Gewoon een vraagje, hoor, maar heb jij een persoonlijk dingetje met Estelle?quote:Op maandag 10 december 2012 19:16 schreef barca1971 het volgende:
Volgens Bram is er nog 'geen zicht' op wanneer Estelle gaat praten..WTF morgen gaan ze een reconstructie doen en muts hoeft nog steeds niet te praten????
te duurm Denk eerder dat iemand heeft gemeld dat het een leuk idee is voor een meisje in de bak, maar niet voor een volwassen vent.quote:Op zondag 9 december 2012 09:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Niets gehoord. Zal wel te duur zijn geweest. Waar haal je in deze tijd van het jaar een ton rozenblaadjes vandaan?
Of misschien heeft Estelle wel het verkeerde gebouw aangeduid.
quote:Badr wil met kerst vrij zijn
door John van den Heuvel
AMSTERDAM - De van zware mishandelingen en poging tot doodslag verdachte vechtsportkampioen Badr Hari probeert nog voor de kerstdagen vrij te komen. Zijn advocate Bénédicte Ficq gaat bij de Amsterdamse rechtbank een nieuw schorsingsverzoek indienen zodat haar cliënt de komende feestdagen eventueel thuis kan doorbrengen. Volgens de advocate zijn vrijwel alle getuigen door de rechter-commissaris gehoord waardoor er volgens haar geen belangen meer zijn om Hari langer in voorarrest te houden. Het openbaar ministerie zal zich naar verwachting fel tegen een schorsing van de voorlopige hechtenis verzetten. Vorige maand stelde de rechtbank Badr Hari onder strikte voorwaarden op vrije voeten. Hij mocht geen horecagelegenheden bezoeken of contact hebben met getuigen. Al na twee dagen stelde justitie vast dat Badr Hari in restaurants was geweest en getuigen had gesproken. Een van de getuigen, interieurstylist Eric Kuster, moest zelfs nog worden gehoord door de rechter-commissaris.
ik kan alleen dit vinden.quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:04 schreef barca1971 het volgende:
Idd, Fiq zei zelf dat ze niets meer voor hem kon betekenen, deze nieuwe 90 dagen moest Badr gewoon uitzitten. En dan toch weer proberen, toch weer uitvluchten zoeken, zul je zien dat ze toch weer hun zin krijgen, Eerst maar eens kijken wat vandaag brengt, op wat voor manier Badr nu weer de zaak gaat proberen te verdraaien, hij kan tenslotte zeggen wat hij wil nu er geen andere getuigen bij aanwezig zijn om zijn woorden tegen te spreken. En dat verhaal van Estelle, snapt iemand hier dat nog? waarom hoeft zij niks te zeggen terwijl ze gewoon op de bank zat, iemand hier juridisch onderlegd die dat uit kan leggen?
Maar die gemoedstoestand van Estelle zal wel meevallen zullen ze nu gedacht hebbenquote:Ben ik verplicht om te komen?
Als u bent opgeroepen als getuige in een strafzaak bent u verplicht om te komen. Als u bang bent dat uw gezondheidstoestand ernstig in gevaar komt door het afleggen van een verklaring op de rechtszitting, kunt u dat vertellen aan de officier van justitie en de rechtbank. De rechtbank beslist uiteindelijk of u wel of niet op de rechtszitting moet verschijnen en kan in het uiterste geval uw medebrenging gelasten (u wordt dan opgehaald door de politie).
Dat zal godverdorie tijd worden, zeg..........quote:Verhoor
Estelle Cruijff is opgeroepen om volgende week een getuigenis af te leggen over de mishandeling van zakenman Koen Everink. Cruijff zei eerder dat zij zich niet in staat voelde om een verhoor te ondergaan.
Afgelopen maand gaf de vriendin van Badr Hari een uitgebreid interview met fotoshoot aan tijdschrift Beau Monde. Het Openbaar Ministerie heeft daarom de conclusie getrokken dat Cruijff nu wel kan meewerken aan een verhoor.
Dan kan ze beter zwijgenquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:23 schreef barca1971 het volgende:
Idd miss dynastie, het is gewoon logica, maar ik snap ook wel dat het OM onpartijdig moet zijn maar het gedrag van Badr en Estelle zelf in deze zegt natuurlijk wel veel. Dat zullen ze inmiddels zelf ook wel gezien hebben, vandaar die oproep. Nu ben ik benieuwd wat Estelle doet, heeftze echt genoeg lef om te gaan zitten liegen, of te blijven volharden dat ze nietes heeft gezien terwijl ze op de bank zat te kijken. Of gaat ze de waarheid vertellen omdat ze de druk voelt en wellicht meineed pleegt als ze Badr wil beschermen.? hoe dan ook een dilemme lijkt me..meineed plegen en strafbaar zijn terwijl je verantwoordelijk bent voor 2 kinderen, óf de waarheid vertellen en dat door jouw getuigenis dan je lover de bak in draait...
quote:Als u weigert om bepaalde vragen te beantwoorden, kan de rechter in het uiterste geval bevelen dat u in gijzeling wordt gesteld. In dat geval kan u maximaal 30 dagen worden vastgehouden. U kunt tegen deze beslissing niet in beroep gaan. De rechter bepaalt vervolgens een tijdstip waarop u opnieuw wordt gehoord.
Het afleggen van een valse verklaring is als misdrijf strafbaar gesteld in het Wetboek van Strafrecht. Hiervoor kunt u een gevangenisstraf van maximaal zes jaar krijgen. Dit misdrijf wordt meineed genoemd.
Dan kan zij mooi de cel van Badr bezet houden tijdens de kerst, als Badr de kerstdagen 'thuis' doorbrengt.quote:Dan kan ze beter zwijgen kost je maximaal 30 dagen brommen als ze gaat
liegen wordt dat zwaarder aangerekend.
tja, erg slim is ze niet bezig geweest....quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:28 schreef barca1971 het volgende:
Daarom Fann, niemand hoeft ook maar iets te doen, ze brengen vroeg of laat zichzelf gewoon in de penarie, zo ook nu weer. Als ze nu gewoon haar mond had gehouden en rationeel had nagedacht dan had ze verstandig geweest en een low profile gehouden. Wij snappen toch ook dat als je met een hoop poeha bij de rechter verkondigt dat je psychisch niet in orde bent dat je niet een maand later een glossy intervieuw moet geven, over hoe sterk je wel niet bent? DUHHH haar daden brengen haar zelf in de problemen, niks hetze..allemaal eigen schuld ..al is de leugen nog zo snel......
Dat zou wel heeeeeeeeeeel zuur zijn !quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:29 schreef Smallish het volgende:
[..]
Dan kan zij mooi de cel van Badr bezet houden tijdens de kerst, als Badr de kerstdagen 'thuis' doorbrengt.
Dat zou wel heeeeeeeel grappig zijnquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat zou wel heeeeeeeeeeel zuur zijn !![]()
hij is toch Moslim?!quote:
quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:42 schreef WRH het volgende:
[..]
hij is toch Moslim?!
sinds wanneer vieren die kerst?
Nee, maar als argument om hem vrij te krijgen vind ik het in het licht van dat feit wel wat zwakjes, eerlijk gezegd, ik kan er niks aan doen....quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:51 schreef alors het volgende:
[..]Vraag je dat ook aan al die atheïstische Nederlanders die kerst vieren?
nee natuurlijk niet. geen religie vind ik echt iets anders dan andere religie.quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:51 schreef alors het volgende:
voor ons misschien niet, maar ik verwacht dat de moslims daar wel een iets ander gevoel bij hebben.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:02 schreef Specularium het volgende:
Alsof Kerst nog een religieus feest is.
Maar als Badr vrij krijgt om lekker Kerst te vieren, zullen er een hoop gedetineerden, al dan niet christen, ineens ook heel veel belang hebben bij een vervroegde vrijlating voor een gezellig Suikerfeest, dat ga ik vast voorspellenquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:58 schreef WRH het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet. geen religie vind ik echt iets anders dan andere religie.
je vraagt toch ook niet aan alle christenen hier of ze suikerfeest vieren?
Hij wordt niet vervroegd vrijgelaten, hij zit in voorarrest en is nog niet veroordeeld. De getuigen behalve Estelle zijn nu verhoord. Dus ik snap de poging van Ficq wel.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar als Badr vrij krijgt om lekker Kerst te vieren, zullen er een hoop gedetineerden, al dan niet christen, ineens ook heel veel belang hebben bij een vervroegde vrijlating voor een gezellig Suikerfeest, dat ga ik vast voorspellen
Alleen de rookworst schijnt te lukken, 15 minuten in heet water.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Nou, ze heeft inmiddels leren koken toch? Dat zal een heerlijke boerenkool met worst en vlaflip toe worden
Oh sorry, had even gemist dat we in JUR zaten. Ik zal het zuiverder formuleren dan: bij een schorsing van de voorlopige hechtenis voor een gezellig Suikerfeestquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:29 schreef alors het volgende:
[..]
Hij wordt niet vervroegd vrijgelaten, hij zit in voorarrest en is nog niet veroordeeld. De getuigen behalve Estelle zijn nu verhoord. Dus ik snap de poging van Ficq wel.
Als ze er nou eens voor gezorgd hadden dat Estelle zsm haar verklaring had afgelegd, dan was er nog wat voor te zeggen, maar nu moet zijn voorarrest geschorst worden zodat hij tijd kan doorbrengen met een getuige die er alles aan doet de rechtsgang te frustreren.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:29 schreef alors het volgende:
[..]
Hij wordt niet vervroegd vrijgelaten, hij zit in voorarrest en is nog niet veroordeeld. De getuigen behalve Estelle zijn nu verhoord. Dus ik snap de poging van Ficq wel.
Dat kan zij niet, want zo goed kan ze niet met de advocaat van Estelle, toch?quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:10 schreef Leandra het volgende:
Als ze er nou eens voor gezorgd hadden dat Estelle zsm haar verklaring had afgelegd, dan was er nog wat voor te zeggen, maar nu moet zijn voorarrest geschorst worden zodat hij tijd kan doorbrengen met een getuige die er alles aan doet de rechtsgang te frustreren.
Nee, maar ze kan haar cliënt waarschijnlijk prima duidelijk maken dat de getuigenis van zijn vriendin behoorlijk van belang is.quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat kan zij niet, want zo goed kan ze niet met de advocaat van Estelle, toch?
nou inderdaad, voor je het weet is er een jurisprudentie dat zo ongeveer elk religeus feest een reden is om vrij gelaten te worden.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar als Badr vrij krijgt om lekker Kerst te vieren, zullen er een hoop gedetineerden, al dan niet christen, ineens ook heel veel belang hebben bij een vervroegde vrijlating voor een gezellig Suikerfeest, dat ga ik vast voorspellen
Ze lezen FOK!quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:57 schreef tong80 het volgende:
AMSTERDAM - Estelle Cruijff heeft een oproep van het Openbaar Ministerie (OM) gekregen om volgende week verhoord te worden.
Het OM wil graag horen wat Estelle allemaal heeft meegekregen van de mishandeling bij Sensation White in de ArenA.
Eerder werd het verhoor van Cruijff afgezegd, omdat ze zich mentaal niet in staat voelde een verhoor te ondergaan. Het OM denkt dat Estelle nu wel in staat is om haar verhaal te doen, omdat ze ook in Beau Monde een interview heeft gegeven.
Beetje erg laat idd.quote:
Ze heeft geen advocaat en ja ze had dat best even aan Estelle kunnen mededelen. Maar ze vergeet wel meer.quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat kan zij niet, want zo goed kan ze niet met de advocaat van Estelle, toch?
En wel op TV een exclusief interview geven, of de bladen te woord staan.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:39 schreef barca1971 het volgende:
Bram is de advocaat van Estelle en die zij gisteren nog doodleuk bij boulevard, op de vraag van Albert wanneer Estelle nu eens aan de beurt komt; Dat is nog niet in zicht...Vandaag dus wel!
Maar idd wel véél te laat, die 2 hebben al maanden de tijd gehad om hun verhalen op elkaar af te stemmen en ze op elkaar te oefenen waardoor ze misschien nog wel overtuigend over gaan komen ook. Blijf het van de domme vinden dat dit allemaal zo is gelopen, enkel en alleen omdat zij Estelle Gullit is?
Ik vier dan ook het midwinter feest, waar denk je dat die verlichte boom vandaan komt?quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:51 schreef alors het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |