Tssssssssssssssss eg niequote:Op dinsdag 4 december 2012 19:42 schreef Lavenderr het volgende:
Beschamend zeg, dit interview.
Maar goed, als ze een interview kan geven kan ze ook eindelijk haar getuigenis afleggen.
Oh nee, heh dom van mequote:Op dinsdag 4 december 2012 19:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tssssssssssssssss eg nie![]()
Dat kan haar tere gestel helemaal niet aan.
We kunnen ook een vliegtuig huren:quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:12 schreef JaneDoe het volgende:
en vliegtuig rozenblaadjes laten uitstrooien boven de gevangenis op badr's verjaardag, you have got to be kiddin' me?!
quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
We kunnen ook een vliegtuig huren:
[ afbeelding ]
Je moet nog een paar nachtjes slapen voordat je dat zeker weet, want Badr is zaterdag pas jarig.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:13 schreef MightyMightyM het volgende:
Ik scan hem morgen! En straks slapen met de hoop dat dat van die rozenblaadjes een grap is...
Ik hoop dat dat van die rozenblaadjes echt isquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:13 schreef MightyMightyM het volgende:
Ik scan hem morgen! En straks slapen met de hoop dat dat van die rozenblaadjes een grap is...
Tja, Badr is niet de eerste de beste Lulletje Rozenwater.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:45 schreef kissaa het volgende:
Ik hoop dat dat van die rozenblaadjes echt is![]()
![]()
Kan zoiets eigenlijk beneden nul komen?quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:39 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik begin me hard af te vragen wat het IQ is van Estelle. Dat ze niet slim is stond voor mij redelijk vast.
Nee we zijn zeker niet de enige, gelet op reacties op allerlei nieuwssites en fora. En als zelfs professioneel kontenkruipert Albert V er schande van spreekt, kun je wel stellen dat de gemiddelde Nederlander je al helemaal uitkotst.quote:Op woensdag 5 december 2012 09:02 schreef barca1971 het volgende:
Hahaha onze eigen lindsay lohan![]()
Wij hier op fok zullen toch vast niet de enige zijn die dit gedrag niet normaal vinden hoop ik? Ze moet ook weer gewoon in de belangstelling staan hé, zeker nu net voor zijn verjaardag,de mensen weer gaan lopen paaien met zoete verhaaltjes, zodat we verblind gaan worden door zulke intense liefde,ze vind zichzelf tenslotte een prinses die wacht op haar prins... Ik ga bijna licht geven van jaloezie hoor Estelle..
quote:Nee, als het aan Estelle ligt, dan gaat ze er nog steeds vól voor. Ook met de feestdagen zal ze zich laten kisten
Misschien was ze op Ruud nooit zó blind verliefd en gedroeg ze zich toen wat minder belachelijk.quote:Op woensdag 5 december 2012 00:27 schreef Andromache het volgende:
Dat Gullit het jaren met dit domme wicht heeft volgehouden, het wordt met de dag vreemder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |