Wat dan? Ik heb het gemistquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:09 schreef kaatje50 het volgende:
Dat was het dan. En deze keer heeft Kwalbert toch helemaal gelijk
dit. Echt té treurig dit als ze dat echt gaat doenquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:12 schreef JaneDoe het volgende:
en vliegtuig rozenblaadjes laten uitstrooien boven de gevangenis op badr's verjaardag, you have got to be kiddin' me?!
er werden stukken uit t nieuwe interview met de beau monde gehaald.. te zwak voor een getuigenverklaring maar kwiek genoeg voor een interview en het maken van bruschettaquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:12 schreef Greys het volgende:
Deed ze De Zucht ook weer, een keer of drie?
[..]
Wat dan? Ik heb het gemist
Estelle kwam zelf niet in beeld, of aan het woord, Was een interview wat in een tijdschrift stond.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:12 schreef Greys het volgende:
Deed ze De Zucht ook weer, een keer of drie?
[..]
Wat dan? Ik heb het gemist
Mooi dat Albert dat nou eens gewoon hardop durfde te zeggen dan jaquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:15 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Estelle kwam zelf niet in beeld, of aan het woord, Was een interview wat in een tijdschrift stond.
Was vol met romantische tekstennog steeds geen woord gewijd aan het slachtoffer, waarop Albert opmerkte het vreemd te vinden dat zij dit wel kan, maar een verklaring afleggen niet.
ik heb hem al eens eerder dit soort opmerkingen horen maken, maar zal misschien "beperkt" worden in zijn uitlatingen?quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Mooi dat Albert dat nou eens gewoon hardop durfde te zeggen dan ja
Hah, een van die quotes uit dat interview was een beetje als;quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Mooi dat Albert dat nou eens gewoon hardop durfde te zeggen dan ja
net zei je dat albert dat had gezegd?!quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:15 schreef Haaibaaike het volgende:
JaneDoe dat dacht ik dat ze daar zou komen.. en wat ik gelezen hebt wat Jeroen Kidv zei zie ik morgen in Beau Monde
Ze is achterlijker dan achterlijkquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:17 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hah, een van die quotes uit dat interview was een beetje als;
"Mijn leven is een film. Als een prinses die op haar prins wacht"
mooie opsteker voor koen!quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:17 schreef Laysa het volgende:
Ze zei ook: what doesn't kill you, makes you stronger.
Echt wat een stom dom achterlijk wijf is het toch
nee, echt niet, dat zegt ze dus in t interviewquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:17 schreef Greys het volgende:
Verzon Albert dat er zelf bij van die rozenblaadjes boven de gevangenis?
Dat moet haast wel, toch? Toch?????
Ja ik dacht en hoorde dat Albert het zeiquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:17 schreef JaneDoe het volgende:
net zei je dat albert dat had gezegd?!
quote:Estelle blijft voor Badr kiezen.
Estelle doet weer van zich spreken! Of althans: ze sprak zelf, en wel met magazine Beau Monde. In het gesprek doet de blondine onder meer een boekje open over haar relatie met Badr Hari…
Estelle zegt in Beau Monde onder meer: "Als er erge dingen gebeuren, kan een relatie twee kanten op gaan: je groeit uit elkaar of de band wordt sterker. Voor ons geldt dat laatste. We zijn al zoveel intiemer geworden, we hebben onze relatie naar een volgend level getild. Badr en ik hebben in onze prille dagen al zo veel meegemaakt, dat ik mag hopen hiermee de zogenaamde seven year itch nu al de nek te hebben omgedraaid."
Ze geeft in het interview ook aan dat ze absoluut niet bij de pakken neer is gaan zitten, na alle commotie over haar relatie met Badr en al het tumult over de mishandelingen waarvan hij beschuldigd wordt. Estelle: "Het grootste gedeelte van de dag voel ik me strijdlustig. Maar natuurlijk zijn er momenten dat het verdriet de overhand neemt. Dat ik pijn in mijn hart voel en me geen raad weet met de machteloosheid. Dan probeer ik me sterk te houden, ook voor de kinderen, en te onthouden dat ik zonder diepe dalen ook geen hoge pieken kan beleven."
Nee, als het aan Estelle ligt, dan gaat ze er nog steeds vól voor. Ook met de feestdagen zal ze zich laten kisten: "Begin december is Badr jarig en ik wil niets liever dan mijn liefde voor hem tonen door iets bijzonders te doen. Door met een vliegtuig vol rozenblaadjes over hem heen te vliegen, bijvoorbeeld. Ik moet alleen nog even uitzoeken aan welke kant van het gebouw zijn raam dan uitkijkt."
Ik mis hem vreselijk, om dat gevoel kan ik niet heen. Er zijn avonden waarop mijn hoofd huilend op het kussen belandt. Maar huilen hoort erbij, het is een van de vele emoties die de achtbaan van mijn leven telt op dit moment. Soms mogen Badr en ik bellen en één keer per week mag ik hem bezoeken. De momenten waarop ik hem mag vasthouden, zijn momenten waarop ik bijna licht geef van geluk. Daar teer ik dan de hele week op", zo zegt ze.
De Beau Monde met het interview met Estelle ligt vanaf woensdag in de winkels.
pff.. whatever..quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:20 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja ik dacht en hoorde dat Albert het zei
dat vroeg Albert zich ook hardop afquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:27 schreef Copycat het volgende:
Al die ongelukkig gekozen woorden ook.
De nek omdraaien, strijdlustig ...
Dom, dom wicht. En welk PR-wonder denkt in hemelsnaam dat dit slachtoffergelul sympathie kan opwekken?
Stond het niet nog per ongeluk in Evert zijn scriptje?quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:27 schreef Copycat het volgende:
Al die ongelukkig gekozen woorden ook.
De nek omdraaien, strijdlustig ...
Dom, dom wicht. En welk PR-wonder denkt in hemelsnaam dat dit slachtoffergelul sympathie kan opwekken?
Tssssssssssssssss eg niequote:Op dinsdag 4 december 2012 19:42 schreef Lavenderr het volgende:
Beschamend zeg, dit interview.
Maar goed, als ze een interview kan geven kan ze ook eindelijk haar getuigenis afleggen.
Oh nee, heh dom van mequote:Op dinsdag 4 december 2012 19:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tssssssssssssssss eg nie![]()
Dat kan haar tere gestel helemaal niet aan.
We kunnen ook een vliegtuig huren:quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:12 schreef JaneDoe het volgende:
en vliegtuig rozenblaadjes laten uitstrooien boven de gevangenis op badr's verjaardag, you have got to be kiddin' me?!
quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
We kunnen ook een vliegtuig huren:
[ afbeelding ]
Je moet nog een paar nachtjes slapen voordat je dat zeker weet, want Badr is zaterdag pas jarig.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:13 schreef MightyMightyM het volgende:
Ik scan hem morgen! En straks slapen met de hoop dat dat van die rozenblaadjes een grap is...
Ik hoop dat dat van die rozenblaadjes echt isquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:13 schreef MightyMightyM het volgende:
Ik scan hem morgen! En straks slapen met de hoop dat dat van die rozenblaadjes een grap is...
Tja, Badr is niet de eerste de beste Lulletje Rozenwater.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:45 schreef kissaa het volgende:
Ik hoop dat dat van die rozenblaadjes echt is![]()
![]()
Kan zoiets eigenlijk beneden nul komen?quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:39 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik begin me hard af te vragen wat het IQ is van Estelle. Dat ze niet slim is stond voor mij redelijk vast.
Nee we zijn zeker niet de enige, gelet op reacties op allerlei nieuwssites en fora. En als zelfs professioneel kontenkruipert Albert V er schande van spreekt, kun je wel stellen dat de gemiddelde Nederlander je al helemaal uitkotst.quote:Op woensdag 5 december 2012 09:02 schreef barca1971 het volgende:
Hahaha onze eigen lindsay lohan![]()
Wij hier op fok zullen toch vast niet de enige zijn die dit gedrag niet normaal vinden hoop ik? Ze moet ook weer gewoon in de belangstelling staan hé, zeker nu net voor zijn verjaardag,de mensen weer gaan lopen paaien met zoete verhaaltjes, zodat we verblind gaan worden door zulke intense liefde,ze vind zichzelf tenslotte een prinses die wacht op haar prins... Ik ga bijna licht geven van jaloezie hoor Estelle..
quote:Nee, als het aan Estelle ligt, dan gaat ze er nog steeds vól voor. Ook met de feestdagen zal ze zich laten kisten
Misschien was ze op Ruud nooit zó blind verliefd en gedroeg ze zich toen wat minder belachelijk.quote:Op woensdag 5 december 2012 00:27 schreef Andromache het volgende:
Dat Gullit het jaren met dit domme wicht heeft volgehouden, het wordt met de dag vreemder.
Je dacht waarschijnlijk aan Badrs oudtante tante Mata ..quote:Op woensdag 5 december 2012 12:00 schreef barca1971 het volgende:
o jee wat een taalfouten, lijk zou zou wel..ik bedoel natuurlijk de maya kalender..pfff ik zie sterretjes toch maar ff wat te eten pakken denk ik..
Zodra hij vrijkomt, wordt ze eerst nog even afgeranseld alvorens zij een horeca-gelegenheid frequenteren. Die wordt de rest van zijn gevangenschap vernederd door andere gedetineerden en bewakers..Rozenblaadjes moet je zo ontzettend vermijden als je nog enige credibility wil behouden bij je Rif-broertjes..quote:Op woensdag 5 december 2012 14:20 schreef barca1971 het volgende:
het word zaterdag nog dringen voor die tralies als Badr zij rozenblaadjes wil zien vallenvraag me af of zo'n agressieve kickbokser, marokkaan van de straat, rozenblaadjes niet heel erg belachelijk gaat vinden, is nou niet echt heel mannelijk om te doen, eerder iets wat mannen voor vrouwen zouden doen, maarja, wat zou ze hem nou helemaal kennen? ze kan wel zeggen; we hebben onze relatie naar een ander level getild, maar hoe werkt dat dan als je van je relatie maar 1 maand ( tot 25 juli) samen hebt doorgebracht en je lover al 4 maanden vast zit?
Bronquote:Estelle Cruijff doet klef over haar relatie met Badr Hari
Als ik Estelle Cruijff was, zou ik op dit moment geen interviews doen. Ook al zou ze het afspreken: ze vragen toch naar haar geliefde Badr Hari, die wegens diverse geweldplegingen achter de tralies zit.
Maar Estelle lijkt haar realiteitszin compleet kwijt te zijn. In een interview noemt ze haar band met Badr sterker dan ooit en raaskalt ze dat ze de ‘seven years itch’ hoopt voor te zijn, na amper 7 maanden……….
De ex van Ruud Gullit loopt leeg in magazine Beau Monde.
Estelle vertelt over de liefde, maar ook over de pijn die ze voelt in haar relatie met de gevangen Hari. Een pijn die volgens mij niet in verhouding staat tot die van de slachtoffers van haar kickbokser.
“Als er erge dingen gebeuren, kan een relatie twee kanten op gaan: je groeit uit elkaar of de band wordt sterker. Voor ons geldt dat laatste. We zijn al zoveel intiemer geworden, we hebben onze relatie naar een volgend level getild. Badr en ik hebben in onze prille dagen al zo veel meegemaakt, dat ik mag hopen hiermee de zogenaamde seven year itch nu al de nek te hebben omgedraaid.”
En 1x in de week is het in de gevangenis, maar slechts op bezoek. ”Soms mogen Badr en ik bellen en 1x per week mag ik hem bezoeken. De momenten waarop ik hem mag vasthouden, zijn momenten waarop ik bijna licht geef van geluk. Daar teer ik dan de hele week op”.
De vechtersbaas is ergens dezer dagen jarig. Estelle wil wat bijzonders doen. ”Door met een vliegtuig vol rozenblaadjes over hem heen te vliegen, bijvoorbeeld. Ik moet alleen nog even uitzoeken aan welke kant van het gebouw zijn raam dan uitkijkt.”
Gek idee lijkt me dat voor Ruud Gullit. Dat zijn ex-vrouw van zijn alimentatiecenten een ~vermeende~ crimineel verrast. Rozenblaadjes voor een kickbokser met te weinig discipline: om de een of andere reden vind ik het niet zo passen.
Je weet nu al dat het misgaatquote:De vechtersbaas is ergens dezer dagen jarig. Estelle wil wat bijzonders doen. ”Door met een vliegtuig vol rozenblaadjes over hem heen te vliegen, bijvoorbeeld. Ik moet alleen nog even uitzoeken aan welke kant van het gebouw zijn raam dan uitkijkt.”
Ze moeten haar als scriptschrijver in dienst nemen.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:35 schreef Staal het volgende:
Vliegtuig vol rozenblaadjes.
GTST is er niks bij.
Ik denk dat ze zich dan beter bij Evert kunnen melden.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:53 schreef static het volgende:
[..]
Ze moeten haar als scriptschrijver in dienst nemen.
deze hele reeks is spannender dan GTSTquote:Op woensdag 5 december 2012 15:53 schreef static het volgende:
[..]
Ze moeten haar als scriptschrijver in dienst nemen.
Tis afgekeken van Gooische Vrouwen, Martin Moreiro deed datquote:Op woensdag 5 december 2012 15:35 schreef Staal het volgende:
Vliegtuig vol rozenblaadjes.
GTST is er niks bij.
Nou ja, niet bepaald een helder licht natuurlijkquote:Op woensdag 5 december 2012 16:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Licht geven van gelukKomt er tenminste nog ergens licht uit
Wij vergeten het niet, maar Estelle volgens mij wel.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:02 schreef barca1971 het volgende:
Je zou haast vergeten dat ze ook nog kinderen heeft, ze praat alleen maar over zichzelf en Badr, en dan zegt evert nog dat estelle veel klasse heeft
quote:Op woensdag 5 december 2012 00:27 schreef Andromache het volgende:
Dat Gullit het jaren met dit domme wicht heeft volgehouden, het wordt met de dag vreemder.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:10 schreef MightyMightyM het volgende:
Ah, mooi, ze kan er weer tegenaan. Nu lekker vol strijdlust je bolide pakken en op naar het politiebureau.
Ik zit zelf even stuk door dit dramatische liefdesverhaal van deze gekwelde geesten die het tegen de boze jaloerse buitenwereld moeten opnemen. Ik zie Estelle al voor me, elke avond oefenen op de grootse meeslepende scenes die nog gaan volgen, wenend op haar roze prinsessenkussen. "Oh, thou Badr!"
]quote:
Even nog een beautytip erin verwerken. Ze is zo begaan met de gewone vrouw.quote:Op donderdag 6 december 2012 09:58 schreef Lienekien het volgende:
Echt, wat een vreselijk stuk. Die wimperextensies, godver zeg.
Godsamme, dit is een mooi stukje vermaak zo op de vroege ochtend, wat een figuurquote:Op donderdag 6 december 2012 09:21 schreef MightyMightyM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thomas Berge![]()
Iemand een rotte appel noemen omdat hij/zij zich niet meer wil inlaten met zulke idioten![]()
Brieven schrijven naar zo' n loeder
Dit hele artikel![]()
En dan te bedenken dat ik pas geleden mezelf wimperextenties had laten aanpraten en datquote:Op donderdag 6 december 2012 09:58 schreef Lienekien het volgende:
Bij Estelle be je al een prins als je een gouden creditcard hebtquote:Op donderdag 6 december 2012 10:33 schreef Karina het volgende:
Badr is een prins, prince of darkness dan zeker
Noem je Estelle nou een stoephoer?quote:Op donderdag 6 december 2012 10:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik pas geleden mezelf wimperextenties had laten aanpraten en dat
die er meteen weer af moesten omdat je er als blondje uitziet als een stoephoer met zulke dingen.
Hij heeft zo eentje denk ik:quote:Op donderdag 6 december 2012 10:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Bij Estelle be je al een prins als je een gouden creditcard hebt
Ik zou niet durvenquote:Op donderdag 6 december 2012 10:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Noem je Estelle nou een stoephoer?
quote:Op donderdag 6 december 2012 10:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij heeft zo eentje denk ik:
[ afbeelding ]
Scherp, Leandra, scherp.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:54 schreef Leandra het volgende:
"We zijn allebei gezond, mijn kinderen zijn gezond"....
Hoe zit het met Koen?? Niet zo gezond toch?
Wat een tenenkrommend stuk, het draait helemaal om haar verdriet, haar zware leven, alsof haar iets vreselijks overkomen is, maar dat haar liefje toch echt zelf veranwoordelijk is voor deze situatie vergeet ze kennelijk.
Beetje jammer voor ze dat ze zo laat begonnen is met bruschetta's maken, dat had ze een verlenging van het voorrarrest gescheeld.
quote:Op donderdag 6 december 2012 10:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Die ken ik niet
maar ik ken ook niet zoveel prinsen
Het ligt er maar aan welke vent met geld zijn handjes nog wil branden aan dit mokkelquote:Op donderdag 6 december 2012 10:55 schreef Karina het volgende:
[..]Het ging om de zwarte creditcard, die naam erop is onzin.
OT dan maar weer: ik zal we heel naïef zijn, maar ik begrijp die Estelle echt niet, wat moet je met zo een vent als Badr, ja ik weet wel dat hij geld heeft, er zijn vast ook wel leuke mannen te vinden in haar "kringen" met geld.... En die onzin die ze uitkraamt, what doesn't kill you makes you strongerga dat eens vragen bij meneer Everink, of hij er ook zo over denkt.
Dit!quote:Op donderdag 6 december 2012 10:54 schreef Leandra het volgende:
"We zijn allebei gezond, mijn kinderen zijn gezond"....
Hoe zit het met Koen?? Niet zo gezond toch?
Wat een tenenkrommend stuk, het draait helemaal om haar verdriet, haar zware leven, alsof haar iets vreselijks overkomen is, maar dat haar liefje toch echt zelf veranwoordelijk is voor deze situatie vergeet ze kennelijk.
Beetje jammer voor ze dat ze zo laat begonnen is met bruschetta's maken, dat had ze een verlenging van het voorrarrest gescheeld.
Dat mens is gewoon wereldvreemd, die moet een keer een schop onder haar welgevormdequote:Op donderdag 6 december 2012 11:07 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Dit!
Ze is echt compleet van de wereld. Ik hoop dat Ruudje die kids nog eens wat leert over (on)rechtvaardigheid want van Estelle zullen ze het niet leren..
Dan moet ik toch maar eens langsgaan met mijn drie stuks.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Bij Estelle be je al een prins als je een gouden creditcard hebt
quote:Op donderdag 6 december 2012 11:23 schreef static het volgende:
[..]
Dan moet ik toch maar eens langsgaan met mijn drie stuks.
Jah.quote:
Bestaan wimperextensions echt?quote:Op donderdag 6 december 2012 09:58 schreef Lienekien het volgende:
Wat een tenenkrommend stuk. Geen woord over waarom ze van Badr is gescheiden en dan vergelijkt ze zich eufemistisch met lotgenoten als 'vrouwen die ook wachten op hun geliefde'.
dat was eigenlijk ook mijn gedachte..quote:
quote:
Jah... en ze voelen héél zwaar en het was geen gezicht bij mij !quote:Op donderdag 6 december 2012 11:54 schreef Copycat het volgende:
Maar die plakken ze dan tussen/op je eigen wimpers?
Enorme klotendingen ja. Ik heb ze er na twee dagen met veel moeite weer afgepeuterd.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ziet het er wel leuk uitmaar het zijn klotedingen
![]()
http://www.labeaubeauty.nl/
quote:Op donderdag 6 december 2012 11:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Jah... en ze voelen héél zwaar en het was geen gezicht bij mij !![]()
Ze moesten er ook meteen weer af, maar ze had dat spul niet waar je die lijm mee
kut oplossen dus ik heb 3 dagen voor LUL gelopen
Wedden dat dat fout gaat, links en rechts is heel moeilijk uit elkaar te houden!quote:Op woensdag 5 december 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
”Door met een vliegtuig vol rozenblaadjes over hem heen te vliegen, bijvoorbeeld. Ik moet alleen nog even uitzoeken aan welke kant van het gebouw zijn raam dan uitkijkt.”
Holy fuck![]()
![]()
![]()
![]()
Hairextentions heb ik gelukkig nooit gehadquote:Op donderdag 6 december 2012 11:57 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Enorme klotendingen ja. Ik heb ze er na twee dagen met veel moeite weer afgepeuterd.
Ovigens heb ik ook hairextensions gehad.
Het is dat ik geen penis heb.
Recht door het midden. 9/11 revisited.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:58 schreef yvonne het volgende:
Wedden dat dat fout gaat, links en rechts is heel moeilijk uit elkaar te houden!
ja weet ikquote:Op donderdag 6 december 2012 11:57 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Maar op de een of andere manier vind ik dat zo ontzettend niets voor joi.
Dan kocht ik een penisvergrotende pomp.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hairextentions heb ik gelukkig nooit gehadwaarom wil je een penis?
![]()
Wat moet je met zo'n dingdie zitten alleen je verstand maar in de weg
Daar ging ze mee naar de kerk !quote:Op donderdag 6 december 2012 12:01 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat zegt ze over Thomas Berge?
Kan het stuk niet lezen, te klein.
Opgelostquote:Op donderdag 6 december 2012 11:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Recht door het midden. 9/11 revisited.
Doe ik ook nooitquote:Op donderdag 6 december 2012 12:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dan kocht ik een penisvergrotende pomp.
Maar hairextensions vind ik wel mooi hoor. Herstel, die van mij waren mooi. Ik had niet opeens van die lange lokken, gewoon iets voller haar.
Nu ga ik bijna een appeltaart bakken.
On topic !quote:Op donderdag 6 december 2012 12:56 schreef static het volgende:
We gaan nu wel héél erg offtopic, dames.
Dat zou ik nog kunnen begrijpen.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:48 schreef barca1971 het volgende:
Het zou beter zijn als ze zou zeggen; Ja het is een eikel, hij is fout bezig geweest en daar heb ik ook last van als mens, maar ik hou gewoon van hem.
en weer die speelt die verdraaide keukentafel een belangrijke bijrol in een interviewquote:Op donderdag 6 december 2012 09:21 schreef MightyMightyM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thomas Berge![]()
Iemand een rotte appel noemen omdat hij/zij zich niet meer wil inlaten met zulke idioten![]()
Brieven schrijven naar zo' n loeder
Dit hele artikel![]()
Ik blijf maar niet snappen dat ze er mee weg komt... in een interview zeggen dat het geestelijk eigenlijk best goed met haar gaat maar ondertussen niet hoeven getuigen omdat ze daar geestelijk te zwak voor is. Word er bijna agressief vanquote:Op donderdag 6 december 2012 13:51 schreef WRH het volgende:
djeez, dit verhaal lezen, de foto's van de mishandelde man en dan dat gezeik over bloemblaadjes..
Blondje is toch inmiddels echt om van te kotsen he, pardon my french..
Dat gaan ze heus niet gebruiken.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:28 schreef barca1971 het volgende:
idd daarom hoop ik ergens dat het OM dit intervieuw ook gebruikt om haar op haar plichten te wijzen, dat ze net zoals toch dat broodje te gaan eten in de HORECA nu ook haar eigen ruiten weer ingooit door te kletsen dat het zo goed met haar gaat en dat ze zo sterk is. Dat strookt niet met wat ze het OM probeerde wijs te maken en dit bewijst alleen maar méér hoe dom ze zijn, Gewoon door zichzelf te zijn verpesten ze het telkens voor zichzelf..en ze zien het niet eens
Iedereen naar boven kijken!quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:18 schreef DarkElf het volgende:
Oh badder is morgen jarig! Ben benieuwd of estellebel alles geregeld krijgt!
Maakt niet uit, als de blaadjes door de wind en/of door de foute informatie over noord/oost/zuid/west verkeerd landen heeft de piloot het toch gedaan.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:23 schreef WRH het volgende:
[..]
Iedereen naar boven kijken!
ben toch zo benieuwd of ze dat west /oost / linksom / rechtsom vliegen gaat begrijpen...
Een witte sneeuwpop met blonde extentions gaat toch meer op een ''Ruud" lijkenquote:Op vrijdag 7 december 2012 08:21 schreef barca1971 het volgende:
En wat te denken van Badr's liefdevolle familie?? die broer is ook al geen lieverdje, heeft ook klappen uitgedeeld en staat in Amsterdam bekend als een lastpak in het uitgaansleven, dat vergeet ze voor het gemak ook maar even...kop in de sneeuw duwen die muts en die extensions plakken we op een sneeuwpop die Badr heet
Ik denk dat ze ook een voorbeeld willen stellen misschien?quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:17 schreef MightyMightyM het volgende:
Hm het gaat dus meer om het imago dan om het feit dat zoiets gewoon verschrikkelijk is..
De vorige uitsmijter die dat probeerde vond de afloop niet zo leuk.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:07 schreef WRH het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)_op_Sensation__.html
Badr Hari nooit meer welkom op Sensation
Van onze redactie
AMSTERDAM -
Badr Hari mag zich nooit meer vertonen op ID&T-feesten.
Dit zegt ID&T-baas Duncan Stutterheim tegen Quote.
Stutterheim baalt enorm van alle negatieve aandacht. "Het is ons eerder nog nooit gelukt om op de voorpagina van De Telegraaf te komen, maar nu ineens stonden we daar vijf dagen lang. Op een hele negatieve manier, dat wil je echt niet meemaken”, vertelt hij. De ondernemer heeft Hari dan ook een levenslang toegangsverbod gegeven voor alle ID&T-feesten.
Badr Hari wordt verdacht van poging tot doodslag op zakenman Koen Everink tijdens dancefeest Sensation afgelopen juli in de Amsterdam ArenA.
Hij kreeg 5000 euro om zijn kop te houdenquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
De vorige uitsmijter die dat probeerde vond de afloop niet zo leuk.
Ik denk niet dat vreemde snel iets durven te roepen eigenlijk en als ze het welquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:15 schreef barca1971 het volgende:
Ik ben idd benieuwd hoe lang badr zich onder controle kan houden als hij straks vrij is en merkt dat hij niet overal meer binnen mag. Eerder liet hij zich dan gelden, nu heeft hij estelle beloofd zich te gedragen ( maar dat had hij in juni ook al beloofd en prompt pakt hij Koen in Juli ) maar ik ben heel benieuwd, ook als vreemden iets naar hem zouden roepen ofzo...zou hij zich in kunnen blijven houden?
volgende keer ff een paar keer op "zoom in" klikken.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:53 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb net op groter scherm eindelijk dat BeauMonde-artikel gelezen.
die kronkel is wat estelle doet kronkelen als een palingquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik denk niet dat vreemde snel iets durven te roepen eigenlijk en als ze het wel
zouden doen dan denk ik dat het negen keer goed gaat en de tiende keer fout.
Die jongen heeft een kronkel en die kronkel zit daar nog steeds.
Nee dat gaat niet op mijn oude padje.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:33 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
volgende keer ff een paar keer op "zoom in" klikken.
welles. onder "weergave". zelfs op een powerbook g4 uit 1861quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee dat gaat niet op mijn oude padje.
Ik geloof niet dat estelle nog op de gastenlijst staat bij veel feestjesquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:32 schreef barca1971 het volgende:
Ik heb juist het idee dat er waarschinlijk veel meer 'haantjes' de neiging gaan hebben om iets naar hem te roepen juist om hem uit te dagen omdat ze weten dat hij geen beheersing heeft. Ik denk dat Estelle er nog een zware taak aan zal krijgen om hem in bedwang te houden. Ik kan me ook niet voorstellen dat we hen veel op feesten en partijen zullen gaan zien op de een of andere manier, op de feestjes waar Estelle zich altijd ophield zal hij ook geweldig buiten de boot vallen..ik zou me ook gigantisch ongemakkelijk gaan voelen wetende wat iedereen van me zou vinden, hij past toch niet echt in haar wereldje lijkt me..
zij liever dan ikquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:34 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
die kronkel is wat estelle doet kronkelen als een paling
zo'n besneden kronkel prefereert toch menigeen deerne boven zo'n roodpaarse hondenknop.quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:14 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zo'n besneden kronkel prefereert toch menigeen deerne boven zo'n roodpaarse hondenknop.
het ligt er natuurlijk wel aan wie er aan vast zit. dus: zij liever dan wij
quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ja dat bedoel ik WIJ
quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:20 schreef willem-jozef het volgende:
[..]tegen hullie.
net zoals stel en bah.
hoe zou ze 'm eigenlijk noemen als ze 'm snel en kort roept (nadat ie haar bijvoorbeeld tegen de de wastafel heeft gepleurd of de trap af lazert terwijl ze net de wasmand vasthield etc. etc.?).
alsof dat haar minder hoerig maaktquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:06 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat estelle nog op de gastenlijst staat bij veel feestjes
de de wastafel?quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:23 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
"de de wastafel", "waarom, bah?"
Lult die Ficq al zolang zijn misstappen recht?quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hij kreeg 5000 euro om zijn kop te houden![]()
http://www.crimesite.nl/n(...)taalde-portier-.html
Die portier loopt nog steeds rond met een plaatje in zijn plaat, maar die was tenminste
nog af te kopen met 5000 euro, dat gaat bij Koen niet lukken.
Ik heb nu al medelijden met de portier die Badr straks gaat moeten weigeren, ziet er
leuk uit zo op papierna de praktijk nog
ik stotterdequote:Op vrijdag 7 december 2012 20:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
de de wastafel?wat kan mij die wastafel nou schelen !
Laters WJquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:37 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik stotterde![]()
leters, piepers afgieten
Op mijn ouwe IPadquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:57 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
welles. onder "weergave". zelfs op een powerbook g4 uit 1861
Het is exact andersom. Badr zal heel erg op moeten passen omdat een ieder die de kans heeft tegenover hem te komen staan een wapen bij zich zal hebben.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:47 schreef MightyMightyM het volgende:
Als iemand nou nog Badr uit gaat dagen, is diegene wel echt dom en/of levensmoe. Ik zou zelf in ieder geval niet het risico willen lopen op een plaat in mn bakkes of een bungelende voet, alleen om even een stoer momentje te hebben en zo'n ongeleid projectiel uit de tent te lokken.
No shit Sherlock! :pquote:Op zaterdag 8 december 2012 08:58 schreef tong80 het volgende:
ID&T-baas Duncan Stutterheim laat de
kickbokser Badr Hari nooit meer toe op
zijn feesten.Hij baalt vreselijk van de
gebeurtenissen tijdens Sensation.
"Het is ons eerder nog nooit gelukt om
op de voorpagina van de Telegraaf te
komen,maar nu ineens stonden we daar
vijf dagen lang.Op een hele negatieve
manier,dat wil je echt niet meemaken",
zegt hij tegen Quote.
Hari wordt verdacht van de mishandeling
van zakenman Koen Everink tijdens het
feest Sensation in de Amsterdam Arena.
Hij heeft toegegeven betrokken te zijn
geweest bij het incident,maar zou hem
'slechts' één klap gegeven hebben.
:pquote:
Dat doet de mijne dus niet. Maar ik ga even uitzoeken wat er mis is. Dank in elk geval! En ik zal nu on topic blijven.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:13 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jaaaa. vanaf de eerste i-pad.
Ik zie echt de Daltons voor me danquote:Op zaterdag 8 december 2012 12:11 schreef shmoopy het volgende:
Misschien bakt ze een lekkere appeltaart met een vijl voor hem.
Moet je wel aanzetten bij de instellingen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat doet de mijne dus niet. Maar ik ga even uitzoeken wat er mis is. Dank in elk geval! En ik zal nu on topic blijven.
Hoewel het natuurlijk wel van levensbelang is dat ik alle artikeltjes over Estel goed kan lezen natuurlijk.![]()
O en gefeliciteerd allemaal met Badr! Staat er iemand bij de nor om verslag te doen van de feestelijkheden?
Ik denk dat shmoopy zojuist Estelles bekering tot appeltaartenmoeder heeft verklaard.
Aangezet, thanks!quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Moet je wel aanzetten bij de instellingen.
Maar de tekst gewoon vergroten met twee vingers lukt ook niet?
Op aanwijzing van zouzou dat vliegtuig richting nieuwegein gebonjourdquote:Op zondag 9 december 2012 09:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Niets gehoord. Zal wel te duur zijn geweest. Waar haal je in deze tijd van het jaar een ton rozenblaadjes vandaan?
Of misschien heeft Estelle wel het verkeerde gebouw aangeduid.
quote:Op zondag 9 december 2012 10:04 schreef barca1971 het volgende:
Zelf durft Estelle niet te beweren dat ontrouw nooit zal voorkomen in haar huwelijk. Zelf zou ze het in iedergeval nooit zeggen als ze een slippertje zou maken. "Al lag ik er bovenop, dan nog zou ik het ontkennen."
wimperextensions ?quote:Op zondag 9 december 2012 18:30 schreef barca1971 het volgende:
Bij gebrek aan nieuws uit zoetermeer nog maar een quote-je
Bij toeval
Estelle is al jaren gelukkig met ex-voetballer Ruud Gullit. Ze sloeg bij toeval een rijke man aan de haak, want daar was ze nooit naar op zoek.
"Ik wilde eigenlijk gewoon een prins op het witte paard en daarmee trouwen. Het deed er niet echt toe of hij nou rijk was of niet. Als ik maar heel erg verliefd was."
Komt het toch nog allemaal goed stellemans, én heel verliefd, én hij is je prins, én het witte paard én hij heeft geld...nu alleen nog ff scheiden van je vorige prins op het witte paard met geld..
Wij stervelingen hebben niet eens de mazzel om er 1 te treffen, laat staan 2! hoe doet ze het toch hé?
Iets beters? Wat zijn precies Badrs kwaliteiten, behalve zijn rijkdom waar we allemaal zo jaloers op zijn?quote:Op zondag 9 december 2012 20:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik snap ook niet dat een kerel als Badr zich met zo'n meid inlaat. Zo'n Badr kan toch wel wat anders (beters) aan de haak slaan...
Of ze is toch wat slimmer enzo dan dat dat via de media te merken is.
Ah, "alleen" een agressieprobleem. Nou, als mijn voet half aan mijn been zou hangen of ik een stalen plaat in mijn hoofd zou hebben, zou ik daar toch niet zo licht over denken.quote:Op maandag 10 december 2012 11:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Badr lijkt me toch wel een serieuze vent, niet al te dom.
Hij heeft alleen een agressieprobleem en een snel gekrenkt eergevoel.
Dat het mis ging met die broodjezaak is precies omdat hij echt dacht dat het was wat hij beweerde: een broodjeszaak, geen horeca. En geen nachtclub, het normale toneel van de incidenten.
Op zich zou ik 'm dat ook door de vingers hebben gezien, als rechter zijnde.
Dat met die getuigen...tsja dat was niet slim nee. Maarja.
Ik weet niet hoor, maar elke vrouw met meer dan drie hersencellen rent keihard bij zo'n vent vandaan. Omdat hij zonder reden ineens 'snapt'. Een slimme vrouw wil niet in de buurt zijn als hij weer zo'n momentje heeft.quote:Op zondag 9 december 2012 20:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik snap ook niet dat een kerel als Badr zich met zo'n meid inlaat. Zo'n Badr kan toch wel wat anders (beters) aan de haak slaan...
Of ze is toch wat slimmer enzo dan dat dat via de media te merken is.
Inderdaad, bij iemand blijven die voor je ogen iemand voor het leven verminkt heeft is één ding maar daarna doen alsof het niet gebeurt is/ komt door de media is toch net even een stap verder..quote:Op maandag 10 december 2012 14:13 schreef Lienekien het volgende:
Estelle is toch een slappe hap? Ik heb nog maar weinig karakter in haar kunnen ontdekken.
Ze kan inmiddels koekjes bakken, en daar put ze troost uit in deze rollercoaster tijden.quote:Op maandag 10 december 2012 14:13 schreef Lienekien het volgende:
Estelle is toch een slappe hap? Ik heb nog maar weinig karakter in haar kunnen ontdekken.
Knapperige koekjes? Dan ben ik abuis met mijn 'slappe hap'.quote:Op maandag 10 december 2012 14:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ze kan inmiddels koekjes bakken, en daar put ze troost uit in deze rollercoaster tijden.
't stond in het interview met Beau Monde. ff zoeken...quote:Op maandag 10 december 2012 14:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Knapperige koekjes? Dan ben ik abuis met mijn 'slappe hap'.
dat is al een beetje aan de gang, want in dat verhaal in de Beau Monde kwamen meteen een paar B-sterretjes met naam en toenaam aan de orde, die denken blijkbaar 'slechte publiciteit is evengoed publiciteit'quote:Op maandag 10 december 2012 14:23 schreef gebrokenglas het volgende:
gebruik maken van mensen die haar wel tijdelijk onderdak willen geven op bijvoorbeeld de Veluwe.
Dat doe je toch ook alleen maar om de publiciteit? "wij hebben de vrouw van Badr tijdelijk in huis" ?
José Hoebé heeft vast nog wel een kamer over.quote:Op maandag 10 december 2012 14:23 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar als de muren op haar afkomen kan ze ook nog gebruik maken van mensen die haar wel tijdelijk onderdak willen geven op bijvoorbeeld de Veluwe.
quote:Rechtbank naar ArenA in zaak-Badr Hari
© ANP In het kader van de strafzaak tegen kickbokser Badr Hari gaan rechters van de rechtbank Amsterdam dinsdag naar de Amsterdam ArenA. Zij zullen daar de skybox bekijken waar op 8 juli zakenman Koen Everink ernstig werd mishandeld. Badr Hari geldt als hoofdverdachte in die zaak. Hij zal bij de zogeheten schouw van de rechtbank aanwezig zijn.
Everink liep zwaar letsel op toen hij in de skybox tijdens dancefestijn Sensation werd afgetuigd. De schouw vindt plaats op voorstel van het Openbaar Ministerie, dat met het bezoek aan de plaats van het misdrijf getuigenverklaringen wil controleren.
Het rechterlijke bezoek aan het stadion is niet openbaar; journalisten kunnen er niet bij. Na afloop van de schouw begeeft de rechtbank zich naar het gerechtsgebouw aan de Parnassusweg voor een aansluitende zitting in de zaak.
Behalve van de mishandeling van Everink wordt Hari verdacht van nog een reeks geweldsmisdrijven. Vorige maand schortte de rechtbank het voorarrest van de vechtsporter op, maar enkele dagen werd deze beslissing teruggedraaid toen bleek dat Hari zich niet aan het als voorwaarde gestelde horecaverbod had gehouden en dat hij contact had gehad met twee getuigen.
De inhoudelijke behandeling van de zaak is volgend jaar.
Dit wordt wel eens vergeten.....quote:
Kopstoot. Opdracht geven tot brandstichting idd.quote:Op maandag 10 december 2012 18:15 schreef Ole het volgende:
Ex vriendin (huis in brand) Jimmy Woo, Cooldown, Club Air
Waarom nu wel en tijdens Sensation niet? Wat 'ie ook doet, zij lult het goed. En zeker als 'ie het doet wanneer ze samenwonen en ze niet meer op Gullit kan teren.quote:Op maandag 10 december 2012 14:10 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik geloof wel dat Estelle hem in toom kan houden. Hij weet nu wel wat de gevolgen zijn als hij zich weer te buiten gaat. Zijn carrière heeft flinke schade opgelopen.
Probleem is alleen dat Estelle er niet altijd bij is natuurlijk.
Ze heeft hem toen (Sensation) ook niet in toom kunnen houden.quote:Op maandag 10 december 2012 14:10 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik geloof wel dat Estelle hem in toom kan houden. Hij weet nu wel wat de gevolgen zijn als hij zich weer te buiten gaat. Zijn carrière heeft flinke schade opgelopen.
Probleem is alleen dat Estelle er niet altijd bij is natuurlijk.
Ik mag inderdaad hopen dat ze tijdens deze schouw een blonde opblaaspop op de bank als Estelle laten fungeren zodat duidelijk wordt dat ze iets moet hebben gezien. Wel met levensechte gouden lokjes zodat ook het scenario Badr-speelt-met-de-lange-haren aan bod kan komen.quote:Op maandag 10 december 2012 18:15 schreef Smallish het volgende:
Ik mag toch hopen dat ze daarna Estelle eens gaan verhoren wat ze allemaal niet heeft gezien toen ze daar op de bank zat.........
De vrouwen werden toch de skybox uitgestuurd ?quote:Op maandag 10 december 2012 18:20 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze heeft hem toen (Sensation) ook niet in toom kunnen houden.
En dan nog, impulsief gedrag is moeilijk te beïnvloeden in dit soort situaties.
Ze schijnt wel gezien te hebben wat er gebeurd is, en heeft niet ingegrepen (lijkt me dan).quote:Op maandag 10 december 2012 18:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
De vrouwen werden toch de skybox uitgestuurd ?
Volgens mij klopt dit helemaal! Zo stond het in ieder geval in de berichten....quote:Op maandag 10 december 2012 18:23 schreef MightyMightyM het volgende:
Volgens mij was dat fikkie stoken niet bij zijn ex-vriendin maar die van een kennis. En heeft hij vervolgens zijn ex/toenmalige vriendin hiermee bang gemaakt...
Ja, dat spreekt voor zich.quote:Op maandag 10 december 2012 18:21 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ik mag inderdaad hopen dat ze tijdens deze schouw een blonde opblaaspop op de bank als Estelle laten fungeren zodat duidelijk wordt dat ze iets moet hebben gezien. Wel met levensechte gouden lokjes zodat ook het scenario Badr-speelt-met-de-lange-haren aan bod kan komen.
Dat is toch ook erg ?quote:Op maandag 10 december 2012 18:23 schreef MightyMightyM het volgende:
Volgens mij was dat fikkie stoken niet bij zijn ex-vriendin maar die van een kennis. En heeft hij vervolgens zijn ex/toenmalige vriendin hiermee bang gemaakt...
Die kennis was volgens mij Gwennette Marthaquote:Op maandag 10 december 2012 18:23 schreef MightyMightyM het volgende:
Gewoon een vraagje, hoor, maar heb jij een persoonlijk dingetje met Estelle?quote:Op maandag 10 december 2012 19:16 schreef barca1971 het volgende:
Volgens Bram is er nog 'geen zicht' op wanneer Estelle gaat praten..WTF morgen gaan ze een reconstructie doen en muts hoeft nog steeds niet te praten????
te duurm Denk eerder dat iemand heeft gemeld dat het een leuk idee is voor een meisje in de bak, maar niet voor een volwassen vent.quote:Op zondag 9 december 2012 09:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Niets gehoord. Zal wel te duur zijn geweest. Waar haal je in deze tijd van het jaar een ton rozenblaadjes vandaan?
Of misschien heeft Estelle wel het verkeerde gebouw aangeduid.
quote:Badr wil met kerst vrij zijn
door John van den Heuvel
AMSTERDAM - De van zware mishandelingen en poging tot doodslag verdachte vechtsportkampioen Badr Hari probeert nog voor de kerstdagen vrij te komen. Zijn advocate Bénédicte Ficq gaat bij de Amsterdamse rechtbank een nieuw schorsingsverzoek indienen zodat haar cliënt de komende feestdagen eventueel thuis kan doorbrengen. Volgens de advocate zijn vrijwel alle getuigen door de rechter-commissaris gehoord waardoor er volgens haar geen belangen meer zijn om Hari langer in voorarrest te houden. Het openbaar ministerie zal zich naar verwachting fel tegen een schorsing van de voorlopige hechtenis verzetten. Vorige maand stelde de rechtbank Badr Hari onder strikte voorwaarden op vrije voeten. Hij mocht geen horecagelegenheden bezoeken of contact hebben met getuigen. Al na twee dagen stelde justitie vast dat Badr Hari in restaurants was geweest en getuigen had gesproken. Een van de getuigen, interieurstylist Eric Kuster, moest zelfs nog worden gehoord door de rechter-commissaris.
ik kan alleen dit vinden.quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:04 schreef barca1971 het volgende:
Idd, Fiq zei zelf dat ze niets meer voor hem kon betekenen, deze nieuwe 90 dagen moest Badr gewoon uitzitten. En dan toch weer proberen, toch weer uitvluchten zoeken, zul je zien dat ze toch weer hun zin krijgen, Eerst maar eens kijken wat vandaag brengt, op wat voor manier Badr nu weer de zaak gaat proberen te verdraaien, hij kan tenslotte zeggen wat hij wil nu er geen andere getuigen bij aanwezig zijn om zijn woorden tegen te spreken. En dat verhaal van Estelle, snapt iemand hier dat nog? waarom hoeft zij niks te zeggen terwijl ze gewoon op de bank zat, iemand hier juridisch onderlegd die dat uit kan leggen?
Maar die gemoedstoestand van Estelle zal wel meevallen zullen ze nu gedacht hebbenquote:Ben ik verplicht om te komen?
Als u bent opgeroepen als getuige in een strafzaak bent u verplicht om te komen. Als u bang bent dat uw gezondheidstoestand ernstig in gevaar komt door het afleggen van een verklaring op de rechtszitting, kunt u dat vertellen aan de officier van justitie en de rechtbank. De rechtbank beslist uiteindelijk of u wel of niet op de rechtszitting moet verschijnen en kan in het uiterste geval uw medebrenging gelasten (u wordt dan opgehaald door de politie).
Dat zal godverdorie tijd worden, zeg..........quote:Verhoor
Estelle Cruijff is opgeroepen om volgende week een getuigenis af te leggen over de mishandeling van zakenman Koen Everink. Cruijff zei eerder dat zij zich niet in staat voelde om een verhoor te ondergaan.
Afgelopen maand gaf de vriendin van Badr Hari een uitgebreid interview met fotoshoot aan tijdschrift Beau Monde. Het Openbaar Ministerie heeft daarom de conclusie getrokken dat Cruijff nu wel kan meewerken aan een verhoor.
Dan kan ze beter zwijgenquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:23 schreef barca1971 het volgende:
Idd miss dynastie, het is gewoon logica, maar ik snap ook wel dat het OM onpartijdig moet zijn maar het gedrag van Badr en Estelle zelf in deze zegt natuurlijk wel veel. Dat zullen ze inmiddels zelf ook wel gezien hebben, vandaar die oproep. Nu ben ik benieuwd wat Estelle doet, heeftze echt genoeg lef om te gaan zitten liegen, of te blijven volharden dat ze nietes heeft gezien terwijl ze op de bank zat te kijken. Of gaat ze de waarheid vertellen omdat ze de druk voelt en wellicht meineed pleegt als ze Badr wil beschermen.? hoe dan ook een dilemme lijkt me..meineed plegen en strafbaar zijn terwijl je verantwoordelijk bent voor 2 kinderen, óf de waarheid vertellen en dat door jouw getuigenis dan je lover de bak in draait...
quote:Als u weigert om bepaalde vragen te beantwoorden, kan de rechter in het uiterste geval bevelen dat u in gijzeling wordt gesteld. In dat geval kan u maximaal 30 dagen worden vastgehouden. U kunt tegen deze beslissing niet in beroep gaan. De rechter bepaalt vervolgens een tijdstip waarop u opnieuw wordt gehoord.
Het afleggen van een valse verklaring is als misdrijf strafbaar gesteld in het Wetboek van Strafrecht. Hiervoor kunt u een gevangenisstraf van maximaal zes jaar krijgen. Dit misdrijf wordt meineed genoemd.
Dan kan zij mooi de cel van Badr bezet houden tijdens de kerst, als Badr de kerstdagen 'thuis' doorbrengt.quote:Dan kan ze beter zwijgen kost je maximaal 30 dagen brommen als ze gaat
liegen wordt dat zwaarder aangerekend.
tja, erg slim is ze niet bezig geweest....quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:28 schreef barca1971 het volgende:
Daarom Fann, niemand hoeft ook maar iets te doen, ze brengen vroeg of laat zichzelf gewoon in de penarie, zo ook nu weer. Als ze nu gewoon haar mond had gehouden en rationeel had nagedacht dan had ze verstandig geweest en een low profile gehouden. Wij snappen toch ook dat als je met een hoop poeha bij de rechter verkondigt dat je psychisch niet in orde bent dat je niet een maand later een glossy intervieuw moet geven, over hoe sterk je wel niet bent? DUHHH haar daden brengen haar zelf in de problemen, niks hetze..allemaal eigen schuld ..al is de leugen nog zo snel......
Dat zou wel heeeeeeeeeeel zuur zijn !quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:29 schreef Smallish het volgende:
[..]
Dan kan zij mooi de cel van Badr bezet houden tijdens de kerst, als Badr de kerstdagen 'thuis' doorbrengt.
Dat zou wel heeeeeeeel grappig zijnquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat zou wel heeeeeeeeeeel zuur zijn !![]()
hij is toch Moslim?!quote:
quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:42 schreef WRH het volgende:
[..]
hij is toch Moslim?!
sinds wanneer vieren die kerst?
Nee, maar als argument om hem vrij te krijgen vind ik het in het licht van dat feit wel wat zwakjes, eerlijk gezegd, ik kan er niks aan doen....quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:51 schreef alors het volgende:
[..]Vraag je dat ook aan al die atheïstische Nederlanders die kerst vieren?
nee natuurlijk niet. geen religie vind ik echt iets anders dan andere religie.quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:51 schreef alors het volgende:
voor ons misschien niet, maar ik verwacht dat de moslims daar wel een iets ander gevoel bij hebben.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:02 schreef Specularium het volgende:
Alsof Kerst nog een religieus feest is.
Maar als Badr vrij krijgt om lekker Kerst te vieren, zullen er een hoop gedetineerden, al dan niet christen, ineens ook heel veel belang hebben bij een vervroegde vrijlating voor een gezellig Suikerfeest, dat ga ik vast voorspellenquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:58 schreef WRH het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet. geen religie vind ik echt iets anders dan andere religie.
je vraagt toch ook niet aan alle christenen hier of ze suikerfeest vieren?
Hij wordt niet vervroegd vrijgelaten, hij zit in voorarrest en is nog niet veroordeeld. De getuigen behalve Estelle zijn nu verhoord. Dus ik snap de poging van Ficq wel.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar als Badr vrij krijgt om lekker Kerst te vieren, zullen er een hoop gedetineerden, al dan niet christen, ineens ook heel veel belang hebben bij een vervroegde vrijlating voor een gezellig Suikerfeest, dat ga ik vast voorspellen
Alleen de rookworst schijnt te lukken, 15 minuten in heet water.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Nou, ze heeft inmiddels leren koken toch? Dat zal een heerlijke boerenkool met worst en vlaflip toe worden
Oh sorry, had even gemist dat we in JUR zaten. Ik zal het zuiverder formuleren dan: bij een schorsing van de voorlopige hechtenis voor een gezellig Suikerfeestquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:29 schreef alors het volgende:
[..]
Hij wordt niet vervroegd vrijgelaten, hij zit in voorarrest en is nog niet veroordeeld. De getuigen behalve Estelle zijn nu verhoord. Dus ik snap de poging van Ficq wel.
Als ze er nou eens voor gezorgd hadden dat Estelle zsm haar verklaring had afgelegd, dan was er nog wat voor te zeggen, maar nu moet zijn voorarrest geschorst worden zodat hij tijd kan doorbrengen met een getuige die er alles aan doet de rechtsgang te frustreren.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:29 schreef alors het volgende:
[..]
Hij wordt niet vervroegd vrijgelaten, hij zit in voorarrest en is nog niet veroordeeld. De getuigen behalve Estelle zijn nu verhoord. Dus ik snap de poging van Ficq wel.
Dat kan zij niet, want zo goed kan ze niet met de advocaat van Estelle, toch?quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:10 schreef Leandra het volgende:
Als ze er nou eens voor gezorgd hadden dat Estelle zsm haar verklaring had afgelegd, dan was er nog wat voor te zeggen, maar nu moet zijn voorarrest geschorst worden zodat hij tijd kan doorbrengen met een getuige die er alles aan doet de rechtsgang te frustreren.
Nee, maar ze kan haar cliënt waarschijnlijk prima duidelijk maken dat de getuigenis van zijn vriendin behoorlijk van belang is.quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat kan zij niet, want zo goed kan ze niet met de advocaat van Estelle, toch?
nou inderdaad, voor je het weet is er een jurisprudentie dat zo ongeveer elk religeus feest een reden is om vrij gelaten te worden.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar als Badr vrij krijgt om lekker Kerst te vieren, zullen er een hoop gedetineerden, al dan niet christen, ineens ook heel veel belang hebben bij een vervroegde vrijlating voor een gezellig Suikerfeest, dat ga ik vast voorspellen
Ze lezen FOK!quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:57 schreef tong80 het volgende:
AMSTERDAM - Estelle Cruijff heeft een oproep van het Openbaar Ministerie (OM) gekregen om volgende week verhoord te worden.
Het OM wil graag horen wat Estelle allemaal heeft meegekregen van de mishandeling bij Sensation White in de ArenA.
Eerder werd het verhoor van Cruijff afgezegd, omdat ze zich mentaal niet in staat voelde een verhoor te ondergaan. Het OM denkt dat Estelle nu wel in staat is om haar verhaal te doen, omdat ze ook in Beau Monde een interview heeft gegeven.
Beetje erg laat idd.quote:
Ze heeft geen advocaat en ja ze had dat best even aan Estelle kunnen mededelen. Maar ze vergeet wel meer.quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat kan zij niet, want zo goed kan ze niet met de advocaat van Estelle, toch?
En wel op TV een exclusief interview geven, of de bladen te woord staan.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:39 schreef barca1971 het volgende:
Bram is de advocaat van Estelle en die zij gisteren nog doodleuk bij boulevard, op de vraag van Albert wanneer Estelle nu eens aan de beurt komt; Dat is nog niet in zicht...Vandaag dus wel!
Maar idd wel véél te laat, die 2 hebben al maanden de tijd gehad om hun verhalen op elkaar af te stemmen en ze op elkaar te oefenen waardoor ze misschien nog wel overtuigend over gaan komen ook. Blijf het van de domme vinden dat dit allemaal zo is gelopen, enkel en alleen omdat zij Estelle Gullit is?
Ik vier dan ook het midwinter feest, waar denk je dat die verlichte boom vandaan komt?quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:51 schreef alors het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |