Je dacht waarschijnlijk aan Badrs oudtante tante Mata ..quote:Op woensdag 5 december 2012 12:00 schreef barca1971 het volgende:
o jee wat een taalfouten, lijk zou zou wel..ik bedoel natuurlijk de maya kalender..pfff ik zie sterretjes toch maar ff wat te eten pakken denk ik..
Zodra hij vrijkomt, wordt ze eerst nog even afgeranseld alvorens zij een horeca-gelegenheid frequenteren. Die wordt de rest van zijn gevangenschap vernederd door andere gedetineerden en bewakers..Rozenblaadjes moet je zo ontzettend vermijden als je nog enige credibility wil behouden bij je Rif-broertjes..quote:Op woensdag 5 december 2012 14:20 schreef barca1971 het volgende:
het word zaterdag nog dringen voor die tralies als Badr zij rozenblaadjes wil zien vallenvraag me af of zo'n agressieve kickbokser, marokkaan van de straat, rozenblaadjes niet heel erg belachelijk gaat vinden, is nou niet echt heel mannelijk om te doen, eerder iets wat mannen voor vrouwen zouden doen, maarja, wat zou ze hem nou helemaal kennen? ze kan wel zeggen; we hebben onze relatie naar een ander level getild, maar hoe werkt dat dan als je van je relatie maar 1 maand ( tot 25 juli) samen hebt doorgebracht en je lover al 4 maanden vast zit?
Bronquote:Estelle Cruijff doet klef over haar relatie met Badr Hari
Als ik Estelle Cruijff was, zou ik op dit moment geen interviews doen. Ook al zou ze het afspreken: ze vragen toch naar haar geliefde Badr Hari, die wegens diverse geweldplegingen achter de tralies zit.
Maar Estelle lijkt haar realiteitszin compleet kwijt te zijn. In een interview noemt ze haar band met Badr sterker dan ooit en raaskalt ze dat ze de ‘seven years itch’ hoopt voor te zijn, na amper 7 maanden……….
De ex van Ruud Gullit loopt leeg in magazine Beau Monde.
Estelle vertelt over de liefde, maar ook over de pijn die ze voelt in haar relatie met de gevangen Hari. Een pijn die volgens mij niet in verhouding staat tot die van de slachtoffers van haar kickbokser.
“Als er erge dingen gebeuren, kan een relatie twee kanten op gaan: je groeit uit elkaar of de band wordt sterker. Voor ons geldt dat laatste. We zijn al zoveel intiemer geworden, we hebben onze relatie naar een volgend level getild. Badr en ik hebben in onze prille dagen al zo veel meegemaakt, dat ik mag hopen hiermee de zogenaamde seven year itch nu al de nek te hebben omgedraaid.”
En 1x in de week is het in de gevangenis, maar slechts op bezoek. ”Soms mogen Badr en ik bellen en 1x per week mag ik hem bezoeken. De momenten waarop ik hem mag vasthouden, zijn momenten waarop ik bijna licht geef van geluk. Daar teer ik dan de hele week op”.
De vechtersbaas is ergens dezer dagen jarig. Estelle wil wat bijzonders doen. ”Door met een vliegtuig vol rozenblaadjes over hem heen te vliegen, bijvoorbeeld. Ik moet alleen nog even uitzoeken aan welke kant van het gebouw zijn raam dan uitkijkt.”
Gek idee lijkt me dat voor Ruud Gullit. Dat zijn ex-vrouw van zijn alimentatiecenten een ~vermeende~ crimineel verrast. Rozenblaadjes voor een kickbokser met te weinig discipline: om de een of andere reden vind ik het niet zo passen.
Je weet nu al dat het misgaatquote:De vechtersbaas is ergens dezer dagen jarig. Estelle wil wat bijzonders doen. ”Door met een vliegtuig vol rozenblaadjes over hem heen te vliegen, bijvoorbeeld. Ik moet alleen nog even uitzoeken aan welke kant van het gebouw zijn raam dan uitkijkt.”
Ze moeten haar als scriptschrijver in dienst nemen.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:35 schreef Staal het volgende:
Vliegtuig vol rozenblaadjes.
GTST is er niks bij.
Ik denk dat ze zich dan beter bij Evert kunnen melden.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:53 schreef static het volgende:
[..]
Ze moeten haar als scriptschrijver in dienst nemen.
deze hele reeks is spannender dan GTSTquote:Op woensdag 5 december 2012 15:53 schreef static het volgende:
[..]
Ze moeten haar als scriptschrijver in dienst nemen.
Tis afgekeken van Gooische Vrouwen, Martin Moreiro deed datquote:Op woensdag 5 december 2012 15:35 schreef Staal het volgende:
Vliegtuig vol rozenblaadjes.
GTST is er niks bij.
Nou ja, niet bepaald een helder licht natuurlijkquote:Op woensdag 5 december 2012 16:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Licht geven van gelukKomt er tenminste nog ergens licht uit
Wij vergeten het niet, maar Estelle volgens mij wel.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:02 schreef barca1971 het volgende:
Je zou haast vergeten dat ze ook nog kinderen heeft, ze praat alleen maar over zichzelf en Badr, en dan zegt evert nog dat estelle veel klasse heeft
quote:Op woensdag 5 december 2012 00:27 schreef Andromache het volgende:
Dat Gullit het jaren met dit domme wicht heeft volgehouden, het wordt met de dag vreemder.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:10 schreef MightyMightyM het volgende:
Ah, mooi, ze kan er weer tegenaan. Nu lekker vol strijdlust je bolide pakken en op naar het politiebureau.
Ik zit zelf even stuk door dit dramatische liefdesverhaal van deze gekwelde geesten die het tegen de boze jaloerse buitenwereld moeten opnemen. Ik zie Estelle al voor me, elke avond oefenen op de grootse meeslepende scenes die nog gaan volgen, wenend op haar roze prinsessenkussen. "Oh, thou Badr!"
]quote:
Even nog een beautytip erin verwerken. Ze is zo begaan met de gewone vrouw.quote:Op donderdag 6 december 2012 09:58 schreef Lienekien het volgende:
Echt, wat een vreselijk stuk. Die wimperextensies, godver zeg.
Godsamme, dit is een mooi stukje vermaak zo op de vroege ochtend, wat een figuurquote:Op donderdag 6 december 2012 09:21 schreef MightyMightyM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thomas Berge![]()
Iemand een rotte appel noemen omdat hij/zij zich niet meer wil inlaten met zulke idioten![]()
Brieven schrijven naar zo' n loeder
Dit hele artikel![]()
En dan te bedenken dat ik pas geleden mezelf wimperextenties had laten aanpraten en datquote:Op donderdag 6 december 2012 09:58 schreef Lienekien het volgende:
Echt, wat een vreselijk stuk. Die wimperextensies, godver zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |