Dat doet de mijne dus niet. Maar ik ga even uitzoeken wat er mis is. Dank in elk geval! En ik zal nu on topic blijven.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:13 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jaaaa. vanaf de eerste i-pad.
Ik zie echt de Daltons voor me danquote:Op zaterdag 8 december 2012 12:11 schreef shmoopy het volgende:
Misschien bakt ze een lekkere appeltaart met een vijl voor hem.
Moet je wel aanzetten bij de instellingen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat doet de mijne dus niet. Maar ik ga even uitzoeken wat er mis is. Dank in elk geval! En ik zal nu on topic blijven.
Hoewel het natuurlijk wel van levensbelang is dat ik alle artikeltjes over Estel goed kan lezen natuurlijk.![]()
O en gefeliciteerd allemaal met Badr! Staat er iemand bij de nor om verslag te doen van de feestelijkheden?
Ik denk dat shmoopy zojuist Estelles bekering tot appeltaartenmoeder heeft verklaard.
Aangezet, thanks!quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Moet je wel aanzetten bij de instellingen.
Maar de tekst gewoon vergroten met twee vingers lukt ook niet?
Op aanwijzing van zouzou dat vliegtuig richting nieuwegein gebonjourdquote:Op zondag 9 december 2012 09:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Niets gehoord. Zal wel te duur zijn geweest. Waar haal je in deze tijd van het jaar een ton rozenblaadjes vandaan?
Of misschien heeft Estelle wel het verkeerde gebouw aangeduid.
quote:Op zondag 9 december 2012 10:04 schreef barca1971 het volgende:
Zelf durft Estelle niet te beweren dat ontrouw nooit zal voorkomen in haar huwelijk. Zelf zou ze het in iedergeval nooit zeggen als ze een slippertje zou maken. "Al lag ik er bovenop, dan nog zou ik het ontkennen."
wimperextensions ?quote:Op zondag 9 december 2012 18:30 schreef barca1971 het volgende:
Bij gebrek aan nieuws uit zoetermeer nog maar een quote-je
Bij toeval
Estelle is al jaren gelukkig met ex-voetballer Ruud Gullit. Ze sloeg bij toeval een rijke man aan de haak, want daar was ze nooit naar op zoek.
"Ik wilde eigenlijk gewoon een prins op het witte paard en daarmee trouwen. Het deed er niet echt toe of hij nou rijk was of niet. Als ik maar heel erg verliefd was."
Komt het toch nog allemaal goed stellemans, én heel verliefd, én hij is je prins, én het witte paard én hij heeft geld...nu alleen nog ff scheiden van je vorige prins op het witte paard met geld..
Wij stervelingen hebben niet eens de mazzel om er 1 te treffen, laat staan 2! hoe doet ze het toch hé?
Iets beters? Wat zijn precies Badrs kwaliteiten, behalve zijn rijkdom waar we allemaal zo jaloers op zijn?quote:Op zondag 9 december 2012 20:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik snap ook niet dat een kerel als Badr zich met zo'n meid inlaat. Zo'n Badr kan toch wel wat anders (beters) aan de haak slaan...
Of ze is toch wat slimmer enzo dan dat dat via de media te merken is.
Ah, "alleen" een agressieprobleem. Nou, als mijn voet half aan mijn been zou hangen of ik een stalen plaat in mijn hoofd zou hebben, zou ik daar toch niet zo licht over denken.quote:Op maandag 10 december 2012 11:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Badr lijkt me toch wel een serieuze vent, niet al te dom.
Hij heeft alleen een agressieprobleem en een snel gekrenkt eergevoel.
Dat het mis ging met die broodjezaak is precies omdat hij echt dacht dat het was wat hij beweerde: een broodjeszaak, geen horeca. En geen nachtclub, het normale toneel van de incidenten.
Op zich zou ik 'm dat ook door de vingers hebben gezien, als rechter zijnde.
Dat met die getuigen...tsja dat was niet slim nee. Maarja.
Ik weet niet hoor, maar elke vrouw met meer dan drie hersencellen rent keihard bij zo'n vent vandaan. Omdat hij zonder reden ineens 'snapt'. Een slimme vrouw wil niet in de buurt zijn als hij weer zo'n momentje heeft.quote:Op zondag 9 december 2012 20:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik snap ook niet dat een kerel als Badr zich met zo'n meid inlaat. Zo'n Badr kan toch wel wat anders (beters) aan de haak slaan...
Of ze is toch wat slimmer enzo dan dat dat via de media te merken is.
Inderdaad, bij iemand blijven die voor je ogen iemand voor het leven verminkt heeft is één ding maar daarna doen alsof het niet gebeurt is/ komt door de media is toch net even een stap verder..quote:Op maandag 10 december 2012 14:13 schreef Lienekien het volgende:
Estelle is toch een slappe hap? Ik heb nog maar weinig karakter in haar kunnen ontdekken.
Ze kan inmiddels koekjes bakken, en daar put ze troost uit in deze rollercoaster tijden.quote:Op maandag 10 december 2012 14:13 schreef Lienekien het volgende:
Estelle is toch een slappe hap? Ik heb nog maar weinig karakter in haar kunnen ontdekken.
Knapperige koekjes? Dan ben ik abuis met mijn 'slappe hap'.quote:Op maandag 10 december 2012 14:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ze kan inmiddels koekjes bakken, en daar put ze troost uit in deze rollercoaster tijden.
't stond in het interview met Beau Monde. ff zoeken...quote:Op maandag 10 december 2012 14:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Knapperige koekjes? Dan ben ik abuis met mijn 'slappe hap'.
dat is al een beetje aan de gang, want in dat verhaal in de Beau Monde kwamen meteen een paar B-sterretjes met naam en toenaam aan de orde, die denken blijkbaar 'slechte publiciteit is evengoed publiciteit'quote:Op maandag 10 december 2012 14:23 schreef gebrokenglas het volgende:
gebruik maken van mensen die haar wel tijdelijk onderdak willen geven op bijvoorbeeld de Veluwe.
Dat doe je toch ook alleen maar om de publiciteit? "wij hebben de vrouw van Badr tijdelijk in huis" ?
José Hoebé heeft vast nog wel een kamer over.quote:Op maandag 10 december 2012 14:23 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar als de muren op haar afkomen kan ze ook nog gebruik maken van mensen die haar wel tijdelijk onderdak willen geven op bijvoorbeeld de Veluwe.
quote:Rechtbank naar ArenA in zaak-Badr Hari
© ANP In het kader van de strafzaak tegen kickbokser Badr Hari gaan rechters van de rechtbank Amsterdam dinsdag naar de Amsterdam ArenA. Zij zullen daar de skybox bekijken waar op 8 juli zakenman Koen Everink ernstig werd mishandeld. Badr Hari geldt als hoofdverdachte in die zaak. Hij zal bij de zogeheten schouw van de rechtbank aanwezig zijn.
Everink liep zwaar letsel op toen hij in de skybox tijdens dancefestijn Sensation werd afgetuigd. De schouw vindt plaats op voorstel van het Openbaar Ministerie, dat met het bezoek aan de plaats van het misdrijf getuigenverklaringen wil controleren.
Het rechterlijke bezoek aan het stadion is niet openbaar; journalisten kunnen er niet bij. Na afloop van de schouw begeeft de rechtbank zich naar het gerechtsgebouw aan de Parnassusweg voor een aansluitende zitting in de zaak.
Behalve van de mishandeling van Everink wordt Hari verdacht van nog een reeks geweldsmisdrijven. Vorige maand schortte de rechtbank het voorarrest van de vechtsporter op, maar enkele dagen werd deze beslissing teruggedraaid toen bleek dat Hari zich niet aan het als voorwaarde gestelde horecaverbod had gehouden en dat hij contact had gehad met twee getuigen.
De inhoudelijke behandeling van de zaak is volgend jaar.
Dit wordt wel eens vergeten.....quote:
Kopstoot. Opdracht geven tot brandstichting idd.quote:Op maandag 10 december 2012 18:15 schreef Ole het volgende:
Ex vriendin (huis in brand) Jimmy Woo, Cooldown, Club Air
Waarom nu wel en tijdens Sensation niet? Wat 'ie ook doet, zij lult het goed. En zeker als 'ie het doet wanneer ze samenwonen en ze niet meer op Gullit kan teren.quote:Op maandag 10 december 2012 14:10 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik geloof wel dat Estelle hem in toom kan houden. Hij weet nu wel wat de gevolgen zijn als hij zich weer te buiten gaat. Zijn carrière heeft flinke schade opgelopen.
Probleem is alleen dat Estelle er niet altijd bij is natuurlijk.
Ze heeft hem toen (Sensation) ook niet in toom kunnen houden.quote:Op maandag 10 december 2012 14:10 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik geloof wel dat Estelle hem in toom kan houden. Hij weet nu wel wat de gevolgen zijn als hij zich weer te buiten gaat. Zijn carrière heeft flinke schade opgelopen.
Probleem is alleen dat Estelle er niet altijd bij is natuurlijk.
Ik mag inderdaad hopen dat ze tijdens deze schouw een blonde opblaaspop op de bank als Estelle laten fungeren zodat duidelijk wordt dat ze iets moet hebben gezien. Wel met levensechte gouden lokjes zodat ook het scenario Badr-speelt-met-de-lange-haren aan bod kan komen.quote:Op maandag 10 december 2012 18:15 schreef Smallish het volgende:
Ik mag toch hopen dat ze daarna Estelle eens gaan verhoren wat ze allemaal niet heeft gezien toen ze daar op de bank zat.........
De vrouwen werden toch de skybox uitgestuurd ?quote:Op maandag 10 december 2012 18:20 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze heeft hem toen (Sensation) ook niet in toom kunnen houden.
En dan nog, impulsief gedrag is moeilijk te beïnvloeden in dit soort situaties.
Ze schijnt wel gezien te hebben wat er gebeurd is, en heeft niet ingegrepen (lijkt me dan).quote:Op maandag 10 december 2012 18:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
De vrouwen werden toch de skybox uitgestuurd ?
Volgens mij klopt dit helemaal! Zo stond het in ieder geval in de berichten....quote:Op maandag 10 december 2012 18:23 schreef MightyMightyM het volgende:
Volgens mij was dat fikkie stoken niet bij zijn ex-vriendin maar die van een kennis. En heeft hij vervolgens zijn ex/toenmalige vriendin hiermee bang gemaakt...
Ja, dat spreekt voor zich.quote:Op maandag 10 december 2012 18:21 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ik mag inderdaad hopen dat ze tijdens deze schouw een blonde opblaaspop op de bank als Estelle laten fungeren zodat duidelijk wordt dat ze iets moet hebben gezien. Wel met levensechte gouden lokjes zodat ook het scenario Badr-speelt-met-de-lange-haren aan bod kan komen.
Dat is toch ook erg ?quote:Op maandag 10 december 2012 18:23 schreef MightyMightyM het volgende:
Volgens mij was dat fikkie stoken niet bij zijn ex-vriendin maar die van een kennis. En heeft hij vervolgens zijn ex/toenmalige vriendin hiermee bang gemaakt...
Die kennis was volgens mij Gwennette Marthaquote:Op maandag 10 december 2012 18:23 schreef MightyMightyM het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |