ook nog jaquote:Op donderdag 29 november 2012 10:09 schreef zwaardegekste het volgende:
[..]
Zo'n stempel in je paspoort is natuurlijk een aardige indicatie
Ik hoop dat ze t meenemen in de overwegingquote:Op donderdag 29 november 2012 09:56 schreef jordaniana het volgende:
Nee mn vriend is niet Somalisch maar gewoon Nederlands. Hij is 3x eerder in Noorwegen geweest, ik ben bang dat ze dat ook meenmeen in de overweging? toen is hij niet gepakt, kunnen zij dan bewijzen dat hij daar was voor de qat?
idd, lijkt me raar dat je dat zomaar kan doen.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:11 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
En dat is ook strafbaar, een paspoort vernietigen.
31 kilo is voor qat een betrekkelijk kleine hoeveelheid hoor. Die shit moet vers zijn, je steekt in 1 keer een halve tak in je mond.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:12 schreef CoolGuy het volgende:
Ik vraag me dan altijd af wat zo iemand denkt (als ie dat uberhaupt kan). Die koffer wordt gescand. Het is overduidelijk dat er dan iets in zit, daar kun je je toch niet onderuit lullen, waarom zou je 't dan doen.
qat in zn CVquote:Op donderdag 29 november 2012 10:08 schreef jordaniana het volgende:
hij kan geen werk vinden. heeft een heel zwaar leven achter de rug, een gat is zijn cv etc. etc. sollicitaties leveren hem nog niks op.
quote:Op donderdag 29 november 2012 10:11 schreef Disconnect het volgende:
Een heel zwaar leven achter de rug hebben gaat hem in Noorwegen;echt niet helpen om een lichtere straf te krijgen. Wat een kutexcuus. Jullie zijn echt niet de enige die het niet breed hebben, en moeilijk aan (ander) werk kunnen komen. Of je nou wel of geen opleiding hebt, een goed of een slecht cv, het is voor iedereen moeilijk.
Bijna gelukt.quote:Op donderdag 29 november 2012 09:50 schreef jordaniana het volgende:
graag serieuze reacties. hoef geen commentaar over hoe om mn vriend is etc.
Als je serieuze reactie's wil ga dan niet z'n smokkelmethode's aanprijzen hierquote:Op donderdag 29 november 2012 10:14 schreef jordaniana het volgende:
hoezo coolguy? hij heeft het tot nu toe altijd zo gedaan en het is vaak zat goed gegaan.
Hoeveel krijgt hij eigenlijk voor zo'n lading. 200, 300 euro?quote:Op donderdag 29 november 2012 10:14 schreef jordaniana het volgende:
hoezo coolguy? hij heeft het tot nu toe altijd zo gedaan en het is vaak zat goed gegaan.
50quote:Op donderdag 29 november 2012 10:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoeveel krijgt hij eigenlijk voor zo'n lading. 200, 300 euro?
Het zou me niet eens verbazen.quote:
Eeeh, en in je beginpost schrijf je:quote:Op donderdag 29 november 2012 10:14 schreef jordaniana het volgende:
...wat snap je nou niet aan wat ik zeg?quote:Op donderdag 29 november 2012 10:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
31 kilo is voor qat een betrekkelijk kleine hoeveelheid hoor. Die shit moet vers zijn, je steekt in 1 keer een halve tak in je mond.
Echt niet. Heb zaterdag nog gevlogen en had een limiet van 30 kg. (Turkish Airlines).quote:Op donderdag 29 november 2012 09:56 schreef Hetkapitaal het volgende:
Dit klopt niet. Want de bagagelimiet bij alle maatschappijen tegenwoordig is 20 kg. Of je moet bijbetalen en dat kunnen de Somaliers niet.
Alsof ze naast die stempel geen aantekening hebben gemaakt in hun eigen systeemquote:Op donderdag 29 november 2012 10:09 schreef jordaniana het volgende:
nee zwaardegekste, hij reist op zin ID kaart. paspoort is na het stempelen door hem vernietigd. hij heeft toen een ID kaart genomen.
pfff.. kansloos dit, als je zo blijft redeneren.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:14 schreef jordaniana het volgende:
Ik wens je een mooie toekomst tegenmoetquote:Op donderdag 29 november 2012 10:04 schreef jordaniana het volgende:
we zijn samen gaan wonen 3jr terug en toen deed hij dit nog niet. hij is ermee begonnen om zijn schulden af te lossen. wij leven van een uitkering (aangevuld dan want ik werk wel parttime en ben op zoek naar iets anders) dus hebben het niet breed. zijn schulden daarbij opgeteld maakte dat hij sit ging doen.
Twee koffers van 30 kilo! Mijn hemel... hij zal wel flinke spierballen hebbenquote:Op donderdag 29 november 2012 10:16 schreef jordaniana het volgende:
300 tot 400 per koffer. Meestal gaat hij met 2 koffers dus dan heeft hij 800 euro en naar Canada krijgt hij 1500 voor 2 koffers
Jezus, voor die paar centen dát risico lopen..quote:Op donderdag 29 november 2012 10:16 schreef jordaniana het volgende:
300 tot 400 per koffer. Meestal gaat hij met 2 koffers dus dan heeft hij 800 euro en naar Canada krijgt hij 1500 voor 2 koffers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |