abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120032975
Morgen is Badr jarig *O* *O* Zou Estelle al het vliegtuig geregeld hebben?
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  vrijdag 7 december 2012 @ 12:28:52 #152
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_120033029
idd daarom hoop ik ergens dat het OM dit intervieuw ook gebruikt om haar op haar plichten te wijzen, dat ze net zoals toch dat broodje te gaan eten in de HORECA nu ook haar eigen ruiten weer ingooit door te kletsen dat het zo goed met haar gaat en dat ze zo sterk is. Dat strookt niet met wat ze het OM probeerde wijs te maken en dit bewijst alleen maar méér hoe dom ze zijn, Gewoon door zichzelf te zijn verpesten ze het telkens voor zichzelf..en ze zien het niet eens
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 7 december 2012 @ 12:29:55 #153
163650 Greys
pi_120033068
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 12:28 schreef barca1971 het volgende:
idd daarom hoop ik ergens dat het OM dit intervieuw ook gebruikt om haar op haar plichten te wijzen, dat ze net zoals toch dat broodje te gaan eten in de HORECA nu ook haar eigen ruiten weer ingooit door te kletsen dat het zo goed met haar gaat en dat ze zo sterk is. Dat strookt niet met wat ze het OM probeerde wijs te maken en dit bewijst alleen maar méér hoe dom ze zijn, Gewoon door zichzelf te zijn verpesten ze het telkens voor zichzelf..en ze zien het niet eens
Dat gaan ze heus niet gebruiken.
Dat wicht komt werkelijk overal mee weg, brrrr :r
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 7 december 2012 @ 12:30:58 #154
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_120033110
Denk dat ze een groot hart in de sneeuw gaat maken met rozenblaadjes...vliegtuig mag niet boven de bak...
Of in haar bikini voor sneeuwpop spelen..met wimperextensions en al..
een prinsessen jurk aantrekken en op een wit paard gaan zitten..

De mogelijkheden zijn oneindig
  vrijdag 7 december 2012 @ 12:53:09 #155
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_120033870
Ik heb net op groter scherm eindelijk dat BeauMonde-artikel gelezen.

Jezus Christus.
Het lijkt wel iets van de Speld.
Wijf is stapelmesjokke.
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 7 december 2012 @ 13:04:12 #156
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_120034338
En zelfs voor de foto's neemt ze niet de moeite om ergens anders te gaan zitten, telkens in het hoekje van de bank waar ze eerder ook al met ruud werd gefotografeerd zelfde kitsch lampje erbij..ga dan ergens anders zitten denk ik dan...met een poster van Badr op de achtergrond ofzo en zij met zijn handschoenen aan..

http://www.maroc.nl/forum(...)egaan-badr-hari.html
pi_120035094
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 12:18 schreef DarkElf het volgende:
Oh badder is morgen jarig! Ben benieuwd of estellebel alles geregeld krijgt! :P
Iedereen naar boven kijken!
ben toch zo benieuwd of ze dat west /oost / linksom / rechtsom vliegen gaat begrijpen...
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  vrijdag 7 december 2012 @ 13:27:06 #158
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_120035253
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 13:23 schreef WRH het volgende:

[..]

Iedereen naar boven kijken!
ben toch zo benieuwd of ze dat west /oost / linksom / rechtsom vliegen gaat begrijpen...
Maakt niet uit, als de blaadjes door de wind en/of door de foute informatie over noord/oost/zuid/west verkeerd landen heeft de piloot het toch gedaan.

Maar goed dat Nutricia geen chocomel meer maakt, voor je het weet heb je chocomel met rozenblaadjes ipv velletjes.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_120038460
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 08:21 schreef barca1971 het volgende:
En wat te denken van Badr's liefdevolle familie?? die broer is ook al geen lieverdje, heeft ook klappen uitgedeeld en staat in Amsterdam bekend als een lastpak in het uitgaansleven, dat vergeet ze voor het gemak ook maar even...kop in de sneeuw duwen die muts en die extensions plakken we op een sneeuwpop die Badr heet *O*
Een witte sneeuwpop met blonde extentions gaat toch meer op een ''Ruud" lijken
dan op een ''Badr" :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 12:17 schreef MightyMightyM het volgende:
Hm het gaat dus meer om het imago dan om het feit dat zoiets gewoon verschrikkelijk is..
Ik denk dat ze ook een voorbeeld willen stellen misschien?
Een soort waarschuwing naar al die jonge gastjes in de sportschool die Badr
na als held zien, zo zien ze dat ze zich toch maar beter moeten beheersen
want ze er komen er dus niet vanaf met 3 maanden zitten of een taakstraf
van een aantal uurtjes.

Misschien werkt het, misschien ook niet, overal heb je mafkezen en het zou zomaar
kunnen zijn dat er in dat soort takken va sport méér mafkezen rondlopen dan bij hockey :+
pi_120039328
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 12:07 schreef WRH het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)_op_Sensation__.html

Badr Hari nooit meer welkom op Sensation

Van onze redactie
AMSTERDAM -
Badr Hari mag zich nooit meer vertonen op ID&T-feesten.

Dit zegt ID&T-baas Duncan Stutterheim tegen Quote.
Stutterheim baalt enorm van alle negatieve aandacht. "Het is ons eerder nog nooit gelukt om op de voorpagina van De Telegraaf te komen, maar nu ineens stonden we daar vijf dagen lang. Op een hele negatieve manier, dat wil je echt niet meemaken”, vertelt hij. De ondernemer heeft Hari dan ook een levenslang toegangsverbod gegeven voor alle ID&T-feesten.
Badr Hari wordt verdacht van poging tot doodslag op zakenman Koen Everink tijdens dancefeest Sensation afgelopen juli in de Amsterdam ArenA.
De vorige uitsmijter die dat probeerde vond de afloop niet zo leuk.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_120041611
quote:
9s.gif Op vrijdag 7 december 2012 15:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

De vorige uitsmijter die dat probeerde vond de afloop niet zo leuk.
Hij kreeg 5000 euro om zijn kop te houden :P

http://www.crimesite.nl/n(...)taalde-portier-.html

Die portier loopt nog steeds rond met een plaatje in zijn plaat, maar die was tenminste
nog af te kopen met 5000 euro, dat gaat bij Koen niet lukken.

Ik heb nu al medelijden met de portier die Badr straks gaat moeten weigeren, ziet er
leuk uit zo op papier :') na de praktijk nog :P

[ Bericht 0% gewijzigd door FANNvanhetlaatsteuur op 07-12-2012 16:04:46 (wijgeren??? nah ja..) ]
  vrijdag 7 december 2012 @ 16:15:48 #162
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_120042083
Ik ben idd benieuwd hoe lang badr zich onder controle kan houden als hij straks vrij is en merkt dat hij niet overal meer binnen mag. Eerder liet hij zich dan gelden, nu heeft hij estelle beloofd zich te gedragen ( maar dat had hij in juni ook al beloofd en prompt pakt hij Koen in Juli ) maar ik ben heel benieuwd, ook als vreemden iets naar hem zouden roepen ofzo...zou hij zich in kunnen blijven houden?
pi_120042238
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 16:15 schreef barca1971 het volgende:
Ik ben idd benieuwd hoe lang badr zich onder controle kan houden als hij straks vrij is en merkt dat hij niet overal meer binnen mag. Eerder liet hij zich dan gelden, nu heeft hij estelle beloofd zich te gedragen ( maar dat had hij in juni ook al beloofd en prompt pakt hij Koen in Juli ) maar ik ben heel benieuwd, ook als vreemden iets naar hem zouden roepen ofzo...zou hij zich in kunnen blijven houden?
Ik denk niet dat vreemde snel iets durven te roepen eigenlijk en als ze het wel
zouden doen dan denk ik dat het negen keer goed gaat en de tiende keer fout.

Die jongen heeft een kronkel en die kronkel zit daar nog steeds.
  vrijdag 7 december 2012 @ 16:32:08 #164
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_120042716
Ik heb juist het idee dat er waarschinlijk veel meer 'haantjes' de neiging gaan hebben om iets naar hem te roepen juist om hem uit te dagen omdat ze weten dat hij geen beheersing heeft. Ik denk dat Estelle er nog een zware taak aan zal krijgen om hem in bedwang te houden. Ik kan me ook niet voorstellen dat we hen veel op feesten en partijen zullen gaan zien op de een of andere manier, op de feestjes waar Estelle zich altijd ophield zal hij ook geweldig buiten de boot vallen..ik zou me ook gigantisch ongemakkelijk gaan voelen wetende wat iedereen van me zou vinden, hij past toch niet echt in haar wereldje lijkt me..
pi_120045212
ik zie nu helemaal zo'n versie van dr Bibber voor mij; laat Badr slaan, zich inhouden: haalt 'ie 't of haalt 'ie 't niet?
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_120047726
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 12:53 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb net op groter scherm eindelijk dat BeauMonde-artikel gelezen.

volgende keer ff een paar keer op "zoom in" klikken.
pi_120047777
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 16:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ik denk niet dat vreemde snel iets durven te roepen eigenlijk en als ze het wel
zouden doen dan denk ik dat het negen keer goed gaat en de tiende keer fout.

Die jongen heeft een kronkel en die kronkel zit daar nog steeds.
die kronkel is wat estelle doet kronkelen als een paling *O*
  vrijdag 7 december 2012 @ 19:46:48 #168
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_120050353
quote:
12s.gif Op vrijdag 7 december 2012 18:33 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

volgende keer ff een paar keer op "zoom in" klikken.
Nee dat gaat niet op mijn oude padje.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_120050866
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 19:46 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Nee dat gaat niet op mijn oude padje.
welles. onder "weergave". zelfs op een powerbook g4 uit 1861
pi_120051283
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 16:32 schreef barca1971 het volgende:
Ik heb juist het idee dat er waarschinlijk veel meer 'haantjes' de neiging gaan hebben om iets naar hem te roepen juist om hem uit te dagen omdat ze weten dat hij geen beheersing heeft. Ik denk dat Estelle er nog een zware taak aan zal krijgen om hem in bedwang te houden. Ik kan me ook niet voorstellen dat we hen veel op feesten en partijen zullen gaan zien op de een of andere manier, op de feestjes waar Estelle zich altijd ophield zal hij ook geweldig buiten de boot vallen..ik zou me ook gigantisch ongemakkelijk gaan voelen wetende wat iedereen van me zou vinden, hij past toch niet echt in haar wereldje lijkt me..
Ik geloof niet dat estelle nog op de gastenlijst staat bij veel feestjes
pi_120051623
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 18:34 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

die kronkel is wat estelle doet kronkelen als een paling *O*
zij liever dan ik :P
pi_120051705
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 20:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

zij liever dan ik :P
zo'n besneden kronkel prefereert toch menigeen deerne boven zo'n roodpaarse hondenknop.

het ligt er natuurlijk wel aan wie er aan vast zit. dus: zij liever dan wij *O*
pi_120051730
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 20:14 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

zo'n besneden kronkel prefereert toch menigeen deerne boven zo'n roodpaarse hondenknop.

het ligt er natuurlijk wel aan wie er aan vast zit. dus: zij liever dan wij *O*
:D ja dat bedoel ik WIJ *;
pi_120051944
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 20:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

:D ja dat bedoel ik WIJ *;
*; tegen hullie.

net zoals stel en bah *; .

hoe zou ze 'm eigenlijk noemen als ze 'm snel en kort roept (nadat ie haar bijvoorbeeld tegen de de wastafel heeft gepleurd of de trap aflazert terwijl ze net de wasmand vasthield etc. etc.?).

typootje
pi_120051986
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 20:20 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

*; tegen hullie.

net zoals stel en bah *; .

hoe zou ze 'm eigenlijk noemen als ze 'm snel en kort roept (nadat ie haar bijvoorbeeld tegen de de wastafel heeft gepleurd of de trap af lazert terwijl ze net de wasmand vasthield etc. etc.?).
:') ik gok BAH ! :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')