't stond in het interview met Beau Monde. ff zoeken...quote:Op maandag 10 december 2012 14:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Knapperige koekjes? Dan ben ik abuis met mijn 'slappe hap'.
dat is al een beetje aan de gang, want in dat verhaal in de Beau Monde kwamen meteen een paar B-sterretjes met naam en toenaam aan de orde, die denken blijkbaar 'slechte publiciteit is evengoed publiciteit'quote:Op maandag 10 december 2012 14:23 schreef gebrokenglas het volgende:
gebruik maken van mensen die haar wel tijdelijk onderdak willen geven op bijvoorbeeld de Veluwe.
Dat doe je toch ook alleen maar om de publiciteit? "wij hebben de vrouw van Badr tijdelijk in huis" ?
José Hoebé heeft vast nog wel een kamer over.quote:Op maandag 10 december 2012 14:23 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar als de muren op haar afkomen kan ze ook nog gebruik maken van mensen die haar wel tijdelijk onderdak willen geven op bijvoorbeeld de Veluwe.
quote:Rechtbank naar ArenA in zaak-Badr Hari
© ANP In het kader van de strafzaak tegen kickbokser Badr Hari gaan rechters van de rechtbank Amsterdam dinsdag naar de Amsterdam ArenA. Zij zullen daar de skybox bekijken waar op 8 juli zakenman Koen Everink ernstig werd mishandeld. Badr Hari geldt als hoofdverdachte in die zaak. Hij zal bij de zogeheten schouw van de rechtbank aanwezig zijn.
Everink liep zwaar letsel op toen hij in de skybox tijdens dancefestijn Sensation werd afgetuigd. De schouw vindt plaats op voorstel van het Openbaar Ministerie, dat met het bezoek aan de plaats van het misdrijf getuigenverklaringen wil controleren.
Het rechterlijke bezoek aan het stadion is niet openbaar; journalisten kunnen er niet bij. Na afloop van de schouw begeeft de rechtbank zich naar het gerechtsgebouw aan de Parnassusweg voor een aansluitende zitting in de zaak.
Behalve van de mishandeling van Everink wordt Hari verdacht van nog een reeks geweldsmisdrijven. Vorige maand schortte de rechtbank het voorarrest van de vechtsporter op, maar enkele dagen werd deze beslissing teruggedraaid toen bleek dat Hari zich niet aan het als voorwaarde gestelde horecaverbod had gehouden en dat hij contact had gehad met twee getuigen.
De inhoudelijke behandeling van de zaak is volgend jaar.
Dit wordt wel eens vergeten.....quote:
Kopstoot. Opdracht geven tot brandstichting idd.quote:Op maandag 10 december 2012 18:15 schreef Ole het volgende:
Ex vriendin (huis in brand) Jimmy Woo, Cooldown, Club Air
Waarom nu wel en tijdens Sensation niet? Wat 'ie ook doet, zij lult het goed. En zeker als 'ie het doet wanneer ze samenwonen en ze niet meer op Gullit kan teren.quote:Op maandag 10 december 2012 14:10 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik geloof wel dat Estelle hem in toom kan houden. Hij weet nu wel wat de gevolgen zijn als hij zich weer te buiten gaat. Zijn carrière heeft flinke schade opgelopen.
Probleem is alleen dat Estelle er niet altijd bij is natuurlijk.
Ze heeft hem toen (Sensation) ook niet in toom kunnen houden.quote:Op maandag 10 december 2012 14:10 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik geloof wel dat Estelle hem in toom kan houden. Hij weet nu wel wat de gevolgen zijn als hij zich weer te buiten gaat. Zijn carrière heeft flinke schade opgelopen.
Probleem is alleen dat Estelle er niet altijd bij is natuurlijk.
Ik mag inderdaad hopen dat ze tijdens deze schouw een blonde opblaaspop op de bank als Estelle laten fungeren zodat duidelijk wordt dat ze iets moet hebben gezien. Wel met levensechte gouden lokjes zodat ook het scenario Badr-speelt-met-de-lange-haren aan bod kan komen.quote:Op maandag 10 december 2012 18:15 schreef Smallish het volgende:
Ik mag toch hopen dat ze daarna Estelle eens gaan verhoren wat ze allemaal niet heeft gezien toen ze daar op de bank zat.........
De vrouwen werden toch de skybox uitgestuurd ?quote:Op maandag 10 december 2012 18:20 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze heeft hem toen (Sensation) ook niet in toom kunnen houden.
En dan nog, impulsief gedrag is moeilijk te beïnvloeden in dit soort situaties.
Ze schijnt wel gezien te hebben wat er gebeurd is, en heeft niet ingegrepen (lijkt me dan).quote:Op maandag 10 december 2012 18:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
De vrouwen werden toch de skybox uitgestuurd ?
Volgens mij klopt dit helemaal! Zo stond het in ieder geval in de berichten....quote:Op maandag 10 december 2012 18:23 schreef MightyMightyM het volgende:
Volgens mij was dat fikkie stoken niet bij zijn ex-vriendin maar die van een kennis. En heeft hij vervolgens zijn ex/toenmalige vriendin hiermee bang gemaakt...
Ja, dat spreekt voor zich.quote:Op maandag 10 december 2012 18:21 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ik mag inderdaad hopen dat ze tijdens deze schouw een blonde opblaaspop op de bank als Estelle laten fungeren zodat duidelijk wordt dat ze iets moet hebben gezien. Wel met levensechte gouden lokjes zodat ook het scenario Badr-speelt-met-de-lange-haren aan bod kan komen.
Dat is toch ook erg ?quote:Op maandag 10 december 2012 18:23 schreef MightyMightyM het volgende:
Volgens mij was dat fikkie stoken niet bij zijn ex-vriendin maar die van een kennis. En heeft hij vervolgens zijn ex/toenmalige vriendin hiermee bang gemaakt...
Die kennis was volgens mij Gwennette Marthaquote:Op maandag 10 december 2012 18:23 schreef MightyMightyM het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |