Dat gaan ze heus niet gebruiken.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:28 schreef barca1971 het volgende:
idd daarom hoop ik ergens dat het OM dit intervieuw ook gebruikt om haar op haar plichten te wijzen, dat ze net zoals toch dat broodje te gaan eten in de HORECA nu ook haar eigen ruiten weer ingooit door te kletsen dat het zo goed met haar gaat en dat ze zo sterk is. Dat strookt niet met wat ze het OM probeerde wijs te maken en dit bewijst alleen maar méér hoe dom ze zijn, Gewoon door zichzelf te zijn verpesten ze het telkens voor zichzelf..en ze zien het niet eens
Iedereen naar boven kijken!quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:18 schreef DarkElf het volgende:
Oh badder is morgen jarig! Ben benieuwd of estellebel alles geregeld krijgt!
Maakt niet uit, als de blaadjes door de wind en/of door de foute informatie over noord/oost/zuid/west verkeerd landen heeft de piloot het toch gedaan.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:23 schreef WRH het volgende:
[..]
Iedereen naar boven kijken!
ben toch zo benieuwd of ze dat west /oost / linksom / rechtsom vliegen gaat begrijpen...
Een witte sneeuwpop met blonde extentions gaat toch meer op een ''Ruud" lijkenquote:Op vrijdag 7 december 2012 08:21 schreef barca1971 het volgende:
En wat te denken van Badr's liefdevolle familie?? die broer is ook al geen lieverdje, heeft ook klappen uitgedeeld en staat in Amsterdam bekend als een lastpak in het uitgaansleven, dat vergeet ze voor het gemak ook maar even...kop in de sneeuw duwen die muts en die extensions plakken we op een sneeuwpop die Badr heet
Ik denk dat ze ook een voorbeeld willen stellen misschien?quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:17 schreef MightyMightyM het volgende:
Hm het gaat dus meer om het imago dan om het feit dat zoiets gewoon verschrikkelijk is..
De vorige uitsmijter die dat probeerde vond de afloop niet zo leuk.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:07 schreef WRH het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)_op_Sensation__.html
Badr Hari nooit meer welkom op Sensation
Van onze redactie
AMSTERDAM -
Badr Hari mag zich nooit meer vertonen op ID&T-feesten.
Dit zegt ID&T-baas Duncan Stutterheim tegen Quote.
Stutterheim baalt enorm van alle negatieve aandacht. "Het is ons eerder nog nooit gelukt om op de voorpagina van De Telegraaf te komen, maar nu ineens stonden we daar vijf dagen lang. Op een hele negatieve manier, dat wil je echt niet meemaken”, vertelt hij. De ondernemer heeft Hari dan ook een levenslang toegangsverbod gegeven voor alle ID&T-feesten.
Badr Hari wordt verdacht van poging tot doodslag op zakenman Koen Everink tijdens dancefeest Sensation afgelopen juli in de Amsterdam ArenA.
Hij kreeg 5000 euro om zijn kop te houdenquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
De vorige uitsmijter die dat probeerde vond de afloop niet zo leuk.
Ik denk niet dat vreemde snel iets durven te roepen eigenlijk en als ze het welquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:15 schreef barca1971 het volgende:
Ik ben idd benieuwd hoe lang badr zich onder controle kan houden als hij straks vrij is en merkt dat hij niet overal meer binnen mag. Eerder liet hij zich dan gelden, nu heeft hij estelle beloofd zich te gedragen ( maar dat had hij in juni ook al beloofd en prompt pakt hij Koen in Juli ) maar ik ben heel benieuwd, ook als vreemden iets naar hem zouden roepen ofzo...zou hij zich in kunnen blijven houden?
volgende keer ff een paar keer op "zoom in" klikken.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:53 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb net op groter scherm eindelijk dat BeauMonde-artikel gelezen.
die kronkel is wat estelle doet kronkelen als een palingquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik denk niet dat vreemde snel iets durven te roepen eigenlijk en als ze het wel
zouden doen dan denk ik dat het negen keer goed gaat en de tiende keer fout.
Die jongen heeft een kronkel en die kronkel zit daar nog steeds.
Nee dat gaat niet op mijn oude padje.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:33 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
volgende keer ff een paar keer op "zoom in" klikken.
welles. onder "weergave". zelfs op een powerbook g4 uit 1861quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee dat gaat niet op mijn oude padje.
Ik geloof niet dat estelle nog op de gastenlijst staat bij veel feestjesquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:32 schreef barca1971 het volgende:
Ik heb juist het idee dat er waarschinlijk veel meer 'haantjes' de neiging gaan hebben om iets naar hem te roepen juist om hem uit te dagen omdat ze weten dat hij geen beheersing heeft. Ik denk dat Estelle er nog een zware taak aan zal krijgen om hem in bedwang te houden. Ik kan me ook niet voorstellen dat we hen veel op feesten en partijen zullen gaan zien op de een of andere manier, op de feestjes waar Estelle zich altijd ophield zal hij ook geweldig buiten de boot vallen..ik zou me ook gigantisch ongemakkelijk gaan voelen wetende wat iedereen van me zou vinden, hij past toch niet echt in haar wereldje lijkt me..
zij liever dan ikquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:34 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
die kronkel is wat estelle doet kronkelen als een paling
zo'n besneden kronkel prefereert toch menigeen deerne boven zo'n roodpaarse hondenknop.quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:14 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zo'n besneden kronkel prefereert toch menigeen deerne boven zo'n roodpaarse hondenknop.
het ligt er natuurlijk wel aan wie er aan vast zit. dus: zij liever dan wij
quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ja dat bedoel ik WIJ
quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:20 schreef willem-jozef het volgende:
[..]tegen hullie.
net zoals stel en bah.
hoe zou ze 'm eigenlijk noemen als ze 'm snel en kort roept (nadat ie haar bijvoorbeeld tegen de de wastafel heeft gepleurd of de trap af lazert terwijl ze net de wasmand vasthield etc. etc.?).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |