abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 december 2012 @ 19:16:39 #251
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_120160285
Volgens Bram is er nog 'geen zicht' op wanneer Estelle gaat praten..WTF morgen gaan ze een reconstructie doen en muts hoeft nog steeds niet te praten????
pi_120168812
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 19:16 schreef barca1971 het volgende:
Volgens Bram is er nog 'geen zicht' op wanneer Estelle gaat praten..WTF morgen gaan ze een reconstructie doen en muts hoeft nog steeds niet te praten????
Gewoon een vraagje, hoor, maar heb jij een persoonlijk dingetje met Estelle?
Is dat zo?
pi_120169357
En niet dat ik het erg vind, maar van het zouzoufront horen we ook weinig meer...
Is dat zo?
  maandag 10 december 2012 @ 22:21:40 #254
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_120170895
Geen persoonlijk dingetje hoor, gewoon verbazing over het hele gebeuren, rationeel gezien is het ook niet te snappen ..

Enne ik ben gewoon jaloers op al haar Birkins }) zit stiekem te hopen dat ze eens een koekje van eigen krijgt ( maakt dat me heel slecht? )
  maandag 10 december 2012 @ 23:02:37 #255
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_120172980
't is even een uitje voor Badr. Even wat anders dan die cel de hele tijd.
Hoe zal dat gaan? Net als met Breivik met een lang touw, enkelbanden en handboeien?
  dinsdag 11 december 2012 @ 05:49:27 #256
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_120178795
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 09:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Niets gehoord. Zal wel te duur zijn geweest. Waar haal je in deze tijd van het jaar een ton rozenblaadjes vandaan?

Of misschien heeft Estelle wel het verkeerde gebouw aangeduid.
te duurm Denk eerder dat iemand heeft gemeld dat het een leuk idee is voor een meisje in de bak, maar niet voor een volwassen vent.
pi_120179002
quote:
Badr wil met kerst vrij zijn

door John van den Heuvel
AMSTERDAM - De van zware mishandelingen en poging tot doodslag verdachte vechtsportkampioen Badr Hari probeert nog voor de kerstdagen vrij te komen. Zijn advocate Bénédicte Ficq gaat bij de Amsterdamse rechtbank een nieuw schorsingsverzoek indienen zodat haar cliënt de komende feestdagen eventueel thuis kan doorbrengen. Volgens de advocate zijn vrijwel alle getuigen door de rechter-commissaris gehoord waardoor er volgens haar geen belangen meer zijn om Hari langer in voorarrest te houden. Het openbaar ministerie zal zich naar verwachting fel tegen een schorsing van de voorlopige hechtenis verzetten. Vorige maand stelde de rechtbank Badr Hari onder strikte voorwaarden op vrije voeten. Hij mocht geen horecagelegenheden bezoeken of contact hebben met getuigen. Al na twee dagen stelde justitie vast dat Badr Hari in restaurants was geweest en getuigen had gesproken. Een van de getuigen, interieurstylist Eric Kuster, moest zelfs nog worden gehoord door de rechter-commissaris.
  dinsdag 11 december 2012 @ 08:46:00 #258
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_120179701
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 07:09 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

hij wil de kerstboom aftuigen ?
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
  † In Memoriam † dinsdag 11 december 2012 @ 08:51:45 #259
43556 miss_dynastie
pi_120179797
Zei ze vorige maand niet dat ze dat niet meer hoefde te proberen, tenzij er zeer zwaarwegende omstandigheden aan het licht komen? Wat zou ze aanvoeren? Kerst met z'n mammie? :')
  dinsdag 11 december 2012 @ 09:04:22 #260
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_120179969
Idd, Fiq zei zelf dat ze niets meer voor hem kon betekenen, deze nieuwe 90 dagen moest Badr gewoon uitzitten. En dan toch weer proberen, toch weer uitvluchten zoeken, zul je zien dat ze toch weer hun zin krijgen, Eerst maar eens kijken wat vandaag brengt, op wat voor manier Badr nu weer de zaak gaat proberen te verdraaien, hij kan tenslotte zeggen wat hij wil nu er geen andere getuigen bij aanwezig zijn om zijn woorden tegen te spreken. En dat verhaal van Estelle, snapt iemand hier dat nog? waarom hoeft zij niks te zeggen terwijl ze gewoon op de bank zat, iemand hier juridisch onderlegd die dat uit kan leggen?
  dinsdag 11 december 2012 @ 09:11:25 #261
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_120180073
oops correctie, Estelle wordt volgende week opgeroepen lees ik net!! en net zoals ik eerder al hoopte, komt dat door haar eigen gedrag, omdat ze wel pontificaal in de beau monde kan kletsen en verkondigen dat ze zo sterk is. Mooi dat het OM daar meteen op ingesprongen is.

Advocaat wil Badr Hari voor de feestdagen vrij krijgen

dinsdag 11 december 2012 08:17

Advocaat Bénédicte Ficq probeert kickbokser Badr Hari nog voor de feestdagen vrij te krijgen. Ficq gaat bij de rechtbank in Amsterdam een nieuw schorsingsverzoek indienen zodat haar cliënt weer gauw thuis zit.

Hari en Cruijff vieren wellicht samen Kerst (foto ANP)

Badr Hari tooont andermaal dat hij zijn eigen regels hanteert - en hij was al geen sieraad voor de sport. Voor zijn slachtoffers is het goed nieuws dat hij de komende tijd in de gevangenis zit

Commentaar Gerlof Leistra: Geen medelijden met kickbokser Badr Hari

Dat meldt De Telegraaf dinsdag. Vrijwel alle getuigen zijn door de rechter-commissaris gehoord waardoor er volgens Ficq geen belang meer is om Hari langer in voorarrest te houden.

Contact
Badr Hari werd vorige maand onder strenge voorwaarden vrijgelaten. Amper twee dagen na zijn vrijlating arresteerden agenten de kickbokser opnieuw. Hij was met zijn vriendin Estelle Cruijff in horecagelegenheden geweest en had contact met getuigen.

Als gevolg verlengde de rechtbank het voorarrest met negentig dagen. Naar verwachting zullen dezelfde rechters zich buigen over het nieuwe schorsingsverzoek van Ficq, schrijft de krant.

Verhoor
Estelle Cruijff is opgeroepen om volgende week een getuigenis af te leggen over de mishandeling van zakenman Koen Everink. Cruijff zei eerder dat zij zich niet in staat voelde om een verhoor te ondergaan.

Afgelopen maand gaf de vriendin van Badr Hari een uitgebreid interview met fotoshoot aan tijdschrift Beau Monde. Het Openbaar Ministerie heeft daarom de conclusie getrokken dat Cruijff nu wel kan meewerken aan een verhoor.

Rechters van de rechtbank Amsterdam gaan dinsdag een kijkje nemen in de skybox in de Amsterdam ArenA waar Everink zwaar is mishandeld. Zo moet duidelijk worden of de verklaringen van getuigen kloppen.
  † In Memoriam † dinsdag 11 december 2012 @ 09:14:08 #262
43556 miss_dynastie
pi_120180132
Ze zijn wel traag, bij het OM. Wij hebben die conclusie al maaaaaanden geleden getrokken, toen ze met haar janksmoel op de bank voor de camera van Santegoeds zat :')
pi_120180242
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 09:04 schreef barca1971 het volgende:
Idd, Fiq zei zelf dat ze niets meer voor hem kon betekenen, deze nieuwe 90 dagen moest Badr gewoon uitzitten. En dan toch weer proberen, toch weer uitvluchten zoeken, zul je zien dat ze toch weer hun zin krijgen, Eerst maar eens kijken wat vandaag brengt, op wat voor manier Badr nu weer de zaak gaat proberen te verdraaien, hij kan tenslotte zeggen wat hij wil nu er geen andere getuigen bij aanwezig zijn om zijn woorden tegen te spreken. En dat verhaal van Estelle, snapt iemand hier dat nog? waarom hoeft zij niks te zeggen terwijl ze gewoon op de bank zat, iemand hier juridisch onderlegd die dat uit kan leggen?
ik kan alleen dit vinden.

http://www.rechtspraak.nl(...)een-strafproces.aspx

quote:
Ben ik verplicht om te komen?

Als u bent opgeroepen als getuige in een strafzaak bent u verplicht om te komen. Als u bang bent dat uw gezondheidstoestand ernstig in gevaar komt door het afleggen van een verklaring op de rechtszitting, kunt u dat vertellen aan de officier van justitie en de rechtbank. De rechtbank beslist uiteindelijk of u wel of niet op de rechtszitting moet verschijnen en kan in het uiterste geval uw medebrenging gelasten (u wordt dan opgehaald door de politie).
Maar die gemoedstoestand van Estelle zal wel meevallen zullen ze nu gedacht hebben
na dat rare interview n de beau monde.
  dinsdag 11 december 2012 @ 09:23:16 #264
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_120180312
Idd miss dynastie, het is gewoon logica, maar ik snap ook wel dat het OM onpartijdig moet zijn maar het gedrag van Badr en Estelle zelf in deze zegt natuurlijk wel veel. Dat zullen ze inmiddels zelf ook wel gezien hebben, vandaar die oproep. Nu ben ik benieuwd wat Estelle doet, heeftze echt genoeg lef om te gaan zitten liegen, of te blijven volharden dat ze nietes heeft gezien terwijl ze op de bank zat te kijken. Of gaat ze de waarheid vertellen omdat ze de druk voelt en wellicht meineed pleegt als ze Badr wil beschermen.? hoe dan ook een dilemme lijkt me..meineed plegen en strafbaar zijn terwijl je verantwoordelijk bent voor 2 kinderen, óf de waarheid vertellen en dat door jouw getuigenis dan je lover de bak in draait...
pi_120180374
quote:
Verhoor
Estelle Cruijff is opgeroepen om volgende week een getuigenis af te leggen over de mishandeling van zakenman Koen Everink. Cruijff zei eerder dat zij zich niet in staat voelde om een verhoor te ondergaan.

Afgelopen maand gaf de vriendin van Badr Hari een uitgebreid interview met fotoshoot aan tijdschrift Beau Monde. Het Openbaar Ministerie heeft daarom de conclusie getrokken dat Cruijff nu wel kan meewerken aan een verhoor.
Dat zal godverdorie tijd worden, zeg..........
Is dat zo?
  † In Memoriam † dinsdag 11 december 2012 @ 09:26:31 #266
43556 miss_dynastie
pi_120180375
Ja, maar er is een verschil tussen onpartijdig en onnozel :@
Ik vind het stuitend om te zien hoe deze twee lak hebben aan de samenleving en daar nog in gefaciliteerd worden ook :X
pi_120180399
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 09:23 schreef barca1971 het volgende:
Idd miss dynastie, het is gewoon logica, maar ik snap ook wel dat het OM onpartijdig moet zijn maar het gedrag van Badr en Estelle zelf in deze zegt natuurlijk wel veel. Dat zullen ze inmiddels zelf ook wel gezien hebben, vandaar die oproep. Nu ben ik benieuwd wat Estelle doet, heeftze echt genoeg lef om te gaan zitten liegen, of te blijven volharden dat ze nietes heeft gezien terwijl ze op de bank zat te kijken. Of gaat ze de waarheid vertellen omdat ze de druk voelt en wellicht meineed pleegt als ze Badr wil beschermen.? hoe dan ook een dilemme lijkt me..meineed plegen en strafbaar zijn terwijl je verantwoordelijk bent voor 2 kinderen, óf de waarheid vertellen en dat door jouw getuigenis dan je lover de bak in draait...
Dan kan ze beter zwijgen :Y kost je maximaal 30 dagen brommen als ze gaat
liegen wordt dat zwaarder aangerekend.

quote:
Als u weigert om bepaalde vragen te beantwoorden, kan de rechter in het uiterste geval bevelen dat u in gijzeling wordt gesteld. In dat geval kan u maximaal 30 dagen worden vastgehouden. U kunt tegen deze beslissing niet in beroep gaan. De rechter bepaalt vervolgens een tijdstip waarop u opnieuw wordt gehoord.

Het afleggen van een valse verklaring is als misdrijf strafbaar gesteld in het Wetboek van Strafrecht. Hiervoor kunt u een gevangenisstraf van maximaal zes jaar krijgen. Dit misdrijf wordt meineed genoemd.
  dinsdag 11 december 2012 @ 09:28:38 #268
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_120180420
Daarom Fann, niemand hoeft ook maar iets te doen, ze brengen vroeg of laat zichzelf gewoon in de penarie, zo ook nu weer. Als ze nu gewoon haar mond had gehouden en rationeel had nagedacht dan had ze verstandig geweest en een low profile gehouden. Wij snappen toch ook dat als je met een hoop poeha bij de rechter verkondigt dat je psychisch niet in orde bent dat je niet een maand later een glossy intervieuw moet geven, over hoe sterk je wel niet bent? DUHHH haar daden brengen haar zelf in de problemen, niks hetze..allemaal eigen schuld ..al is de leugen nog zo snel......
pi_120180445
quote:
Dan kan ze beter zwijgen kost je maximaal 30 dagen brommen als ze gaat
liegen wordt dat zwaarder aangerekend.
Dan kan zij mooi de cel van Badr bezet houden tijdens de kerst, als Badr de kerstdagen 'thuis' doorbrengt. *O*
Is dat zo?
pi_120180455
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 09:28 schreef barca1971 het volgende:
Daarom Fann, niemand hoeft ook maar iets te doen, ze brengen vroeg of laat zichzelf gewoon in de penarie, zo ook nu weer. Als ze nu gewoon haar mond had gehouden en rationeel had nagedacht dan had ze verstandig geweest en een low profile gehouden. Wij snappen toch ook dat als je met een hoop poeha bij de rechter verkondigt dat je psychisch niet in orde bent dat je niet een maand later een glossy intervieuw moet geven, over hoe sterk je wel niet bent? DUHHH haar daden brengen haar zelf in de problemen, niks hetze..allemaal eigen schuld ..al is de leugen nog zo snel......
tja, erg slim is ze niet bezig geweest.... :P
pi_120180468
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 09:29 schreef Smallish het volgende:

[..]

Dan kan zij mooi de cel van Badr bezet houden tijdens de kerst, als Badr de kerstdagen 'thuis' doorbrengt. *O*
Dat zou wel heeeeeeeeeeel zuur zijn ! :o :D
pi_120180503
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2012 08:46 schreef Stroekie het volgende:

[..]

hij wil de kerstboom aftuigen ?
Dit was wel een redelijk grapje.

7/10
  † In Memoriam † dinsdag 11 december 2012 @ 09:37:03 #273
43556 miss_dynastie
pi_120180606
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 09:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Dat zou wel heeeeeeeeeeel zuur zijn ! :o :D
Dat zou wel heeeeeeeel grappig zijn :D _O-
pi_120180727
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 07:09 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

hij is toch Moslim?!
sinds wanneer vieren die kerst?
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  dinsdag 11 december 2012 @ 09:49:46 #275
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_120180926
...hij drinkt alcohol en zet een kerstboom.. misschien kan Badr dan met kerst Estelle's plan in uitvoering brengen van de rozenblaadjes..kan zij door de tralies naar de vallende blaadjes kijken
en dromen over haar prins op het witte paard

*;
pi_120180974
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 09:42 schreef WRH het volgende:

[..]

hij is toch Moslim?!
sinds wanneer vieren die kerst?
:') Vraag je dat ook aan al die atheïstische Nederlanders die kerst vieren?
know'm sayin?
word? word.
  † In Memoriam † dinsdag 11 december 2012 @ 09:54:51 #277
43556 miss_dynastie
pi_120181093
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 09:51 schreef alors het volgende:

[..]

Nee, maar als argument om hem vrij te krijgen vind ik het in het licht van dat feit wel wat zwakjes, eerlijk gezegd, ik kan er niks aan doen....
pi_120181193
quote:

[..]

nee natuurlijk niet. geen religie vind ik echt iets anders dan andere religie.
je vraagt toch ook niet aan alle christenen hier of ze suikerfeest vieren?
pi_120181292
Alsof Kerst nog een religieus feest is.
pi_120181340
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 december 2012 10:02 schreef Specularium het volgende:
Alsof Kerst nog een religieus feest is.
voor ons misschien niet, maar ik verwacht dat de moslims daar wel een iets ander gevoel bij hebben.
en inderdaad zoals eerder al gezegd, wat een suf argument om die gast weer vrij te krijgen, die advocaat stelt echt niets voor he.
  dinsdag 11 december 2012 @ 10:14:43 #281
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_120181615
Ze doen natuurlijk alles uit de kast trekken om hem vrij te krijgen, maar de reden dat hij vastzit is omwille van het overtreden van een rechtelijke beslissing. Heel ongepast van Fiq om dan nu weer te gaan lopen zeuren. Badr zit er niet voor niks..
  † In Memoriam † dinsdag 11 december 2012 @ 10:23:09 #282
43556 miss_dynastie
pi_120181824
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 09:58 schreef WRH het volgende:

[..]

nee natuurlijk niet. geen religie vind ik echt iets anders dan andere religie.
je vraagt toch ook niet aan alle christenen hier of ze suikerfeest vieren?
Maar als Badr vrij krijgt om lekker Kerst te vieren, zullen er een hoop gedetineerden, al dan niet christen, ineens ook heel veel belang hebben bij een vervroegde vrijlating voor een gezellig Suikerfeest, dat ga ik vast voorspellen :+
  dinsdag 11 december 2012 @ 10:27:00 #283
14505 OProg
A Life in Music
pi_120181941
Lekker naar een restaurantje met kerst... :')
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  † In Memoriam † dinsdag 11 december 2012 @ 10:27:56 #284
43556 miss_dynastie
pi_120181972
Nou, ze heeft inmiddels leren koken toch? Dat zal een heerlijke boerenkool met worst en vlaflip toe worden :Y)
pi_120182025
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 december 2012 10:23 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Maar als Badr vrij krijgt om lekker Kerst te vieren, zullen er een hoop gedetineerden, al dan niet christen, ineens ook heel veel belang hebben bij een vervroegde vrijlating voor een gezellig Suikerfeest, dat ga ik vast voorspellen :+
Hij wordt niet vervroegd vrijgelaten, hij zit in voorarrest en is nog niet veroordeeld. De getuigen behalve Estelle zijn nu verhoord. Dus ik snap de poging van Ficq wel.
know'm sayin?
word? word.
pi_120182070
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 10:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Nou, ze heeft inmiddels leren koken toch? Dat zal een heerlijke boerenkool met worst en vlaflip toe worden :Y)
Alleen de rookworst schijnt te lukken, 15 minuten in heet water.
  † In Memoriam † dinsdag 11 december 2012 @ 10:32:51 #287
43556 miss_dynastie
pi_120182109
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 10:29 schreef alors het volgende:

[..]

Hij wordt niet vervroegd vrijgelaten, hij zit in voorarrest en is nog niet veroordeeld. De getuigen behalve Estelle zijn nu verhoord. Dus ik snap de poging van Ficq wel.
Oh sorry, had even gemist dat we in JUR zaten. Ik zal het zuiverder formuleren dan: bij een schorsing van de voorlopige hechtenis voor een gezellig Suikerfeest ~:)

En ik snap de poging oprecht niet, als ze vorige maand nog zei dat ze nu niets meer voor hem kon betekenen. Het komt koppig en arrogant over. Schijt aan alles en iedereen. Niet zo best voor het merk Badr Hari ook, als we het dan toch over de door haar zo gehate beeldvorming hebben.
  † In Memoriam † dinsdag 11 december 2012 @ 10:34:17 #288
43556 miss_dynastie
pi_120182136
En ja, Ficq zal zich wel schuldig voelen, tenslotte had ze moeten begrijpen dat klanten die, wat zou het zijn, 500 euro per uur aftikken voor een advocaat, niet weten wat horeca is en ze dat tot in de kleine lettertjes had moeten uitleggen... maar dit is gewoon stom.
  dinsdag 11 december 2012 @ 11:10:10 #289
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_120183170
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 10:29 schreef alors het volgende:

[..]

Als ze er nou eens voor gezorgd hadden dat Estelle zsm haar verklaring had afgelegd, dan was er nog wat voor te zeggen, maar nu moet zijn voorarrest geschorst worden zodat hij tijd kan doorbrengen met een getuige die er alles aan doet de rechtsgang te frustreren.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † dinsdag 11 december 2012 @ 11:14:19 #290
43556 miss_dynastie
pi_120183264
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:10 schreef Leandra het volgende:
Als ze er nou eens voor gezorgd hadden dat Estelle zsm haar verklaring had afgelegd, dan was er nog wat voor te zeggen, maar nu moet zijn voorarrest geschorst worden zodat hij tijd kan doorbrengen met een getuige die er alles aan doet de rechtsgang te frustreren.
Dat kan zij niet, want zo goed kan ze niet met de advocaat van Estelle, toch?
  dinsdag 11 december 2012 @ 11:16:26 #291
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_120183322
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:14 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nee, maar ze kan haar cliënt waarschijnlijk prima duidelijk maken dat de getuigenis van zijn vriendin behoorlijk van belang is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_120184473
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 december 2012 10:23 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

nou inderdaad, voor je het weet is er een jurisprudentie dat zo ongeveer elk religeus feest een reden is om vrij gelaten te worden.
  Trouwste user 2022 dinsdag 11 december 2012 @ 11:57:38 #293
7889 tong80
Spleenheup
pi_120184581
AMSTERDAM - Estelle Cruijff heeft een oproep van het Openbaar Ministerie (OM) gekregen om volgende week verhoord te worden.

Het OM wil graag horen wat Estelle allemaal heeft meegekregen van de mishandeling bij Sensation White in de ArenA.

Eerder werd het verhoor van Cruijff afgezegd, omdat ze zich mentaal niet in staat voelde een verhoor te ondergaan. Het OM denkt dat Estelle nu wel in staat is om haar verhaal te doen, omdat ze ook in Beau Monde een interview heeft gegeven.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_120184661
nou, t mocht eens tijd worden.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_120184765
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:57 schreef tong80 het volgende:
AMSTERDAM - Estelle Cruijff heeft een oproep van het Openbaar Ministerie (OM) gekregen om volgende week verhoord te worden.

Het OM wil graag horen wat Estelle allemaal heeft meegekregen van de mishandeling bij Sensation White in de ArenA.

Eerder werd het verhoor van Cruijff afgezegd, omdat ze zich mentaal niet in staat voelde een verhoor te ondergaan. Het OM denkt dat Estelle nu wel in staat is om haar verhaal te doen, omdat ze ook in Beau Monde een interview heeft gegeven.

Ze lezen FOK!
  Trouwste user 2022 dinsdag 11 december 2012 @ 12:17:07 #296
7889 tong80
Spleenheup
pi_120185273
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:00 schreef DarkElf het volgende:
nou, t mocht eens tijd worden.
Beetje erg laat idd.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_120185648
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:14 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ze heeft geen advocaat en ja ze had dat best even aan Estelle kunnen mededelen. Maar ze vergeet wel meer.
  dinsdag 11 december 2012 @ 12:39:29 #298
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_120186019
Bram is de advocaat van Estelle en die zij gisteren nog doodleuk bij boulevard, op de vraag van Albert wanneer Estelle nu eens aan de beurt komt; Dat is nog niet in zicht...Vandaag dus wel!
Maar idd wel véél te laat, die 2 hebben al maanden de tijd gehad om hun verhalen op elkaar af te stemmen en ze op elkaar te oefenen waardoor ze misschien nog wel overtuigend over gaan komen ook. Blijf het van de domme vinden dat dit allemaal zo is gelopen, enkel en alleen omdat zij Estelle Gullit is?
  Trouwste user 2022 dinsdag 11 december 2012 @ 12:40:48 #299
7889 tong80
Spleenheup
pi_120186071
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:39 schreef barca1971 het volgende:
Bram is de advocaat van Estelle en die zij gisteren nog doodleuk bij boulevard, op de vraag van Albert wanneer Estelle nu eens aan de beurt komt; Dat is nog niet in zicht...Vandaag dus wel!
Maar idd wel véél te laat, die 2 hebben al maanden de tijd gehad om hun verhalen op elkaar af te stemmen en ze op elkaar te oefenen waardoor ze misschien nog wel overtuigend over gaan komen ook. Blijf het van de domme vinden dat dit allemaal zo is gelopen, enkel en alleen omdat zij Estelle Gullit is?
En wel op TV een exclusief interview geven, of de bladen te woord staan.

pi_120186353
quote:

[..]

Ik vier dan ook het midwinter feest, waar denk je dat die verlichte boom vandaan komt?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')