jij vertelt hier nu op een openbaar forum dat hij het al drie keer eerder heeft gedaan (en nog een paar keer in finland en canada)quote:Op donderdag 29 november 2012 09:58 schreef jordaniana het volgende:
florisje ik ben zijn vriendin en hij is toch al gepakt, dus hij komt er niet meer onderuit. weet iemand trouwens of ze ook zijn arrestaties in finland en canada kunnen zien door customs???
Nog betalen voor overgewicht dusquote:Op donderdag 29 november 2012 09:55 schreef Karina het volgende:
31KGSjesus dat moet flink sjouwen zijn geweest.
naar de gevangenis dus.. meer dan 50% boven de limitet voor een boete, dan zal het wel een flinke boete + gevangenisstraf worden, en een verbod om daar x jaar het land in te kunnen lijkt me daar nog bij te zullen komen danquote:Op donderdag 29 november 2012 09:50 schreef jordaniana het volgende:
graag serieuze reacties. hoef geen commentaar over hoe om mn vriend is etc.
Mn vriend is gepakt in Noorwegen met 31kg qat. 1 koffer vol (grote).
[..]
Onder de 20kg krijg je een boete en alles daarboven is naar de gevangenis.
Tuurlijk is het een leuke gast, ik gok dat ie "spannend en mysterieus" is etc.quote:Op donderdag 29 november 2012 09:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Leuke gast heb je uitgekozen.
Hoe vaak is hij in totaal gepakt als je alle landen bij elkaar telt?
Boeie.quote:Op donderdag 29 november 2012 09:59 schreef florisje het volgende:
[..]
jij vertelt hier nu op een openbaar forum dat hij het al drie keer eerder heeft gedaan (en nog een paar keer in finland en canada)
Ja, dat kunnen ze. Wees blij dat ze daar de sharia niet volgen.quote:Op donderdag 29 november 2012 09:58 schreef jordaniana het volgende:
florisje ik ben zijn vriendin en hij is toch al gepakt, dus hij komt er niet meer onderuit. weet iemand trouwens of ze ook zijn arrestaties in finland en canada kunnen zien door customs???
En hij zal wel een aardig huisje hebben en wat geld, en hij is soms jaren niet thuis.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk is het een leuke gast, ik gok dat ie "spannend en mysterieus" is etc..
Sowieso kan de Noorse justitie heus wel in systemen vinden dat die mongool al 2 keer gepakt isquote:Op donderdag 29 november 2012 10:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Boeie.
Een nederlands forum, zonder naam, en een ontzettend domme kerel, die ongetwijfeld zelf ook alles verteld.
in ieder geval geen ps3 in de gevangenis zo zou ik niet willen levenquote:Op donderdag 29 november 2012 10:03 schreef Tyron het volgende:
In Noorwegen hangen ze mensen toch op?
quote:Op donderdag 29 november 2012 09:56 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Ik hoop dat ze hem daar lekker heel zijn leven houden, wie de risico's neemt moet ook eventuele gevolgen accepteren.... Sukkel
Waarom gaat die luie josti niet werken?quote:Op donderdag 29 november 2012 10:04 schreef jordaniana het volgende:
we zijn samen gaan wonen 3jr terug en toen deed hij dit nog niet. hij is ermee begonnen om zijn schulden af te lossen. wij leven van een uitkering (aangevuld dan want ik werk wel parttime en ben op zoek naar iets anders) dus hebben het niet breed. zijn schulden daarbij opgeteld maakte dat hij sit ging doen.
Hij kan niet zwemmenquote:Op donderdag 29 november 2012 10:04 schreef egeltje1985 het volgende:
Waarom smokkelt ie dat met het vliegtuig eigenlijk?
Nu heeft/krijgt ie nog meer schulden en gezeik.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:04 schreef jordaniana het volgende:
we zijn samen gaan wonen 3jr terug en toen deed hij dit nog niet. hij is ermee begonnen om zijn schulden af te lossen. wij leven van een uitkering (aangevuld dan want ik werk wel parttime en ben op zoek naar iets anders) dus hebben het niet breed. zijn schulden daarbij opgeteld maakte dat hij sit ging doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |