abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 november 2012 @ 10:36:42 #201
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119739998
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 10:35 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Even een samenvatting. Je bent 26 en zit in de schuldhulpverlening en haalt je vreten bij de voedselbank omdat je in je onmetelijke wijsheid hebt aangepapt met een naar eigen zeggen niet achterlijke werkloze veertiger die al jaren thuis op de bank zit en daarom maar het meest onlucratieve product (qat) in gigantische hoeveelheden gaat smokkelen naar landen met zeer geavanceerde detectiesystemen terwijl hij er keer op keer ingeluisd wordt door twee Somaliërs van discutabel allooi en denkt dan dat het een goed idee is om op een openbaar forum om juridisch advies te komen vragen.

...

_O- _O- _O-
Ik ruik een verfilming! Dit is TE mooi! O+
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_119740001
het is niet verzonnen, bij qat gaat het ook niet om winst oid maar meer dat het daar aankomt. de enige die het gebruiken zijn somaliers zelf.
pi_119740005
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 10:33 schreef jordaniana het volgende:
admiraal ik ben zelf net 26 geworden.
Dump die gast en peer hem, er is nog hoop!! Doe het!
Tap tap tap
pi_119740013
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 10:32 schreef jordaniana het volgende:
onzin mijn vriend is absoluut niet dom, hij zag gewoon geen andere uitweg.
verder vind ik ook dathij gemanipuleert is door omar en younes, (de somaliers) die het hem altijd mooier voor spiegelen dan het dan blijkt te zijn. meer geld beloven en minder betalen, vliegtickets niet op tijd regelen voor de terugreis, andere dingen beloven en niet nakomen.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_119740016
quote:

[..]

Even een samenvatting. Je bent 26 en zit in de schuldhulpverlening en haalt je vreten bij de voedselbank omdat je in je onmetelijke wijsheid hebt aangepapt met een naar eigen zeggen niet achterlijke werkloze veertiger die al jaren thuis op de bank zit en daarom maar het meest onlucratieve product (qat) in gigantische hoeveelheden gaat smokkelen naar landen met zeer geavanceerde detectiesystemen terwijl hij er keer op keer ingeluisd wordt door twee Somaliërs van discutabel allooi en denkt dan dat het een goed idee is om op een openbaar forum om juridisch advies te komen vragen.

...

_O- _O- _O-
Goed samengevat _O- _O_ _O-
-XOXO-
pi_119740017
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 10:32 schreef jordaniana het volgende:
onzin mijn vriend is absoluut niet dom, hij zag gewoon geen andere uitweg.
verder vind ik ook dathij gemanipuleert is door omar en younes, (de somaliers) die het hem altijd mooier voor spiegelen dan het dan blijkt te zijn. meer geld beloven en minder betalen, vliegtickets niet op tijd regelen voor de terugreis, andere dingen beloven en niet nakomen.
Oké, vooruit dan (om mijn goede daad van vandaag alvast te verrichten en omdat ik pas net wakker ben en nog niet verzuurd door sommige users op dit forum vandaag ;) )

Nou, kijk hier eens op zou ik zeggen:

http://www.rijksoverheid.(...)rd-in-het-buitenland

http://www.rijksoverheid.(...)tzitten-in-nederland

http://www.rijksoverheid.(...)tvoeren-in-nederland

Verder zou ik even de ambassade zeggen, je vriend adviseren paniekaanvallen te faken (zodat die naar dokter mag etc.) en zeggen dat die onder druk is gezet ^O^

Nog vragen?
pi_119740022
Hij heeft zeker al die schulden gekregen doordat ie allemaal geld aan Somaliërs heeft geleend via Marktplaats zodat hij een miljoen zou krijgen ;(
Tap tap tap
pi_119740024
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 10:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Nee klopt, voor nederlanders is het de belofte dat je niet meer in je kont wordt genomen. Vraag maar aan Mandy.
:')
  donderdag 29 november 2012 @ 10:37:48 #209
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119740028
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 10:36 schreef jordaniana het volgende:
het is niet verzonnen, bij qat gaat het ook niet om winst oid maar meer dat het daar aankomt. de enige die het gebruiken zijn somaliers zelf.
Ik zou vast een cursus schrijven doen, want je gaat je schatje mooie brieven moeten sturen. En als die mooi genoeg zijn kun je ze bundelen in een roman. Die dan uitgegeven wordt, verfilmd ook... en dan krijg je meer dan 800 EUR!

Briljant plan!
L'Amour menaçant:
  Moderator donderdag 29 november 2012 @ 10:38:23 #210
9859 crew  Karina
Woman
pi_119740034
Jammer dat Underkoffer in Nederland afgelopen is, lijkt me wel een zaakje voor Alberto.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  donderdag 29 november 2012 @ 10:38:33 #211
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119740038
quote:
10s.gif Op donderdag 29 november 2012 10:37 schreef Barbusse het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hoezo?! Dealers staan bekend om het nakomen van afspraken!
Je kan dit bij de rechter gooien onder "te goeder trouw"! ;)
L'Amour menaçant:
pi_119740069
quote:
14s.gif Op donderdag 29 november 2012 10:32 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

De hilariteit als ze <25 blijkt te zijn
26 en die kerel is 40
  donderdag 29 november 2012 @ 10:39:52 #213
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_119740074
quote:

[..]

...

_O- _O- _O-
Thanks ik had niet de tijd om dit hele topic door te spitten.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_119740093
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 10:38 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Hoezo?! Dealers staan bekend om het nakomen van afspraken!
Je kan dit bij de rechter gooien onder "te goeder trouw"! ;)
Contractbreuk, wat ik je brom! Hij verdient een ruime ontslagvergoeding en wachtgeldregeling!
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_119740094
van de rijksoverheid had ik zelf al gevonden. staat niks over noorwegen en ook niet specifiek over qat. dus word daar niet veel wijzer van.
pi_119740099
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 10:39 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Thanks ik had niet de tijd om dit hele topic door te spitten.
Doe maar wel, het is de moeite waard :')
pi_119740108
quote:

[..]

...

_O- _O- _O-
Wederom een prachtpost myst. O+
pi_119740109
Mja, allereerst een document wat misschien wat extra specifieke informatie bevat voor als je gepakt bent in Noorwegen:

Linkje naar PDF

Verder., In Noorwegen zijn ze niet mild wat betreft drugs, ga er maar vanuit dat 31kg bezit gezien wordt als een zwaar misdrijf, waarbij de max. straf 21 jaar is (pagina 20 van bovenstaand artikel).
pi_119740111
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 10:40 schreef jordaniana het volgende:
van de rijksoverheid had ik zelf al gevonden. staat niks over noorwegen en ook niet specifiek over qat. dus word daar niet veel wijzer van.
Qat is verboden in Noorwegen.
pi_119740118
Wees maar blij dat hij niet in Azie was opgepakt, of Zuid-Amerika.
Twiddel
pi_119740150
Of je hebt het IQ van een tros tomaten of je bent een troll. Ik hoop het laatste.
pi_119740154
ts van 26, man van in de 40, zo arm als job, schulden, en dan dit doen _O- Serieus ik wil dat er een serie gemaakt wordt van jullie leven!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  donderdag 29 november 2012 @ 10:43:23 #223
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_119740161
If you can't do the time......... Don't do the crime...

En dat geld niet enkel voor dat vriendje van je...
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
  donderdag 29 november 2012 @ 10:43:29 #224
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_119740166
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 09:56 schreef jordaniana het volgende:
Nee mn vriend is niet Somalisch maar gewoon Nederlands. Hij is 3x eerder in Noorwegen geweest, ik ben bang dat ze dat ook meenmeen in de overweging? toen is hij niet gepakt, kunnen zij dan bewijzen dat hij daar was voor de qat?
Als ze dit topic meelezen wel.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_119740167
quote:

[..]

...

_O- _O- _O-
Godver :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')