alsof dat haar minder hoerig maaktquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:06 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat estelle nog op de gastenlijst staat bij veel feestjes
de de wastafel?quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:23 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
"de de wastafel", "waarom, bah?"
Lult die Ficq al zolang zijn misstappen recht?quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hij kreeg 5000 euro om zijn kop te houden![]()
http://www.crimesite.nl/n(...)taalde-portier-.html
Die portier loopt nog steeds rond met een plaatje in zijn plaat, maar die was tenminste
nog af te kopen met 5000 euro, dat gaat bij Koen niet lukken.
Ik heb nu al medelijden met de portier die Badr straks gaat moeten weigeren, ziet er
leuk uit zo op papierna de praktijk nog
ik stotterdequote:Op vrijdag 7 december 2012 20:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
de de wastafel?wat kan mij die wastafel nou schelen !
Laters WJquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:37 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik stotterde![]()
leters, piepers afgieten
Op mijn ouwe IPadquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:57 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
welles. onder "weergave". zelfs op een powerbook g4 uit 1861
Het is exact andersom. Badr zal heel erg op moeten passen omdat een ieder die de kans heeft tegenover hem te komen staan een wapen bij zich zal hebben.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:47 schreef MightyMightyM het volgende:
Als iemand nou nog Badr uit gaat dagen, is diegene wel echt dom en/of levensmoe. Ik zou zelf in ieder geval niet het risico willen lopen op een plaat in mn bakkes of een bungelende voet, alleen om even een stoer momentje te hebben en zo'n ongeleid projectiel uit de tent te lokken.
No shit Sherlock! :pquote:Op zaterdag 8 december 2012 08:58 schreef tong80 het volgende:
ID&T-baas Duncan Stutterheim laat de
kickbokser Badr Hari nooit meer toe op
zijn feesten.Hij baalt vreselijk van de
gebeurtenissen tijdens Sensation.
"Het is ons eerder nog nooit gelukt om
op de voorpagina van de Telegraaf te
komen,maar nu ineens stonden we daar
vijf dagen lang.Op een hele negatieve
manier,dat wil je echt niet meemaken",
zegt hij tegen Quote.
Hari wordt verdacht van de mishandeling
van zakenman Koen Everink tijdens het