abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 december 2012 @ 10:50:52 #102
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_119988483
quote:
10s.gif Op donderdag 6 december 2012 10:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

En dan te bedenken dat ik pas geleden mezelf wimperextenties had laten aanpraten en dat
die er meteen weer af moesten omdat je er als blondje uitziet als een stoephoer met zulke dingen. :D
Noem je Estelle nou een stoephoer?
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator donderdag 6 december 2012 @ 10:51:03 #103
9859 crew  Karina
Woman
pi_119988490
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 10:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Bij Estelle be je al een prins als je een gouden creditcard hebt :+
Hij heeft zo eentje denk ik:
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_119988529
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 10:50 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Noem je Estelle nou een stoephoer?
Ik zou niet durven :P

quote:
99s.gif Op donderdag 6 december 2012 10:51 schreef Karina het volgende:

[..]

Hij heeft zo eentje denk ik:
[ afbeelding ]
:o Die ken ik niet :@ maar ik ken ook niet zoveel prinsen :D
  donderdag 6 december 2012 @ 10:54:23 #105
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119988596
"We zijn allebei gezond, mijn kinderen zijn gezond"....
Hoe zit het met Koen?? Niet zo gezond toch?

Wat een tenenkrommend stuk, het draait helemaal om haar verdriet, haar zware leven, alsof haar iets vreselijks overkomen is, maar dat haar liefje toch echt zelf veranwoordelijk is voor deze situatie vergeet ze kennelijk.
Beetje jammer voor ze dat ze zo laat begonnen is met bruschetta's maken, dat had ze een verlenging van het voorrarrest gescheeld.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 6 december 2012 @ 10:55:08 #106
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_119988622
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 10:54 schreef Leandra het volgende:

Wat een tenenkrommend stuk, het draait helemaal om haar verdriet, haar zware leven, alsof haar iets vreselijks overkomen is, maar dat haar liefje toch echt zelf veranwoordelijk is voor deze situatie vergeet ze kennelijk.
Beetje jammer voor ze dat ze zo laat begonnen is met bruschetta's maken, dat had ze een verlenging van het voorrarrest gescheeld.
Scherp, Leandra, scherp.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator donderdag 6 december 2012 @ 10:55:59 #107
9859 crew  Karina
Woman
pi_119988650
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 10:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

:o Die ken ik niet :@ maar ik ken ook niet zoveel prinsen :D
:D Het ging om de zwarte creditcard, die naam erop is onzin.

OT dan maar weer: ik zal we heel naïef zijn, maar ik begrijp die Estelle echt niet, wat moet je met zo een vent als Badr, ja ik weet wel dat hij geld heeft, er zijn vast ook wel leuke mannen te vinden in haar "kringen" met geld.... En die onzin die ze uitkraamt, what doesn't kill you makes you stronger :') ga dat eens vragen bij meneer Everink, of hij er ook zo over denkt.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_119988846
quote:
99s.gif Op donderdag 6 december 2012 10:55 schreef Karina het volgende:

[..]

:D Het ging om de zwarte creditcard, die naam erop is onzin.

OT dan maar weer: ik zal we heel naïef zijn, maar ik begrijp die Estelle echt niet, wat moet je met zo een vent als Badr, ja ik weet wel dat hij geld heeft, er zijn vast ook wel leuke mannen te vinden in haar "kringen" met geld.... En die onzin die ze uitkraamt, what doesn't kill you makes you stronger :') ga dat eens vragen bij meneer Everink, of hij er ook zo over denkt.
Het ligt er maar aan welke vent met geld zijn handjes nog wil branden aan dit mokkel
als ik een vent was zou ik vér uit haar buurt blijven :')

ik snapte wel dat het om de zwarte creditcard ging, maar ik heb nog nooit een zwarte creditcard gezien :@
wel een gouden, die heeft mijn broer :7
pi_119989017
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 10:54 schreef Leandra het volgende:

Dit!

Ze is echt compleet van de wereld. Ik hoop dat Ruudje die kids nog eens wat leert over (on)rechtvaardigheid want van Estelle zullen ze het niet leren..
pi_119989427
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 11:07 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

Dit!

Ze is echt compleet van de wereld. Ik hoop dat Ruudje die kids nog eens wat leert over (on)rechtvaardigheid want van Estelle zullen ze het niet leren..
Dat mens is gewoon wereldvreemd, die moet een keer een schop onder haar welgevormde
bips hebben, huppatee, koken kreng ! :D
  donderdag 6 december 2012 @ 11:23:13 #111
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_119989464
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 10:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Bij Estelle be je al een prins als je een gouden creditcard hebt :+
Dan moet ik toch maar eens langsgaan met mijn drie stuks. :+
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_119989469
Hoewel, als iemand dat tegen mij zou zeggen dan zou ik goed pissig zijn _O-

Ga maar naar de snackbar lul ! :(
pi_119989487
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 11:23 schreef static het volgende:

[..]

Dan moet ik toch maar eens langsgaan met mijn drie stuks. :+
:D Bluf ! :7
  donderdag 6 december 2012 @ 11:24:06 #114
15080 static
pi_119989497
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 11:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

:D Bluf ! :7
Jah. :@
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_119989519
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 11:24 schreef static het volgende:

[..]

Jah. :@
O+ gelukkig maar
pi_119990323
quote:
8s.gif Op donderdag 6 december 2012 09:58 schreef Lienekien het volgende:
Wat een tenenkrommend stuk. Geen woord over waarom ze van Badr is gescheiden en dan vergelijkt ze zich eufemistisch met lotgenoten als 'vrouwen die ook wachten op hun geliefde'.

Echt, wat een vreselijk stuk. Die wimperextensies, godver zeg.
Bestaan wimperextensions echt? :@
pi_119990352
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 11:49 schreef kissaa het volgende:

[..]

JA ! ik heb ze 3 dagen gehad *O*

Vreselijke dingen :') ze zijn ook nog eens keihard oO<
pi_119990359
quote:

[..]

dat was eigenlijk ook mijn gedachte..
en als ze bestaan, dan nemen ze blijkbaar ook nog de zware taak over van therapie / vrienden/ hoestdrankje, want ze hebben haar er weer bovenop geholpen?
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  Moderator / Miss SHO donderdag 6 december 2012 @ 11:51:11 #119
22592 crew  Ole
pi_119990365
quote:

[..]

:Y Ken iemand die ze heeft :)
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_119990436

Zo ziet het er wel leuk uit :P maar het zijn klotedingen :+

http://www.labeaubeauty.nl/
  donderdag 6 december 2012 @ 11:54:22 #121
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119990466
Maar die plakken ze dan tussen/op je eigen wimpers?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_119990470
Er gaat een wereld voor me open _O-

Bedankt!

(ik dacht in mijn onschuld dat die volle lange wimpers kwamen door superieure mascara :D )
pi_119990504
quote:
5s.gif Op donderdag 6 december 2012 11:54 schreef Copycat het volgende:
Maar die plakken ze dan tussen/op je eigen wimpers?
Jah... en ze voelen héél zwaar en het was geen gezicht bij mij ! :D

Ze moesten er ook meteen weer af, maar ze had dat spul niet waar je die lijm mee
kut oplossen dus ik heb 3 dagen voor LUL gelopen _O-
  donderdag 6 december 2012 @ 11:57:01 #124
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_119990526
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 11:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[ afbeelding ]

Zo ziet het er wel leuk uit :P maar het zijn klotedingen :+

http://www.labeaubeauty.nl/
Enorme klotendingen ja. Ik heb ze er na twee dagen met veel moeite weer afgepeuterd.
Ovigens heb ik ook hairextensions gehad.

Het is dat ik geen penis heb.
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 6 december 2012 @ 11:57:56 #125
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119990561
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 11:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

Jah... en ze voelen héél zwaar en het was geen gezicht bij mij ! :D

Ze moesten er ook meteen weer af, maar ze had dat spul niet waar je die lijm mee
kut oplossen dus ik heb 3 dagen voor LUL gelopen _O-
:o
Maar op de een of andere manier vind ik dat zo ontzettend niets voor joi.
  Admin donderdag 6 december 2012 @ 11:58:05 #126
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_119990567
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
”Door met een vliegtuig vol rozenblaadjes over hem heen te vliegen, bijvoorbeeld. Ik moet alleen nog even uitzoeken aan welke kant van het gebouw zijn raam dan uitkijkt.”

Holy fuck _O_ :D :D :D _O_

:P
Wedden dat dat fout gaat, links en rechts is heel moeilijk uit elkaar te houden!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_119990582
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 11:57 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Enorme klotendingen ja. Ik heb ze er na twee dagen met veel moeite weer afgepeuterd.
Ovigens heb ik ook hairextensions gehad.

Het is dat ik geen penis heb.
Hairextentions heb ik gelukkig nooit gehad :D waarom wil je een penis? :o

Wat moet je met zo'n ding :') die zitten alleen je verstand maar in de weg :+
  donderdag 6 december 2012 @ 11:59:29 #128
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119990602
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 11:58 schreef yvonne het volgende:

Wedden dat dat fout gaat, links en rechts is heel moeilijk uit elkaar te houden!
Recht door het midden. 9/11 revisited.
pi_119990610
quote:
10s.gif Op donderdag 6 december 2012 11:57 schreef Copycat het volgende:

[..]

:o
Maar op de een of andere manier vind ik dat zo ontzettend niets voor joi.
ja weet ik :@ ik werd omgeluld :') was een Marokkaans meisje en bij haar stond het
bééldig

Bij mij dus niet :D
  donderdag 6 december 2012 @ 12:01:52 #130
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_119990666
Wat zegt ze over Thomas Berge?

Kan het stuk niet lezen, te klein.
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 6 december 2012 @ 12:03:29 #131
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_119990691
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 11:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Hairextentions heb ik gelukkig nooit gehad :D waarom wil je een penis? :o

Wat moet je met zo'n ding :') die zitten alleen je verstand maar in de weg :+
Dan kocht ik een penisvergrotende pomp.

Maar hairextensions vind ik wel mooi hoor. Herstel, die van mij waren mooi. Ik had niet opeens van die lange lokken, gewoon iets voller haar.

Nu ga ik bijna een appeltaart bakken. :P
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_119990714
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 12:01 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat zegt ze over Thomas Berge?

Kan het stuk niet lezen, te klein.
Daar ging ze mee naar de kerk ! :')

Ja waarom moet je mij niet vragen :P
  Admin donderdag 6 december 2012 @ 12:04:53 #133
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_119990725
quote:
9s.gif Op donderdag 6 december 2012 11:59 schreef Copycat het volgende:

[..]

Recht door het midden. 9/11 revisited.
Opgelost
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_119990729
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 12:03 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Dan kocht ik een penisvergrotende pomp.

Maar hairextensions vind ik wel mooi hoor. Herstel, die van mij waren mooi. Ik had niet opeens van die lange lokken, gewoon iets voller haar.

Nu ga ik bijna een appeltaart bakken. :P
Doe ik ook nooit :+ Ik koop er wel eentje bij Dirk van de broek voor 3 euro, scheelt

een hoop afwas :P
  donderdag 6 december 2012 @ 12:56:48 #135
15080 static
pi_119992324
We gaan nu wel héél erg offtopic, dames.
  donderdag 6 december 2012 @ 12:58:55 #136
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_119992404
Wat lees ik toch allemaal? Rozenblaadjes boven de gevangenis? Meent ze dit serieus? Dat wijf is niet van deze wereld, je zal er maar mee opgescheept zitten :N
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 6 december 2012 @ 12:59:23 #137
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119992428
Therapeutisch appeltaarten bakken is enorm on topic!
Als het Estelle door deze barre tijd kan slepen ...
pi_119992496
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 12:56 schreef static het volgende:
We gaan nu wel héél erg offtopic, dames.
On topic !

DUNCAN STUTTERHEIM: LEVENSLANG TOEGANGSVERBOD VOOR BADR HARI

http://www.quotenet.nl/Ni(...)voor-Badr-Hari-43993
pi_119992893
http://www.shownieuws.tv/(...)r-sluit-ik-niet-uit/

Everink: ´Ik sluit een gesprek niet uit´

Een bezoek aan Sensation in de Arena in Amsterdam pakt voor Koen Everink totaal verkeerd uit. Hij wordt zwaar mishandeld en is al maanden aan het revalideren. Koen spreekt liever niet met de pers, maar voor Shownieuws maakt hij een uitzondering.

Het verwerken van wat er op 7 juli in skybox 233 in de Arena heeft plaatsgevonden, valt hem zwaar. Terwijl Badr Hari achter gesloten deuren zit, probeert Koen Everink zijn leven weer op te pakken. Hij kan weer kleine stukjes lopen. Koen: “Naar omstandigheden voel ik me redelijk, maar qua fysieke gesteldheid heb ik nog een lange weg te gaan. Drie keer per week ben ik bezig met revalideren. Vooral fietsen is goed voor mijn been. Volgens de artsen die me behandelen, valt er nu nog niet te voorspellen of het ooit nog goedkomt met mijn linkerbeen. Dat kunnen ze over drie of vier jaar pas zeggen.”

Minder valide
Koen heeft de draad weer opgepakt en is onlangs voor het eerst na de mishandeling naar een uitgaansgelegenheid geweest: “Als je me ziet lopen, kan ik me gerust voorstellen dat je bij jezelf denkt dat het goed met me gaat. Ik kan kleine stukjes lopen. Boodschappen halen, lukt me prima, maar een gezellige boswandeling maken zit er niet in. Dat is te pijnlijk. Je moet je voorstellen dat alle banden in mijn linkerbeen weg zijn. Daar zitten nu schroeven en een stalen plaat in. Mijn knie over mijn tenen buigen is lastig. We doen er alles aan om te optimaliseren, maar mijn linkerbeen functioneert qua mobiliteit voor ongeveer 50 tot 60 procent. Ik ben niet invalide, maar minder valide.”

De laatste maanden is Koen ongewild veel in het nieuws gekomen. Hij heeft daar moeite mee en werd onlangs tijdens een avondje uitgaan opnieuw geconfronteerd met de nasleep van de mishandeling: “Jeroen een goede vriend van me, had me gevraagd om iets te komen drinken in Club Air in Amsterdam. Ik wist niet of ik er goed aan zou doen, maar het moest er toch een keer van komen om me weer eens onder de mensen te begeven. Ik ben er heen gegaan, maar ik voelde me erg bekeken en niet op mijn gemak. Terwijl ik er was, zag ik mensen met elkaar over me praten en naar me wijzen. Ze kwamen ook naar me toe en begonnen van alles te vragen over de bewuste nacht in de Arena. Eigenlijk wil er helemaal niet aan herinnerd worden. Na twee colaatjes ben ik naar huis gegaan. Soms denk ik bij mezelf: als er geen bekend persoon bij mijn mishandeling betrokken was, was mijn naam ook niet zo uitgebreid in het nieuws gekomen.”

Grensrechter
Aan Shownieuws laat Koen weten dat hij de afgelopen dagen veel heeft nagedacht over het overlijden van de grensrechter. “Dat had mij ook kunnen overkomen. Ik heb geluk gehad, omdat ik erg fit was ten tijde van de mishandeling. Ik hoop dat degenen die erbij betrokken waren alsnog zullen vertellen wat er die nacht echt is gebeurt. Ik weet dat ik niets tegen Estelle heb gezegd. Als ik haar beledigd had, wat ik nooit zou doen, omdat ik daar totaal geen reden voor heb, had ik het voorval ergens nog kunnen begrijpen, maar nu is het zo vreemd. Wat ik zeker weet, is dat ik beide verdachten heb gezien. De een zegt dat hij me geholpen heeft en de ander zegt dat hij mij een corrigerende tik heeft gegeven. Het was geen corrigerende tik. Ik heb een vuistslag op me af zien komen. Ik heb nooit gezegd dat Badr Hari moet hangen. Nooit. Het enige wat ik wil, is dat het ware verhaal naar buiten komt en dat de betrokkenen eerlijk zullen vertellen wat er zich werkelijk heeft afgespeeld.”

Gesprek
Of er ooit een gesprek tussen Badr Hari en Koen Everink komt sluit laatstgenoemde niet uit. “Er is nu geen goede basis om een gesprek aan te gaan, maar wellicht wel als hij ervoor uitkomt wat er is voorgevallen. Wie weet ooit. Ik geloof best dat Badr een sympathiek persoon is. We hebben nooit een woord met elkaar gewisseld.” Wat betreft de toekomst, heeft Koen nog een lange weg te gaan. “Het is niet alleen mijn been waar ik last van heb. Er komt een stuk verwerking bij kijken en ik ben onder behandeling bij de tandarts, omdat er in mijn mond ook het een en ander beschadigd is. Mijn grootste hoop is dat ik ooit weer kan voetballen en hardlopen, maar die kans is klein. Het voelt alsof mijn hobbies van me zijn afgenomen.”
  donderdag 6 december 2012 @ 13:48:41 #140
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_119994190
Zullen we dit ff naar Estelle sturen? jezus, als je dat toch leest samen met het verbod wat Duncan Badr heeft opgelegd, dan KUN je zoals zij wel doet, Badr niet gaan lopen romantiseren als zijne je prins op het witte paard? Ik zou me wezenloos schrikken als mijn lief iemand zou meppen in mijn bijzijn en vervolgens onduidelijk is over wat is gebeurd om maar een lagere straf te krijgen. Ik heb daar gelukkig een te groot geweten voor en met de beste wil van de wereld kun je Badrs gedrag niet goed praten. Het zou beter zijn als ze zou zeggen; Ja het is een eikel, hij is fout bezig geweest en daar heb ik ook last van als mens, maar ik hou gewoon van hem. Dat zou al een stuk beter overkomen dan wat ze nu aan het doen is, totaal ongeloofwaardig. Wat heeft die gast toch met haar gedaan dat ze zich zo gaat gedragen zeg? Ik zou onwijs op mijn zodemieter krijgen van mijn familie en vrienden iig...
pi_119994289
djeez, dit verhaal lezen, de foto's van de mishandelde man en dan dat gezeik over bloemblaadjes..
Blondje is toch inmiddels echt om van te kotsen he, pardon my french..
pi_119994403
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 13:48 schreef barca1971 het volgende:

Het zou beter zijn als ze zou zeggen; Ja het is een eikel, hij is fout bezig geweest en daar heb ik ook last van als mens, maar ik hou gewoon van hem.
Dat zou ik nog kunnen begrijpen.
pi_119994449
niet dat ik van hem hou, maar dat er nog iemand is die van hem kan houden, zoals
Estelle en waarschijnlijk zijn moeder...
  donderdag 6 december 2012 @ 14:02:28 #144
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_119994664
Dat bedoel ik ja @ FANN...als iemand een keer een fout begaat ok...maar als iemand systematisch zjn boekje te buiten gaat, zijn verantwoordelijkheden niet neemt, liegt en bedriegt en meent overal mee weg te komen omdat dat eerder nou eenmaal ook zo was...mijn liefde zou met de minuut bekoelen, en ik zou me niet van de gedachte kunnen onttrekken dat het in de toekomst zomaar wéér zou kunnen gebeuren. Dat is het toch allemaal niet waard denk ik dan, de gemoedsrust van je kinderen en jezelf ook niet. En als het mijn zoon zou zijn...dat zal ik hier maar niet vertellen wat ik dan zou doen.. >:)
pi_120004995
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 09:21 schreef MightyMightyM het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Thomas Berge :')
Iemand een rotte appel noemen omdat hij/zij zich niet meer wil inlaten met zulke idioten :')
Brieven schrijven naar zo' n loeder :')
Dit hele artikel :')
en weer die speelt die verdraaide keukentafel een belangrijke bijrol in een interview :')
badr heeft gewoon zijn eigen blonde bree van de kamp..amanda krabbé met een fles wijn voor de deur, is dat niet hoe poppetijngate ooit begon?!.. maar dan ipv amanda tessa die martijn verleidde met een fles wijn en een paar gram coke
ook vraag ik me af of die 'vrienden' van stellemans blij zijn dat ze bij naam genoemd worden als mensen die haar in deze bittere tijden blijven steunen...
  vrijdag 7 december 2012 @ 08:21:56 #146
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_120025623
En wat te denken van Badr's liefdevolle familie?? die broer is ook al geen lieverdje, heeft ook klappen uitgedeeld en staat in Amsterdam bekend als een lastpak in het uitgaansleven, dat vergeet ze voor het gemak ook maar even...kop in de sneeuw duwen die muts en die extensions plakken we op een sneeuwpop die Badr heet *O*
pi_120032205
http://www.telegraaf.nl/p(...)_op_Sensation__.html

Badr Hari nooit meer welkom op Sensation

Van onze redactie
AMSTERDAM -
Badr Hari mag zich nooit meer vertonen op ID&T-feesten.

Dit zegt ID&T-baas Duncan Stutterheim tegen Quote.
Stutterheim baalt enorm van alle negatieve aandacht. "Het is ons eerder nog nooit gelukt om op de voorpagina van De Telegraaf te komen, maar nu ineens stonden we daar vijf dagen lang. Op een hele negatieve manier, dat wil je echt niet meemaken”, vertelt hij. De ondernemer heeft Hari dan ook een levenslang toegangsverbod gegeven voor alle ID&T-feesten.
Badr Hari wordt verdacht van poging tot doodslag op zakenman Koen Everink tijdens dancefeest Sensation afgelopen juli in de Amsterdam ArenA.
pi_120032564
Hm het gaat dus meer om het imago dan om het feit dat zoiets gewoon verschrikkelijk is..
pi_120032610
Oh badder is morgen jarig! Ben benieuwd of estellebel alles geregeld krijgt! :P
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 7 december 2012 @ 12:21:11 #150
163650 Greys
pi_120032713
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 13:51 schreef WRH het volgende:
djeez, dit verhaal lezen, de foto's van de mishandelde man en dan dat gezeik over bloemblaadjes..
Blondje is toch inmiddels echt om van te kotsen he, pardon my french..
Ik blijf maar niet snappen dat ze er mee weg komt... in een interview zeggen dat het geestelijk eigenlijk best goed met haar gaat maar ondertussen niet hoeven getuigen omdat ze daar geestelijk te zwak voor is. Word er bijna agressief van :') :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_120032975
Morgen is Badr jarig *O* *O* Zou Estelle al het vliegtuig geregeld hebben?
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  vrijdag 7 december 2012 @ 12:28:52 #152
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_120033029
idd daarom hoop ik ergens dat het OM dit intervieuw ook gebruikt om haar op haar plichten te wijzen, dat ze net zoals toch dat broodje te gaan eten in de HORECA nu ook haar eigen ruiten weer ingooit door te kletsen dat het zo goed met haar gaat en dat ze zo sterk is. Dat strookt niet met wat ze het OM probeerde wijs te maken en dit bewijst alleen maar méér hoe dom ze zijn, Gewoon door zichzelf te zijn verpesten ze het telkens voor zichzelf..en ze zien het niet eens
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 7 december 2012 @ 12:29:55 #153
163650 Greys
pi_120033068
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 12:28 schreef barca1971 het volgende:
idd daarom hoop ik ergens dat het OM dit intervieuw ook gebruikt om haar op haar plichten te wijzen, dat ze net zoals toch dat broodje te gaan eten in de HORECA nu ook haar eigen ruiten weer ingooit door te kletsen dat het zo goed met haar gaat en dat ze zo sterk is. Dat strookt niet met wat ze het OM probeerde wijs te maken en dit bewijst alleen maar méér hoe dom ze zijn, Gewoon door zichzelf te zijn verpesten ze het telkens voor zichzelf..en ze zien het niet eens
Dat gaan ze heus niet gebruiken.
Dat wicht komt werkelijk overal mee weg, brrrr :r
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 7 december 2012 @ 12:30:58 #154
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_120033110
Denk dat ze een groot hart in de sneeuw gaat maken met rozenblaadjes...vliegtuig mag niet boven de bak...
Of in haar bikini voor sneeuwpop spelen..met wimperextensions en al..
een prinsessen jurk aantrekken en op een wit paard gaan zitten..

De mogelijkheden zijn oneindig
  vrijdag 7 december 2012 @ 12:53:09 #155
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_120033870
Ik heb net op groter scherm eindelijk dat BeauMonde-artikel gelezen.

Jezus Christus.
Het lijkt wel iets van de Speld.
Wijf is stapelmesjokke.
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 7 december 2012 @ 13:04:12 #156
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_120034338
En zelfs voor de foto's neemt ze niet de moeite om ergens anders te gaan zitten, telkens in het hoekje van de bank waar ze eerder ook al met ruud werd gefotografeerd zelfde kitsch lampje erbij..ga dan ergens anders zitten denk ik dan...met een poster van Badr op de achtergrond ofzo en zij met zijn handschoenen aan..

http://www.maroc.nl/forum(...)egaan-badr-hari.html
pi_120035094
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 12:18 schreef DarkElf het volgende:
Oh badder is morgen jarig! Ben benieuwd of estellebel alles geregeld krijgt! :P
Iedereen naar boven kijken!
ben toch zo benieuwd of ze dat west /oost / linksom / rechtsom vliegen gaat begrijpen...
  vrijdag 7 december 2012 @ 13:27:06 #158
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_120035253
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 13:23 schreef WRH het volgende:

[..]

Iedereen naar boven kijken!
ben toch zo benieuwd of ze dat west /oost / linksom / rechtsom vliegen gaat begrijpen...
Maakt niet uit, als de blaadjes door de wind en/of door de foute informatie over noord/oost/zuid/west verkeerd landen heeft de piloot het toch gedaan.

Maar goed dat Nutricia geen chocomel meer maakt, voor je het weet heb je chocomel met rozenblaadjes ipv velletjes.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_120038460
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 08:21 schreef barca1971 het volgende:
En wat te denken van Badr's liefdevolle familie?? die broer is ook al geen lieverdje, heeft ook klappen uitgedeeld en staat in Amsterdam bekend als een lastpak in het uitgaansleven, dat vergeet ze voor het gemak ook maar even...kop in de sneeuw duwen die muts en die extensions plakken we op een sneeuwpop die Badr heet *O*
Een witte sneeuwpop met blonde extentions gaat toch meer op een ''Ruud" lijken
dan op een ''Badr" :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 12:17 schreef MightyMightyM het volgende:
Hm het gaat dus meer om het imago dan om het feit dat zoiets gewoon verschrikkelijk is..
Ik denk dat ze ook een voorbeeld willen stellen misschien?
Een soort waarschuwing naar al die jonge gastjes in de sportschool die Badr
na als held zien, zo zien ze dat ze zich toch maar beter moeten beheersen
want ze er komen er dus niet vanaf met 3 maanden zitten of een taakstraf
van een aantal uurtjes.

Misschien werkt het, misschien ook niet, overal heb je mafkezen en het zou zomaar
kunnen zijn dat er in dat soort takken va sport méér mafkezen rondlopen dan bij hockey :+
pi_120039328
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 12:07 schreef WRH het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)_op_Sensation__.html

Badr Hari nooit meer welkom op Sensation

Van onze redactie
AMSTERDAM -
Badr Hari mag zich nooit meer vertonen op ID&T-feesten.

Dit zegt ID&T-baas Duncan Stutterheim tegen Quote.
Stutterheim baalt enorm van alle negatieve aandacht. "Het is ons eerder nog nooit gelukt om op de voorpagina van De Telegraaf te komen, maar nu ineens stonden we daar vijf dagen lang. Op een hele negatieve manier, dat wil je echt niet meemaken”, vertelt hij. De ondernemer heeft Hari dan ook een levenslang toegangsverbod gegeven voor alle ID&T-feesten.
Badr Hari wordt verdacht van poging tot doodslag op zakenman Koen Everink tijdens dancefeest Sensation afgelopen juli in de Amsterdam ArenA.
De vorige uitsmijter die dat probeerde vond de afloop niet zo leuk.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_120041611
quote:
9s.gif Op vrijdag 7 december 2012 15:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

De vorige uitsmijter die dat probeerde vond de afloop niet zo leuk.
Hij kreeg 5000 euro om zijn kop te houden :P

http://www.crimesite.nl/n(...)taalde-portier-.html

Die portier loopt nog steeds rond met een plaatje in zijn plaat, maar die was tenminste
nog af te kopen met 5000 euro, dat gaat bij Koen niet lukken.

Ik heb nu al medelijden met de portier die Badr straks gaat moeten weigeren, ziet er
leuk uit zo op papier :') na de praktijk nog :P

[ Bericht 0% gewijzigd door FANNvanhetlaatsteuur op 07-12-2012 16:04:46 (wijgeren??? nah ja..) ]
  vrijdag 7 december 2012 @ 16:15:48 #162
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_120042083
Ik ben idd benieuwd hoe lang badr zich onder controle kan houden als hij straks vrij is en merkt dat hij niet overal meer binnen mag. Eerder liet hij zich dan gelden, nu heeft hij estelle beloofd zich te gedragen ( maar dat had hij in juni ook al beloofd en prompt pakt hij Koen in Juli ) maar ik ben heel benieuwd, ook als vreemden iets naar hem zouden roepen ofzo...zou hij zich in kunnen blijven houden?
pi_120042238
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 16:15 schreef barca1971 het volgende:
Ik ben idd benieuwd hoe lang badr zich onder controle kan houden als hij straks vrij is en merkt dat hij niet overal meer binnen mag. Eerder liet hij zich dan gelden, nu heeft hij estelle beloofd zich te gedragen ( maar dat had hij in juni ook al beloofd en prompt pakt hij Koen in Juli ) maar ik ben heel benieuwd, ook als vreemden iets naar hem zouden roepen ofzo...zou hij zich in kunnen blijven houden?
Ik denk niet dat vreemde snel iets durven te roepen eigenlijk en als ze het wel
zouden doen dan denk ik dat het negen keer goed gaat en de tiende keer fout.

Die jongen heeft een kronkel en die kronkel zit daar nog steeds.
  vrijdag 7 december 2012 @ 16:32:08 #164
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_120042716
Ik heb juist het idee dat er waarschinlijk veel meer 'haantjes' de neiging gaan hebben om iets naar hem te roepen juist om hem uit te dagen omdat ze weten dat hij geen beheersing heeft. Ik denk dat Estelle er nog een zware taak aan zal krijgen om hem in bedwang te houden. Ik kan me ook niet voorstellen dat we hen veel op feesten en partijen zullen gaan zien op de een of andere manier, op de feestjes waar Estelle zich altijd ophield zal hij ook geweldig buiten de boot vallen..ik zou me ook gigantisch ongemakkelijk gaan voelen wetende wat iedereen van me zou vinden, hij past toch niet echt in haar wereldje lijkt me..
pi_120045212
ik zie nu helemaal zo'n versie van dr Bibber voor mij; laat Badr slaan, zich inhouden: haalt 'ie 't of haalt 'ie 't niet?
pi_120047726
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 12:53 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb net op groter scherm eindelijk dat BeauMonde-artikel gelezen.

volgende keer ff een paar keer op "zoom in" klikken.
pi_120047777
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 16:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ik denk niet dat vreemde snel iets durven te roepen eigenlijk en als ze het wel
zouden doen dan denk ik dat het negen keer goed gaat en de tiende keer fout.

Die jongen heeft een kronkel en die kronkel zit daar nog steeds.
die kronkel is wat estelle doet kronkelen als een paling *O*
  vrijdag 7 december 2012 @ 19:46:48 #168
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_120050353
quote:
12s.gif Op vrijdag 7 december 2012 18:33 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

volgende keer ff een paar keer op "zoom in" klikken.
Nee dat gaat niet op mijn oude padje.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_120050866
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 19:46 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Nee dat gaat niet op mijn oude padje.
welles. onder "weergave". zelfs op een powerbook g4 uit 1861
pi_120051283
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 16:32 schreef barca1971 het volgende:
Ik heb juist het idee dat er waarschinlijk veel meer 'haantjes' de neiging gaan hebben om iets naar hem te roepen juist om hem uit te dagen omdat ze weten dat hij geen beheersing heeft. Ik denk dat Estelle er nog een zware taak aan zal krijgen om hem in bedwang te houden. Ik kan me ook niet voorstellen dat we hen veel op feesten en partijen zullen gaan zien op de een of andere manier, op de feestjes waar Estelle zich altijd ophield zal hij ook geweldig buiten de boot vallen..ik zou me ook gigantisch ongemakkelijk gaan voelen wetende wat iedereen van me zou vinden, hij past toch niet echt in haar wereldje lijkt me..
Ik geloof niet dat estelle nog op de gastenlijst staat bij veel feestjes
pi_120051623
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 18:34 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

die kronkel is wat estelle doet kronkelen als een paling *O*
zij liever dan ik :P
pi_120051705
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 20:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

zij liever dan ik :P
zo'n besneden kronkel prefereert toch menigeen deerne boven zo'n roodpaarse hondenknop.

het ligt er natuurlijk wel aan wie er aan vast zit. dus: zij liever dan wij *O*
pi_120051730
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 20:14 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

zo'n besneden kronkel prefereert toch menigeen deerne boven zo'n roodpaarse hondenknop.

het ligt er natuurlijk wel aan wie er aan vast zit. dus: zij liever dan wij *O*
:D ja dat bedoel ik WIJ *;
pi_120051944
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 20:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

:D ja dat bedoel ik WIJ *;
*; tegen hullie.

net zoals stel en bah *; .

hoe zou ze 'm eigenlijk noemen als ze 'm snel en kort roept (nadat ie haar bijvoorbeeld tegen de de wastafel heeft gepleurd of de trap aflazert terwijl ze net de wasmand vasthield etc. etc.?).

typootje
pi_120051986
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 20:20 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

*; tegen hullie.

net zoals stel en bah *; .

hoe zou ze 'm eigenlijk noemen als ze 'm snel en kort roept (nadat ie haar bijvoorbeeld tegen de de wastafel heeft gepleurd of de trap af lazert terwijl ze net de wasmand vasthield etc. etc.?).
:') ik gok BAH ! :P
pi_120052090
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 20:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

:') ik gok BAH ! :P
"de de wastafel", "waarom, bah?"
pi_120052125
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 20:06 schreef utrecht1970 het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat estelle nog op de gastenlijst staat bij veel feestjes
alsof dat haar minder hoerig maakt *O*
pi_120052146
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 20:23 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

"de de wastafel", "waarom, bah?"
de de wastafel? :o wat kan mij die wastafel nou schelen ! :o
  vrijdag 7 december 2012 @ 20:26:18 #179
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_120052207
die kronkel des te meer ..lol zou die ook langer zijn dan normaal omdat Badr 2 meter is??? :@
  † In Memoriam † vrijdag 7 december 2012 @ 20:26:37 #180
43556 miss_dynastie
pi_120052217
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 16:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Hij kreeg 5000 euro om zijn kop te houden :P

http://www.crimesite.nl/n(...)taalde-portier-.html

Die portier loopt nog steeds rond met een plaatje in zijn plaat, maar die was tenminste
nog af te kopen met 5000 euro, dat gaat bij Koen niet lukken.

Ik heb nu al medelijden met de portier die Badr straks gaat moeten weigeren, ziet er
leuk uit zo op papier :') na de praktijk nog :P
Lult die Ficq al zolang zijn misstappen recht? :o :')

En Badr heeft een keer letterlijk de verkeerde gepakt. Een soort Batman die man, hij heeft geen prijs, althans geen die Badr kan betalen. Dat gedeelte eraan is nog wel fijn...
pi_120052710
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 20:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

de de wastafel? :o wat kan mij die wastafel nou schelen ! :o
ik stotterde :'(

leters, piepers afgieten :W
pi_120052731
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 20:37 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

ik stotterde :'(

leters, piepers afgieten :W
Laters WJ :W
pi_120052750
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 december 2012 20:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Laters WJ :W
*; ;)
pi_120052837
ja ja we zijn al weg, effe een ouwe vriend gedag zeggen !
  vrijdag 7 december 2012 @ 20:45:38 #186
15080 static
pi_120053119
}:|
pi_120053192
Als iemand nou nog Badr uit gaat dagen, is diegene wel echt dom en/of levensmoe. Ik zou zelf in ieder geval niet het risico willen lopen op een plaat in mn bakkes of een bungelende voet, alleen om even een stoer momentje te hebben en zo'n ongeleid projectiel uit de tent te lokken.
pi_120053541
Eerst mocht badr van de rechtbank niet naar horeca gelegenheden, het lijkt er nu op dat de horeca badr niet meer wil. Id tv is niet de laatste schat ik zo in, die badr liever niet ziet komen.
  vrijdag 7 december 2012 @ 20:54:42 #189
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_120053588
zo denk ik er ook over maar ik wil maar zeggen dat er zeker van die lulletjes zullen zijn die het gaan doen omdat ze weten dat hij nu toch niks meer terug gaat doen omdat hij echt niet wéér in de bak wil belanden. Dus durven ze wel, maar de vraag is hoelang dat Badr dat gaat trekken zonder zijn beheersing te verliezen
  vrijdag 7 december 2012 @ 21:35:57 #190
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_120055903
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 19:57 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

welles. onder "weergave". zelfs op een powerbook g4 uit 1861
Op mijn ouwe IPad :?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_120056788
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 20:47 schreef MightyMightyM het volgende:
Als iemand nou nog Badr uit gaat dagen, is diegene wel echt dom en/of levensmoe. Ik zou zelf in ieder geval niet het risico willen lopen op een plaat in mn bakkes of een bungelende voet, alleen om even een stoer momentje te hebben en zo'n ongeleid projectiel uit de tent te lokken.
Het is exact andersom. Badr zal heel erg op moeten passen omdat een ieder die de kans heeft tegenover hem te komen staan een wapen bij zich zal hebben.
pi_120058053
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 21:35 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Op mijn ouwe IPad :?
jaaaa. vanaf de eerste i-pad.
  Trouwste user 2022 zaterdag 8 december 2012 @ 08:58:25 #193
7889 tong80
Spleenheup
pi_120067409
ID&T-baas Duncan Stutterheim laat de
kickbokser Badr Hari nooit meer toe op
zijn feesten.Hij baalt vreselijk van de
gebeurtenissen tijdens Sensation.

"Het is ons eerder nog nooit gelukt om
op de voorpagina van de Telegraaf te
komen,maar nu ineens stonden we daar
vijf dagen lang.Op een hele negatieve
manier,dat wil je echt niet meemaken",
zegt hij tegen Quote.

Hari wordt verdacht van de mishandeling
van zakenman Koen Everink tijdens het
feest Sensation in de Amsterdam Arena.
Hij heeft toegegeven betrokken te zijn
geweest bij het incident,maar zou hem
'slechts' één klap gegeven hebben.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_120067493
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 08:58 schreef tong80 het volgende:
ID&T-baas Duncan Stutterheim laat de
kickbokser Badr Hari nooit meer toe op
zijn feesten.Hij baalt vreselijk van de
gebeurtenissen tijdens Sensation.

"Het is ons eerder nog nooit gelukt om
op de voorpagina van de Telegraaf te
komen,maar nu ineens stonden we daar
vijf dagen lang.Op een hele negatieve
manier,dat wil je echt niet meemaken",
zegt hij tegen Quote.

Hari wordt verdacht van de mishandeling
van zakenman Koen Everink tijdens het
feest Sensation in de Amsterdam Arena.
Hij heeft toegegeven betrokken te zijn
geweest bij het incident,maar zou hem
'slechts' één klap gegeven hebben.

No shit Sherlock! :p
  Trouwste user 2022 zaterdag 8 december 2012 @ 09:13:02 #196
7889 tong80
Spleenheup
pi_120067503
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2012 09:11 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

No shit Sherlock! :p
:p
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_120067593
Iedereen van harte trouwens met de man die alweer een halfjaar SHO domineert.
  zaterdag 8 december 2012 @ 10:32:24 #198
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_120068358
En daar komen nog wel wat maanden bij.
Gefeliciteerd trouwens, Badr, met je verjaardag!

zaterdag 8 december 2012 @ 10:38:41 #199
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_120068459
Zou stellemans als ijsberend buiten het gevang rondlopen??
  zaterdag 8 december 2012 @ 11:19:20 #200
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_120069198
't is wel terug te zien op de beelden van de bewakingscamera's.
  zaterdag 8 december 2012 @ 11:27:31 #201
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_120069341
ow ja! dan denkt ze in al haar onschuldigheid dat alleen Badr het ziet en miss wat andere inmates, maar ondertussen ligt het hele land krom om haar idioterie..
Haar sprookje van de vrouw die wacht op haar prins..uchhe uchhe...wat je maar een prins noemt
pi_120070292
Misschien bakt ze een lekkere appeltaart met een vijl voor hem. *;
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')