En dan gewoon jarenlange gevangenisstraf riskerenquote:Op donderdag 29 november 2012 10:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
400 euro verdienen voor 30 kilo aan drugs
Je bent aan airline tickets al meer kwijtquote:Op donderdag 29 november 2012 10:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
400 euro verdienen voor 30 kilo aan drugs
400 euro. Damn.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:30 schreef jordaniana het volgende:
nee hij mag geen 1400 houden alleen naar canada is het 1500 voor 2 koffers omdt het risico daar groter is. hij verdiende deze keer 400 euro.
Zulke mensen, mits bestaand en echt, verdienen het opgepakt te wordenquote:Op donderdag 29 november 2012 10:31 schreef BrandX het volgende:
[..]
Het gat in zijn cv zal nu nog groter worden
Mijn hemel, al een paar keer gepakt zijn, met mazzel het land mogen verlaten ipv gevangenisstraf, toch gewoon doorgaan en dan ook nog eens dom ver over het max. KG gaan zitten waarmee je, bij een volgende arrestatie, weer alleen het land uitgezet wordt....
Dom.
Wel een bonnetje inleveren he?quote:Op donderdag 29 november 2012 10:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je bent aan airline tickets al meer kwijt
Of mag je die declareren?
De hilariteit als ze <25 blijkt te zijnquote:Op donderdag 29 november 2012 10:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
Jordaniana, wat is jouw leeftijd?
Dat schijnt idd best lucratief te zijn jaquote:Op donderdag 29 november 2012 10:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je een dag gaat bedelen op het station heb je al 400 euro.
Ohjaquote:Op donderdag 29 november 2012 10:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee nee, want tijdens deze dagen zijn alle racisme-pijlen al op Zwarte Piet gericht
Natuurlijk. Anders krijg je op je kop van de auditor!quote:Op donderdag 29 november 2012 10:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wel een bonnetje inleveren he?
Wat zijn de achternamen van Omar en Younes?quote:Op donderdag 29 november 2012 10:32 schreef jordaniana het volgende:
onzin mijn vriend is absoluut niet dom, hij zag gewoon geen andere uitweg.
verder vind ik ook dathij gemanipuleert is door omar en younes, (de somaliers) die het hem altijd mooier voor spiegelen dan het dan blijkt te zijn. meer geld beloven en minder betalen, vliegtickets niet op tijd regelen voor de terugreis, andere dingen beloven en niet nakomen.
De hilariteit als ze >25 mag zijn ook, want dan mag je toch verwachten verstandiger te zijn inmiddelsquote:Op donderdag 29 november 2012 10:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De hilariteit als ze <25 blijkt te zijn
Dit is echt gewoon te ongeloofwaardig, aan vliegtickets en verblijfskosten alleen al is heel je winstmarge naar de klotequote:Op donderdag 29 november 2012 10:30 schreef jordaniana het volgende:
nee hij mag geen 1400 houden alleen naar canada is het 1500 voor 2 koffers omdt het risico daar groter is. hij verdiende deze keer 400 euro.
tering, zo ontzettend weinig geld ervoor zulke risico's neme en dan nu nog de cel in ook daarvoorquote:Op donderdag 29 november 2012 10:16 schreef jordaniana het volgende:
300 tot 400 per koffer. Meestal gaat hij met 2 koffers dus dan heeft hij 800 euro en naar Canada krijgt hij 1500 voor 2 koffers
26 dusquote:Op donderdag 29 november 2012 10:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De hilariteit als ze >25 mag zijn ook, want dan mag je toch verwachten verstandiger te zijn inmiddels
Och ja, hij is zo zielig. Wat een puppy.Een slimme gemanipuleerde puppy. Weet je wat? Laten we hem gratie verlenen. Nee wacht,. Een huis geven en een baan. nee, een lintje. NEE!!!!! De nobelprijs!quote:Op donderdag 29 november 2012 10:32 schreef jordaniana het volgende:
verder vind ik ook dathij gemanipuleert is door omar en younes, (de somaliers) die het hem altijd mooier voor spiegelen dan het dan blijkt te zijn. meer geld beloven en minder betalen, vliegtickets niet op tijd regelen voor de terugreis, andere dingen beloven en niet nakomen.
Ding ding, we have a dumb cunt instead of a childish naieve cunt!quote:
Even een samenvatting. Je bent 26 en zit in de schuldhulpverlening en haalt je vreten bij de voedselbank omdat je in je onmetelijke wijsheid hebt aangepapt met een naar eigen zeggen niet achterlijke werkloze veertiger die al jaren thuis op de bank zit en daarom maar het meest onlucratieve product (qat) in gigantische hoeveelheden gaat smokkelen naar landen met zeer geavanceerde detectiesystemen terwijl hij er keer op keer ingeluisd wordt door twee Somaliërs van discutabel allooi en denkt dan dat het een goed idee is om op een openbaar forum om juridisch advies te komen vragen.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:33 schreef jordaniana het volgende:
admiraal ik ben zelf net 26 geworden.
Als je daar intrapt ben je echt niet bijster intelligent. Je moet je altijd maar afvragen als het zo geweldig is als het voorgespiegeld wordt, waarom ze het niet zelf doen.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:32 schreef jordaniana het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |