in ieder geval geen ps3 in de gevangenis zo zou ik niet willen levenquote:Op donderdag 29 november 2012 10:03 schreef Tyron het volgende:
In Noorwegen hangen ze mensen toch op?
quote:Op donderdag 29 november 2012 09:56 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Ik hoop dat ze hem daar lekker heel zijn leven houden, wie de risico's neemt moet ook eventuele gevolgen accepteren.... Sukkel
Waarom gaat die luie josti niet werken?quote:Op donderdag 29 november 2012 10:04 schreef jordaniana het volgende:
we zijn samen gaan wonen 3jr terug en toen deed hij dit nog niet. hij is ermee begonnen om zijn schulden af te lossen. wij leven van een uitkering (aangevuld dan want ik werk wel parttime en ben op zoek naar iets anders) dus hebben het niet breed. zijn schulden daarbij opgeteld maakte dat hij sit ging doen.
Hij kan niet zwemmenquote:Op donderdag 29 november 2012 10:04 schreef egeltje1985 het volgende:
Waarom smokkelt ie dat met het vliegtuig eigenlijk?
Nu heeft/krijgt ie nog meer schulden en gezeik.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:04 schreef jordaniana het volgende:
we zijn samen gaan wonen 3jr terug en toen deed hij dit nog niet. hij is ermee begonnen om zijn schulden af te lossen. wij leven van een uitkering (aangevuld dan want ik werk wel parttime en ben op zoek naar iets anders) dus hebben het niet breed. zijn schulden daarbij opgeteld maakte dat hij sit ging doen.
dit.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waarom gaat die luie josti niet werken?
en dit.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:06 schreef Disconnect het volgende:
Niet heel slim om dit op internet te zetten allemaal denk ik, ook niet voor jou want jij wist er schijnbaar van.
Volgens mij ben je dan ook nog eens medeplichtig. Gefeliciteerd, jullie zijn een prachtig stel.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:04 schreef jordaniana het volgende:
Zo'n stempel in je paspoort is natuurlijk een aardige indicatiequote:Op donderdag 29 november 2012 10:02 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Sowieso kan de Noorse justitie heus wel in systemen vinden dat die mongool al 2 keer gepakt is
"wordt postbezorger". Of in een fabriek ofzo.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:08 schreef jordaniana het volgende:
hij kan geen werk vinden. heeft een heel zwaar leven achter de rug, een gat is zijn cv etc. etc. sollicitaties leveren hem nog niks op.
Qat smokkelen. Wat een loser ben je dan ookquote:Op donderdag 29 november 2012 10:04 schreef jordaniana het volgende:
Je denkt toch niet werkelijk dat die informatie alleen wordt opgeslagen in de vorm van een stempel?quote:Op donderdag 29 november 2012 10:09 schreef jordaniana het volgende:
nee zwaardegekste, hij reist op zin ID kaart. paspoort is na het stempelen door hem vernietigd. hij heeft toen een ID kaart genomen.
heel leuk, maar dat is geen excuus om drugs te gaan smokkelen.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:08 schreef jordaniana het volgende:
hij kan geen werk vinden. heeft een heel zwaar leven achter de rug, een gat is zijn cv etc. etc. sollicitaties leveren hem nog niks op.
Ja, nu zal dat leven nog wel iets zwaarder worden.. Wel eens gehoord van Bubba?quote:Op donderdag 29 november 2012 10:08 schreef jordaniana het volgende:
En dat is ook strafbaar, een paspoort vernietigen.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:09 schreef jordaniana het volgende:
nee zwaardegekste, hij reist op zin ID kaart. paspoort is na het stempelen door hem vernietigd. hij heeft toen een ID kaart genomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |