Ik ruik een verfilming! Dit is TE mooi!quote:Op donderdag 29 november 2012 10:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Even een samenvatting. Je bent 26 en zit in de schuldhulpverlening en haalt je vreten bij de voedselbank omdat je in je onmetelijke wijsheid hebt aangepapt met een naar eigen zeggen niet achterlijke werkloze veertiger die al jaren thuis op de bank zit en daarom maar het meest onlucratieve product (qat) in gigantische hoeveelheden gaat smokkelen naar landen met zeer geavanceerde detectiesystemen terwijl hij er keer op keer ingeluisd wordt door twee Somaliërs van discutabel allooi en denkt dan dat het een goed idee is om op een openbaar forum om juridisch advies te komen vragen.
...
![]()
![]()
Dump die gast en peer hem, er is nog hoop!! Doe het!quote:Op donderdag 29 november 2012 10:33 schreef jordaniana het volgende:
admiraal ik ben zelf net 26 geworden.
quote:Op donderdag 29 november 2012 10:32 schreef jordaniana het volgende:
onzin mijn vriend is absoluut niet dom, hij zag gewoon geen andere uitweg.
verder vind ik ook dathij gemanipuleert is door omar en younes, (de somaliers) die het hem altijd mooier voor spiegelen dan het dan blijkt te zijn. meer geld beloven en minder betalen, vliegtickets niet op tijd regelen voor de terugreis, andere dingen beloven en niet nakomen.
Goed samengevatquote:Op donderdag 29 november 2012 10:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Even een samenvatting. Je bent 26 en zit in de schuldhulpverlening en haalt je vreten bij de voedselbank omdat je in je onmetelijke wijsheid hebt aangepapt met een naar eigen zeggen niet achterlijke werkloze veertiger die al jaren thuis op de bank zit en daarom maar het meest onlucratieve product (qat) in gigantische hoeveelheden gaat smokkelen naar landen met zeer geavanceerde detectiesystemen terwijl hij er keer op keer ingeluisd wordt door twee Somaliërs van discutabel allooi en denkt dan dat het een goed idee is om op een openbaar forum om juridisch advies te komen vragen.
...
![]()
![]()
Oké, vooruit dan (om mijn goede daad van vandaag alvast te verrichten en omdat ik pas net wakker ben en nog niet verzuurd door sommige users op dit forum vandaagquote:Op donderdag 29 november 2012 10:32 schreef jordaniana het volgende:
onzin mijn vriend is absoluut niet dom, hij zag gewoon geen andere uitweg.
verder vind ik ook dathij gemanipuleert is door omar en younes, (de somaliers) die het hem altijd mooier voor spiegelen dan het dan blijkt te zijn. meer geld beloven en minder betalen, vliegtickets niet op tijd regelen voor de terugreis, andere dingen beloven en niet nakomen.
quote:Op donderdag 29 november 2012 10:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee klopt, voor nederlanders is het de belofte dat je niet meer in je kont wordt genomen. Vraag maar aan Mandy.
Ik zou vast een cursus schrijven doen, want je gaat je schatje mooie brieven moeten sturen. En als die mooi genoeg zijn kun je ze bundelen in een roman. Die dan uitgegeven wordt, verfilmd ook... en dan krijg je meer dan 800 EUR!quote:Op donderdag 29 november 2012 10:36 schreef jordaniana het volgende:
het is niet verzonnen, bij qat gaat het ook niet om winst oid maar meer dat het daar aankomt. de enige die het gebruiken zijn somaliers zelf.
Hoezo?! Dealers staan bekend om het nakomen van afspraken!quote:
26 en die kerel is 40quote:Op donderdag 29 november 2012 10:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De hilariteit als ze <25 blijkt te zijn
Thanks ik had niet de tijd om dit hele topic door te spitten.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
...
![]()
![]()
Contractbreuk, wat ik je brom! Hij verdient een ruime ontslagvergoeding en wachtgeldregeling!quote:Op donderdag 29 november 2012 10:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoezo?! Dealers staan bekend om het nakomen van afspraken!
Je kan dit bij de rechter gooien onder "te goeder trouw"!
Doe maar wel, het is de moeite waardquote:Op donderdag 29 november 2012 10:39 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Thanks ik had niet de tijd om dit hele topic door te spitten.
Wederom een prachtpost myst.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
...
![]()
![]()
Qat is verboden in Noorwegen.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:40 schreef jordaniana het volgende:
van de rijksoverheid had ik zelf al gevonden. staat niks over noorwegen en ook niet specifiek over qat. dus word daar niet veel wijzer van.
Als ze dit topic meelezen wel.quote:Op donderdag 29 november 2012 09:56 schreef jordaniana het volgende:
Nee mn vriend is niet Somalisch maar gewoon Nederlands. Hij is 3x eerder in Noorwegen geweest, ik ben bang dat ze dat ook meenmeen in de overweging? toen is hij niet gepakt, kunnen zij dan bewijzen dat hij daar was voor de qat?
Godverquote:Op donderdag 29 november 2012 10:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
...
![]()
![]()
Het advies om je criminele partner te dumpen is op de één of andere manier minder goed?quote:Op donderdag 29 november 2012 10:44 schreef jordaniana het volgende:
bedankt yngwie. hier heb ik nou echt wat aan super bedankt!
20 jaar de cel in voor 800 euro. Wat een goeie deal!quote:Op donderdag 29 november 2012 10:16 schreef jordaniana het volgende:
300 tot 400 per koffer. Meestal gaat hij met 2 koffers dus dan heeft hij 800 euro en naar Canada krijgt hij 1500 voor 2 koffers
quote:Op donderdag 29 november 2012 10:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
...
![]()
![]()
OUCHquote:Dat geldt zeker bij delicten met verdovende middelen. Bezit, invoer en
handel in verdovende middelen gelden in Noorwegen als drie zware
misdrijven. Deze misdrijven worden niet apart berecht, maar een combinatie
hiervan kan verzwarend werken.
Ik wist wel dat er nog zo'n topic was.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:45 schreef krullenbolletje het volgende:
Dit topic lijkt trouwens verdacht veel op
WGR / Vriend verzeild in drugssmokkel
Als je op dit knopjequote:Op donderdag 29 november 2012 10:29 schreef jordaniana het volgende:
Nee tyron de wat word gewoon samen met hem naar het vliegvel gebracht door de somaliers, hij krijgt het zelf pas bij schiphol (parkeerplaats in de buurt van schiphol). hij hoeft het niet eerst zelf te kopen oid.
Speurneus!quote:Op donderdag 29 november 2012 10:45 schreef krullenbolletje het volgende:
Goed gevonden schat.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:45 schreef krullenbolletje het volgende:
quote:
quote:Norway
In Norway khat is classified as a narcotic drug and is illegal to use, sell and possess. Most users are Somali immigrants and khat is smuggled from the Netherlands and the UK.[47]
Norwegian Customs seized 10 metric tons of khat in 2010, an increase from less than 4 in 2006.[
uit dat topic:quote:Op donderdag 29 november 2012 10:45 schreef krullenbolletje het volgende:
als het "legaal" zou zijn is het ook geen smokkel hequote:Wat ik mij verder afvraag: Hoe hoog zijn de straffen, mocht hij gepakt worden? Volgens de Somaliërs maximaal 1 á 2 dagen. En in veel landen is het ook legaal volgens hen. ik heb er de ballen verstand van
hehe, nog een prachtig export product van NL dus kennelijkquote:Norway
In Norway khat is classified as a narcotic drug and is illegal to use, sell and possess. Most users are Somali immigrants and khat is smuggled from the Netherlands and England.[44]
Norwegian Customs seized 10 metric tons of khat in 2010, an increase from less than 4 in 2006.[45]
Ze heeft er dan ook de ballen verstand van, of de bolletjees.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:49 schreef 314 het volgende:
[..]
uit dat topic:
[..]
als het "legaal" zou zijn is het ook geen smokkel he
Nou blijkbaar is de creativiteit ver te zoeken, want er is net al een soortgelijk topic gevonden. Dat is dan wat jammer. Maar ze speelt de domheid goedquote:Op donderdag 29 november 2012 10:49 schreef Steven184 het volgende:
Jeetjevoor de bedenker van dit verhaal.
Misschien moeten we t in het ziekenfonds opnemen?quote:Op donderdag 29 november 2012 10:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Khat is wel het enige wat die Somaliërs in Nederland een beetje rustig houdt. Een explosieve mix van trots, agressie, oorlogstrauma's en de islam. Somaliërs zijn de kutmarokanen van 2020.
Dit is gewoon deel 2, dan verkoop je het filmscript makkelijker volgens Tom Hanks.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou blijkbaar is de creativiteit ver te zoeken, want er is net al een soortgelijk topic gevonden. Dat is dan wat jammer. Maar ze speelt de domheid goed
Of een remake. Dat zie je vaker in tijden van crisisquote:Op donderdag 29 november 2012 10:53 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dit is gewoon deel 2, dan verkoop je het filmscript makkelijker volgens Tom Hanks.
Echt? Ik vermaakte me zo opperbest als moraalridder en angel of justicequote:Op donderdag 29 november 2012 10:53 schreef Woelwater het volgende:
Ah joh, de modjes hebben het weer verpest, TS is geband.. Was wel leuk om effe te lezen..
Voor haar eigen bestwil, zodat de politie haar niet vindt via dit topic. En zodat Fok niet medeplichtig is aan die dommerd in de gevangenis en zoquote:
Omdat het nep was, en niet de eerste keer met dit topic dus.quote:
Schadequote:Op donderdag 29 november 2012 10:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat het nep was, en niet de eerste keer met dit topic dus.
helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |