Bij Estelle be je al een prins als je een gouden creditcard hebtquote:Op donderdag 6 december 2012 10:33 schreef Karina het volgende:
Badr is een prins, prince of darkness dan zeker
Noem je Estelle nou een stoephoer?quote:Op donderdag 6 december 2012 10:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik pas geleden mezelf wimperextenties had laten aanpraten en dat
die er meteen weer af moesten omdat je er als blondje uitziet als een stoephoer met zulke dingen.
Hij heeft zo eentje denk ik:quote:Op donderdag 6 december 2012 10:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Bij Estelle be je al een prins als je een gouden creditcard hebt
Ik zou niet durvenquote:Op donderdag 6 december 2012 10:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Noem je Estelle nou een stoephoer?
quote:Op donderdag 6 december 2012 10:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij heeft zo eentje denk ik:
[ afbeelding ]
Scherp, Leandra, scherp.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:54 schreef Leandra het volgende:
"We zijn allebei gezond, mijn kinderen zijn gezond"....
Hoe zit het met Koen?? Niet zo gezond toch?
Wat een tenenkrommend stuk, het draait helemaal om haar verdriet, haar zware leven, alsof haar iets vreselijks overkomen is, maar dat haar liefje toch echt zelf veranwoordelijk is voor deze situatie vergeet ze kennelijk.
Beetje jammer voor ze dat ze zo laat begonnen is met bruschetta's maken, dat had ze een verlenging van het voorrarrest gescheeld.
quote:Op donderdag 6 december 2012 10:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Die ken ik niet
maar ik ken ook niet zoveel prinsen
Het ligt er maar aan welke vent met geld zijn handjes nog wil branden aan dit mokkelquote:Op donderdag 6 december 2012 10:55 schreef Karina het volgende:
[..]Het ging om de zwarte creditcard, die naam erop is onzin.
OT dan maar weer: ik zal we heel naïef zijn, maar ik begrijp die Estelle echt niet, wat moet je met zo een vent als Badr, ja ik weet wel dat hij geld heeft, er zijn vast ook wel leuke mannen te vinden in haar "kringen" met geld.... En die onzin die ze uitkraamt, what doesn't kill you makes you strongerga dat eens vragen bij meneer Everink, of hij er ook zo over denkt.
Dit!quote:Op donderdag 6 december 2012 10:54 schreef Leandra het volgende:
"We zijn allebei gezond, mijn kinderen zijn gezond"....
Hoe zit het met Koen?? Niet zo gezond toch?
Wat een tenenkrommend stuk, het draait helemaal om haar verdriet, haar zware leven, alsof haar iets vreselijks overkomen is, maar dat haar liefje toch echt zelf veranwoordelijk is voor deze situatie vergeet ze kennelijk.
Beetje jammer voor ze dat ze zo laat begonnen is met bruschetta's maken, dat had ze een verlenging van het voorrarrest gescheeld.
Dat mens is gewoon wereldvreemd, die moet een keer een schop onder haar welgevormdequote:Op donderdag 6 december 2012 11:07 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Dit!
Ze is echt compleet van de wereld. Ik hoop dat Ruudje die kids nog eens wat leert over (on)rechtvaardigheid want van Estelle zullen ze het niet leren..
Dan moet ik toch maar eens langsgaan met mijn drie stuks.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Bij Estelle be je al een prins als je een gouden creditcard hebt
quote:Op donderdag 6 december 2012 11:23 schreef static het volgende:
[..]
Dan moet ik toch maar eens langsgaan met mijn drie stuks.
Jah.quote:
Bestaan wimperextensions echt?quote:Op donderdag 6 december 2012 09:58 schreef Lienekien het volgende:
Wat een tenenkrommend stuk. Geen woord over waarom ze van Badr is gescheiden en dan vergelijkt ze zich eufemistisch met lotgenoten als 'vrouwen die ook wachten op hun geliefde'.
Echt, wat een vreselijk stuk. Die wimperextensies, godver zeg.
dat was eigenlijk ook mijn gedachte..quote:
quote:
Jah... en ze voelen héél zwaar en het was geen gezicht bij mij !quote:Op donderdag 6 december 2012 11:54 schreef Copycat het volgende:
Maar die plakken ze dan tussen/op je eigen wimpers?
Enorme klotendingen ja. Ik heb ze er na twee dagen met veel moeite weer afgepeuterd.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ziet het er wel leuk uitmaar het zijn klotedingen
![]()
http://www.labeaubeauty.nl/
quote:Op donderdag 6 december 2012 11:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Jah... en ze voelen héél zwaar en het was geen gezicht bij mij !![]()
Ze moesten er ook meteen weer af, maar ze had dat spul niet waar je die lijm mee
kut oplossen dus ik heb 3 dagen voor LUL gelopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |