Nee hoor, er zijn ook vliegtuigmaatschappijen met een limiet van 30kg...quote:Op donderdag 29 november 2012 09:56 schreef Hetkapitaal het volgende:
Dit klopt niet. Want de bagagelimiet bij alle maatschappijen tegenwoordig is 20 kg. Of je moet bijbetalen en dat kunnen de Somaliers niet.
als je het iq van een aardbei hebt om dit spul te gaan vervoeren dan verdien je het om gepakt te worden.quote:Op donderdag 29 november 2012 09:56 schreef jordaniana het volgende:
Nee mn vriend is niet Somalisch maar gewoon Nederlands. Hij is 3x eerder in Noorwegen geweest, ik ben bang dat ze dat ook meenmeen in de overweging? toen is hij niet gepakt, kunnen zij dan bewijzen dat hij daar was voor de qat?
Ja ik.quote:Op donderdag 29 november 2012 09:57 schreef jordaniana het volgende:
drumstick ja misschien is hier iemand die verstand van rechten heeft en dan specifiek van Noorwegen??
Kennelijk een hardleerse jongen, als ie al eerder is gepakt.quote:Op donderdag 29 november 2012 09:50 schreef jordaniana het volgende:
graag serieuze reacties. hoef geen commentaar over hoe om mn vriend is etc.
Mn vriend is gepakt in Noorwegen met 31kg qat. 1 koffer vol (grote).
Hij is eerder gepakt in Finland en Canada en dezelfde dag naar huis gestuurd en een verbod van 3jr gekregen om het land in te mogen.
Nu is hij gepakt in Noorwegen en hij moet vandaag voor de rechter. Hij krijgt dan gevangenisstraf. Onder de 20kg krijg je een boete en alles daarboven is naar de gevangenis.
Heeft iemand ervaring of een prognose hoe de straffen zijn in dat land? Ken je iemand die iets soortgelijks meegemaakt heeft?? Hij is Nederlands en werkt voor Somaliers. Kennen jullie de weten daar? Kortom wie kan mij helpen???
Leuke gast heb je uitgekozen.quote:Op donderdag 29 november 2012 09:58 schreef jordaniana het volgende:
florisje ik ben zijn vriendin en hij is toch al gepakt, dus hij komt er niet meer onderuit. weet iemand trouwens of ze ook zijn arrestaties in finland en canada kunnen zien door customs???
jij vertelt hier nu op een openbaar forum dat hij het al drie keer eerder heeft gedaan (en nog een paar keer in finland en canada)quote:Op donderdag 29 november 2012 09:58 schreef jordaniana het volgende:
florisje ik ben zijn vriendin en hij is toch al gepakt, dus hij komt er niet meer onderuit. weet iemand trouwens of ze ook zijn arrestaties in finland en canada kunnen zien door customs???
Nog betalen voor overgewicht dusquote:Op donderdag 29 november 2012 09:55 schreef Karina het volgende:
31KGSjesus dat moet flink sjouwen zijn geweest.
naar de gevangenis dus.. meer dan 50% boven de limitet voor een boete, dan zal het wel een flinke boete + gevangenisstraf worden, en een verbod om daar x jaar het land in te kunnen lijkt me daar nog bij te zullen komen danquote:Op donderdag 29 november 2012 09:50 schreef jordaniana het volgende:
Mn vriend is gepakt in Noorwegen met 31kg qat. 1 koffer vol (grote).
[..]
Onder de 20kg krijg je een boete en alles daarboven is naar de gevangenis.
Tuurlijk is het een leuke gast, ik gok dat ie "spannend en mysterieus" is etc.quote:Op donderdag 29 november 2012 09:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Leuke gast heb je uitgekozen.
Hoe vaak is hij in totaal gepakt als je alle landen bij elkaar telt?
Boeie.quote:Op donderdag 29 november 2012 09:59 schreef florisje het volgende:
[..]
jij vertelt hier nu op een openbaar forum dat hij het al drie keer eerder heeft gedaan (en nog een paar keer in finland en canada)
Ja, dat kunnen ze. Wees blij dat ze daar de sharia niet volgen.quote:Op donderdag 29 november 2012 09:58 schreef jordaniana het volgende:
En hij zal wel een aardig huisje hebben en wat geld, en hij is soms jaren niet thuis.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk is het een leuke gast, ik gok dat ie "spannend en mysterieus" is etc..
Sowieso kan de Noorse justitie heus wel in systemen vinden dat die mongool al 2 keer gepakt isquote:Op donderdag 29 november 2012 10:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Boeie.
Een nederlands forum, zonder naam, en een ontzettend domme kerel, die ongetwijfeld zelf ook alles verteld.
in ieder geval geen ps3 in de gevangenis zo zou ik niet willen levenquote:Op donderdag 29 november 2012 10:03 schreef Tyron het volgende:
In Noorwegen hangen ze mensen toch op?
quote:Op donderdag 29 november 2012 09:56 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Ik hoop dat ze hem daar lekker heel zijn leven houden, wie de risico's neemt moet ook eventuele gevolgen accepteren.... Sukkel
Waarom gaat die luie josti niet werken?quote:Op donderdag 29 november 2012 10:04 schreef jordaniana het volgende:
we zijn samen gaan wonen 3jr terug en toen deed hij dit nog niet. hij is ermee begonnen om zijn schulden af te lossen. wij leven van een uitkering (aangevuld dan want ik werk wel parttime en ben op zoek naar iets anders) dus hebben het niet breed. zijn schulden daarbij opgeteld maakte dat hij sit ging doen.
Hij kan niet zwemmenquote:Op donderdag 29 november 2012 10:04 schreef egeltje1985 het volgende:
Waarom smokkelt ie dat met het vliegtuig eigenlijk?
Nu heeft/krijgt ie nog meer schulden en gezeik.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:04 schreef jordaniana het volgende:
we zijn samen gaan wonen 3jr terug en toen deed hij dit nog niet. hij is ermee begonnen om zijn schulden af te lossen. wij leven van een uitkering (aangevuld dan want ik werk wel parttime en ben op zoek naar iets anders) dus hebben het niet breed. zijn schulden daarbij opgeteld maakte dat hij sit ging doen.
dit.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waarom gaat die luie josti niet werken?
en dit.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:06 schreef Disconnect het volgende:
Niet heel slim om dit op internet te zetten allemaal denk ik, ook niet voor jou want jij wist er schijnbaar van.
Volgens mij ben je dan ook nog eens medeplichtig. Gefeliciteerd, jullie zijn een prachtig stel.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:04 schreef jordaniana het volgende:
Zo'n stempel in je paspoort is natuurlijk een aardige indicatiequote:Op donderdag 29 november 2012 10:02 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Sowieso kan de Noorse justitie heus wel in systemen vinden dat die mongool al 2 keer gepakt is
"wordt postbezorger". Of in een fabriek ofzo.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:08 schreef jordaniana het volgende:
hij kan geen werk vinden. heeft een heel zwaar leven achter de rug, een gat is zijn cv etc. etc. sollicitaties leveren hem nog niks op.
Qat smokkelen. Wat een loser ben je dan ookquote:Op donderdag 29 november 2012 10:04 schreef jordaniana het volgende:
Je denkt toch niet werkelijk dat die informatie alleen wordt opgeslagen in de vorm van een stempel?quote:Op donderdag 29 november 2012 10:09 schreef jordaniana het volgende:
nee zwaardegekste, hij reist op zin ID kaart. paspoort is na het stempelen door hem vernietigd. hij heeft toen een ID kaart genomen.
heel leuk, maar dat is geen excuus om drugs te gaan smokkelen.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:08 schreef jordaniana het volgende:
hij kan geen werk vinden. heeft een heel zwaar leven achter de rug, een gat is zijn cv etc. etc. sollicitaties leveren hem nog niks op.
Ja, nu zal dat leven nog wel iets zwaarder worden.. Wel eens gehoord van Bubba?quote:Op donderdag 29 november 2012 10:08 schreef jordaniana het volgende:
En dat is ook strafbaar, een paspoort vernietigen.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:09 schreef jordaniana het volgende:
nee zwaardegekste, hij reist op zin ID kaart. paspoort is na het stempelen door hem vernietigd. hij heeft toen een ID kaart genomen.
ook nog jaquote:Op donderdag 29 november 2012 10:09 schreef zwaardegekste het volgende:
[..]
Zo'n stempel in je paspoort is natuurlijk een aardige indicatie
Ik hoop dat ze t meenemen in de overwegingquote:Op donderdag 29 november 2012 09:56 schreef jordaniana het volgende:
Nee mn vriend is niet Somalisch maar gewoon Nederlands. Hij is 3x eerder in Noorwegen geweest, ik ben bang dat ze dat ook meenmeen in de overweging? toen is hij niet gepakt, kunnen zij dan bewijzen dat hij daar was voor de qat?
idd, lijkt me raar dat je dat zomaar kan doen.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:11 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
En dat is ook strafbaar, een paspoort vernietigen.
31 kilo is voor qat een betrekkelijk kleine hoeveelheid hoor. Die shit moet vers zijn, je steekt in 1 keer een halve tak in je mond.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:12 schreef CoolGuy het volgende:
Ik vraag me dan altijd af wat zo iemand denkt (als ie dat uberhaupt kan). Die koffer wordt gescand. Het is overduidelijk dat er dan iets in zit, daar kun je je toch niet onderuit lullen, waarom zou je 't dan doen.
qat in zn CVquote:Op donderdag 29 november 2012 10:08 schreef jordaniana het volgende:
quote:Op donderdag 29 november 2012 10:11 schreef Disconnect het volgende:
Een heel zwaar leven achter de rug hebben gaat hem in Noorwegen;echt niet helpen om een lichtere straf te krijgen. Wat een kutexcuus. Jullie zijn echt niet de enige die het niet breed hebben, en moeilijk aan (ander) werk kunnen komen. Of je nou wel of geen opleiding hebt, een goed of een slecht cv, het is voor iedereen moeilijk.
Bijna gelukt.quote:Op donderdag 29 november 2012 09:50 schreef jordaniana het volgende:
Als je serieuze reactie's wil ga dan niet z'n smokkelmethode's aanprijzen hierquote:Op donderdag 29 november 2012 10:14 schreef jordaniana het volgende:
hoezo coolguy? hij heeft het tot nu toe altijd zo gedaan en het is vaak zat goed gegaan.
Hoeveel krijgt hij eigenlijk voor zo'n lading. 200, 300 euro?quote:Op donderdag 29 november 2012 10:14 schreef jordaniana het volgende:
hoezo coolguy? hij heeft het tot nu toe altijd zo gedaan en het is vaak zat goed gegaan.
50quote:Op donderdag 29 november 2012 10:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoeveel krijgt hij eigenlijk voor zo'n lading. 200, 300 euro?
Het zou me niet eens verbazen.quote:
Eeeh, en in je beginpost schrijf je:quote:Op donderdag 29 november 2012 10:14 schreef jordaniana het volgende:
...wat snap je nou niet aan wat ik zeg?quote:Op donderdag 29 november 2012 10:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
31 kilo is voor qat een betrekkelijk kleine hoeveelheid hoor. Die shit moet vers zijn, je steekt in 1 keer een halve tak in je mond.
Echt niet. Heb zaterdag nog gevlogen en had een limiet van 30 kg. (Turkish Airlines).quote:Op donderdag 29 november 2012 09:56 schreef Hetkapitaal het volgende:
Dit klopt niet. Want de bagagelimiet bij alle maatschappijen tegenwoordig is 20 kg. Of je moet bijbetalen en dat kunnen de Somaliers niet.
Alsof ze naast die stempel geen aantekening hebben gemaakt in hun eigen systeemquote:Op donderdag 29 november 2012 10:09 schreef jordaniana het volgende:
pfff.. kansloos dit, als je zo blijft redeneren.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:14 schreef jordaniana het volgende:
Ik wens je een mooie toekomst tegenmoetquote:Op donderdag 29 november 2012 10:04 schreef jordaniana het volgende:
Twee koffers van 30 kilo! Mijn hemel... hij zal wel flinke spierballen hebbenquote:Op donderdag 29 november 2012 10:16 schreef jordaniana het volgende:
300 tot 400 per koffer. Meestal gaat hij met 2 koffers dus dan heeft hij 800 euro en naar Canada krijgt hij 1500 voor 2 koffers
Jezus, voor die paar centen dát risico lopen..quote:Op donderdag 29 november 2012 10:16 schreef jordaniana het volgende:
300 tot 400 per koffer. Meestal gaat hij met 2 koffers dus dan heeft hij 800 euro en naar Canada krijgt hij 1500 voor 2 koffers
dat is 20%. Dat is geen geweldig resultaat.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:17 schreef jordaniana het volgende:
disconnect hij doet dit nu een jaar en heeft zo'n 15 trips gehad. 3x gepakt is dan niet zo heel veel.
Lekker doorgaan met details posten. Is je vriend vast blij mee.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:17 schreef jordaniana het volgende:
disconnect hij doet dit nu een jaar en heeft zo'n 15 trips gehad. 3x gepakt is dan niet zo heel veel.
Echt. Serieus.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:17 schreef jordaniana het volgende:
quote:Op donderdag 29 november 2012 10:17 schreef jordaniana het volgende:
als je een jaar smokkelen moet bekopen met 15 jaar celstraf is het rendement ineens een stuk slechter uiteraardquote:Op donderdag 29 november 2012 10:17 schreef jordaniana het volgende:
En dit jaquote:Op donderdag 29 november 2012 10:17 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Jezus, voor die paar centen dát risico lopen..
Je bent óf een domme kut óf een troll.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:17 schreef jordaniana het volgende:
Daar kom je nu pas achter.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:18 schreef Karina het volgende:
Op een of andere manier wordt dit een beetje ongeloofwaardig...
En 3x is scheepsrecht is nu mijn favoriete gezegde.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:14 schreef jordaniana het volgende:
Tja voordeel van de twijfel eerst, maar daarna werd het echt te gekquote:Op donderdag 29 november 2012 10:20 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Daar kom je nu pas achter.Mod zijnde.
Ga dan werken bij PostNL, verdien je meer.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:20 schreef jordaniana het volgende:
voor dat bedrag? voor ons is het veel. wij zitten in een WWB/voedselbanksituatie. krijgen schukldhulpverlening binnenkort. voor hem is het veel.
en nee ik ben het er niet mee eens dat hij dit doet. ik snap het wel,. wij leven in financiele ellende. hij is er overigens in gerold via een vriend, niet dat hij er zelf naar opzoek gegaan is.
Aan het roer van een cantainerschip met 48 ton coke. Zoals het hoort.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:19 schreef Tyron het volgende:
Word dan gepakt in Brazilië ofzo als een echte baas.
Jamaar dat is met bolletjes in je hol en zo, en 31kg in je hol steken lijkt me wat oncomfortabelquote:Op donderdag 29 november 2012 10:19 schreef Tyron het volgende:
Word dan gepakt in Brazilië ofzo als een echte baas.
Zoals TS haar vriendje beschrijft moet het een grote kerel zijn.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar dat is met bolletjes in je hol en zo, en 31kg in je hol steken lijkt me wat oncomfortabel
Eh nee, die schuldhulpverlening krijg je niet want je vriend zit in de bak in het buitenland.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:20 schreef jordaniana het volgende:
voor dat bedrag? voor ons is het veel. wij zitten in een WWB/voedselbanksituatie. krijgen schukldhulpverlening binnenkort. voor hem is het veel.
De grootste kerels zijn ook vaka de grootste pieperts qua pijnquote:Op donderdag 29 november 2012 10:22 schreef Tyron het volgende:
[..]
Zoals TS haar vriendje beschrijft moet het een grote kerel zijn.
Wat denk je zelf. Er is weer een stagiair die zich verveelt.quote:
Nou dat gaat me een beetje verquote:Op donderdag 29 november 2012 10:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, jullie zijn tuig, uitschot en lui. Gewoon achter de vuilniswagen verdien je meer, maar dat zal wel te min zijn voor mijnheer. Hoop dat jullie snel dood gaan.
Een gat in zijn CV? Ja, en nu heeft ie QAT in zijn CV. Staat nog minder mooiquote:Op donderdag 29 november 2012 10:22 schreef jordaniana het volgende:
tyron hij heeft gesolliciteerd bij postnl en andere bedrijven. hij heeft een gat in zn CV en is bijna 40. ze hebben liever jongeren die dat lekker goedkoop doen. hij solliciteert echt wel, want hij heeft ook sollicitatieplicht.
maar het lukt hem echtr niet werk te vinden en te behouden. zit overigens in een reintegratie project.
Na een x aantal jaar wordt dan toch de restschuld kwijt gescholden? Hij zal nu in ieder geval wat langer onder de pannen zijn..quote:Op donderdag 29 november 2012 10:20 schreef jordaniana het volgende:
en nee ik ben het er niet mee eens dat hij dit doet. ik snap het wel,. wij leven in financiele ellende. hij is er overigens in gerold via een vriend, niet dat hij er zelf naar opzoek gegaan is.
Dan is het inderdaad slimmer om gepakt te worden in Noorwegen en nooit meer kans te hebben op werk. Hebben jullie saampjes goed bedacht.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:22 schreef jordaniana het volgende:
tyron hij heeft gesolliciteerd bij postnl en andere bedrijven. hij heeft een gat in zn CV en is bijna 40. ze hebben liever jongeren die dat lekker goedkoop doen. hij solliciteert echt wel, want hij heeft ook sollicitatieplicht.
maar het lukt hem echtr niet werk te vinden en te behouden. zit overigens in een reintegratie project.
Hij is niet eens Somalischquote:Op donderdag 29 november 2012 10:24 schreef Smack10 het volgende:
Gooi het op racisme en het stigmatiseren van Somaliërs
quote:Op donderdag 29 november 2012 10:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Aan het roer van een cantainerschip met 48 ton coke. Zoals het hoort.
Blijkbaar is het een Nederlander, mooi dat we daar even vanaf zijn. Zulk volk mag niet leven in ons land.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:24 schreef Smack10 het volgende:
Nee nee, want tijdens deze dagen zijn alle racisme-pijlen al op Zwarte Piet gerichtquote:Op donderdag 29 november 2012 10:24 schreef Smack10 het volgende:
bij postnl werken echt niet alleen maar jongeren, dus dat excuus werkt niet.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:22 schreef jordaniana het volgende:
Slim ook om dat op internet te zetten(samen met alle andere details). Wie weet staat er over een paar dagen politie bij JOU op de stoep.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:17 schreef jordaniana het volgende:
Niet specifiek over qat, maar over softdrugs in het algemeen.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:24 schreef jordaniana het volgende:
hostimeister, zeggen die noren dat? super bedankt voor je info.
Jij denkt zeker dat je de opbrengst van een halve kilo coke zelf mag houdenquote:Op donderdag 29 november 2012 10:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
30 kilo qat met een straatwaarde van 800 euro.
Doe dan een halve kilo coke, meer winst, minder kans om gepakt te worden, en je sjouwt je niet het apelazerus.
Alsof ze daar die moeite voor gaan doen.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:25 schreef Disconnect het volgende:
[..]
Slim ook om dat op internet te zetten(samen met alle andere details). Wie weet staat er over een paar dagen politie bij JOU op de stoep.
Laten we t hopenquote:Op donderdag 29 november 2012 10:25 schreef Disconnect het volgende:
[..]
Slim ook om dat op internet te zetten(samen met alle andere details). Wie weet staat er over een paar dagen politie bij JOU op de stoep.
Nee, maar de marge is een flink stuk hoger.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij denkt zeker dat je de opbrengst van een halve kilo coke zelf mag houden
Van wie krijgt hij eigenlijk al dat qat?quote:Op donderdag 29 november 2012 10:25 schreef jordaniana het volgende:
murdera, de straatwaarde ligt hoger. vriend vertelde destijds zo'n 60 euro per kilo.
Ok trol. Opbrengst is 1800 en daarvan mag hij 1400 houden. Yeah right.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:25 schreef jordaniana het volgende:
murdera, de straatwaarde ligt hoger. vriend vertelde destijds zo'n 60 euro per kilo.
Ik ben meer van de:quote:Op donderdag 29 november 2012 10:25 schreef datismijnmening het volgende:
Zo erbarmelijk betaalt krijgen voor drugssmokkel![]()
En eigen schuld dikke bult had ie het maar goed moeten doen, niet via een maatschappij.
De marge is voor veel van die bolletjes slikkers dat je niet een kogel in je kop krijgt.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, maar de marge is een flink stuk hoger.
Lijkt me logisch?
Gefeliciteerd, u bent samen met een crimineel en u bent ook nog eens medeplichtig. Zorg er maar voor dat je niet naar Noorwegen gaat, anders gooien ze jou daar ook nog eens in de cel.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:08 schreef jordaniana het volgende:
quote:Op donderdag 29 november 2012 10:25 schreef Disconnect het volgende:
[..]
"Maar het was zo'n goeie jongen"quote:Op donderdag 29 november 2012 10:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, u bent samen met een crimineel en u bent ook nog eens medeplichtig. Zorg er maar voor dat je niet naar Noorwegen gaat, anders gooien ze jou daar ook nog eens in de cel.
Als je het slachtoffer bent van een ripdeal, moet je dan een topic openen in WGR of in GC? Of gewoon in KLB?quote:Op donderdag 29 november 2012 10:25 schreef Murdera het volgende:
Is er eigenlijk niet eerder een topic geweest van een qat handelaar hier?
En u mag niet langs start!quote:Op donderdag 29 november 2012 10:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, u bent samen met een crimineel en u bent ook nog eens medeplichtig. Zorg er maar voor dat je niet naar Noorwegen gaat, anders gooien ze jou daar ook nog eens in de cel.
quote:Op donderdag 29 november 2012 10:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De marge is voor veel van die bolletjes slikkers dat je niet een kogel in je kop krijgt.
Nee dat moet je melden bij de politie, niet hierquote:Op donderdag 29 november 2012 10:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als je het slachtoffer bent van een ripdeal, moet je dan een topic openen in WGR of in GC? Of gewoon in KLB?
Nee klopt, voor nederlanders is het de belofte dat je niet meer in je kont wordt genomen. Vraag maar aan Mandy.quote:
Oeh! Waar kan ik die qat krijgen?quote:Op donderdag 29 november 2012 10:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee klopt, voor nederlanders is het de belofte dat je niet meer in je kont wordt genomen. Vraag maar aan Mandy.
Ah fijn, bedankt voor de informatie.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:29 schreef jordaniana het volgende:
Nee tyron de wat word gewoon samen met hem naar het vliegvel gebracht door de somaliers, hij krijgt het zelf pas bij schiphol (parkeerplaats in de buurt van schiphol). hij hoeft het niet eerst zelf te kopen oid.
Kun je daar niet voor gepakt worden? Lijkt me niet zo vreemd dat als jij weet van dat soort dingen van (in dit geval je partner) je dan toch ook een probleem hebt, of zie ik dat verkeerd?quote:
Coke en dominicaanse republiek.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oeh! Waar kan ik die qat krijgen?
400 euro verdienen voor 30 kilo aan drugsquote:Op donderdag 29 november 2012 10:30 schreef jordaniana het volgende:
nee hij mag geen 1400 houden alleen naar canada is het 1500 voor 2 koffers omdt het risico daar groter is. hij verdiende deze keer 400 euro.
Het gat in zijn cv zal nu nog groter wordenquote:Op donderdag 29 november 2012 10:08 schreef jordaniana het volgende:
Als je een dag gaat bedelen op het station heb je al 400 euro.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:30 schreef jordaniana het volgende:
nee hij mag geen 1400 houden alleen naar canada is het 1500 voor 2 koffers omdt het risico daar groter is. hij verdiende deze keer 400 euro.
En dan gewoon jarenlange gevangenisstraf riskerenquote:Op donderdag 29 november 2012 10:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
400 euro verdienen voor 30 kilo aan drugs
Je bent aan airline tickets al meer kwijtquote:Op donderdag 29 november 2012 10:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
400 euro verdienen voor 30 kilo aan drugs
400 euro. Damn.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:30 schreef jordaniana het volgende:
Zulke mensen, mits bestaand en echt, verdienen het opgepakt te wordenquote:Op donderdag 29 november 2012 10:31 schreef BrandX het volgende:
[..]
Het gat in zijn cv zal nu nog groter worden
Mijn hemel, al een paar keer gepakt zijn, met mazzel het land mogen verlaten ipv gevangenisstraf, toch gewoon doorgaan en dan ook nog eens dom ver over het max. KG gaan zitten waarmee je, bij een volgende arrestatie, weer alleen het land uitgezet wordt....
Dom.
Wel een bonnetje inleveren he?quote:Op donderdag 29 november 2012 10:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je bent aan airline tickets al meer kwijt
Of mag je die declareren?
De hilariteit als ze <25 blijkt te zijnquote:Op donderdag 29 november 2012 10:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
Jordaniana, wat is jouw leeftijd?
Dat schijnt idd best lucratief te zijn jaquote:Op donderdag 29 november 2012 10:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je een dag gaat bedelen op het station heb je al 400 euro.
Ohjaquote:Op donderdag 29 november 2012 10:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee nee, want tijdens deze dagen zijn alle racisme-pijlen al op Zwarte Piet gericht
Natuurlijk. Anders krijg je op je kop van de auditor!quote:Op donderdag 29 november 2012 10:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wel een bonnetje inleveren he?
Wat zijn de achternamen van Omar en Younes?quote:Op donderdag 29 november 2012 10:32 schreef jordaniana het volgende:
onzin mijn vriend is absoluut niet dom, hij zag gewoon geen andere uitweg.
verder vind ik ook dathij gemanipuleert is door omar en younes, (de somaliers) die het hem altijd mooier voor spiegelen dan het dan blijkt te zijn. meer geld beloven en minder betalen, vliegtickets niet op tijd regelen voor de terugreis, andere dingen beloven en niet nakomen.
De hilariteit als ze >25 mag zijn ook, want dan mag je toch verwachten verstandiger te zijn inmiddelsquote:Op donderdag 29 november 2012 10:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De hilariteit als ze <25 blijkt te zijn
Dit is echt gewoon te ongeloofwaardig, aan vliegtickets en verblijfskosten alleen al is heel je winstmarge naar de klotequote:Op donderdag 29 november 2012 10:30 schreef jordaniana het volgende:
tering, zo ontzettend weinig geld ervoor zulke risico's neme en dan nu nog de cel in ook daarvoorquote:Op donderdag 29 november 2012 10:16 schreef jordaniana het volgende:
26 dusquote:Op donderdag 29 november 2012 10:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De hilariteit als ze >25 mag zijn ook, want dan mag je toch verwachten verstandiger te zijn inmiddels
Och ja, hij is zo zielig. Wat een puppy.Een slimme gemanipuleerde puppy. Weet je wat? Laten we hem gratie verlenen. Nee wacht,. Een huis geven en een baan. nee, een lintje. NEE!!!!! De nobelprijs!quote:Op donderdag 29 november 2012 10:32 schreef jordaniana het volgende:
verder vind ik ook dathij gemanipuleert is door omar en younes, (de somaliers) die het hem altijd mooier voor spiegelen dan het dan blijkt te zijn. meer geld beloven en minder betalen, vliegtickets niet op tijd regelen voor de terugreis, andere dingen beloven en niet nakomen.
Ding ding, we have a dumb cunt instead of a childish naieve cunt!quote:
Even een samenvatting. Je bent 26 en zit in de schuldhulpverlening en haalt je vreten bij de voedselbank omdat je in je onmetelijke wijsheid hebt aangepapt met een naar eigen zeggen niet achterlijke werkloze veertiger die al jaren thuis op de bank zit en daarom maar het meest onlucratieve product (qat) in gigantische hoeveelheden gaat smokkelen naar landen met zeer geavanceerde detectiesystemen terwijl hij er keer op keer ingeluisd wordt door twee Somaliërs van discutabel allooi en denkt dan dat het een goed idee is om op een openbaar forum om juridisch advies te komen vragen.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:33 schreef jordaniana het volgende:
admiraal ik ben zelf net 26 geworden.
Als je daar intrapt ben je echt niet bijster intelligent. Je moet je altijd maar afvragen als het zo geweldig is als het voorgespiegeld wordt, waarom ze het niet zelf doen.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:32 schreef jordaniana het volgende:
Ik ruik een verfilming! Dit is TE mooi!quote:Op donderdag 29 november 2012 10:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Even een samenvatting. Je bent 26 en zit in de schuldhulpverlening en haalt je vreten bij de voedselbank omdat je in je onmetelijke wijsheid hebt aangepapt met een naar eigen zeggen niet achterlijke werkloze veertiger die al jaren thuis op de bank zit en daarom maar het meest onlucratieve product (qat) in gigantische hoeveelheden gaat smokkelen naar landen met zeer geavanceerde detectiesystemen terwijl hij er keer op keer ingeluisd wordt door twee Somaliërs van discutabel allooi en denkt dan dat het een goed idee is om op een openbaar forum om juridisch advies te komen vragen.
...
![]()
![]()
Dump die gast en peer hem, er is nog hoop!! Doe het!quote:Op donderdag 29 november 2012 10:33 schreef jordaniana het volgende:
admiraal ik ben zelf net 26 geworden.
quote:Op donderdag 29 november 2012 10:32 schreef jordaniana het volgende:
Goed samengevatquote:Op donderdag 29 november 2012 10:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Even een samenvatting. Je bent 26 en zit in de schuldhulpverlening en haalt je vreten bij de voedselbank omdat je in je onmetelijke wijsheid hebt aangepapt met een naar eigen zeggen niet achterlijke werkloze veertiger die al jaren thuis op de bank zit en daarom maar het meest onlucratieve product (qat) in gigantische hoeveelheden gaat smokkelen naar landen met zeer geavanceerde detectiesystemen terwijl hij er keer op keer ingeluisd wordt door twee Somaliërs van discutabel allooi en denkt dan dat het een goed idee is om op een openbaar forum om juridisch advies te komen vragen.
...
![]()
![]()
Oké, vooruit dan (om mijn goede daad van vandaag alvast te verrichten en omdat ik pas net wakker ben en nog niet verzuurd door sommige users op dit forum vandaagquote:Op donderdag 29 november 2012 10:32 schreef jordaniana het volgende:
quote:Op donderdag 29 november 2012 10:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee klopt, voor nederlanders is het de belofte dat je niet meer in je kont wordt genomen. Vraag maar aan Mandy.
Ik zou vast een cursus schrijven doen, want je gaat je schatje mooie brieven moeten sturen. En als die mooi genoeg zijn kun je ze bundelen in een roman. Die dan uitgegeven wordt, verfilmd ook... en dan krijg je meer dan 800 EUR!quote:Op donderdag 29 november 2012 10:36 schreef jordaniana het volgende:
het is niet verzonnen, bij qat gaat het ook niet om winst oid maar meer dat het daar aankomt. de enige die het gebruiken zijn somaliers zelf.
Hoezo?! Dealers staan bekend om het nakomen van afspraken!quote:
26 en die kerel is 40quote:Op donderdag 29 november 2012 10:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De hilariteit als ze <25 blijkt te zijn
Thanks ik had niet de tijd om dit hele topic door te spitten.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
...
![]()
![]()
Contractbreuk, wat ik je brom! Hij verdient een ruime ontslagvergoeding en wachtgeldregeling!quote:Op donderdag 29 november 2012 10:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoezo?! Dealers staan bekend om het nakomen van afspraken!
Je kan dit bij de rechter gooien onder "te goeder trouw"!
Doe maar wel, het is de moeite waardquote:Op donderdag 29 november 2012 10:39 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Thanks ik had niet de tijd om dit hele topic door te spitten.
Wederom een prachtpost myst.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
...
![]()
![]()
Qat is verboden in Noorwegen.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:40 schreef jordaniana het volgende:
van de rijksoverheid had ik zelf al gevonden. staat niks over noorwegen en ook niet specifiek over qat. dus word daar niet veel wijzer van.
Als ze dit topic meelezen wel.quote:Op donderdag 29 november 2012 09:56 schreef jordaniana het volgende:
Godverquote:Op donderdag 29 november 2012 10:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
...
![]()
![]()
Het advies om je criminele partner te dumpen is op de één of andere manier minder goed?quote:Op donderdag 29 november 2012 10:44 schreef jordaniana het volgende:
bedankt yngwie. hier heb ik nou echt wat aan super bedankt!
20 jaar de cel in voor 800 euro. Wat een goeie deal!quote:Op donderdag 29 november 2012 10:16 schreef jordaniana het volgende:
quote:Op donderdag 29 november 2012 10:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
...
![]()
![]()
OUCHquote:Dat geldt zeker bij delicten met verdovende middelen. Bezit, invoer en
handel in verdovende middelen gelden in Noorwegen als drie zware
misdrijven. Deze misdrijven worden niet apart berecht, maar een combinatie
hiervan kan verzwarend werken.
Ik wist wel dat er nog zo'n topic was.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:45 schreef krullenbolletje het volgende:
Dit topic lijkt trouwens verdacht veel op
WGR / Vriend verzeild in drugssmokkel
Als je op dit knopjequote:Op donderdag 29 november 2012 10:29 schreef jordaniana het volgende:
Nee tyron de wat word gewoon samen met hem naar het vliegvel gebracht door de somaliers, hij krijgt het zelf pas bij schiphol (parkeerplaats in de buurt van schiphol). hij hoeft het niet eerst zelf te kopen oid.
Speurneus!quote:Op donderdag 29 november 2012 10:45 schreef krullenbolletje het volgende:
Goed gevonden schat.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:45 schreef krullenbolletje het volgende:
quote:
quote:Norway
In Norway khat is classified as a narcotic drug and is illegal to use, sell and possess. Most users are Somali immigrants and khat is smuggled from the Netherlands and the UK.[47]
Norwegian Customs seized 10 metric tons of khat in 2010, an increase from less than 4 in 2006.[
uit dat topic:quote:Op donderdag 29 november 2012 10:45 schreef krullenbolletje het volgende:
als het "legaal" zou zijn is het ook geen smokkel hequote:Wat ik mij verder afvraag: Hoe hoog zijn de straffen, mocht hij gepakt worden? Volgens de Somaliërs maximaal 1 á 2 dagen. En in veel landen is het ook legaal volgens hen. ik heb er de ballen verstand van
hehe, nog een prachtig export product van NL dus kennelijkquote:Norway
In Norway khat is classified as a narcotic drug and is illegal to use, sell and possess. Most users are Somali immigrants and khat is smuggled from the Netherlands and England.[44]
Norwegian Customs seized 10 metric tons of khat in 2010, an increase from less than 4 in 2006.[45]
Ze heeft er dan ook de ballen verstand van, of de bolletjees.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:49 schreef 314 het volgende:
[..]
uit dat topic:
[..]
als het "legaal" zou zijn is het ook geen smokkel he
Nou blijkbaar is de creativiteit ver te zoeken, want er is net al een soortgelijk topic gevonden. Dat is dan wat jammer. Maar ze speelt de domheid goedquote:Op donderdag 29 november 2012 10:49 schreef Steven184 het volgende:
Jeetjevoor de bedenker van dit verhaal.
Misschien moeten we t in het ziekenfonds opnemen?quote:Op donderdag 29 november 2012 10:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Khat is wel het enige wat die Somaliërs in Nederland een beetje rustig houdt. Een explosieve mix van trots, agressie, oorlogstrauma's en de islam. Somaliërs zijn de kutmarokanen van 2020.
Dit is gewoon deel 2, dan verkoop je het filmscript makkelijker volgens Tom Hanks.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou blijkbaar is de creativiteit ver te zoeken, want er is net al een soortgelijk topic gevonden. Dat is dan wat jammer. Maar ze speelt de domheid goed
Of een remake. Dat zie je vaker in tijden van crisisquote:Op donderdag 29 november 2012 10:53 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dit is gewoon deel 2, dan verkoop je het filmscript makkelijker volgens Tom Hanks.
Echt? Ik vermaakte me zo opperbest als moraalridder en angel of justicequote:Op donderdag 29 november 2012 10:53 schreef Woelwater het volgende:
Ah joh, de modjes hebben het weer verpest, TS is geband.. Was wel leuk om effe te lezen..
Voor haar eigen bestwil, zodat de politie haar niet vindt via dit topic. En zodat Fok niet medeplichtig is aan die dommerd in de gevangenis en zoquote:
Omdat het nep was, en niet de eerste keer met dit topic dus.quote:
Schadequote:Op donderdag 29 november 2012 10:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat het nep was, en niet de eerste keer met dit topic dus.
helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |