feest in huize Estelle!
12 november 2012: Badr al gespot in Horecagelegenheid in Utrechtsestraat. Linea recta terug de bak in..
12 november 2012 Badr 'savonds weer opgepakt door 'arrestatieteam'. B
13 november 2012 Er is gebleken dat Badr ook contact heeft gehad met getuigen. De rechter stuurt hem na partijen gehoord te hebben weer naar PI Zoetermeer.

Als Badr Hari nog één keer in een vechtpartij belandt, gaat Estelle Cruijff bij hem weg.
Dat is volgens zijn advocate Bénédicte Ficq een extra stok achter de deur bij het schoon schip dat Hari zegt te willen maken.
Ficq heeft dit gisteren verklaard nadat justitie bekendmaakte dat het aantal mishandelingen waarvan de gewelddadige kickbokser wordt verdacht was gestegen van twee naar zes.

In een interview met het Parool op 23-jarige leeftijd: "Ik wil niet meer voor Nederland vechten. Ik ben uitgefloten in Nederland. Ik vecht nu voor Marokko." Hari doelt op zijn gevecht in de Arena in 2005, toen het publiek hem uitfloot toen hij neer was gegaan in de ring: 'Ik ben geboren in Amsterdam, maar ik vecht voor Marokko. Ik wil de Marokkanen in Nederland iets geven waar ze trots op kunnen zijn. Sinds mijn gevecht in de Arena in 2005 ben ik een beetje klaar met het Nederlandse publiek. Ik ging na dertig seconden zwaar neer. Daarna werd ik heel hard uitgefloten. Ja, dag! Vechten in Nederland doe ik dus niet meer. Daar ben ik te trots voor, weet je.'

Inmiddels is op 7 november bekend geworden dat Evert Santegoeds slechts een week na het Sensation-incident al met een mediastrateeg doorgenomen had hoe de imagoschade van Estelle en Badr het best beperkt kon worden, de keuze werd tussen scenario 1 "Onvoorwaardelijke liefde, en scenario 2 "de Tegenaanval".
Het advies van de mediastrateeg was scenario 1.
Hier te vinden: http://nikkinikster.files(...)/evertsantegoeds.pdf
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 4 december 2012 @ 19:12:34 #2
163650 Greys
pi_119927853
Deed ze De Zucht ook weer, een keer of drie?

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 19:09 schreef kaatje50 het volgende:
Dat was het dan. En deze keer heeft Kwalbert toch helemaal gelijk
Wat dan? Ik heb het gemist :(
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_119927855
en vliegtuig rozenblaadjes laten uitstrooien boven de gevangenis op badr's verjaardag, you have got to be kiddin' me?!
pi_119927917
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 19:12 schreef JaneDoe het volgende:
en vliegtuig rozenblaadjes laten uitstrooien boven de gevangenis op badr's verjaardag, you have got to be kiddin' me?!
dit. Echt té treurig dit als ze dat echt gaat doen :') _O-
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_119927942
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 19:12 schreef Greys het volgende:

[..]

er werden stukken uit t nieuwe interview met de beau monde gehaald.. te zwak voor een getuigenverklaring maar kwiek genoeg voor een interview en het maken van bruschetta
pi_119927969
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 19:12 schreef Greys het volgende:

[..]

Estelle kwam zelf niet in beeld, of aan het woord, Was een interview wat in een tijdschrift stond.
Was vol met romantische teksten :r nog steeds geen woord gewijd aan het slachtoffer, waarop Albert opmerkte het vreemd te vinden dat zij dit wel kan, maar een verklaring afleggen niet.
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
  dinsdag 4 december 2012 @ 19:15:25 #7
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_119927970
JaneDoe dat dacht ik dat ze daar zou komen.. en wat ik gelezen hebt wat Jeroen Kidv zei zie ik morgen in Beau Monde
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 4 december 2012 @ 19:15:56 #8
163650 Greys
pi_119927991
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 19:15 schreef kaatje50 het volgende:

[..]

Estelle kwam zelf niet in beeld, of aan het woord, Was een interview wat in een tijdschrift stond.
Was vol met romantische teksten :r nog steeds geen woord gewijd aan het slachtoffer, waarop Albert opmerkte het vreemd te vinden dat zij dit wel kan, maar een verklaring afleggen niet.
Mooi dat Albert dat nou eens gewoon hardop durfde te zeggen dan ja :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_119928037
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 19:15 schreef Greys het volgende:

[..]

ik heb hem al eens eerder dit soort opmerkingen horen maken, maar zal misschien "beperkt" worden in zijn uitlatingen?
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
pi_119928066
Ze zei ook: what doesn't kill you, makes you stronger.
Echt wat een stom dom achterlijk wijf is het toch :')
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 4 december 2012 @ 19:17:47 #11
163650 Greys
pi_119928075
Verzon Albert dat er zelf bij van die rozenblaadjes boven de gevangenis?
Dat moet haast wel, toch? Toch????? _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 4 december 2012 @ 19:17:49 #12
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_119928079
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 19:15 schreef Greys het volgende:

[..]

Hah, een van die quotes uit dat interview was een beetje als;
"Mijn leven is een film. Als een prinses die op haar prins wacht" :')
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_119928083
quote:
11s.gif Op dinsdag 4 december 2012 19:15 schreef Haaibaaike het volgende:
JaneDoe dat dacht ik dat ze daar zou komen.. en wat ik gelezen hebt wat Jeroen Kidv zei zie ik morgen in Beau Monde
net zei je dat albert dat had gezegd?!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 4 december 2012 @ 19:18:37 #14
163650 Greys
pi_119928123
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 19:17 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Hah, een van die quotes uit dat interview was een beetje als;
"Mijn leven is een film. Als een prinses die op haar prins wacht" :')
Ze is achterlijker dan achterlijk :{
Arme kinderen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_119928127
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 19:17 schreef Laysa het volgende:
Ze zei ook: what doesn't kill you, makes you stronger.
Echt wat een stom dom achterlijk wijf is het toch :')
mooie opsteker voor koen!
  dinsdag 4 december 2012 @ 19:18:50 #16
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_119928134
Hhahhah ze is echt de weg kwijt hoor! Dat je als moeder van 2 kinderen zó gaat zitten zwijmelen over een delinquent die in de nor zit is ongelofelijk. En dan die foto's in vol ornaat erbij, het is ontzettend gevoelloos om daar zo te gaan zitten soppen over een vent die meerdere slachtoffers heeft gemaakt. En zij krijgt overal nog een podium voor ook! waarom stuurt er niemand een een boze brief naar de beau monde of zo..rozenblaadjes...hoe oud ben je dan...die vent zit er niet voor niks lieve schat én hij heeft nog een veroordeling te goed waarschijnlijk. maar ik denk echt dat ze kei gek is op die vent en zijn lijf en zijn geld, waardoor ze compleet aan het dementeren is
pi_119928171
Wtf waarom is het al geweest? Ze doen zulke dingen toch altijd om 19.25? :')

:'(
know'm sayin?
word? word.
pi_119928182
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 19:17 schreef Greys het volgende:
Verzon Albert dat er zelf bij van die rozenblaadjes boven de gevangenis?
Dat moet haast wel, toch? Toch????? _O-
nee, echt niet, dat zegt ze dus in t interview :')
  dinsdag 4 december 2012 @ 19:20:24 #19
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_119928217
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2012 19:17 schreef JaneDoe het volgende:

net zei je dat albert dat had gezegd?!
Ja ik dacht en hoorde dat Albert het zei :{
pi_119928269
van de website van RTL:

quote:
Estelle blijft voor Badr kiezen.

Estelle doet weer van zich spreken! Of althans: ze sprak zelf, en wel met magazine Beau Monde. In het gesprek doet de blondine onder meer een boekje open over haar relatie met Badr Hari…

Estelle zegt in Beau Monde onder meer: "Als er erge dingen gebeuren, kan een relatie twee kanten op gaan: je groeit uit elkaar of de band wordt sterker. Voor ons geldt dat laatste. We zijn al zoveel intiemer geworden, we hebben onze relatie naar een volgend level getild. Badr en ik hebben in onze prille dagen al zo veel meegemaakt, dat ik mag hopen hiermee de zogenaamde seven year itch nu al de nek te hebben omgedraaid."

Ze geeft in het interview ook aan dat ze absoluut niet bij de pakken neer is gaan zitten, na alle commotie over haar relatie met Badr en al het tumult over de mishandelingen waarvan hij beschuldigd wordt. Estelle: "Het grootste gedeelte van de dag voel ik me strijdlustig. Maar natuurlijk zijn er momenten dat het verdriet de overhand neemt. Dat ik pijn in mijn hart voel en me geen raad weet met de machteloosheid. Dan probeer ik me sterk te houden, ook voor de kinderen, en te onthouden dat ik zonder diepe dalen ook geen hoge pieken kan beleven."

Nee, als het aan Estelle ligt, dan gaat ze er nog steeds vól voor. Ook met de feestdagen zal ze zich laten kisten: "Begin december is Badr jarig en ik wil niets liever dan mijn liefde voor hem tonen door iets bijzonders te doen. Door met een vliegtuig vol rozenblaadjes over hem heen te vliegen, bijvoorbeeld. Ik moet alleen nog even uitzoeken aan welke kant van het gebouw zijn raam dan uitkijkt."

Ik mis hem vreselijk, om dat gevoel kan ik niet heen. Er zijn avonden waarop mijn hoofd huilend op het kussen belandt. Maar huilen hoort erbij, het is een van de vele emoties die de achtbaan van mijn leven telt op dit moment. Soms mogen Badr en ik bellen en één keer per week mag ik hem bezoeken. De momenten waarop ik hem mag vasthouden, zijn momenten waarop ik bijna licht geef van geluk. Daar teer ik dan de hele week op", zo zegt ze.

De Beau Monde met het interview met Estelle ligt vanaf woensdag in de winkels.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_119928312
quote:
15s.gif Op dinsdag 4 december 2012 19:20 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Ja ik dacht en hoorde dat Albert het zei :{
pff.. whatever..

wie scant dat 'interview' in dit topic?
pi_119928490
"Dan probeer ik me sterk te houden, ook voor de kinderen"

t zal je kind moeder maar wezen, ja ja ja ja
  dinsdag 4 december 2012 @ 19:27:01 #23
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119928503
Al die ongelukkig gekozen woorden ook.

De nek omdraaien, strijdlustig ...

Dom, dom wicht. En welk PR-wonder denkt in hemelsnaam dat dit slachtoffergelul sympathie kan opwekken?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_119928564
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 december 2012 19:27 schreef Copycat het volgende:

Dom, dom wicht. En welk PR-wonder denkt in hemelsnaam dat dit slachtoffergelul sympathie kan opwekken?
dat vroeg Albert zich ook hardop af :P
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 4 december 2012 @ 19:31:11 #25
163650 Greys
pi_119928701
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 december 2012 19:27 schreef Copycat het volgende:

Stond het niet nog per ongeluk in Evert zijn scriptje? _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 4 december 2012 @ 19:36:23 #26
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_119928966
ze doen echt net of ze romeo en julia zijn, vergeten werkelijk álles en iedereen...haar kinderen, zijn baby dochter, zijn slachtoffers, hun verantwoording aan de slachtoffers en de rechtbank en allemaal onder het mom van hun grootse warme liefde...hoe hoe hoe kunnen mensen toch zo hun gevoel van menselijkheid en rede kwijt raken als er verliefdheid in het spel is??? als je 16 bent, ok, maar dit...nee
pi_119929257
Beschamend zeg, dit interview.

Maar goed, als ze een interview kan geven kan ze ook eindelijk haar getuigenis afleggen.
pi_119929390
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 19:42 schreef Lavenderr het volgende:
Beschamend zeg, dit interview.

Maar goed, als ze een interview kan geven kan ze ook eindelijk haar getuigenis afleggen.
Tssssssssssssssss eg nie :{w
Dat kan haar tere gestel helemaal niet aan.
:')
pi_119929580
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 19:44 schreef Laysa het volgende:

[..]

Tssssssssssssssss eg nie :{w
Dat kan haar tere gestel helemaal niet aan.
:')
Oh nee, heh dom van me :{
pi_119930837
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 19:12 schreef JaneDoe het volgende:
We kunnen ook een vliegtuig huren:

Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  dinsdag 4 december 2012 @ 20:18:42 #31
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  dinsdag 4 december 2012 @ 20:33:44 #32
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_119931726
ik heb een bril nodig denk ik, verder dan politie kom ik niet.. :N
pi_119931793
De politie had gelijk ???
pi_119933596
Ah, mooi, ze kan er weer tegenaan. Nu lekker vol strijdlust je bolide pakken en op naar het politiebureau.
Ik zit zelf even stuk door dit dramatische liefdesverhaal van deze gekwelde geesten die het tegen de boze jaloerse buitenwereld moeten opnemen. Ik zie Estelle al voor me, elke avond oefenen op de grootse meeslepende scenes die nog gaan volgen, wenend op haar roze prinsessenkussen. "Oh, thou Badr!"
pi_119933774
Ik scan hem morgen! En straks slapen met de hoop dat dat van die rozenblaadjes een grap is...
  Moderator dinsdag 4 december 2012 @ 21:38:07 #36
184769 crew  Deisyy
pi_119935204
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 21:13 schreef MightyMightyM het volgende:
Ik scan hem morgen! En straks slapen met de hoop dat dat van die rozenblaadjes een grap is...
Je moet nog een paar nachtjes slapen voordat je dat zeker weet, want Badr is zaterdag pas jarig.

"Ik moet alleen nog even uitzoeken aan welke kant van het gebouw zijn raam dan uitkijkt." _O-
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  † In Memoriam † dinsdag 4 december 2012 @ 23:38:20 #37
43556 miss_dynastie
pi_119941691
Jammer dat ik geen abonnement op dat blad heb, dan had ik het tenminste op kunnen zeggen om een statement te maken _O-
  dinsdag 4 december 2012 @ 23:39:49 #38
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_119941747
Ik begin me hard af te vragen wat het IQ is van Estelle. Dat ze niet slim is stond voor mij redelijk vast.
pi_119941962
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 21:13 schreef MightyMightyM het volgende:
Ik hoop dat dat van die rozenblaadjes echt is :D *O*
  woensdag 5 december 2012 @ 00:02:02 #40
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_119942582
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:45 schreef kissaa het volgende:

Ik hoop dat dat van die rozenblaadjes echt is :D *O*
Tja, Badr is niet de eerste de beste Lulletje Rozenwater. :+
  † In Memoriam † woensdag 5 december 2012 @ 00:08:02 #41
43556 miss_dynastie
pi_119942835
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:39 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik begin me hard af te vragen wat het IQ is van Estelle. Dat ze niet slim is stond voor mij redelijk vast.
Kan zoiets eigenlijk beneden nul komen?
  woensdag 5 december 2012 @ 00:27:06 #42
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_119943385
Dat Gullit het jaren met dit domme wicht heeft volgehouden, het wordt met de dag vreemder.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_119946057
dachten we eerst nog met zijn allen dat ze een tikje naïef was, kind heeft tenslotte geen opleiding gehad of ervaring in wat dan ook, maar nu, nee dit is gewoon een totaal gestoord mens, onze eigen lindsay lohan, totaal niet van deze wereld.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  woensdag 5 december 2012 @ 09:02:38 #44
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_119946279
Hahaha onze eigen lindsay lohan _O-
Wij hier op fok zullen toch vast niet de enige zijn die dit gedrag niet normaal vinden hoop ik? Ze moet ook weer gewoon in de belangstelling staan hé, zeker nu net voor zijn verjaardag,de mensen weer gaan lopen paaien met zoete verhaaltjes, zodat we verblind gaan worden door zulke intense liefde,ze vind zichzelf tenslotte een prinses die wacht op haar prins... Ik ga bijna licht geven van jaloezie hoor Estelle.. :9
pi_119946800
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 09:02 schreef barca1971 het volgende:
Hahaha onze eigen lindsay lohan _O-
Wij hier op fok zullen toch vast niet de enige zijn die dit gedrag niet normaal vinden hoop ik? Ze moet ook weer gewoon in de belangstelling staan hé, zeker nu net voor zijn verjaardag,de mensen weer gaan lopen paaien met zoete verhaaltjes, zodat we verblind gaan worden door zulke intense liefde,ze vind zichzelf tenslotte een prinses die wacht op haar prins... Ik ga bijna licht geven van jaloezie hoor Estelle.. :9
Nee we zijn zeker niet de enige, gelet op reacties op allerlei nieuwssites en fora. En als zelfs professioneel kontenkruipert Albert V er schande van spreekt, kun je wel stellen dat de gemiddelde Nederlander je al helemaal uitkotst.

[ Bericht 0% gewijzigd door MightyMightyM op 05-12-2012 11:35:13 ]
  woensdag 5 december 2012 @ 11:24:24 #46
16305 Jappie
parttime reverend
pi_119949766
quote:
Nee, als het aan Estelle ligt, dan gaat ze er nog steeds vól voor. Ook met de feestdagen zal ze zich laten kisten
:D _O-
pi_119950142
quote:
11s.gif Op woensdag 5 december 2012 11:24 schreef Jappie het volgende:

[..]

:D _O-
Ja zag het ook al, domme fout :o
  woensdag 5 december 2012 @ 11:59:38 #48
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_119950921
Wij moeten ons dan allemala laten kisten als we de mata kalender moeten geloven :P
  woensdag 5 december 2012 @ 12:00:48 #49
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_119950954
o jee wat een taalfouten, lijk zou zou wel..ik bedoel natuurlijk de maya kalender..pfff ik zie sterretjes toch maar ff wat te eten pakken denk ik..
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 5 december 2012 @ 12:06:30 #50
163650 Greys
pi_119951094
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 00:27 schreef Andromache het volgende:
Dat Gullit het jaren met dit domme wicht heeft volgehouden, het wordt met de dag vreemder.
Misschien was ze op Ruud nooit zó blind verliefd en gedroeg ze zich toen wat minder belachelijk.
Dat moet haast wel :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_119951530
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:00 schreef barca1971 het volgende:
o jee wat een taalfouten, lijk zou zou wel..ik bedoel natuurlijk de maya kalender..pfff ik zie sterretjes toch maar ff wat te eten pakken denk ik..
Je dacht waarschijnlijk aan Badrs oudtante tante Mata ..
  woensdag 5 december 2012 @ 12:36:16 #52
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_119952080
^O^
pi_119955526
>:) badr mept die naiviteit er wel uit
  woensdag 5 december 2012 @ 14:20:43 #54
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_119955808
het word zaterdag nog dringen voor die tralies als Badr zij rozenblaadjes wil zien vallen o|O vraag me af of zo'n agressieve kickbokser, marokkaan van de straat, rozenblaadjes niet heel erg belachelijk gaat vinden, is nou niet echt heel mannelijk om te doen, eerder iets wat mannen voor vrouwen zouden doen, maarja, wat zou ze hem nou helemaal kennen? ze kan wel zeggen; we hebben onze relatie naar een ander level getild, maar hoe werkt dat dan als je van je relatie maar 1 maand ( tot 25 juli) samen hebt doorgebracht en je lover al 4 maanden vast zit?
pi_119956175
Ik vind die TT echt zooooo romantisch. O+
Is dat zo?
pi_119956216
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:20 schreef barca1971 het volgende:
het word zaterdag nog dringen voor die tralies als Badr zij rozenblaadjes wil zien vallen o|O vraag me af of zo'n agressieve kickbokser, marokkaan van de straat, rozenblaadjes niet heel erg belachelijk gaat vinden, is nou niet echt heel mannelijk om te doen, eerder iets wat mannen voor vrouwen zouden doen, maarja, wat zou ze hem nou helemaal kennen? ze kan wel zeggen; we hebben onze relatie naar een ander level getild, maar hoe werkt dat dan als je van je relatie maar 1 maand ( tot 25 juli) samen hebt doorgebracht en je lover al 4 maanden vast zit?
Zodra hij vrijkomt, wordt ze eerst nog even afgeranseld alvorens zij een horeca-gelegenheid frequenteren. Die wordt de rest van zijn gevangenschap vernederd door andere gedetineerden en bewakers..Rozenblaadjes moet je zo ontzettend vermijden als je nog enige credibility wil behouden bij je Rif-broertjes..
  Admin woensdag 5 december 2012 @ 15:05:01 #57
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_119957483
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_119957694
quote:
Estelle Cruijff doet klef over haar relatie met Badr Hari
Als ik Estelle Cruijff was, zou ik op dit moment geen interviews doen. Ook al zou ze het afspreken: ze vragen toch naar haar geliefde Badr Hari, die wegens diverse geweldplegingen achter de tralies zit.

Maar Estelle lijkt haar realiteitszin compleet kwijt te zijn. In een interview noemt ze haar band met Badr sterker dan ooit en raaskalt ze dat ze de ‘seven years itch’ hoopt voor te zijn, na amper 7 maanden……….

De ex van Ruud Gullit loopt leeg in magazine Beau Monde.

Estelle vertelt over de liefde, maar ook over de pijn die ze voelt in haar relatie met de gevangen Hari. Een pijn die volgens mij niet in verhouding staat tot die van de slachtoffers van haar kickbokser.

“Als er erge dingen gebeuren, kan een relatie twee kanten op gaan: je groeit uit elkaar of de band wordt sterker. Voor ons geldt dat laatste. We zijn al zoveel intiemer geworden, we hebben onze relatie naar een volgend level getild. Badr en ik hebben in onze prille dagen al zo veel meegemaakt, dat ik mag hopen hiermee de zogenaamde seven year itch nu al de nek te hebben omgedraaid.”

En 1x in de week is het in de gevangenis, maar slechts op bezoek. ”Soms mogen Badr en ik bellen en 1x per week mag ik hem bezoeken. De momenten waarop ik hem mag vasthouden, zijn momenten waarop ik bijna licht geef van geluk. Daar teer ik dan de hele week op”.

De vechtersbaas is ergens dezer dagen jarig. Estelle wil wat bijzonders doen. ”Door met een vliegtuig vol rozenblaadjes over hem heen te vliegen, bijvoorbeeld. Ik moet alleen nog even uitzoeken aan welke kant van het gebouw zijn raam dan uitkijkt.”

Gek idee lijkt me dat voor Ruud Gullit. Dat zijn ex-vrouw van zijn alimentatiecenten een ~vermeende~ crimineel verrast. Rozenblaadjes voor een kickbokser met te weinig discipline: om de een of andere reden vind ik het niet zo passen.
Bron
Is dat zo?
pi_119957879
Wat een kuttekop :')
pi_119958089
:D Je denkt steeds "het zal toch niet gekker worden" maar Estelle overtreft zichzelf iedere keer weer. *O* :|W
Is dat zo?
pi_119958490
Nog geen Beau Monde op de kop weten te tikken. Jammer, had wel even willen zwijmelen bij dit liefdesverhaal waar Shakespeare een putnje aan kan zuigen.

Het is natuurlijk verder wel het klassieke verhaal van de roze bril, zoals zoveel vrouwen dat hebben meegemaakt en meemaken. De zogenaamde 'hetze' brengt ze zo dicht bij elkaar; zij tweeen die als enigen weten hoe het zit tegen de rest van de wereld.
Om even later te concluderen dat de rest van de wereld misschien toch gelijk had en je hem zonder de warme grootse liefdesgevoelens en beestachtige seks gewoon ziet zoals de meesten; een agressieve idioot.
  woensdag 5 december 2012 @ 15:31:14 #62
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_119958534
Nu zou het nog mooi zijn als iemand haar de ongezouten mening van het volk eens face to face zou kunnen geven, bv van Pow of de eerstvolgende keer als ze weer eens bij een uitreiking van iets is...dat het hele land haar een nitwit vind zonder enig moreel besef en alleen maar ligt te geilen op een criminele kickbokser terwijl ze 2 kinderen heeft om voor te zorgen..
  Admin woensdag 5 december 2012 @ 15:33:49 #63
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_119958642
quote:
De vechtersbaas is ergens dezer dagen jarig. Estelle wil wat bijzonders doen. ”Door met een vliegtuig vol rozenblaadjes over hem heen te vliegen, bijvoorbeeld. Ik moet alleen nog even uitzoeken aan welke kant van het gebouw zijn raam dan uitkijkt.”
Je weet nu al dat het misgaat _O-
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

woensdag 5 december 2012 @ 15:35:46 #64
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_119958733
Vliegtuig vol rozenblaadjes.

GTST is er niks bij.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  woensdag 5 december 2012 @ 15:53:53 #65
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_119959380
quote:
11s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:35 schreef Staal het volgende:

GTST is er niks bij.
Ze moeten haar als scriptschrijver in dienst nemen.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_119959634
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:53 schreef static het volgende:

[..]

Ik denk dat ze zich dan beter bij Evert kunnen melden. :)
Is dat zo?
  Moderator / Miss SHO woensdag 5 december 2012 @ 16:06:29 #67
22592 crew  Ole
pi_119959788
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:53 schreef static het volgende:

[..]

deze hele reeks is spannender dan GTST
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  † In Memoriam † woensdag 5 december 2012 @ 16:07:10 #68
43556 miss_dynastie
pi_119959810
Licht geven van geluk :') Komt er tenminste nog ergens licht uit :')
pi_119960497
quote:
11s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:35 schreef Staal het volgende:

GTST is er niks bij.
Tis afgekeken van Gooische Vrouwen, Martin Moreiro deed dat :(
  woensdag 5 december 2012 @ 17:02:28 #70
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_119961807
Je zou haast vergeten dat ze ook nog kinderen heeft, ze praat alleen maar over zichzelf en Badr, en dan zegt evert nog dat estelle veel klasse heeft
pi_119962420
quote:
13s.gif Op woensdag 5 december 2012 16:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Licht geven van geluk :') Komt er tenminste nog ergens licht uit :')
Nou ja, niet bepaald een helder licht natuurlijk :')
  Moderator woensdag 5 december 2012 @ 17:32:26 #72
184769 crew  Deisyy
pi_119962804
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 17:02 schreef barca1971 het volgende:
Je zou haast vergeten dat ze ook nog kinderen heeft, ze praat alleen maar over zichzelf en Badr, en dan zegt evert nog dat estelle veel klasse heeft
Wij vergeten het niet, maar Estelle volgens mij wel.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_119964064
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 00:27 schreef Andromache het volgende:
:D wat een domme tekst.

want van gullit staat vast dat hij enorm intelligent is en zich volledig heeft ontwikkeld tot een stabiele kerel?

als je met zo'n leeghoofdig wicht trouwt en zolang onder 1 dak woont, ben je toch wel aardig simpel en oppervlakkig. denk dat ruud net zo'n muts is als z'n ex, alleen kon hij redelijk voetballen en is hij 'zo leuk voor de camera'.
pi_119964209
vliegtuig vol met van die kleine schattige hotelzeepjes op de binnenplaats zah je bedoele :{w
  woensdag 5 december 2012 @ 18:15:14 #75
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_119964263
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 21:10 schreef MightyMightyM het volgende:
Ah, mooi, ze kan er weer tegenaan. Nu lekker vol strijdlust je bolide pakken en op naar het politiebureau.
Ik zit zelf even stuk door dit dramatische liefdesverhaal van deze gekwelde geesten die het tegen de boze jaloerse buitenwereld moeten opnemen. Ik zie Estelle al voor me, elke avond oefenen op de grootse meeslepende scenes die nog gaan volgen, wenend op haar roze prinsessenkussen. "Oh, thou Badr!"
_O-
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  woensdag 5 december 2012 @ 18:15:54 #76
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_119964282
kijk der eens licht geven van geluk ( wel 20 kilo zwaarder maar dat denken we ff weg)

http://celebslam.celebuzz(...)ruij.php?bfm_index=5
  Trouwste user 2022 woensdag 5 december 2012 @ 20:25:21 #77
7889 tong80
Spleenheup
pi_119970018
”Door met een vliegtuig vol rozenblaadjes over hem heen te vliegen, bijvoorbeeld. Ik moet alleen nog even uitzoeken aan welke kant van het gebouw zijn raam dan uitkijkt.”

Holy fuck _O_ :D :D :D _O_

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_119986327

Thomas Berge :')
Iemand een rotte appel noemen omdat hij/zij zich niet meer wil inlaten met zulke idioten :')
Brieven schrijven naar zo' n loeder :')
Dit hele artikel :')
  † In Memoriam † donderdag 6 december 2012 @ 09:25:00 #79
43556 miss_dynastie
pi_119986383
'What doesn't kill you'?????? Hoe ironisch :')
  donderdag 6 december 2012 @ 09:26:25 #80
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119986405
Het is veel wat ik meemaak, maar het kan altijd erger.

Zoals de vernieling in worden geschopt? Wat een dom, naar stuk.
pi_119986427
Vooral die : ik heb ontdekt wat koken met me doet :)

Hilarisch
pi_119986487
Estelle moet gewoon eens goed op vakantie, naar bv Gambia.
  donderdag 6 december 2012 @ 09:31:02 #83
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_119986495
Gaat hier iemand nog een stokje voor steken voor die prut? Ik hoop dat ze door deze actie nog meer problemen krijgen net als het broodje eten en spreken met getuigen lijkt me dat ze niet kan getuigen nu ook niet meer opgaat en dat het OM nu ook weer aan de deur gaat komen om haar dan maar onder dwang te laten getuigen..wat een farce zeg..om de hele walgelijke gedragingen van Badr maar te verbloemen met haar Romeo en Julia verhaal
pi_119986538
Helaas heeft de Beau Monde geen rubriek voor ingezonden brieven. Jammer, want ik heb op zo' n beetje elke zin die uit haar parelmoer-door-Leco-gekleurde lippen komt wel wat aan te merken. Kort samengevat geef ik niet echt licht na het lezen van dit artikel.

Maar ja van Beau Monde kun je niets anders verwachten dat kritiekloze zwijmelverhalen met crappy foto' s.
  donderdag 6 december 2012 @ 09:35:51 #85
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_119986589
Bovendien is middels het stukje bewijs geleverd dat ze liegt, ze zegt nl letterlijk dat ze sterker is dan ze ooit had gedacht en nooit had verwacht dit ze dit geestelijk en fysiek zou trekken...voila..oproepen die hap..ze begint een beetje Badr streken te vertonen, die spreekt zichzelf ook continue tegen..
pi_119986591
Bah. Bah. Bah.
Is dat zo?
  donderdag 6 december 2012 @ 09:39:16 #87
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119986656
Nou, ik geloof meteen in het Gooische huisvrouwenbeeld vol culinaire hoogstandjes, gospelkoren en peultjesdoppende vriendinnen.
Estelle is een waar slachtoffer, dat zich krachtdadig door deze ellende heen slaat. Een sterke vrouw die wacht op haar prins op witte gympen.
  donderdag 6 december 2012 @ 09:41:03 #88
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_119986688
Met bauwe veters...
pi_119986766
quote:
]
Hallo Estelle :W Je vriendje heeft mensen in elkaar geramd he, dat heb je toch wel door? |:(
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  donderdag 6 december 2012 @ 09:58:38 #90
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_119987055
Wat een tenenkrommend stuk. Geen woord over waarom ze van Badr is gescheiden en dan vergelijkt ze zich eufemistisch met lotgenoten als 'vrouwen die ook wachten op hun geliefde'.

Echt, wat een vreselijk stuk. Die wimperextensies, godver zeg.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 6 december 2012 @ 10:00:24 #91
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119987093
quote:
8s.gif Op donderdag 6 december 2012 09:58 schreef Lienekien het volgende:

Even nog een beautytip erin verwerken. Ze is zo begaan met de gewone vrouw.
pi_119987138
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 09:21 schreef MightyMightyM het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Iemand een rotte appel noemen omdat hij/zij zich niet meer wil inlaten met zulke idioten :')
Godsamme, dit is een mooi stukje vermaak zo op de vroege ochtend, wat een figuur _O-
know'm sayin?
word? word.
  donderdag 6 december 2012 @ 10:04:43 #93
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_119987202
Daar zit ze, met haar wimperextensies, appeltaarten en honderdduizend waxinelichtjes, te wachten op haar prins. Nou Estelle, wat een lichtend voorbeeld ben jij voor alle vrouwen die 'wachten op hun geliefde'.
pi_119987289
Echt te walgelijk dit :{w
  † In Memoriam † donderdag 6 december 2012 @ 10:09:43 #95
43556 miss_dynastie
pi_119987341
Zeg, wie zijn de lezeressen van BeauMonde die haar zo steunen en wat mankeert die mensen? Of zou het een gevalletje 'plaat voor je kop' zijn? En wat is het adres? Misschien kunnen we met z'n allen een 'steunbetuiging doen' om haar hartje wat warmer te maken :')

Wel sneu, dat je leven niet over rozen gaat. Bij de meeste mensen komt dat door ongeluk, ziekte of dood, maar dat het bij haar een klein beetje eigen schuld is omdat je met je poten van wildvreemde mensen af moet blijven, vergeten we even _O-

Oh enne, appeltaart willen bakken rond etenstijd? Heeft dat mensch OOIT écht voor haar kinderen gezorgd? :')
  donderdag 6 december 2012 @ 10:13:47 #96
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_119987447
Nicole Gabriëls moet zich ook de extensies van haar kop schamen dat ze dit soort bagger durft te produceren.
  donderdag 6 december 2012 @ 10:22:34 #97
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_119987670
Idd, met zijn alleen eens even de menigen van Fok mensen doorsturen naar de beau monde...Zodat ze eens weten hoe mensen die in de 'echte'wereld leven erover denken, want dat blad is toch alleen maar voor de Estelle's Leontine's, Caroline's Quinty's..etc etc..dat zijn mensne die met elkaar door 1 deur moeten blijven gaan dus die gaan elkaar niet afvallen...tsss talk about being hypocrites..
pi_119987828
ik heb er geen woorden voor :?
ik zoek onder smileys naar eentje met een compleet opengevallen mond en kan 'm niet vinden, maar werkelijk... ik ben echt speechless.
dit is toch niet serieus?! dit meent ze toch niet allemaal? dit soort mensen bestaan toch niet echt?!
  Moderator donderdag 6 december 2012 @ 10:33:10 #99
9859 crew  Karina
Woman
pi_119987916
Badr is een prins, prince of darkness dan zeker :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_119988437
quote:

En dan te bedenken dat ik pas geleden mezelf wimperextenties had laten aanpraten en dat
die er meteen weer af moesten omdat je er als blondje uitziet als een stoephoer met zulke dingen. :D
pi_119988454
quote:
99s.gif Op donderdag 6 december 2012 10:33 schreef Karina het volgende:
Badr is een prins, prince of darkness dan zeker :')
Bij Estelle be je al een prins als je een gouden creditcard hebt :+
  donderdag 6 december 2012 @ 10:50:52 #102
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_119988483
quote:
10s.gif Op donderdag 6 december 2012 10:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

En dan te bedenken dat ik pas geleden mezelf wimperextenties had laten aanpraten en dat
die er meteen weer af moesten omdat je er als blondje uitziet als een stoephoer met zulke dingen. :D
Noem je Estelle nou een stoephoer?
  Moderator donderdag 6 december 2012 @ 10:51:03 #103
9859 crew  Karina
Woman
pi_119988490
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 10:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Hij heeft zo eentje denk ik:
niet zo tof doen
pi_119988529
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 10:50 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Noem je Estelle nou een stoephoer?
Ik zou niet durven :P

quote:
99s.gif Op donderdag 6 december 2012 10:51 schreef Karina het volgende:

[..]

Hij heeft zo eentje denk ik:
[ afbeelding ]
:o Die ken ik niet :@ maar ik ken ook niet zoveel prinsen :D
  donderdag 6 december 2012 @ 10:54:23 #105
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119988596
"We zijn allebei gezond, mijn kinderen zijn gezond"....
Hoe zit het met Koen?? Niet zo gezond toch?

Wat een tenenkrommend stuk, het draait helemaal om haar verdriet, haar zware leven, alsof haar iets vreselijks overkomen is, maar dat haar liefje toch echt zelf veranwoordelijk is voor deze situatie vergeet ze kennelijk.
Beetje jammer voor ze dat ze zo laat begonnen is met bruschetta's maken, dat had ze een verlenging van het voorrarrest gescheeld.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 6 december 2012 @ 10:55:08 #106
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_119988622
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 10:54 schreef Leandra het volgende:

Wat een tenenkrommend stuk, het draait helemaal om haar verdriet, haar zware leven, alsof haar iets vreselijks overkomen is, maar dat haar liefje toch echt zelf veranwoordelijk is voor deze situatie vergeet ze kennelijk.
Beetje jammer voor ze dat ze zo laat begonnen is met bruschetta's maken, dat had ze een verlenging van het voorrarrest gescheeld.
Scherp, Leandra, scherp.
  Moderator donderdag 6 december 2012 @ 10:55:59 #107
9859 crew  Karina
Woman
pi_119988650
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 10:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

:o Die ken ik niet :@ maar ik ken ook niet zoveel prinsen :D
:D Het ging om de zwarte creditcard, die naam erop is onzin.

OT dan maar weer: ik zal we heel naïef zijn, maar ik begrijp die Estelle echt niet, wat moet je met zo een vent als Badr, ja ik weet wel dat hij geld heeft, er zijn vast ook wel leuke mannen te vinden in haar "kringen" met geld.... En die onzin die ze uitkraamt, what doesn't kill you makes you stronger :') ga dat eens vragen bij meneer Everink, of hij er ook zo over denkt.
niet zo tof doen
pi_119988846
quote:
99s.gif Op donderdag 6 december 2012 10:55 schreef Karina het volgende:

[..]

:D Het ging om de zwarte creditcard, die naam erop is onzin.

OT dan maar weer: ik zal we heel naïef zijn, maar ik begrijp die Estelle echt niet, wat moet je met zo een vent als Badr, ja ik weet wel dat hij geld heeft, er zijn vast ook wel leuke mannen te vinden in haar "kringen" met geld.... En die onzin die ze uitkraamt, what doesn't kill you makes you stronger :') ga dat eens vragen bij meneer Everink, of hij er ook zo over denkt.
Het ligt er maar aan welke vent met geld zijn handjes nog wil branden aan dit mokkel
als ik een vent was zou ik vér uit haar buurt blijven :')

ik snapte wel dat het om de zwarte creditcard ging, maar ik heb nog nooit een zwarte creditcard gezien :@
wel een gouden, die heeft mijn broer :7
pi_119989017
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 10:54 schreef Leandra het volgende:

Dit!

Ze is echt compleet van de wereld. Ik hoop dat Ruudje die kids nog eens wat leert over (on)rechtvaardigheid want van Estelle zullen ze het niet leren..
pi_119989427
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 11:07 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

Dit!

Ze is echt compleet van de wereld. Ik hoop dat Ruudje die kids nog eens wat leert over (on)rechtvaardigheid want van Estelle zullen ze het niet leren..
Dat mens is gewoon wereldvreemd, die moet een keer een schop onder haar welgevormde
bips hebben, huppatee, koken kreng ! :D
  donderdag 6 december 2012 @ 11:23:13 #111
15080 static
pi_119989464
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 10:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Dan moet ik toch maar eens langsgaan met mijn drie stuks. :+
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_119989469
Hoewel, als iemand dat tegen mij zou zeggen dan zou ik goed pissig zijn _O-

Ga maar naar de snackbar lul ! :(
pi_119989487
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 11:23 schreef static het volgende:

[..]

Dan moet ik toch maar eens langsgaan met mijn drie stuks. :+
:D Bluf ! :7
  donderdag 6 december 2012 @ 11:24:06 #114
15080 static
pi_119989497
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 11:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

:D Bluf ! :7
Jah. :@
pi_119989519
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 11:24 schreef static het volgende:

[..]

Jah. :@
O+ gelukkig maar
pi_119990323
quote:
Wat een tenenkrommend stuk. Geen woord over waarom ze van Badr is gescheiden en dan vergelijkt ze zich eufemistisch met lotgenoten als 'vrouwen die ook wachten op hun geliefde'.

Bestaan wimperextensions echt? :@
pi_119990352
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 11:49 schreef kissaa het volgende:

[..]

JA ! ik heb ze 3 dagen gehad *O*

Vreselijke dingen :') ze zijn ook nog eens keihard oO<
pi_119990359
quote:

[..]

dat was eigenlijk ook mijn gedachte..
en als ze bestaan, dan nemen ze blijkbaar ook nog de zware taak over van therapie / vrienden/ hoestdrankje, want ze hebben haar er weer bovenop geholpen?
  Moderator / Miss SHO donderdag 6 december 2012 @ 11:51:11 #119
22592 crew  Ole
pi_119990365
quote:

[..]

:Y Ken iemand die ze heeft :)
pi_119990436

Zo ziet het er wel leuk uit :P maar het zijn klotedingen :+

http://www.labeaubeauty.nl/
  donderdag 6 december 2012 @ 11:54:22 #121
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119990466
Maar die plakken ze dan tussen/op je eigen wimpers?
pi_119990470
Er gaat een wereld voor me open _O-

Bedankt!

(ik dacht in mijn onschuld dat die volle lange wimpers kwamen door superieure mascara :D )
pi_119990504
quote:
5s.gif Op donderdag 6 december 2012 11:54 schreef Copycat het volgende:
Maar die plakken ze dan tussen/op je eigen wimpers?
Jah... en ze voelen héél zwaar en het was geen gezicht bij mij ! :D

Ze moesten er ook meteen weer af, maar ze had dat spul niet waar je die lijm mee
kut oplossen dus ik heb 3 dagen voor LUL gelopen _O-
  donderdag 6 december 2012 @ 11:57:01 #124
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_119990526
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 11:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[ afbeelding ]

Zo ziet het er wel leuk uit :P maar het zijn klotedingen :+

http://www.labeaubeauty.nl/
Enorme klotendingen ja. Ik heb ze er na twee dagen met veel moeite weer afgepeuterd.
Ovigens heb ik ook hairextensions gehad.

Het is dat ik geen penis heb.
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 6 december 2012 @ 11:57:56 #125
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119990561
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 11:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

Jah... en ze voelen héél zwaar en het was geen gezicht bij mij ! :D

Ze moesten er ook meteen weer af, maar ze had dat spul niet waar je die lijm mee
kut oplossen dus ik heb 3 dagen voor LUL gelopen _O-
:o
Maar op de een of andere manier vind ik dat zo ontzettend niets voor joi.
  Admin donderdag 6 december 2012 @ 11:58:05 #126
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_119990567
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
”Door met een vliegtuig vol rozenblaadjes over hem heen te vliegen, bijvoorbeeld. Ik moet alleen nog even uitzoeken aan welke kant van het gebouw zijn raam dan uitkijkt.”

Holy fuck _O_ :D :D :D _O_

Wedden dat dat fout gaat, links en rechts is heel moeilijk uit elkaar te houden!

pi_119990582
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 11:57 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Enorme klotendingen ja. Ik heb ze er na twee dagen met veel moeite weer afgepeuterd.
Ovigens heb ik ook hairextensions gehad.

Het is dat ik geen penis heb.
Hairextentions heb ik gelukkig nooit gehad :D waarom wil je een penis? :o

Wat moet je met zo'n ding :') die zitten alleen je verstand maar in de weg :+
  donderdag 6 december 2012 @ 11:59:29 #128
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119990602
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 11:58 schreef yvonne het volgende:

Wedden dat dat fout gaat, links en rechts is heel moeilijk uit elkaar te houden!
Recht door het midden. 9/11 revisited.
pi_119990610
quote:
10s.gif Op donderdag 6 december 2012 11:57 schreef Copycat het volgende:

[..]

:o
Maar op de een of andere manier vind ik dat zo ontzettend niets voor joi.
ja weet ik :@ ik werd omgeluld :') was een Marokkaans meisje en bij haar stond het
bééldig

Bij mij dus niet :D
  donderdag 6 december 2012 @ 12:01:52 #130
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_119990666
Wat zegt ze over Thomas Berge?

Kan het stuk niet lezen, te klein.
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 6 december 2012 @ 12:03:29 #131
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_119990691
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 11:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Hairextentions heb ik gelukkig nooit gehad :D waarom wil je een penis? :o

Wat moet je met zo'n ding :') die zitten alleen je verstand maar in de weg :+
Dan kocht ik een penisvergrotende pomp.

Maar hairextensions vind ik wel mooi hoor. Herstel, die van mij waren mooi. Ik had niet opeens van die lange lokken, gewoon iets voller haar.

Nu ga ik bijna een appeltaart bakken. :P
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_119990714
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 12:01 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat zegt ze over Thomas Berge?

Kan het stuk niet lezen, te klein.
Daar ging ze mee naar de kerk ! :')

Ja waarom moet je mij niet vragen :P
  Admin donderdag 6 december 2012 @ 12:04:53 #133
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_119990725
quote:
9s.gif Op donderdag 6 december 2012 11:59 schreef Copycat het volgende:

[..]

Recht door het midden. 9/11 revisited.
Opgelost

pi_119990729
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 12:03 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Dan kocht ik een penisvergrotende pomp.

Maar hairextensions vind ik wel mooi hoor. Herstel, die van mij waren mooi. Ik had niet opeens van die lange lokken, gewoon iets voller haar.

Nu ga ik bijna een appeltaart bakken. :P
Doe ik ook nooit :+ Ik koop er wel eentje bij Dirk van de broek voor 3 euro, scheelt

een hoop afwas :P
  donderdag 6 december 2012 @ 12:56:48 #135
15080 static
pi_119992324
We gaan nu wel héél erg offtopic, dames.
  donderdag 6 december 2012 @ 12:58:55 #136
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_119992404
Wat lees ik toch allemaal? Rozenblaadjes boven de gevangenis? Meent ze dit serieus? Dat wijf is niet van deze wereld, je zal er maar mee opgescheept zitten :N
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 6 december 2012 @ 12:59:23 #137
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119992428
Therapeutisch appeltaarten bakken is enorm on topic!
Als het Estelle door deze barre tijd kan slepen ...
pi_119992496
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 12:56 schreef static het volgende:
We gaan nu wel héél erg offtopic, dames.
On topic !

DUNCAN STUTTERHEIM: LEVENSLANG TOEGANGSVERBOD VOOR BADR HARI

http://www.quotenet.nl/Ni(...)voor-Badr-Hari-43993
pi_119992893
http://www.shownieuws.tv/(...)r-sluit-ik-niet-uit/

Everink: ´Ik sluit een gesprek niet uit´

Een bezoek aan Sensation in de Arena in Amsterdam pakt voor Koen Everink totaal verkeerd uit. Hij wordt zwaar mishandeld en is al maanden aan het revalideren. Koen spreekt liever niet met de pers, maar voor Shownieuws maakt hij een uitzondering.

Het verwerken van wat er op 7 juli in skybox 233 in de Arena heeft plaatsgevonden, valt hem zwaar. Terwijl Badr Hari achter gesloten deuren zit, probeert Koen Everink zijn leven weer op te pakken. Hij kan weer kleine stukjes lopen. Koen: “Naar omstandigheden voel ik me redelijk, maar qua fysieke gesteldheid heb ik nog een lange weg te gaan. Drie keer per week ben ik bezig met revalideren. Vooral fietsen is goed voor mijn been. Volgens de artsen die me behandelen, valt er nu nog niet te voorspellen of het ooit nog goedkomt met mijn linkerbeen. Dat kunnen ze over drie of vier jaar pas zeggen.”

Minder valide
Koen heeft de draad weer opgepakt en is onlangs voor het eerst na de mishandeling naar een uitgaansgelegenheid geweest: “Als je me ziet lopen, kan ik me gerust voorstellen dat je bij jezelf denkt dat het goed met me gaat. Ik kan kleine stukjes lopen. Boodschappen halen, lukt me prima, maar een gezellige boswandeling maken zit er niet in. Dat is te pijnlijk. Je moet je voorstellen dat alle banden in mijn linkerbeen weg zijn. Daar zitten nu schroeven en een stalen plaat in. Mijn knie over mijn tenen buigen is lastig. We doen er alles aan om te optimaliseren, maar mijn linkerbeen functioneert qua mobiliteit voor ongeveer 50 tot 60 procent. Ik ben niet invalide, maar minder valide.”

De laatste maanden is Koen ongewild veel in het nieuws gekomen. Hij heeft daar moeite mee en werd onlangs tijdens een avondje uitgaan opnieuw geconfronteerd met de nasleep van de mishandeling: “Jeroen een goede vriend van me, had me gevraagd om iets te komen drinken in Club Air in Amsterdam. Ik wist niet of ik er goed aan zou doen, maar het moest er toch een keer van komen om me weer eens onder de mensen te begeven. Ik ben er heen gegaan, maar ik voelde me erg bekeken en niet op mijn gemak. Terwijl ik er was, zag ik mensen met elkaar over me praten en naar me wijzen. Ze kwamen ook naar me toe en begonnen van alles te vragen over de bewuste nacht in de Arena. Eigenlijk wil er helemaal niet aan herinnerd worden. Na twee colaatjes ben ik naar huis gegaan. Soms denk ik bij mezelf: als er geen bekend persoon bij mijn mishandeling betrokken was, was mijn naam ook niet zo uitgebreid in het nieuws gekomen.”

Grensrechter
Aan Shownieuws laat Koen weten dat hij de afgelopen dagen veel heeft nagedacht over het overlijden van de grensrechter. “Dat had mij ook kunnen overkomen. Ik heb geluk gehad, omdat ik erg fit was ten tijde van de mishandeling. Ik hoop dat degenen die erbij betrokken waren alsnog zullen vertellen wat er die nacht echt is gebeurt. Ik weet dat ik niets tegen Estelle heb gezegd. Als ik haar beledigd had, wat ik nooit zou doen, omdat ik daar totaal geen reden voor heb, had ik het voorval ergens nog kunnen begrijpen, maar nu is het zo vreemd. Wat ik zeker weet, is dat ik beide verdachten heb gezien. De een zegt dat hij me geholpen heeft en de ander zegt dat hij mij een corrigerende tik heeft gegeven. Het was geen corrigerende tik. Ik heb een vuistslag op me af zien komen. Ik heb nooit gezegd dat Badr Hari moet hangen. Nooit. Het enige wat ik wil, is dat het ware verhaal naar buiten komt en dat de betrokkenen eerlijk zullen vertellen wat er zich werkelijk heeft afgespeeld.”

Gesprek
Of er ooit een gesprek tussen Badr Hari en Koen Everink komt sluit laatstgenoemde niet uit. “Er is nu geen goede basis om een gesprek aan te gaan, maar wellicht wel als hij ervoor uitkomt wat er is voorgevallen. Wie weet ooit. Ik geloof best dat Badr een sympathiek persoon is. We hebben nooit een woord met elkaar gewisseld.” Wat betreft de toekomst, heeft Koen nog een lange weg te gaan. “Het is niet alleen mijn been waar ik last van heb. Er komt een stuk verwerking bij kijken en ik ben onder behandeling bij de tandarts, omdat er in mijn mond ook het een en ander beschadigd is. Mijn grootste hoop is dat ik ooit weer kan voetballen en hardlopen, maar die kans is klein. Het voelt alsof mijn hobbies van me zijn afgenomen.”
  donderdag 6 december 2012 @ 13:48:41 #140
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_119994190
Zullen we dit ff naar Estelle sturen? jezus, als je dat toch leest samen met het verbod wat Duncan Badr heeft opgelegd, dan KUN je zoals zij wel doet, Badr niet gaan lopen romantiseren als zijne je prins op het witte paard? Ik zou me wezenloos schrikken als mijn lief iemand zou meppen in mijn bijzijn en vervolgens onduidelijk is over wat is gebeurd om maar een lagere straf te krijgen. Ik heb daar gelukkig een te groot geweten voor en met de beste wil van de wereld kun je Badrs gedrag niet goed praten. Het zou beter zijn als ze zou zeggen; Ja het is een eikel, hij is fout bezig geweest en daar heb ik ook last van als mens, maar ik hou gewoon van hem. Dat zou al een stuk beter overkomen dan wat ze nu aan het doen is, totaal ongeloofwaardig. Wat heeft die gast toch met haar gedaan dat ze zich zo gaat gedragen zeg? Ik zou onwijs op mijn zodemieter krijgen van mijn familie en vrienden iig...
pi_119994289
djeez, dit verhaal lezen, de foto's van de mishandelde man en dan dat gezeik over bloemblaadjes..
Blondje is toch inmiddels echt om van te kotsen he, pardon my french..
pi_119994403
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 13:48 schreef barca1971 het volgende:

Het zou beter zijn als ze zou zeggen; Ja het is een eikel, hij is fout bezig geweest en daar heb ik ook last van als mens, maar ik hou gewoon van hem.
Dat zou ik nog kunnen begrijpen.
pi_119994449
niet dat ik van hem hou, maar dat er nog iemand is die van hem kan houden, zoals
Estelle en waarschijnlijk zijn moeder...
  donderdag 6 december 2012 @ 14:02:28 #144
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_119994664
Dat bedoel ik ja @ FANN...als iemand een keer een fout begaat ok...maar als iemand systematisch zjn boekje te buiten gaat, zijn verantwoordelijkheden niet neemt, liegt en bedriegt en meent overal mee weg te komen omdat dat eerder nou eenmaal ook zo was...mijn liefde zou met de minuut bekoelen, en ik zou me niet van de gedachte kunnen onttrekken dat het in de toekomst zomaar wéér zou kunnen gebeuren. Dat is het toch allemaal niet waard denk ik dan, de gemoedsrust van je kinderen en jezelf ook niet. En als het mijn zoon zou zijn...dat zal ik hier maar niet vertellen wat ik dan zou doen.. >:)
pi_120004995
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 09:21 schreef MightyMightyM het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

en weer die speelt die verdraaide keukentafel een belangrijke bijrol in een interview :')
badr heeft gewoon zijn eigen blonde bree van de kamp..amanda krabbé met een fles wijn voor de deur, is dat niet hoe poppetijngate ooit begon?!.. maar dan ipv amanda tessa die martijn verleidde met een fles wijn en een paar gram coke
ook vraag ik me af of die 'vrienden' van stellemans blij zijn dat ze bij naam genoemd worden als mensen die haar in deze bittere tijden blijven steunen...
  vrijdag 7 december 2012 @ 08:21:56 #146
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_120025623
En wat te denken van Badr's liefdevolle familie?? die broer is ook al geen lieverdje, heeft ook klappen uitgedeeld en staat in Amsterdam bekend als een lastpak in het uitgaansleven, dat vergeet ze voor het gemak ook maar even...kop in de sneeuw duwen die muts en die extensions plakken we op een sneeuwpop die Badr heet *O*
pi_120032205
http://www.telegraaf.nl/p(...)_op_Sensation__.html

Badr Hari nooit meer welkom op Sensation

Van onze redactie
AMSTERDAM -
Badr Hari mag zich nooit meer vertonen op ID&T-feesten.

Dit zegt ID&T-baas Duncan Stutterheim tegen Quote.
Stutterheim baalt enorm van alle negatieve aandacht. "Het is ons eerder nog nooit gelukt om op de voorpagina van De Telegraaf te komen, maar nu ineens stonden we daar vijf dagen lang. Op een hele negatieve manier, dat wil je echt niet meemaken”, vertelt hij. De ondernemer heeft Hari dan ook een levenslang toegangsverbod gegeven voor alle ID&T-feesten.
Badr Hari wordt verdacht van poging tot doodslag op zakenman Koen Everink tijdens dancefeest Sensation afgelopen juli in de Amsterdam ArenA.
pi_120032564
Hm het gaat dus meer om het imago dan om het feit dat zoiets gewoon verschrikkelijk is..
pi_120032610
Oh badder is morgen jarig! Ben benieuwd of estellebel alles geregeld krijgt! :P
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 7 december 2012 @ 12:21:11 #150
163650 Greys
pi_120032713
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 13:51 schreef WRH het volgende:
djeez, dit verhaal lezen, de foto's van de mishandelde man en dan dat gezeik over bloemblaadjes..
Blondje is toch inmiddels echt om van te kotsen he, pardon my french..
Ik blijf maar niet snappen dat ze er mee weg komt... in een interview zeggen dat het geestelijk eigenlijk best goed met haar gaat maar ondertussen niet hoeven getuigen omdat ze daar geestelijk te zwak voor is. Word er bijna agressief van :') :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_120032975
Morgen is Badr jarig *O* *O* Zou Estelle al het vliegtuig geregeld hebben?
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  vrijdag 7 december 2012 @ 12:28:52 #152
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_120033029
idd daarom hoop ik ergens dat het OM dit intervieuw ook gebruikt om haar op haar plichten te wijzen, dat ze net zoals toch dat broodje te gaan eten in de HORECA nu ook haar eigen ruiten weer ingooit door te kletsen dat het zo goed met haar gaat en dat ze zo sterk is. Dat strookt niet met wat ze het OM probeerde wijs te maken en dit bewijst alleen maar méér hoe dom ze zijn, Gewoon door zichzelf te zijn verpesten ze het telkens voor zichzelf..en ze zien het niet eens
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 7 december 2012 @ 12:29:55 #153
163650 Greys
pi_120033068
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 12:28 schreef barca1971 het volgende:
idd daarom hoop ik ergens dat het OM dit intervieuw ook gebruikt om haar op haar plichten te wijzen, dat ze net zoals toch dat broodje te gaan eten in de HORECA nu ook haar eigen ruiten weer ingooit door te kletsen dat het zo goed met haar gaat en dat ze zo sterk is. Dat strookt niet met wat ze het OM probeerde wijs te maken en dit bewijst alleen maar méér hoe dom ze zijn, Gewoon door zichzelf te zijn verpesten ze het telkens voor zichzelf..en ze zien het niet eens
Dat gaan ze heus niet gebruiken.
Dat wicht komt werkelijk overal mee weg, brrrr :r
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 7 december 2012 @ 12:30:58 #154
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_120033110
Denk dat ze een groot hart in de sneeuw gaat maken met rozenblaadjes...vliegtuig mag niet boven de bak...
Of in haar bikini voor sneeuwpop spelen..met wimperextensions en al..
een prinsessen jurk aantrekken en op een wit paard gaan zitten..

De mogelijkheden zijn oneindig
  vrijdag 7 december 2012 @ 12:53:09 #155
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_120033870
Ik heb net op groter scherm eindelijk dat BeauMonde-artikel gelezen.

Jezus Christus.
Het lijkt wel iets van de Speld.
Wijf is stapelmesjokke.
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 7 december 2012 @ 13:04:12 #156
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_120034338
En zelfs voor de foto's neemt ze niet de moeite om ergens anders te gaan zitten, telkens in het hoekje van de bank waar ze eerder ook al met ruud werd gefotografeerd zelfde kitsch lampje erbij..ga dan ergens anders zitten denk ik dan...met een poster van Badr op de achtergrond ofzo en zij met zijn handschoenen aan..

http://www.maroc.nl/forum(...)egaan-badr-hari.html
pi_120035094
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 12:18 schreef DarkElf het volgende:
Oh badder is morgen jarig! Ben benieuwd of estellebel alles geregeld krijgt! :P
Iedereen naar boven kijken!
ben toch zo benieuwd of ze dat west /oost / linksom / rechtsom vliegen gaat begrijpen...
  vrijdag 7 december 2012 @ 13:27:06 #158
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_120035253
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 13:23 schreef WRH het volgende:

[..]

Iedereen naar boven kijken!
ben toch zo benieuwd of ze dat west /oost / linksom / rechtsom vliegen gaat begrijpen...
Maakt niet uit, als de blaadjes door de wind en/of door de foute informatie over noord/oost/zuid/west verkeerd landen heeft de piloot het toch gedaan.

Maar goed dat Nutricia geen chocomel meer maakt, voor je het weet heb je chocomel met rozenblaadjes ipv velletjes.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_120038460
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 08:21 schreef barca1971 het volgende:
En wat te denken van Badr's liefdevolle familie?? die broer is ook al geen lieverdje, heeft ook klappen uitgedeeld en staat in Amsterdam bekend als een lastpak in het uitgaansleven, dat vergeet ze voor het gemak ook maar even...kop in de sneeuw duwen die muts en die extensions plakken we op een sneeuwpop die Badr heet *O*
Een witte sneeuwpop met blonde extentions gaat toch meer op een ''Ruud" lijken
dan op een ''Badr" :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 12:17 schreef MightyMightyM het volgende:
Hm het gaat dus meer om het imago dan om het feit dat zoiets gewoon verschrikkelijk is..
Ik denk dat ze ook een voorbeeld willen stellen misschien?
Een soort waarschuwing naar al die jonge gastjes in de sportschool die Badr
na als held zien, zo zien ze dat ze zich toch maar beter moeten beheersen
want ze er komen er dus niet vanaf met 3 maanden zitten of een taakstraf
van een aantal uurtjes.

Misschien werkt het, misschien ook niet, overal heb je mafkezen en het zou zomaar
kunnen zijn dat er in dat soort takken va sport méér mafkezen rondlopen dan bij hockey :+
pi_120039328
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 12:07 schreef WRH het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)_op_Sensation__.html

Badr Hari nooit meer welkom op Sensation

Van onze redactie
AMSTERDAM -
Badr Hari mag zich nooit meer vertonen op ID&T-feesten.

Dit zegt ID&T-baas Duncan Stutterheim tegen Quote.
Stutterheim baalt enorm van alle negatieve aandacht. "Het is ons eerder nog nooit gelukt om op de voorpagina van De Telegraaf te komen, maar nu ineens stonden we daar vijf dagen lang. Op een hele negatieve manier, dat wil je echt niet meemaken”, vertelt hij. De ondernemer heeft Hari dan ook een levenslang toegangsverbod gegeven voor alle ID&T-feesten.
Badr Hari wordt verdacht van poging tot doodslag op zakenman Koen Everink tijdens dancefeest Sensation afgelopen juli in de Amsterdam ArenA.
De vorige uitsmijter die dat probeerde vond de afloop niet zo leuk.
pi_120041611
quote:
9s.gif Op vrijdag 7 december 2012 15:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

De vorige uitsmijter die dat probeerde vond de afloop niet zo leuk.
Hij kreeg 5000 euro om zijn kop te houden :P

http://www.crimesite.nl/n(...)taalde-portier-.html

Die portier loopt nog steeds rond met een plaatje in zijn plaat, maar die was tenminste
nog af te kopen met 5000 euro, dat gaat bij Koen niet lukken.

Ik heb nu al medelijden met de portier die Badr straks gaat moeten weigeren, ziet er
leuk uit zo op papier :') na de praktijk nog :P

[ Bericht 0% gewijzigd door FANNvanhetlaatsteuur op 07-12-2012 16:04:46 (wijgeren??? nah ja..) ]
  vrijdag 7 december 2012 @ 16:15:48 #162
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_120042083
Ik ben idd benieuwd hoe lang badr zich onder controle kan houden als hij straks vrij is en merkt dat hij niet overal meer binnen mag. Eerder liet hij zich dan gelden, nu heeft hij estelle beloofd zich te gedragen ( maar dat had hij in juni ook al beloofd en prompt pakt hij Koen in Juli ) maar ik ben heel benieuwd, ook als vreemden iets naar hem zouden roepen ofzo...zou hij zich in kunnen blijven houden?
pi_120042238
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 16:15 schreef barca1971 het volgende:
Ik ben idd benieuwd hoe lang badr zich onder controle kan houden als hij straks vrij is en merkt dat hij niet overal meer binnen mag. Eerder liet hij zich dan gelden, nu heeft hij estelle beloofd zich te gedragen ( maar dat had hij in juni ook al beloofd en prompt pakt hij Koen in Juli ) maar ik ben heel benieuwd, ook als vreemden iets naar hem zouden roepen ofzo...zou hij zich in kunnen blijven houden?
Ik denk niet dat vreemde snel iets durven te roepen eigenlijk en als ze het wel
zouden doen dan denk ik dat het negen keer goed gaat en de tiende keer fout.

Die jongen heeft een kronkel en die kronkel zit daar nog steeds.
  vrijdag 7 december 2012 @ 16:32:08 #164
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_120042716
Ik heb juist het idee dat er waarschinlijk veel meer 'haantjes' de neiging gaan hebben om iets naar hem te roepen juist om hem uit te dagen omdat ze weten dat hij geen beheersing heeft. Ik denk dat Estelle er nog een zware taak aan zal krijgen om hem in bedwang te houden. Ik kan me ook niet voorstellen dat we hen veel op feesten en partijen zullen gaan zien op de een of andere manier, op de feestjes waar Estelle zich altijd ophield zal hij ook geweldig buiten de boot vallen..ik zou me ook gigantisch ongemakkelijk gaan voelen wetende wat iedereen van me zou vinden, hij past toch niet echt in haar wereldje lijkt me..
pi_120045212
ik zie nu helemaal zo'n versie van dr Bibber voor mij; laat Badr slaan, zich inhouden: haalt 'ie 't of haalt 'ie 't niet?
pi_120047726
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 12:53 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb net op groter scherm eindelijk dat BeauMonde-artikel gelezen.

volgende keer ff een paar keer op "zoom in" klikken.
pi_120047777
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 16:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ik denk niet dat vreemde snel iets durven te roepen eigenlijk en als ze het wel
zouden doen dan denk ik dat het negen keer goed gaat en de tiende keer fout.

Die jongen heeft een kronkel en die kronkel zit daar nog steeds.
die kronkel is wat estelle doet kronkelen als een paling *O*
  vrijdag 7 december 2012 @ 19:46:48 #168
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_120050353
quote:
12s.gif Op vrijdag 7 december 2012 18:33 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

volgende keer ff een paar keer op "zoom in" klikken.
Nee dat gaat niet op mijn oude padje.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_120050866
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 19:46 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Nee dat gaat niet op mijn oude padje.
welles. onder "weergave". zelfs op een powerbook g4 uit 1861
pi_120051283
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 16:32 schreef barca1971 het volgende:
Ik heb juist het idee dat er waarschinlijk veel meer 'haantjes' de neiging gaan hebben om iets naar hem te roepen juist om hem uit te dagen omdat ze weten dat hij geen beheersing heeft. Ik denk dat Estelle er nog een zware taak aan zal krijgen om hem in bedwang te houden. Ik kan me ook niet voorstellen dat we hen veel op feesten en partijen zullen gaan zien op de een of andere manier, op de feestjes waar Estelle zich altijd ophield zal hij ook geweldig buiten de boot vallen..ik zou me ook gigantisch ongemakkelijk gaan voelen wetende wat iedereen van me zou vinden, hij past toch niet echt in haar wereldje lijkt me..
Ik geloof niet dat estelle nog op de gastenlijst staat bij veel feestjes
pi_120051623
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 18:34 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

die kronkel is wat estelle doet kronkelen als een paling *O*
zij liever dan ik :P
pi_120051705
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 20:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

zij liever dan ik :P
zo'n besneden kronkel prefereert toch menigeen deerne boven zo'n roodpaarse hondenknop.

het ligt er natuurlijk wel aan wie er aan vast zit. dus: zij liever dan wij *O*
pi_120051730
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 20:14 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

zo'n besneden kronkel prefereert toch menigeen deerne boven zo'n roodpaarse hondenknop.

het ligt er natuurlijk wel aan wie er aan vast zit. dus: zij liever dan wij *O*
:D ja dat bedoel ik WIJ *;
pi_120051944
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 20:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

:D ja dat bedoel ik WIJ *;
*; tegen hullie.

net zoals stel en bah *; .

hoe zou ze 'm eigenlijk noemen als ze 'm snel en kort roept (nadat ie haar bijvoorbeeld tegen de de wastafel heeft gepleurd of de trap aflazert terwijl ze net de wasmand vasthield etc. etc.?).

typootje
pi_120051986
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 20:20 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

*; tegen hullie.

net zoals stel en bah *; .

hoe zou ze 'm eigenlijk noemen als ze 'm snel en kort roept (nadat ie haar bijvoorbeeld tegen de de wastafel heeft gepleurd of de trap af lazert terwijl ze net de wasmand vasthield etc. etc.?).
:') ik gok BAH ! :P
pi_120052090
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 20:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

:') ik gok BAH ! :P
"de de wastafel", "waarom, bah?"
pi_120052125
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 20:06 schreef utrecht1970 het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat estelle nog op de gastenlijst staat bij veel feestjes
alsof dat haar minder hoerig maakt *O*
pi_120052146
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 20:23 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

"de de wastafel", "waarom, bah?"
de de wastafel? :o wat kan mij die wastafel nou schelen ! :o
  vrijdag 7 december 2012 @ 20:26:18 #179
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_120052207
die kronkel des te meer ..lol zou die ook langer zijn dan normaal omdat Badr 2 meter is??? :@
  † In Memoriam † vrijdag 7 december 2012 @ 20:26:37 #180
43556 miss_dynastie
pi_120052217
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 16:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Hij kreeg 5000 euro om zijn kop te houden :P

http://www.crimesite.nl/n(...)taalde-portier-.html

Die portier loopt nog steeds rond met een plaatje in zijn plaat, maar die was tenminste
nog af te kopen met 5000 euro, dat gaat bij Koen niet lukken.

Ik heb nu al medelijden met de portier die Badr straks gaat moeten weigeren, ziet er
leuk uit zo op papier :') na de praktijk nog :P
Lult die Ficq al zolang zijn misstappen recht? :o :')

En Badr heeft een keer letterlijk de verkeerde gepakt. Een soort Batman die man, hij heeft geen prijs, althans geen die Badr kan betalen. Dat gedeelte eraan is nog wel fijn...
pi_120052710
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 20:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

de de wastafel? :o wat kan mij die wastafel nou schelen ! :o
ik stotterde :'(

leters, piepers afgieten :W
pi_120052731
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 20:37 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

ik stotterde :'(

leters, piepers afgieten :W
Laters WJ :W
pi_120052750
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 december 2012 20:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Laters WJ :W
*; ;)
pi_120052837
ja ja we zijn al weg, effe een ouwe vriend gedag zeggen !
  vrijdag 7 december 2012 @ 20:45:38 #186
15080 static
pi_120053119
}:|
pi_120053192
Als iemand nou nog Badr uit gaat dagen, is diegene wel echt dom en/of levensmoe. Ik zou zelf in ieder geval niet het risico willen lopen op een plaat in mn bakkes of een bungelende voet, alleen om even een stoer momentje te hebben en zo'n ongeleid projectiel uit de tent te lokken.
pi_120053541
Eerst mocht badr van de rechtbank niet naar horeca gelegenheden, het lijkt er nu op dat de horeca badr niet meer wil. Id tv is niet de laatste schat ik zo in, die badr liever niet ziet komen.
  vrijdag 7 december 2012 @ 20:54:42 #189
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_120053588
zo denk ik er ook over maar ik wil maar zeggen dat er zeker van die lulletjes zullen zijn die het gaan doen omdat ze weten dat hij nu toch niks meer terug gaat doen omdat hij echt niet wéér in de bak wil belanden. Dus durven ze wel, maar de vraag is hoelang dat Badr dat gaat trekken zonder zijn beheersing te verliezen
  vrijdag 7 december 2012 @ 21:35:57 #190
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_120055903
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 19:57 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

welles. onder "weergave". zelfs op een powerbook g4 uit 1861
Op mijn ouwe IPad :?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_120056788
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 20:47 schreef MightyMightyM het volgende:
Als iemand nou nog Badr uit gaat dagen, is diegene wel echt dom en/of levensmoe. Ik zou zelf in ieder geval niet het risico willen lopen op een plaat in mn bakkes of een bungelende voet, alleen om even een stoer momentje te hebben en zo'n ongeleid projectiel uit de tent te lokken.
Het is exact andersom. Badr zal heel erg op moeten passen omdat een ieder die de kans heeft tegenover hem te komen staan een wapen bij zich zal hebben.
pi_120058053
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 21:35 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Op mijn ouwe IPad :?
jaaaa. vanaf de eerste i-pad.
  Trouwste user 2022 zaterdag 8 december 2012 @ 08:58:25 #193
7889 tong80
Spleenheup
pi_120067409
ID&T-baas Duncan Stutterheim laat de
kickbokser Badr Hari nooit meer toe op
zijn feesten.Hij baalt vreselijk van de
gebeurtenissen tijdens Sensation.

"Het is ons eerder nog nooit gelukt om
op de voorpagina van de Telegraaf te
komen,maar nu ineens stonden we daar
vijf dagen lang.Op een hele negatieve
manier,dat wil je echt niet meemaken",
zegt hij tegen Quote.

Hari wordt verdacht van de mishandeling
van zakenman Koen Everink tijdens het
feest Sensation in de Amsterdam Arena.
Hij heeft toegegeven betrokken te zijn
geweest bij het incident,maar zou hem
'slechts' één klap gegeven hebben.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_120067493
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 08:58 schreef tong80 het volgende:
ID&T-baas Duncan Stutterheim laat de
kickbokser Badr Hari nooit meer toe op
zijn feesten.Hij baalt vreselijk van de
gebeurtenissen tijdens Sensation.

"Het is ons eerder nog nooit gelukt om
op de voorpagina van de Telegraaf te
komen,maar nu ineens stonden we daar
vijf dagen lang.Op een hele negatieve
manier,dat wil je echt niet meemaken",
zegt hij tegen Quote.

Hari wordt verdacht van de mishandeling
van zakenman Koen Everink tijdens het
feest Sensation in de Amsterdam Arena.
Hij heeft toegegeven betrokken te zijn
geweest bij het incident,maar zou hem
'slechts' één klap gegeven hebben.

No shit Sherlock! :p
  Trouwste user 2022 zaterdag 8 december 2012 @ 09:13:02 #196
7889 tong80
Spleenheup
pi_120067503
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2012 09:11 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

No shit Sherlock! :p
:p
pi_120067593
Iedereen van harte trouwens met de man die alweer een halfjaar SHO domineert.
  zaterdag 8 december 2012 @ 10:32:24 #198
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_120068358
En daar komen nog wel wat maanden bij.
Gefeliciteerd trouwens, Badr, met je verjaardag!

How can I make this topic about me?
  zaterdag 8 december 2012 @ 10:38:41 #199
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_120068459
Zou stellemans als ijsberend buiten het gevang rondlopen??
  zaterdag 8 december 2012 @ 11:19:20 #200
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_120069198
't is wel terug te zien op de beelden van de bewakingscamera's.
  zaterdag 8 december 2012 @ 11:27:31 #201
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_120069341
ow ja! dan denkt ze in al haar onschuldigheid dat alleen Badr het ziet en miss wat andere inmates, maar ondertussen ligt het hele land krom om haar idioterie..
Haar sprookje van de vrouw die wacht op haar prins..uchhe uchhe...wat je maar een prins noemt
pi_120070292
Misschien bakt ze een lekkere appeltaart met een vijl voor hem. *;
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  zaterdag 8 december 2012 @ 12:29:24 #203
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_120070764
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 december 2012 22:13 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

jaaaa. vanaf de eerste i-pad.
Dat doet de mijne dus niet. Maar ik ga even uitzoeken wat er mis is. Dank in elk geval! En ik zal nu on topic blijven.

Hoewel het natuurlijk wel van levensbelang is dat ik alle artikeltjes over Estel goed kan lezen natuurlijk. :9

O en gefeliciteerd allemaal met Badr! Staat er iemand bij de nor om verslag te doen van de feestelijkheden?

Ik denk dat shmoopy zojuist Estelles bekering tot appeltaartenmoeder heeft verklaard.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_120070826
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 12:11 schreef shmoopy het volgende:
Misschien bakt ze een lekkere appeltaart met een vijl voor hem. *;
Ik zie echt de Daltons voor me dan :')
  zaterdag 8 december 2012 @ 12:33:00 #205
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_120070845
Ik zie al voor me hoe dat ging;
Bezoekuur, Estelle en Badr zitten tegenover elkaar en Estelle fluistert "op je verjaardag stuur ik een vliegtuig..."

Hij zal inmiddels van z'n medegedetineerden wel gehoord hebben dat het om rozenblaadjes ging, weer een illusie armer.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 8 december 2012 @ 12:40:03 #206
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_120071011
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2012 12:29 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Dat doet de mijne dus niet. Maar ik ga even uitzoeken wat er mis is. Dank in elk geval! En ik zal nu on topic blijven.

Hoewel het natuurlijk wel van levensbelang is dat ik alle artikeltjes over Estel goed kan lezen natuurlijk. :9

O en gefeliciteerd allemaal met Badr! Staat er iemand bij de nor om verslag te doen van de feestelijkheden?

Ik denk dat shmoopy zojuist Estelles bekering tot appeltaartenmoeder heeft verklaard.
Moet je wel aanzetten bij de instellingen.

Maar de tekst gewoon vergroten met twee vingers lukt ook niet?
  zaterdag 8 december 2012 @ 12:44:42 #207
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_120071156
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2012 12:40 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Moet je wel aanzetten bij de instellingen.

Maar de tekst gewoon vergroten met twee vingers lukt ook niet?
Aangezet, thanks!

Ik kan nu alles weer lezen. O+
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 8 december 2012 @ 17:12:13 #208
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_120078326
Weet iemand al iets?
  zondag 9 december 2012 @ 09:28:27 #209
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_120100108
Niets gehoord. Zal wel te duur zijn geweest. Waar haal je in deze tijd van het jaar een ton rozenblaadjes vandaan?

Of misschien heeft Estelle wel het verkeerde gebouw aangeduid.
pi_120100223
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 09:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Niets gehoord. Zal wel te duur zijn geweest. Waar haal je in deze tijd van het jaar een ton rozenblaadjes vandaan?

Op aanwijzing van zouzou dat vliegtuig richting nieuwegein gebonjourd :')
  zondag 9 december 2012 @ 10:04:06 #211
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_120100494
Ik kwam nog een leuk stukje tegen van een jaar of wat geleden wat Estelle's verhaal dat ze Ruud eerlijk had ingelicht over Badr op 6 juni, niet helemaal op waarheid zal berusten en dat Ruud waarschinjnlijk gewoon de waarheid vertelde toen hij zei dat hij van niks wist en daarom die afluisterapparatuur heeft laten plaatsen omdat hij wist dat ze alles zou ontkennen....

Vreemdgaan

Volgens Estelle zijn er geen grote misstappen geweest in haar negenjarige huwelijk met de voetballer. Mocht Ruud vreemdgegaan zijn, dan zou ze dat direct merken. "Een vrouw weet het altijd al. Of je moet echt een flink bord voor je kop hebben. Maar slapen doe ik 's nachts en dan ook nog met één oog open."

Mocht Ruud een slippertje maken, dan zou hij niet direct de deur gewezen worden, geeft Estelle toe. "Dat zou ik tien jaar geleden gezegd hebben. Als het nu gebeurt - en het moet niet twee, drie, vier, vijf, zes keer gebeuren - dan denk je anders na over de dingen. We zijn niet voorgeprogrammeerd, we maken allemaal fouten."

Ontkennen

Zelf durft Estelle niet te beweren dat ontrouw nooit zal voorkomen in haar huwelijk. Zelf zou ze het in iedergeval nooit zeggen als ze een slippertje zou maken. "Al lag ik er bovenop, dan nog zou ik het ontkennen."

Dussss...zie je het voor je? IK ben ECHT ECHT ECHT met Leco naar Ibiza geweest hoor!! Dat toont toch wel dat ze echt geen ballen heeft, maarja, dat wisten we al
  zondag 9 december 2012 @ 10:23:46 #212
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_120100709
Met die zin We zijn niet voorgeprogrammeerd, we maken allemaal fouten bedoelt ze zeker een eigen slippertje?

Tsja. Geeft niet hoor meid, we zijn allemaal mensen... :*
  zondag 9 december 2012 @ 18:30:26 #213
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_120116114
Bij gebrek aan nieuws uit zoetermeer nog maar een quote-je

Bij toeval

Estelle is al jaren gelukkig met ex-voetballer Ruud Gullit. Ze sloeg bij toeval een rijke man aan de haak, want daar was ze nooit naar op zoek.

"Ik wilde eigenlijk gewoon een prins op het witte paard en daarmee trouwen. Het deed er niet echt toe of hij nou rijk was of niet. Als ik maar heel erg verliefd was."

Komt het toch nog allemaal goed stellemans, én heel verliefd, én hij is je prins, én het witte paard én hij heeft geld...nu alleen nog ff scheiden van je vorige prins op het witte paard met geld..
Wij stervelingen hebben niet eens de mazzel om er 1 te treffen, laat staan 2! hoe doet ze het toch hé?
pi_120120902
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 10:04 schreef barca1971 het volgende:

Zelf durft Estelle niet te beweren dat ontrouw nooit zal voorkomen in haar huwelijk. Zelf zou ze het in iedergeval nooit zeggen als ze een slippertje zou maken. "Al lag ik er bovenop, dan nog zou ik het ontkennen."

:D Dat verklaard wel het e.e.a. :P

quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 18:30 schreef barca1971 het volgende:
Bij gebrek aan nieuws uit zoetermeer nog maar een quote-je

Bij toeval

Estelle is al jaren gelukkig met ex-voetballer Ruud Gullit. Ze sloeg bij toeval een rijke man aan de haak, want daar was ze nooit naar op zoek.

"Ik wilde eigenlijk gewoon een prins op het witte paard en daarmee trouwen. Het deed er niet echt toe of hij nou rijk was of niet. Als ik maar heel erg verliefd was."

Komt het toch nog allemaal goed stellemans, én heel verliefd, én hij is je prins, én het witte paard én hij heeft geld...nu alleen nog ff scheiden van je vorige prins op het witte paard met geld..
Wij stervelingen hebben niet eens de mazzel om er 1 te treffen, laat staan 2! hoe doet ze het toch hé?
wimperextensions ? (8>
  zondag 9 december 2012 @ 20:48:20 #215
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_120122373
Ik snap ook niet dat een kerel als Badr zich met zo'n meid inlaat. Zo'n Badr kan toch wel wat anders (beters) aan de haak slaan...
Of ze is toch wat slimmer enzo dan dat dat via de media te merken is.
pi_120142353
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 20:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik snap ook niet dat een kerel als Badr zich met zo'n meid inlaat. Zo'n Badr kan toch wel wat anders (beters) aan de haak slaan...
Iets beters? Wat zijn precies Badrs kwaliteiten, behalve zijn rijkdom waar we allemaal zo jaloers op zijn?
Estelle is een dom wicht maar ik vind agressie nog altijd verwerpelijker dan stupiditeit.
  maandag 10 december 2012 @ 11:13:24 #217
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_120142654
Badr lijkt me toch wel een serieuze vent, niet al te dom.
Hij heeft alleen een agressieprobleem en een snel gekrenkt eergevoel.

Dat het mis ging met die broodjezaak is precies omdat hij echt dacht dat het was wat hij beweerde: een broodjeszaak, geen horeca. En geen nachtclub, het normale toneel van de incidenten.
Op zich zou ik 'm dat ook door de vingers hebben gezien, als rechter zijnde.
Dat met die getuigen...tsja dat was niet slim nee. Maarja.
pi_120142893
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 11:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Badr lijkt me toch wel een serieuze vent, niet al te dom.
Hij heeft alleen een agressieprobleem en een snel gekrenkt eergevoel.

Dat het mis ging met die broodjezaak is precies omdat hij echt dacht dat het was wat hij beweerde: een broodjeszaak, geen horeca. En geen nachtclub, het normale toneel van de incidenten.
Op zich zou ik 'm dat ook door de vingers hebben gezien, als rechter zijnde.
Dat met die getuigen...tsja dat was niet slim nee. Maarja.
Ah, "alleen" een agressieprobleem. Nou, als mijn voet half aan mijn been zou hangen of ik een stalen plaat in mijn hoofd zou hebben, zou ik daar toch niet zo licht over denken.

En in mijn optiek houdt intelligentie onder andere ook in dat je je primaire driften weet te beheersen.
  † In Memoriam † maandag 10 december 2012 @ 11:27:04 #219
43556 miss_dynastie
pi_120142996
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 20:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik weet niet hoor, maar elke vrouw met meer dan drie hersencellen rent keihard bij zo'n vent vandaan. Omdat hij zonder reden ineens 'snapt'. Een slimme vrouw wil niet in de buurt zijn als hij weer zo'n momentje heeft.
  maandag 10 december 2012 @ 14:10:30 #220
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_120148237
Ik geloof wel dat Estelle hem in toom kan houden. Hij weet nu wel wat de gevolgen zijn als hij zich weer te buiten gaat. Zijn carrière heeft flinke schade opgelopen.
Probleem is alleen dat Estelle er niet altijd bij is natuurlijk.
  maandag 10 december 2012 @ 14:13:07 #221
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_120148316
Estelle is toch een slappe hap? Ik heb nog maar weinig karakter in haar kunnen ontdekken.
pi_120148360
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2012 14:13 schreef Lienekien het volgende:
Estelle is toch een slappe hap? Ik heb nog maar weinig karakter in haar kunnen ontdekken.
Inderdaad, bij iemand blijven die voor je ogen iemand voor het leven verminkt heeft is één ding maar daarna doen alsof het niet gebeurt is/ komt door de media is toch net even een stap verder..
  maandag 10 december 2012 @ 14:18:12 #223
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_120148451
Ze praat zijn gedrag dus op een of andere manier goed. Daarom geloof ik dat 'Estelle kan hem in toom houden' niet zo.
  maandag 10 december 2012 @ 14:18:43 #224
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_120148466
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2012 14:13 schreef Lienekien het volgende:
Ze kan inmiddels koekjes bakken, en daar put ze troost uit in deze rollercoaster tijden.
  maandag 10 december 2012 @ 14:19:31 #225
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_120148497
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 14:18 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Ze kan inmiddels koekjes bakken, en daar put ze troost uit in deze rollercoaster tijden.
Knapperige koekjes? Dan ben ik abuis met mijn 'slappe hap'.
  maandag 10 december 2012 @ 14:20:12 #226
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_120148520
quote:
6s.gif Op maandag 10 december 2012 14:19 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Knapperige koekjes? Dan ben ik abuis met mijn 'slappe hap'.
't stond in het interview met Beau Monde. ff zoeken...

Owja, appeltaarten. Koken is haar uitlaatklep.
  maandag 10 december 2012 @ 14:23:49 #227
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_120148621
Tsja, Estelle. Beetje jammeren over van alles en nog wat en de negatieve aandacht.... vanaf het strand van Ibiza, met een cocktail. Wat klopt er niet?

Maar als de muren op haar afkomen kan ze ook nog gebruik maken van mensen die haar wel tijdelijk onderdak willen geven op bijvoorbeeld de Veluwe.

Dat doe je toch ook alleen maar om de publiciteit? "wij hebben de vrouw van Badr tijdelijk in huis" ?
pi_120148784
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 14:23 schreef gebrokenglas het volgende:
gebruik maken van mensen die haar wel tijdelijk onderdak willen geven op bijvoorbeeld de Veluwe.

Dat doe je toch ook alleen maar om de publiciteit? "wij hebben de vrouw van Badr tijdelijk in huis" ?
dat is al een beetje aan de gang, want in dat verhaal in de Beau Monde kwamen meteen een paar B-sterretjes met naam en toenaam aan de orde, die denken blijkbaar 'slechte publiciteit is evengoed publiciteit'
ik zou persoonlijk niet geassocieerd willen worden met meisje Gullit, maar blijkbaar zijn er nog mensen, zoals zweefteef Krabbé, die dat wel maar al te graag willen.
  maandag 10 december 2012 @ 16:58:43 #229
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_120154784
Het is ook zo frappant om die namen van die 'vrienden' te noemen. Wat is daar het nut van? dat we anders niet geloven dat ze nog vrienden heeft? En dan de mensen die blijkbaar toch af hebben gehaakt ( wat evert ook beweerde) een paar rotte appels te noemen..nouja..alsof je het mensen kwalijk kunt nemen dat ze wél een geweten of principes hebben Estelle! Mooie vriendin ben jij, mensen zijn alleen maar jouw vrienden als ze jouw mening delen maar zodra ze het niet eens zijn met Badrs gedragingen als mens worden ze weg gemoffeld. ...ze heeft echt géén karakter én geen ballen..Hoe kun je daar als man op vallen? dat is toch allerminst aantrekkelijk in mijn optiek
  Trouwste user 2022 maandag 10 december 2012 @ 17:52:41 #230
7889 tong80
Spleenheup
pi_120156655
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 14:23 schreef gebrokenglas het volgende:

Maar als de muren op haar afkomen kan ze ook nog gebruik maken van mensen die haar wel tijdelijk onderdak willen geven op bijvoorbeeld de Veluwe.

José Hoebé heeft vast nog wel een kamer over.

pi_120157250
quote:
Rechtbank naar ArenA in zaak-Badr Hari

© ANP In het kader van de strafzaak tegen kickbokser Badr Hari gaan rechters van de rechtbank Amsterdam dinsdag naar de Amsterdam ArenA. Zij zullen daar de skybox bekijken waar op 8 juli zakenman Koen Everink ernstig werd mishandeld. Badr Hari geldt als hoofdverdachte in die zaak. Hij zal bij de zogeheten schouw van de rechtbank aanwezig zijn.
Everink liep zwaar letsel op toen hij in de skybox tijdens dancefestijn Sensation werd afgetuigd. De schouw vindt plaats op voorstel van het Openbaar Ministerie, dat met het bezoek aan de plaats van het misdrijf getuigenverklaringen wil controleren.
Het rechterlijke bezoek aan het stadion is niet openbaar; journalisten kunnen er niet bij. Na afloop van de schouw begeeft de rechtbank zich naar het gerechtsgebouw aan de Parnassusweg voor een aansluitende zitting in de zaak.
Behalve van de mishandeling van Everink wordt Hari verdacht van nog een reeks geweldsmisdrijven. Vorige maand schortte de rechtbank het voorarrest van de vechtsporter op, maar enkele dagen werd deze beslissing teruggedraaid toen bleek dat Hari zich niet aan het als voorwaarde gestelde horecaverbod had gehouden en dat hij contact had gehad met twee getuigen.
De inhoudelijke behandeling van de zaak is volgend jaar.
  Trouwste user 2022 maandag 10 december 2012 @ 18:12:33 #232
7889 tong80
Spleenheup
pi_120157481
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 18:07 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Dit wordt wel eens vergeten.....

'Behalve van de mishandeling van Everink wordt Hari verdacht van nog een reeks geweldsmisdrijven.'

Wie kan ze nog eens op een rijtje zetten ?

pi_120157583
Ik mag toch hopen dat ze daarna Estelle eens gaan verhoren wat ze allemaal niet heeft gezien toen ze daar op de bank zat.........
Is dat zo?
  Moderator / Miss SHO maandag 10 december 2012 @ 18:15:07 #234
22592 crew  Ole
pi_120157586
Ex vriendin (huis in brand) Jimmy Woo, Cooldown, Club Air
pi_120157596
Ik ben het ook even kwijt. Mij stond bij dat alle zaken werden samengevoegd en dat het voorarrest ook te maken had met de acht andere zaken, maar daar hoor ik niks meer over..
  Trouwste user 2022 maandag 10 december 2012 @ 18:16:56 #236
7889 tong80
Spleenheup
pi_120157669
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 18:15 schreef Ole het volgende:
Ex vriendin (huis in brand) Jimmy Woo, Cooldown, Club Air
Kopstoot. Opdracht geven tot brandstichting idd.

Trouwste user 2022 maandag 10 december 2012 @ 18:18:34 #237
7889 tong80
Spleenheup
pi_120157741
Trouwens bij vechtsportgala's misdroeg ie zich ook. Tegenstanders die al knock out waren tegen het hoofd trappen en na signalen van de scheids doorslaan.

† In Memoriam † maandag 10 december 2012 @ 18:19:13 #238
43556 miss_dynastie
pi_120157776
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 14:10 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik geloof wel dat Estelle hem in toom kan houden. Hij weet nu wel wat de gevolgen zijn als hij zich weer te buiten gaat. Zijn carrière heeft flinke schade opgelopen.
Waarom nu wel en tijdens Sensation niet? Wat 'ie ook doet, zij lult het goed. En zeker als 'ie het doet wanneer ze samenwonen en ze niet meer op Gullit kan teren.
  maandag 10 december 2012 @ 18:20:13 #239
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_120157835
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 14:10 schreef gebrokenglas het volgende:
Ze heeft hem toen (Sensation) ook niet in toom kunnen houden.
En dan nog, impulsief gedrag is moeilijk te beïnvloeden in dit soort situaties.
pi_120157866
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 18:15 schreef Smallish het volgende:
Ik mag toch hopen dat ze daarna Estelle eens gaan verhoren wat ze allemaal niet heeft gezien toen ze daar op de bank zat.........
Ik mag inderdaad hopen dat ze tijdens deze schouw een blonde opblaaspop op de bank als Estelle laten fungeren zodat duidelijk wordt dat ze iets moet hebben gezien. Wel met levensechte gouden lokjes zodat ook het scenario Badr-speelt-met-de-lange-haren aan bod kan komen.
  Trouwste user 2022 maandag 10 december 2012 @ 18:21:15 #241
7889 tong80
Spleenheup
pi_120157877
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 18:20 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ze heeft hem toen (Sensation) ook niet in toom kunnen houden.
En dan nog, impulsief gedrag is moeilijk te beïnvloeden in dit soort situaties.
De vrouwen werden toch de skybox uitgestuurd ?

pi_120157982
Volgens mij was dat fikkie stoken niet bij zijn ex-vriendin maar die van een kennis. En heeft hij vervolgens zijn ex/toenmalige vriendin hiermee bang gemaakt...
  maandag 10 december 2012 @ 18:29:33 #243
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_120158232
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 18:21 schreef tong80 het volgende:

[..]

De vrouwen werden toch de skybox uitgestuurd ?

Ze schijnt wel gezien te hebben wat er gebeurd is, en heeft niet ingegrepen (lijkt me dan).
Sterker nog, ze heeft naar ze zegt, niets gezien en is te 'slap' om nogmaals te getuigen.
pi_120158441
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 18:23 schreef MightyMightyM het volgende:
Volgens mij was dat fikkie stoken niet bij zijn ex-vriendin maar die van een kennis. En heeft hij vervolgens zijn ex/toenmalige vriendin hiermee bang gemaakt...
Volgens mij klopt dit helemaal! Zo stond het in ieder geval in de berichten....
Is dat zo?
pi_120158491
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2012 18:21 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Ik mag inderdaad hopen dat ze tijdens deze schouw een blonde opblaaspop op de bank als Estelle laten fungeren zodat duidelijk wordt dat ze iets moet hebben gezien. Wel met levensechte gouden lokjes zodat ook het scenario Badr-speelt-met-de-lange-haren aan bod kan komen.
Ja, dat spreekt voor zich.
Is dat zo?
  maandag 10 december 2012 @ 18:37:29 #246
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_120158600
Idd..zijn vriendin vroeg hem of ze ook bang moest worden en hij antwoorde; ik zou maar vast een emmer water onder mijn bed zetten als ik jou was...

Stellemans toch...hoe kun je zo in en in blind en dom zijn, iemand met zóveel toestanden op zijn naam gaat echt niet ineens veranderen hoor..

en hoezo niks gezien hebben? dat hok van een skybox is zo klein als ik weet niet wat! ze heeft echt wel wat gezien maar niet ingegrepen en dat weet ze zelf maar al te goed, dus is zwijgen of ontkennen de beste optie volgens haar, maar er zal echt wel blijken dat het onmogelijk is dat ze niets heeft gezien
  Trouwste user 2022 maandag 10 december 2012 @ 18:47:49 #247
7889 tong80
Spleenheup
pi_120159054
quote:
Dat is toch ook erg ?

pi_120159098
quote:
Die kennis was volgens mij Gwennette Martha
  Moderator / Miss SHO maandag 10 december 2012 @ 18:52:46 #249
22592 crew  Ole
pi_120159241
Oeh ik ben morgenmiddag vlakbij de ArenA w/
pi_120159401
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 18:07 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Ik krijg hier een beetje een Rijdende Rechter vibe bij.
know'm sayin?
word? word.
  maandag 10 december 2012 @ 19:16:39 #251
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_120160285
Volgens Bram is er nog 'geen zicht' op wanneer Estelle gaat praten..WTF morgen gaan ze een reconstructie doen en muts hoeft nog steeds niet te praten????
pi_120168812
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 19:16 schreef barca1971 het volgende:
Volgens Bram is er nog 'geen zicht' op wanneer Estelle gaat praten..WTF morgen gaan ze een reconstructie doen en muts hoeft nog steeds niet te praten????
Gewoon een vraagje, hoor, maar heb jij een persoonlijk dingetje met Estelle?
Is dat zo?
pi_120169357
En niet dat ik het erg vind, maar van het zouzoufront horen we ook weinig meer...
Is dat zo?
  maandag 10 december 2012 @ 22:21:40 #254
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_120170895
Geen persoonlijk dingetje hoor, gewoon verbazing over het hele gebeuren, rationeel gezien is het ook niet te snappen ..

Enne ik ben gewoon jaloers op al haar Birkins }) zit stiekem te hopen dat ze eens een koekje van eigen krijgt ( maakt dat me heel slecht? )
  maandag 10 december 2012 @ 23:02:37 #255
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_120172980
't is even een uitje voor Badr. Even wat anders dan die cel de hele tijd.
Hoe zal dat gaan? Net als met Breivik met een lang touw, enkelbanden en handboeien?
  dinsdag 11 december 2012 @ 05:49:27 #256
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_120178795
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 09:28 schreef gebrokenglas het volgende:

te duurm Denk eerder dat iemand heeft gemeld dat het een leuk idee is voor een meisje in de bak, maar niet voor een volwassen vent.
pi_120179002
quote:
Badr wil met kerst vrij zijn

door John van den Heuvel
AMSTERDAM - De van zware mishandelingen en poging tot doodslag verdachte vechtsportkampioen Badr Hari probeert nog voor de kerstdagen vrij te komen. Zijn advocate Bénédicte Ficq gaat bij de Amsterdamse rechtbank een nieuw schorsingsverzoek indienen zodat haar cliënt de komende feestdagen eventueel thuis kan doorbrengen. Volgens de advocate zijn vrijwel alle getuigen door de rechter-commissaris gehoord waardoor er volgens haar geen belangen meer zijn om Hari langer in voorarrest te houden. Het openbaar ministerie zal zich naar verwachting fel tegen een schorsing van de voorlopige hechtenis verzetten. Vorige maand stelde de rechtbank Badr Hari onder strikte voorwaarden op vrije voeten. Hij mocht geen horecagelegenheden bezoeken of contact hebben met getuigen. Al na twee dagen stelde justitie vast dat Badr Hari in restaurants was geweest en getuigen had gesproken. Een van de getuigen, interieurstylist Eric Kuster, moest zelfs nog worden gehoord door de rechter-commissaris.
  dinsdag 11 december 2012 @ 08:46:00 #258
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_120179701
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 07:09 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

hij wil de kerstboom aftuigen ?
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
  † In Memoriam † dinsdag 11 december 2012 @ 08:51:45 #259
43556 miss_dynastie
pi_120179797
Zei ze vorige maand niet dat ze dat niet meer hoefde te proberen, tenzij er zeer zwaarwegende omstandigheden aan het licht komen? Wat zou ze aanvoeren? Kerst met z'n mammie? :')
  dinsdag 11 december 2012 @ 09:04:22 #260
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_120179969
Idd, Fiq zei zelf dat ze niets meer voor hem kon betekenen, deze nieuwe 90 dagen moest Badr gewoon uitzitten. En dan toch weer proberen, toch weer uitvluchten zoeken, zul je zien dat ze toch weer hun zin krijgen, Eerst maar eens kijken wat vandaag brengt, op wat voor manier Badr nu weer de zaak gaat proberen te verdraaien, hij kan tenslotte zeggen wat hij wil nu er geen andere getuigen bij aanwezig zijn om zijn woorden tegen te spreken. En dat verhaal van Estelle, snapt iemand hier dat nog? waarom hoeft zij niks te zeggen terwijl ze gewoon op de bank zat, iemand hier juridisch onderlegd die dat uit kan leggen?
  dinsdag 11 december 2012 @ 09:11:25 #261
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_120180073
oops correctie, Estelle wordt volgende week opgeroepen lees ik net!! en net zoals ik eerder al hoopte, komt dat door haar eigen gedrag, omdat ze wel pontificaal in de beau monde kan kletsen en verkondigen dat ze zo sterk is. Mooi dat het OM daar meteen op ingesprongen is.

Advocaat wil Badr Hari voor de feestdagen vrij krijgen

dinsdag 11 december 2012 08:17

Advocaat Bénédicte Ficq probeert kickbokser Badr Hari nog voor de feestdagen vrij te krijgen. Ficq gaat bij de rechtbank in Amsterdam een nieuw schorsingsverzoek indienen zodat haar cliënt weer gauw thuis zit.

Hari en Cruijff vieren wellicht samen Kerst (foto ANP)

Badr Hari tooont andermaal dat hij zijn eigen regels hanteert - en hij was al geen sieraad voor de sport. Voor zijn slachtoffers is het goed nieuws dat hij de komende tijd in de gevangenis zit

Commentaar Gerlof Leistra: Geen medelijden met kickbokser Badr Hari

Dat meldt De Telegraaf dinsdag. Vrijwel alle getuigen zijn door de rechter-commissaris gehoord waardoor er volgens Ficq geen belang meer is om Hari langer in voorarrest te houden.

Contact
Badr Hari werd vorige maand onder strenge voorwaarden vrijgelaten. Amper twee dagen na zijn vrijlating arresteerden agenten de kickbokser opnieuw. Hij was met zijn vriendin Estelle Cruijff in horecagelegenheden geweest en had contact met getuigen.

Als gevolg verlengde de rechtbank het voorarrest met negentig dagen. Naar verwachting zullen dezelfde rechters zich buigen over het nieuwe schorsingsverzoek van Ficq, schrijft de krant.

Verhoor
Estelle Cruijff is opgeroepen om volgende week een getuigenis af te leggen over de mishandeling van zakenman Koen Everink. Cruijff zei eerder dat zij zich niet in staat voelde om een verhoor te ondergaan.

Afgelopen maand gaf de vriendin van Badr Hari een uitgebreid interview met fotoshoot aan tijdschrift Beau Monde. Het Openbaar Ministerie heeft daarom de conclusie getrokken dat Cruijff nu wel kan meewerken aan een verhoor.

Rechters van de rechtbank Amsterdam gaan dinsdag een kijkje nemen in de skybox in de Amsterdam ArenA waar Everink zwaar is mishandeld. Zo moet duidelijk worden of de verklaringen van getuigen kloppen.
  † In Memoriam † dinsdag 11 december 2012 @ 09:14:08 #262
43556 miss_dynastie
pi_120180132
Ze zijn wel traag, bij het OM. Wij hebben die conclusie al maaaaaanden geleden getrokken, toen ze met haar janksmoel op de bank voor de camera van Santegoeds zat :')
pi_120180242
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 09:04 schreef barca1971 het volgende:
Idd, Fiq zei zelf dat ze niets meer voor hem kon betekenen, deze nieuwe 90 dagen moest Badr gewoon uitzitten. En dan toch weer proberen, toch weer uitvluchten zoeken, zul je zien dat ze toch weer hun zin krijgen, Eerst maar eens kijken wat vandaag brengt, op wat voor manier Badr nu weer de zaak gaat proberen te verdraaien, hij kan tenslotte zeggen wat hij wil nu er geen andere getuigen bij aanwezig zijn om zijn woorden tegen te spreken. En dat verhaal van Estelle, snapt iemand hier dat nog? waarom hoeft zij niks te zeggen terwijl ze gewoon op de bank zat, iemand hier juridisch onderlegd die dat uit kan leggen?
ik kan alleen dit vinden.

http://www.rechtspraak.nl(...)een-strafproces.aspx

quote:
Ben ik verplicht om te komen?

Als u bent opgeroepen als getuige in een strafzaak bent u verplicht om te komen. Als u bang bent dat uw gezondheidstoestand ernstig in gevaar komt door het afleggen van een verklaring op de rechtszitting, kunt u dat vertellen aan de officier van justitie en de rechtbank. De rechtbank beslist uiteindelijk of u wel of niet op de rechtszitting moet verschijnen en kan in het uiterste geval uw medebrenging gelasten (u wordt dan opgehaald door de politie).
Maar die gemoedstoestand van Estelle zal wel meevallen zullen ze nu gedacht hebben
na dat rare interview n de beau monde.
  dinsdag 11 december 2012 @ 09:23:16 #264
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_120180312
Idd miss dynastie, het is gewoon logica, maar ik snap ook wel dat het OM onpartijdig moet zijn maar het gedrag van Badr en Estelle zelf in deze zegt natuurlijk wel veel. Dat zullen ze inmiddels zelf ook wel gezien hebben, vandaar die oproep. Nu ben ik benieuwd wat Estelle doet, heeftze echt genoeg lef om te gaan zitten liegen, of te blijven volharden dat ze nietes heeft gezien terwijl ze op de bank zat te kijken. Of gaat ze de waarheid vertellen omdat ze de druk voelt en wellicht meineed pleegt als ze Badr wil beschermen.? hoe dan ook een dilemme lijkt me..meineed plegen en strafbaar zijn terwijl je verantwoordelijk bent voor 2 kinderen, óf de waarheid vertellen en dat door jouw getuigenis dan je lover de bak in draait...
pi_120180374
quote:
Verhoor
Estelle Cruijff is opgeroepen om volgende week een getuigenis af te leggen over de mishandeling van zakenman Koen Everink. Cruijff zei eerder dat zij zich niet in staat voelde om een verhoor te ondergaan.

Afgelopen maand gaf de vriendin van Badr Hari een uitgebreid interview met fotoshoot aan tijdschrift Beau Monde. Het Openbaar Ministerie heeft daarom de conclusie getrokken dat Cruijff nu wel kan meewerken aan een verhoor.
Dat zal godverdorie tijd worden, zeg..........
Is dat zo?
  † In Memoriam † dinsdag 11 december 2012 @ 09:26:31 #266
43556 miss_dynastie
pi_120180375
Ja, maar er is een verschil tussen onpartijdig en onnozel :@
Ik vind het stuitend om te zien hoe deze twee lak hebben aan de samenleving en daar nog in gefaciliteerd worden ook :X
pi_120180399
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 09:23 schreef barca1971 het volgende:
Idd miss dynastie, het is gewoon logica, maar ik snap ook wel dat het OM onpartijdig moet zijn maar het gedrag van Badr en Estelle zelf in deze zegt natuurlijk wel veel. Dat zullen ze inmiddels zelf ook wel gezien hebben, vandaar die oproep. Nu ben ik benieuwd wat Estelle doet, heeftze echt genoeg lef om te gaan zitten liegen, of te blijven volharden dat ze nietes heeft gezien terwijl ze op de bank zat te kijken. Of gaat ze de waarheid vertellen omdat ze de druk voelt en wellicht meineed pleegt als ze Badr wil beschermen.? hoe dan ook een dilemme lijkt me..meineed plegen en strafbaar zijn terwijl je verantwoordelijk bent voor 2 kinderen, óf de waarheid vertellen en dat door jouw getuigenis dan je lover de bak in draait...
Dan kan ze beter zwijgen :Y kost je maximaal 30 dagen brommen als ze gaat
liegen wordt dat zwaarder aangerekend.

quote:
Als u weigert om bepaalde vragen te beantwoorden, kan de rechter in het uiterste geval bevelen dat u in gijzeling wordt gesteld. In dat geval kan u maximaal 30 dagen worden vastgehouden. U kunt tegen deze beslissing niet in beroep gaan. De rechter bepaalt vervolgens een tijdstip waarop u opnieuw wordt gehoord.

Het afleggen van een valse verklaring is als misdrijf strafbaar gesteld in het Wetboek van Strafrecht. Hiervoor kunt u een gevangenisstraf van maximaal zes jaar krijgen. Dit misdrijf wordt meineed genoemd.
  dinsdag 11 december 2012 @ 09:28:38 #268
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_120180420
Daarom Fann, niemand hoeft ook maar iets te doen, ze brengen vroeg of laat zichzelf gewoon in de penarie, zo ook nu weer. Als ze nu gewoon haar mond had gehouden en rationeel had nagedacht dan had ze verstandig geweest en een low profile gehouden. Wij snappen toch ook dat als je met een hoop poeha bij de rechter verkondigt dat je psychisch niet in orde bent dat je niet een maand later een glossy intervieuw moet geven, over hoe sterk je wel niet bent? DUHHH haar daden brengen haar zelf in de problemen, niks hetze..allemaal eigen schuld ..al is de leugen nog zo snel......
pi_120180445
quote:
Dan kan ze beter zwijgen kost je maximaal 30 dagen brommen als ze gaat
liegen wordt dat zwaarder aangerekend.
Dan kan zij mooi de cel van Badr bezet houden tijdens de kerst, als Badr de kerstdagen 'thuis' doorbrengt. *O*
Is dat zo?
pi_120180455
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 09:28 schreef barca1971 het volgende:
Daarom Fann, niemand hoeft ook maar iets te doen, ze brengen vroeg of laat zichzelf gewoon in de penarie, zo ook nu weer. Als ze nu gewoon haar mond had gehouden en rationeel had nagedacht dan had ze verstandig geweest en een low profile gehouden. Wij snappen toch ook dat als je met een hoop poeha bij de rechter verkondigt dat je psychisch niet in orde bent dat je niet een maand later een glossy intervieuw moet geven, over hoe sterk je wel niet bent? DUHHH haar daden brengen haar zelf in de problemen, niks hetze..allemaal eigen schuld ..al is de leugen nog zo snel......
tja, erg slim is ze niet bezig geweest.... :P
pi_120180468
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 09:29 schreef Smallish het volgende:

[..]

Dan kan zij mooi de cel van Badr bezet houden tijdens de kerst, als Badr de kerstdagen 'thuis' doorbrengt. *O*
Dat zou wel heeeeeeeeeeel zuur zijn ! :o :D
pi_120180503
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2012 08:46 schreef Stroekie het volgende:

[..]

hij wil de kerstboom aftuigen ?
Dit was wel een redelijk grapje.

7/10
  † In Memoriam † dinsdag 11 december 2012 @ 09:37:03 #273
43556 miss_dynastie
pi_120180606
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 09:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Dat zou wel heeeeeeeeeeel zuur zijn ! :o :D
Dat zou wel heeeeeeeel grappig zijn :D _O-
pi_120180727
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 07:09 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

hij is toch Moslim?!
sinds wanneer vieren die kerst?
  dinsdag 11 december 2012 @ 09:49:46 #275
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_120180926
...hij drinkt alcohol en zet een kerstboom.. misschien kan Badr dan met kerst Estelle's plan in uitvoering brengen van de rozenblaadjes..kan zij door de tralies naar de vallende blaadjes kijken
en dromen over haar prins op het witte paard

*;
pi_120180974
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 09:42 schreef WRH het volgende:

[..]

hij is toch Moslim?!
sinds wanneer vieren die kerst?
:') Vraag je dat ook aan al die atheïstische Nederlanders die kerst vieren?
know'm sayin?
word? word.
  † In Memoriam † dinsdag 11 december 2012 @ 09:54:51 #277
43556 miss_dynastie
pi_120181093
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 09:51 schreef alors het volgende:

[..]

Nee, maar als argument om hem vrij te krijgen vind ik het in het licht van dat feit wel wat zwakjes, eerlijk gezegd, ik kan er niks aan doen....
pi_120181193
quote:

[..]

nee natuurlijk niet. geen religie vind ik echt iets anders dan andere religie.
je vraagt toch ook niet aan alle christenen hier of ze suikerfeest vieren?
pi_120181292
Alsof Kerst nog een religieus feest is.
pi_120181340
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 december 2012 10:02 schreef Specularium het volgende:
Alsof Kerst nog een religieus feest is.
voor ons misschien niet, maar ik verwacht dat de moslims daar wel een iets ander gevoel bij hebben.
en inderdaad zoals eerder al gezegd, wat een suf argument om die gast weer vrij te krijgen, die advocaat stelt echt niets voor he.
  dinsdag 11 december 2012 @ 10:14:43 #281
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_120181615
Ze doen natuurlijk alles uit de kast trekken om hem vrij te krijgen, maar de reden dat hij vastzit is omwille van het overtreden van een rechtelijke beslissing. Heel ongepast van Fiq om dan nu weer te gaan lopen zeuren. Badr zit er niet voor niks..
  † In Memoriam † dinsdag 11 december 2012 @ 10:23:09 #282
43556 miss_dynastie
pi_120181824
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 09:58 schreef WRH het volgende:

[..]

nee natuurlijk niet. geen religie vind ik echt iets anders dan andere religie.
je vraagt toch ook niet aan alle christenen hier of ze suikerfeest vieren?
Maar als Badr vrij krijgt om lekker Kerst te vieren, zullen er een hoop gedetineerden, al dan niet christen, ineens ook heel veel belang hebben bij een vervroegde vrijlating voor een gezellig Suikerfeest, dat ga ik vast voorspellen :+
  dinsdag 11 december 2012 @ 10:27:00 #283
14505 OProg
A Life in Music
pi_120181941
Lekker naar een restaurantje met kerst... :')
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  † In Memoriam † dinsdag 11 december 2012 @ 10:27:56 #284
43556 miss_dynastie
pi_120181972
Nou, ze heeft inmiddels leren koken toch? Dat zal een heerlijke boerenkool met worst en vlaflip toe worden :Y)
pi_120182025
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 december 2012 10:23 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Maar als Badr vrij krijgt om lekker Kerst te vieren, zullen er een hoop gedetineerden, al dan niet christen, ineens ook heel veel belang hebben bij een vervroegde vrijlating voor een gezellig Suikerfeest, dat ga ik vast voorspellen :+
Hij wordt niet vervroegd vrijgelaten, hij zit in voorarrest en is nog niet veroordeeld. De getuigen behalve Estelle zijn nu verhoord. Dus ik snap de poging van Ficq wel.
know'm sayin?
word? word.
pi_120182070
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 10:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Nou, ze heeft inmiddels leren koken toch? Dat zal een heerlijke boerenkool met worst en vlaflip toe worden :Y)
Alleen de rookworst schijnt te lukken, 15 minuten in heet water.
  † In Memoriam † dinsdag 11 december 2012 @ 10:32:51 #287
43556 miss_dynastie
pi_120182109
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 10:29 schreef alors het volgende:

[..]

Hij wordt niet vervroegd vrijgelaten, hij zit in voorarrest en is nog niet veroordeeld. De getuigen behalve Estelle zijn nu verhoord. Dus ik snap de poging van Ficq wel.
Oh sorry, had even gemist dat we in JUR zaten. Ik zal het zuiverder formuleren dan: bij een schorsing van de voorlopige hechtenis voor een gezellig Suikerfeest ~:)

En ik snap de poging oprecht niet, als ze vorige maand nog zei dat ze nu niets meer voor hem kon betekenen. Het komt koppig en arrogant over. Schijt aan alles en iedereen. Niet zo best voor het merk Badr Hari ook, als we het dan toch over de door haar zo gehate beeldvorming hebben.
  † In Memoriam † dinsdag 11 december 2012 @ 10:34:17 #288
43556 miss_dynastie
pi_120182136
En ja, Ficq zal zich wel schuldig voelen, tenslotte had ze moeten begrijpen dat klanten die, wat zou het zijn, 500 euro per uur aftikken voor een advocaat, niet weten wat horeca is en ze dat tot in de kleine lettertjes had moeten uitleggen... maar dit is gewoon stom.
  dinsdag 11 december 2012 @ 11:10:10 #289
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_120183170
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 10:29 schreef alors het volgende:

[..]

Als ze er nou eens voor gezorgd hadden dat Estelle zsm haar verklaring had afgelegd, dan was er nog wat voor te zeggen, maar nu moet zijn voorarrest geschorst worden zodat hij tijd kan doorbrengen met een getuige die er alles aan doet de rechtsgang te frustreren.
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † dinsdag 11 december 2012 @ 11:14:19 #290
43556 miss_dynastie
pi_120183264
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:10 schreef Leandra het volgende:
Als ze er nou eens voor gezorgd hadden dat Estelle zsm haar verklaring had afgelegd, dan was er nog wat voor te zeggen, maar nu moet zijn voorarrest geschorst worden zodat hij tijd kan doorbrengen met een getuige die er alles aan doet de rechtsgang te frustreren.
Dat kan zij niet, want zo goed kan ze niet met de advocaat van Estelle, toch?
  dinsdag 11 december 2012 @ 11:16:26 #291
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_120183322
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:14 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nee, maar ze kan haar cliënt waarschijnlijk prima duidelijk maken dat de getuigenis van zijn vriendin behoorlijk van belang is.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_120184473
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 december 2012 10:23 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

nou inderdaad, voor je het weet is er een jurisprudentie dat zo ongeveer elk religeus feest een reden is om vrij gelaten te worden.
  Trouwste user 2022 dinsdag 11 december 2012 @ 11:57:38 #293
7889 tong80
Spleenheup
pi_120184581
AMSTERDAM - Estelle Cruijff heeft een oproep van het Openbaar Ministerie (OM) gekregen om volgende week verhoord te worden.

Het OM wil graag horen wat Estelle allemaal heeft meegekregen van de mishandeling bij Sensation White in de ArenA.

Eerder werd het verhoor van Cruijff afgezegd, omdat ze zich mentaal niet in staat voelde een verhoor te ondergaan. Het OM denkt dat Estelle nu wel in staat is om haar verhaal te doen, omdat ze ook in Beau Monde een interview heeft gegeven.

pi_120184661
nou, t mocht eens tijd worden.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_120184765
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:57 schreef tong80 het volgende:
AMSTERDAM - Estelle Cruijff heeft een oproep van het Openbaar Ministerie (OM) gekregen om volgende week verhoord te worden.

Het OM wil graag horen wat Estelle allemaal heeft meegekregen van de mishandeling bij Sensation White in de ArenA.

Eerder werd het verhoor van Cruijff afgezegd, omdat ze zich mentaal niet in staat voelde een verhoor te ondergaan. Het OM denkt dat Estelle nu wel in staat is om haar verhaal te doen, omdat ze ook in Beau Monde een interview heeft gegeven.

Ze lezen FOK!
  Trouwste user 2022 dinsdag 11 december 2012 @ 12:17:07 #296
7889 tong80
Spleenheup
pi_120185273
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:00 schreef DarkElf het volgende:
nou, t mocht eens tijd worden.
Beetje erg laat idd.

pi_120185648
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:14 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ze heeft geen advocaat en ja ze had dat best even aan Estelle kunnen mededelen. Maar ze vergeet wel meer.
  dinsdag 11 december 2012 @ 12:39:29 #298
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_120186019
Bram is de advocaat van Estelle en die zij gisteren nog doodleuk bij boulevard, op de vraag van Albert wanneer Estelle nu eens aan de beurt komt; Dat is nog niet in zicht...Vandaag dus wel!
Maar idd wel véél te laat, die 2 hebben al maanden de tijd gehad om hun verhalen op elkaar af te stemmen en ze op elkaar te oefenen waardoor ze misschien nog wel overtuigend over gaan komen ook. Blijf het van de domme vinden dat dit allemaal zo is gelopen, enkel en alleen omdat zij Estelle Gullit is?
  Trouwste user 2022 dinsdag 11 december 2012 @ 12:40:48 #299
7889 tong80
Spleenheup
pi_120186071
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:39 schreef barca1971 het volgende:
Bram is de advocaat van Estelle en die zij gisteren nog doodleuk bij boulevard, op de vraag van Albert wanneer Estelle nu eens aan de beurt komt; Dat is nog niet in zicht...Vandaag dus wel!
Maar idd wel véél te laat, die 2 hebben al maanden de tijd gehad om hun verhalen op elkaar af te stemmen en ze op elkaar te oefenen waardoor ze misschien nog wel overtuigend over gaan komen ook. Blijf het van de domme vinden dat dit allemaal zo is gelopen, enkel en alleen omdat zij Estelle Gullit is?
En wel op TV een exclusief interview geven, of de bladen te woord staan.

pi_120186353
quote:

[..]

Ik vier dan ook het midwinter feest, waar denk je dat die verlichte boom vandaan komt?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  Trouwste user 2022 dinsdag 11 december 2012 @ 12:51:27 #301
7889 tong80
Spleenheup
pi_120186470
Dicht ?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')