dat is 20%. Dat is geen geweldig resultaat.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:17 schreef jordaniana het volgende:
disconnect hij doet dit nu een jaar en heeft zo'n 15 trips gehad. 3x gepakt is dan niet zo heel veel.
Lekker doorgaan met details posten. Is je vriend vast blij mee.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:17 schreef jordaniana het volgende:
disconnect hij doet dit nu een jaar en heeft zo'n 15 trips gehad. 3x gepakt is dan niet zo heel veel.
Echt. Serieus.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:17 schreef jordaniana het volgende:
quote:Op donderdag 29 november 2012 10:17 schreef jordaniana het volgende:
als je een jaar smokkelen moet bekopen met 15 jaar celstraf is het rendement ineens een stuk slechter uiteraardquote:Op donderdag 29 november 2012 10:17 schreef jordaniana het volgende:
En dit jaquote:Op donderdag 29 november 2012 10:17 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Jezus, voor die paar centen dát risico lopen..
Je bent óf een domme kut óf een troll.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:17 schreef jordaniana het volgende:
Daar kom je nu pas achter.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:18 schreef Karina het volgende:
Op een of andere manier wordt dit een beetje ongeloofwaardig...
En 3x is scheepsrecht is nu mijn favoriete gezegde.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:14 schreef jordaniana het volgende:
hoezo coolguy? hij heeft het tot nu toe altijd zo gedaan en het is vaak zat goed gegaan.
Tja voordeel van de twijfel eerst, maar daarna werd het echt te gekquote:Op donderdag 29 november 2012 10:20 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Daar kom je nu pas achter.Mod zijnde.
Ga dan werken bij PostNL, verdien je meer.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:20 schreef jordaniana het volgende:
voor dat bedrag? voor ons is het veel. wij zitten in een WWB/voedselbanksituatie. krijgen schukldhulpverlening binnenkort. voor hem is het veel.
en nee ik ben het er niet mee eens dat hij dit doet. ik snap het wel,. wij leven in financiele ellende. hij is er overigens in gerold via een vriend, niet dat hij er zelf naar opzoek gegaan is.
Aan het roer van een cantainerschip met 48 ton coke. Zoals het hoort.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:19 schreef Tyron het volgende:
Word dan gepakt in Brazilië ofzo als een echte baas.
Jamaar dat is met bolletjes in je hol en zo, en 31kg in je hol steken lijkt me wat oncomfortabelquote:Op donderdag 29 november 2012 10:19 schreef Tyron het volgende:
Word dan gepakt in Brazilië ofzo als een echte baas.
Zoals TS haar vriendje beschrijft moet het een grote kerel zijn.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar dat is met bolletjes in je hol en zo, en 31kg in je hol steken lijkt me wat oncomfortabel
Eh nee, die schuldhulpverlening krijg je niet want je vriend zit in de bak in het buitenland.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:20 schreef jordaniana het volgende:
voor dat bedrag? voor ons is het veel. wij zitten in een WWB/voedselbanksituatie. krijgen schukldhulpverlening binnenkort. voor hem is het veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |