Preciesquote:Op woensdag 28 november 2012 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
Dolletjes, Beyonce met piepstem.
Get on the bus, naar huis
Babouchka Minimaxi Karangoedoe Shibaaminasi Oelaambaar Satélonglong!quote:Op woensdag 28 november 2012 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
Mijn nichtjes Alicia en STJISISAAARAAAAAAAA patrouschkaaaaa
quote:
Babouschkaquote:Op woensdag 28 november 2012 21:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Babouchka Minimaxi Karangoedoe Shibaaminasi Oelaambaar Satélonglong!
quote:
Oh yesquote:
Een slabbetje want hij zevert de godganse tijd.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
Wacht ff hoor, heeft ie nou een sjaal om?
Marco en Ivar dragen eenzelfde model sjaalquote:Op woensdag 28 november 2012 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
Wacht ff hoor, heeft ie nou een sjaal om?
Oh Teamspiritquote:Op woensdag 28 november 2012 21:26 schreef MaLo het volgende:
[..]
Marco en Ivar dragen eenzelfde model sjaal
Dit moest ik googlen.quote:
Morgen.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:29 schreef Karina het volgende:
Oh wacht bonje met de buren is niet vandaag?
ik dacht ook dat het nu kwamquote:Op woensdag 28 november 2012 21:29 schreef Karina het volgende:
Oh wacht bonje met de buren is niet vandaag?
Nee, zou dat moeten?quote:
Ik ga nu Investigation Discovery kijken. Moord en doodslagquote:Op woensdag 28 november 2012 21:31 schreef Karina het volgende:
Ik kijk missie Holland dan maar. Is niks anders.
Oe dat klinkt wel goed eigenlijkquote:Op woensdag 28 november 2012 21:31 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik ga nu Investigation Discovery kijken. Moord en doodslag
Tot vrijdag!quote:
Potverdikkeme, zit ik net tieten te hijsen op 4. Wat een misser.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:39 schreef Lutte het volgende:
Piiiisc Jan Kooijman net halfnaakt op Ned. 1 lekkaaah
YouTube!quote:Op woensdag 28 november 2012 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Potverdikkeme, zit ik net tieten te hijsen op 4. Wat een misser.
Welk programma was het?quote:
He Koenquote:Op woensdag 28 november 2012 22:13 schreef Koen66 het volgende:
gatverdamme, X-Factor kijk ik dus ook niet naar
weet ikquote:Op woensdag 28 november 2012 22:17 schreef chufi het volgende:
[..]
He Koen![]()
X-factor op Fok is best leuk alhoewel het meestal best snek gaat
Oh ja die komt er bij komend seizoenquote:Op woensdag 28 november 2012 22:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
weet ik
het is ook meer dat ik een pestpokkepleurishekel aan Ali B heb![]()
![]()
hij kan er ook niks aan doen, hij doet geheid z'n bestquote:Op woensdag 28 november 2012 22:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja die komt er bij komend seizoen
Groot plaatje!quote:Op woensdag 28 november 2012 22:23 schreef iBenny het volgende:
Ik kom de persfoto van Chris Hordijk tegen.
Hadden ze die herpes niet kunnen weg fotosoepen?
http://www.8ballbookings.(...)/Chris%20Hordijk.jpg
Op zich vind ik zn programma "AliB op losse schroeven" wel maar hoop ik altijd dat ie zelf niet meezingt ... Maar helaasquote:Op woensdag 28 november 2012 22:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hij kan er ook niks aan doen, hij doet geheid z'n best
Ik mag hem gewoon niet om onduidelijke reden
Dat puistje op z'n kin?quote:Op woensdag 28 november 2012 22:23 schreef iBenny het volgende:
Daar zit al een ton schmink op johquote:Op woensdag 28 november 2012 22:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, dat net onder zijn (voor ons) rechter onderlip
En dan dacht ik dat Charly veel rimpels had voor zijn leeftijdquote:Op woensdag 28 november 2012 22:23 schreef iBenny het volgende:
rimpels valt wel mee toch?quote:Op woensdag 28 november 2012 22:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En dan dacht ik dat Charly veel rimpels had voor zijn leeftijd
Ik moest echt inzoomen, normaal zie je dat toch amper?quote:Op woensdag 28 november 2012 22:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, dat net onder zijn (voor ons) rechter onderlip
Dat fotosoep je toch weg voor een persfotoquote:Op woensdag 28 november 2012 22:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moest echt inzoomen, normaal zie je dat toch amper?
Nou, nu ik nog een keer klik en een volledig plaatje zie wel, maar net kreeg ik een 250x ingezoomd plaatje en daar vond ik het toch wel behoorlijk, voor iemand van nog geen dertig.quote:
Oh wacht, ja daar heb je gelijk inquote:Op woensdag 28 november 2012 22:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat fotosoep je toch weg voor een persfoto![]()
?!
Laten ze de echte Beyonce maar eens komenquote:Op woensdag 28 november 2012 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
Dolletjes, Beyonce met piepstem.
Get on the bus, naar huis
Daar 'ben' ik nog niet qua kijken, ik ben op het punt in de show dat ze door is en ik snap nog steeds niet wat men in haar zietquote:Op donderdag 29 november 2012 10:20 schreef Snoopyfrl het volgende:
De reactie van Marjet op het aanzoek kwam op mij zo gemaakt over. Eerst al haar reactie: 'What da fack' en daarna haar enthousiasme *not*. Zo spontaan allemaal... volgens mij wist ze gewoon overal al vanaf.
Na 1 min afgezet, die stem op 1:20 sneed door mn kop heenquote:Op donderdag 29 november 2012 14:30 schreef jcdragon het volgende:
Ik vind Alex Vargas versie van Beggin' mooier.
Dat mens kan er echt niets van.quote:Op donderdag 29 november 2012 15:43 schreef Snoopyfrl het volgende:
Spuit elf Wilma Nanninga
http://www.telegraaf.nl/p(...)t_op_Johannes__.html
Kunnen we Wilma niet ergens weg stemmen?
Geen probleem met zijn stem. Hopelijk kan Sandra ook eens een liedje met energie zingen. Ik vind de versie van Alex vargas veel beter.quote:Op donderdag 29 november 2012 15:11 schreef BzP het volgende:
[..]
Na 1 min afgezet, die stem op 1:20 sneed door mn kop heen
quote:Op donderdag 29 november 2012 18:27 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Geen probleem met zijn stem. Hopelijk kan Sandra ook eens een liedje met energie zingen. Ik vind de versie van Alex vargas veel beter.
Vorig jaar stonden Charles en Chris bovenaan. Uiteindelijk gaat het toch om de performance in de finale (en met wie ze zingen) Stemvee is onvoorspelbaar.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:37 schreef iBenny het volgende:
Als we het 'buzzen' om zouden zetten naar een uitslag, zou de uitslag volgens Google Trends dit zijn:
1. Sandra van Nieuwland
2. Johannes Rypma
3. Barbara Straathof
4. Floortje Smit
5. Tessa Belinfante
Scriptquote:Op donderdag 29 november 2012 19:52 schreef iBenny het volgende:
Vrijdag is Ed Sheeran de gastartiest. Volgende week The Script.
Leuk jaquote:
Dat vond ik ook dus de hele tijd al, een blonde Trijntje.quote:Op donderdag 29 november 2012 19:16 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoor Sandra brullen bij Boulevard, niet alleen haar neus lijkt op die van De Trein, ook de stem en manier van praten heeft er wat van weg
Je vergeet je punt.quote:
Oke, dan druppel je vanzelf binnen strakkies!quote:
Met Tena Ladyquote:Op vrijdag 30 november 2012 10:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke, dan druppel je vanzelf binnen strakkies!
En je punt.quote:
twitter:RTL_TVOH twitterde op vrijdag 30-11-2012 om 12:51:35Wow, Sandra van Nieuwland #TVOH staat op 1, 2 en 3 in de GfK Single Top 100! Als dat geen record is! reageer retweet
Nou dan kan deze ontzettend sympathieke (NOT) Trijntje look a like vanavond wel exit...quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:57 schreef jcdragon het volgende:
twitter:RTL_TVOH twitterde op vrijdag 30-11-2012 om 12:51:35Wow, Sandra van Nieuwland #TVOH staat op 1, 2 en 3 in de GfK Single Top 100! Als dat geen record is! reageer retweet
Maar wat zegt dat precies? Want als ik in de top40 kijk, zie ik haar nergens in de top 10?quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:57 schreef jcdragon het volgende:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | Sandra van Nieuwland 1,90 Leona Philippo 2,50 Floortje Smit 5,00 Barbara Straathof 6,50 Maame Joses 8,00 Johannes Rypma 15,00 Eyelar Mirzazadeh 25,00 Ivar Oosterloo 30,00 Marjet van den Brand 40,00 Anja Dalhuisen 150,0 Salome Pieris 150,0 Tessa Belinfante 150,0 |
1 2 3 4 | Team Marco Borsato: Anja Dalhuisen 1,15 Ivar Oosterloo 7,00 Barbara Straathof 10,00 |
1 2 3 4 | Team Nick & Simon Salome Pieris 1,14 Johannes Rypma 5,50 Maame Joses 7,75 |
1 2 3 4 | Team VanVelzen Eyelar Mirzazadeh 1,20 Marjet van den Brand 3,50 Floortje Smit 10,50 |
1 2 3 4 | Team Trijntje Oosterhuis Tessa Belinfante 1,03 Leona Philippo 7,50 Sandra van Nieuwland 15,00 |
Ze staat op #1 !quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar wat zegt dat precies? Want als ik in de top40 kijk, zie ik haar nergens in de top 10?
Miljoen op sandra? Krijg je 1.9miljoen :-)quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:01 schreef iBenny het volgende:
Unibet ratings
[ code verwijderd ]
Dat betekent, dat als je nu 1 euro inzet op Tessa als winnares van The Voice, dan win je 150 euro als ze daadwerkelijk wint.
Vanavond:
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
Dat betekent: Als je nu een euro inlegt op het vertrek van Barbara, dan krijg je 10 euro als ze daadwerkelijk vanaavond vertrekt.
Dit zal wel over de ITunes top 40 gaan ofzoquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Huh? Op top40.nl krijg ik:
1. Adele- skyfall
quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar wat zegt dat precies? Want als ik in de top40 kijk, zie ik haar nergens in de top 10?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Single_Top_100quote:De Single Top 100 is de enige Nederlandse hitlijst gebaseerd op louter verkopen van singles en legale downloads.
Oh, ja, maar dat zegt toch niet zoveel, alleen hoeveel er bij ITunes verkocht is, niet via andere kanalen, toch?quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:03 schreef Starlie het volgende:
[..]
Dit zal wel over de ITunes top 40 gaan ofzo
Dat is nog die van vorige week.quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Huh? Op top40.nl krijg ik:
1. Adele- skyfall
Thnx.quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is nog die van vorige week.
Deze week:
01 (16) (02) Sandra van Nieuwland - Keep your head up
13 (17) (13) Sandra van Nieuwland - More
19 (--) (01) Sandra van Nieuwland - Beggin'
Waarom zeg je dat nouquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:06 schreef Starlie het volgende:
Gister toevallig de TVOH Real life terug zitten kijken, maar mijn hemel wat een onprettig ding is die Salome zeg... Vanavond exit please!
En Sandra is niet helemaal van deze wereld maar dat heeft ze dan niet van een vreemde...
Ja laten we dan elkaars handen ook even vast houden, die grouphug komt daarna wel!quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat nou? Laten we samen bidden.....
De programmamakers hebben het ook met haar gehad denk ik, anders hadden ze dit niet uitgezonden
Dit ja.quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Thnx.
Zo dat vind ik echt indrukwekkend als in: Nederland is veel dover dan ik dacht
Gelukkig gunnen ze het elkaar zoooooooooooo ontzettend allemaal tot ze er zelf uitliggen dan natuurlijk hequote:Op vrijdag 30 november 2012 13:09 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja laten we dan elkaars handen ook even vast houden, die grouphug komt daarna wel!
Mee eensquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Thnx.
Zo dat vind ik echt indrukwekkend als in: Nederland is veel dover dan ik dacht
quote:Sandra van Nieuwland boekt historisch hitrecord
Zoals verwacht boekt The Voice-zangeres Sandra van Nieuwland deze week een historisch hitrecord door met haar covers van Beggin’ (origineel: Frankie Valli & The Four Seasons), Keep Your Head Up (Ben Howard) en More (Usher) de eerste drie plaatsen te bezetten in de GfK Dutch Single Top 100.
Een dergelijk prestatie is nooit eerder geleverd in de Nederlandse hitlijsten, ook niet door buitenlandse artiesten. Wel hebben The Beatles in 1964 regelmatig met drie singles in de top tien gestaan maar nooit op de plaatsen 1 t/m 3. Op 4 juli 1964 stonden The Beatles zelfs met vier singles in de top tien, te weten met Long Tall Sally (no. 1), All My Loving (no. 3), Can’t Buy Me Love (no. 7) en Twist And Shout (no. 9).
De 35-jarige Van Nieuwland, moeder van drie kinderen, is een absolute laatbloeier. Ze heeft ooit meegedaan aan de Grote Prijs Van Nederland, zingt nog steeds in een bandje in haar woonplaats Haarlem maar is nooit doorgebroken. “We hebben echt allemaal zitten slapen”, zegt Robin van Beek van 8Ball Music over Van Nieuwland. “Sandra heeft altijd voorrang gegeven aan de opvoeding van haar kinderen. Gelukkig kunnen we nu alsnog genieten van haar grote talent.”
Vanavond staat Van Nieuwland wederom in The Voice, waar zij het liedjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gaat vertolken. Afgaande op Van Nieuwlands huidige hitprestaties zou het zomaar kunnen dat zij volgende week weer een hitrecord boekt door met vier singles op de plaatsen 1 t/m 4 in de Single Top 100 te staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oke.... ze staat volgende week dus op 1, 2, 3 en 4...
Met ramen en deuren gesloten graag!quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Het is haar van harte gegund, als ze dat maar thuis op de bank doet
Wat mij betreft niet opeensquote:
Opeens? Waar ben jij de laatste maanden geweest? Ik voelde de haat nog in mexico!quote:
Whoehahahaquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:20 schreef Pheno het volgende:
Omdat huismoeders niet weten hoe ze moeten downloaden. De top 40, echt, een kansloze lijst sinds mp3
En het geluid uitquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:20 schreef Starlie het volgende:
[..]
Met ramen en deuren gesloten graag!
quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:18 schreef iBenny het volgende:
Die doet ze vanavond?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oke.... ze staat volgende week dus op 1, 2, 3 en 4...You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Eerst was het nog op 'niveau', nu wordt ze van alle kanten hier uitgekost. Ik vind het grappig..quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Opeens? Waar ben jij de laatste maanden geweest? Ik voelde de haat nog in mexico!
Ik kijk nu al uit naar de uitgerektequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
More vond ik goed! Keep your head op was al een stukje minder, Begging vond ik ronduit saaaaaaaaai en meer van hetzelfde.quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik denk dat Sandra te vroeg gepiekt heeft. En die haat komt van mij niet opeens, ik wil niet elk liedje verjankt horen worden. 'Ze maakt het Sandra' staat voor mij gelijk aan 'Ze verpest de melodielijn en tegenwoordig ook de tekst'...
Oh ja, eens... Maar ik vind het vooral grappig om te zien dat hoe succesvoller men wordt, hoe meer de 'haat' naar die gene groeit. Of dat nou Sandra, Ben, Charly of bijvoorbeeld Justin Bieber is....quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:22 schreef Starlie het volgende:
[..]
Wat mij betreft niet opeensIk vind haar van begin af aan al niet echt heel sympathiek, of ze is elke keer zo stoned als een garnaal of ze is mega arrogant ben er nog niet helemaal over uit. Geef mij dan maar liever een Tessa die een beetje "maf" doet!
Ik had beter moeten lezenquote:
Jep, more was best leuk en apart. De battle ook nog wel, maar daaaaaaaaaaaaarnaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:26 schreef MaLo het volgende:
[..]
More vond ik goed! Keep your head op was al een stukje minder, Begging vond ik ronduit saaaaaaaaai en meer van hetzelfde.
Hoop dat ze van het liedje van vanavond niet weer zo'n sleeeeepend arrangement hebben gemaakt...
Is nog niet bekendquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:27 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik had beter moeten lezenlas het inderdaad
.
Wat gaat onze Fryske held Johannes vanavond doen?
Ik hoop op oe-hoe-hoe-hoe-rend hard, maar dat zal wel nietquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:27 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik had beter moeten lezenlas het inderdaad
.
Wat gaat onze Fryske held Johannes vanavond doen?
Leona, Eyelar, Salome, Ivarquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:28 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben heel benieuwd wie er vanavond moeten vertrekken
Leona? ANJAAAAAAAAAAAA? Eyelar?
Maar op nummer 1 staat:
Salonéé
Oh ja, lijstjesquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:28 schreef Pisces29 het volgende:
Maar op nummer 1 staat:
Salonéé
Dat. Ik vind het echt alsof ze verkracht wordt door een neger of tien terwijl ze zingt. maar he, huismoederend Nederland koopt deze shit, dus er zijn blijkbaar veel liefhebbers. Of veel verkrachtingen.quote:ik wil niet elk liedje verjankt horen worden.
Ivar? Dealquote:
Iets van De Kastquote:
Ja maar HO, is dit wat je wenst? Ik heb geschreven wat ik denk dat Nederland eruit gaat sturenquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh ja, lijstjes
Salome
Anja
Sandra
Eyelar
Dat was makkelijk
Het scheelt dat je geen vrouw bent, als ik dat had getypt was ik vast 'jaloers' geweestquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat. Ik vind het echt alsof ze verkracht wordt door een neger of tien terwijl ze zingt. maar he, huismoederend Nederland koopt deze shit, dus er zijn blijkbaar veel liefhebbers. Of veel verkrachtingen.
Ja, maar ik reken erop dat Nederland verstandig wordt, dus dit denk ik ook meteenquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar HO, is dit wat je wenst? Ik heb geschreven wat ik denk dat Nederland eruit gaat sturen
Begrijp wat je bedoeld hoor maar ik heb meer sympathie (ja daar is het woord weer) voor mensen die gewoon lekker normaal blijven ookal zijn ze succesvol. Lekker zelfspot veel leuker dan dat kijk mij eens belangrijk en goed zijn! Rihanna kan hele lekkere goede nummers maken maar als ik dan die kijk mij eens lekker zijn foto's voorbij zie komen dan denk ik, oke beetje jammer dit. Dan heb ik liever een Adele die haar bek continu een gooi geeft in interviews en het niet kan schelen dat ze een maatje (of 5) groter heeft dan gemiddeld.quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oh ja, eens... Maar ik vind het vooral grappig om te zien dat hoe succesvoller men wordt, hoe meer de 'haat' naar die gene groeit. Of dat nou Sandra, Ben, Charly of bijvoorbeeld Justin Bieber is....
Misschien afgunst? jaloezie? of gewoon dat met dat maaiveld? Of gewoon een afkeer van haar sound. Dat mag, maar gelet op haar 1,2,3 plekken lijkt het me dat ze toch een aardige fanbase heeft...quote:
En dit hoop ik:quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:28 schreef Pisces29 het volgende:
Maar op nummer 1 staat:
Salonéé
Is Sandra dan veranderd? (Gewoon een vraag, want mocht het zo zijn dan is het mij nog niet opgevallenquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:31 schreef Starlie het volgende:
rijp wat je bedoeld hoor maar ik heb meer sympathie (ja daar is het woord weer) voor mensen die gewoon lekker normaal blijven ookal zijn ze succusvol. Lekker zelfspot veel leuker dan dat kijk mij eens belangrijk en goed zijn! Rihanna kan hele lekkere goede nummers maken maar als ik dan die kijk mij eens lekker zijn foto's voorbij zie komen dan denk ik, oke beetje jammer dit. Dan heb ik liever een Adele die haar bek continu een gooi geeft in interviews en het niet kan schelen dat ze een maatje (of 5) groter heeft dan g
Gelukkig ben ik een werkende moeder, voelde me bijna aangesproken. O nee, toch niet, want ik hou niet van Saaaandraaaa. Het is niet eens haar stem die me stoort, maar meer de vreselijke arrangementen die ze van de liedjes maken.quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat. Ik vind het echt alsof ze verkracht wordt door een neger of tien terwijl ze zingt. maar he, huismoederend Nederland koopt deze shit, dus er zijn blijkbaar veel liefhebbers. Of veel verkrachtingen.
En Eyelar dan?quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En dit hoop ik:
Sandra, Salome, Ivar en Marjet.
Eyelar is eye-candy (vind ik als vrouwquote:
Ik vind d'r enorm arrogant, maar dat had ik al in het begin. En ik houd niet van dat uitgerekte gejank, dus ik snap niet eens dat mensen dit tof vinden.quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is Sandra dan veranderd? (Gewoon een vraag, want mocht het zo zijn dan is het mij nog niet opgevallen)
Die zingt niet elke week Blöfquote:
Ja ik heb het idee dat ze in het begin wat spontaner/oprechter was!quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is Sandra dan veranderd? (Gewoon een vraag, want mocht het zo zijn dan is het mij nog niet opgevallen)
Neh, dat hangt niet altijd met die dingen samen hoor.quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:31 schreef Montagui het volgende:
[..]
Misschien afgunst? jaloezie? of gewoon dat met dat maaiveld? Of gewoon een afkeer van haar sound.
Ik zie het er nog steeds niet inquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:33 schreef MaLo het volgende:
[..]
Eyelar is eye-candy (vind ik als vrouw)
Met stijl haar is ze best leuk, met een kop krullen valt het in het niets. En dan stoort die Iranese neus ook best wel.quote:
Das gewoon afgunst iBennyquote:
Oh dat zou ik gaaf vinden!quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik hoop op oe-hoe-hoe-hoe-rend hard, maar dat zal wel niet
Ja, ook hier Exitteam Salome!quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:38 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben wel blij dat we unaniem Selonéé naar de exit willen.
Mooi OT
Eens, vind er ook niets tofs aan. En hoor haar veel te vaak voorbij komen op de radio, ben haar helemaal zat. Geneuzel-stem, brrr.quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind d'r enorm arrogant, maar dat had ik al in het begin. En ik houd niet van dat uitgerekte gejank, dus ik snap niet eens dat mensen dit tof vinden.
Amy Wijnhuis vind ik ook kut. Niet dat ze dood hoefde, maar de muziek vind ik gewoon kut.
quote:
Waarom weten we het van Sandra dan al welquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:45 schreef Snoopyfrl het volgende:
Johannes mag niet zeggen wat hij gaat zingen:
http://www.bolswardsnieuw(...)l-naar-finale-voice/
Omdat nou ja... je weet wel het is Sandra...quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:47 schreef MaLo het volgende:
[..]
Waarom weten we het van Sandra dan al wel
TUTUTU, THERE'S THE HYPETRAIN!quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:47 schreef MaLo het volgende:
[..]
Waarom weten we het van Sandra dan al wel
Ik zou het zó tof vinden als dat gebeurdquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:47 schreef Pisces29 het volgende:
Toch ben ik benieuwd of Leona niet stiekem weg moet vanavond. Ik heb geen idee of Tessa weg moet. Ik denk van wel, maar ergens twijfel ik
Whaha ja graag! Uiteindelijk moet het ook wel een beetje vermakelijk blijven voor de kijkers thuis! Dus vooruit ik stem voor: Sandra eruitquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zou het zo tof vinden als Sandra eruit dondert. Die kop al toen ze vorige week niet de meeste stemmen had. Net als die kop van Hordijk toen 'ie van Iris verloor
Ik kom hier geen haat, jaloezie en afgunst tegen Sandra tegen?quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:48 schreef BzP het volgende:
Die haat, jaloezie en afgunst tegen Sandra hier![]()
heerlijk!
Nr 1,2 en 3 voor de echte voice of Holland!
Haters gonna hate <3
wil je mn bril lenen?quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:52 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik kom hier geen haat, jaloezie en afgunst tegen Sandra tegen?
Alleen wel een hoop mensen die niet van haar zang houden.
Aaahh, Zij-die-niet-negatief-genoemd-mag-worden dook net te laat weg voor de aankomende treinquote:
Ja en ik Doutzen Kroes!! Dus ik ga even met S(a)lome bidden dat Sandra eruit gaat vanavondquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:53 schreef BzP het volgende:
Als sandra er uit gaat dan ben ik sinterklaas
Vooral wat ze met haar mond doet nadat ze heeft gezongen vind ik irritant. Overigens heb ik mijn mening over haar liedjes bijgesteld. Met haar liedjes aan kan ik prima in slaapvallen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zou het zo tof vinden als Sandra eruit dondert. Die kop al toen ze vorige week niet de meeste stemmen had. Net als die kop van Hordijk toen 'ie van Iris verloor
Nee, niet nodig.quote:
hmmm vind dr toch mooier zonderbloot tandvleesquote:
Zelfs dat is lievvvquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:55 schreef BzP het volgende:
[..]
hmmm vind dr toch mooier zonderbloot tandvlees
Het zal me aan de kont roesten wiens favoriet het is. Ik vind haar niet tof. Mijn mening, ik denk niet ze er minder door slaapt.quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:54 schreef BzP het volgende:
Jullie zijn gewoon jaloers dat mijn favoriet gewoon veel succesvoller is dan jullie favoriet
Mag hoor (k)
Als je dan toch zo'n fan bent van haar waarom laat je dan je piemie niet even nader kennismaken met haar mond?! Iedereen blij, win win situatie!quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:54 schreef BzP het volgende:
Jullie zijn gewoon jaloers dat mijn favoriet gewoon veel succesvoller is dan jullie favoriet
Mag hoor (k)
Wie is jouw favoriet?quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zal me aan de kont roesten wiens favoriet het is. Ik vind haar niet tof. Mijn mening, ik denk niet ze er minder door slaapt.
Wuutquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:01 schreef Starlie het volgende:
[..]
Als je dan toch zo'n fan bent van haar waarom laat je dan je piemie niet even nader kennismaken met haar mond?! Iedereen blij, win win situatie!
heb ik die? Ik haat alleen maar, dat weet je toch.quote:
Mijn piemie is haar mond niet waardig, ze was toch zo arrogant?quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:01 schreef Starlie het volgende:
[..]
Als je dan toch zo'n fan bent van haar waarom laat je dan je piemie niet even nader kennismaken met haar mond?! Iedereen blij, win win situatie!
Wie haat je het minst dan?quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
heb ik die? Ik haat alleen maar, dat weet je toch.
Niet volgens jou toch?quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:06 schreef BzP het volgende:
[..]
Mijn piemie is haar mond niet waardig, ze was toch zo arrogant?
Het gaat toch om de muziek?quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:05 schreef Pheno het volgende:
Al vind ik Tessa wel een tof wijf, lekker gek. Net als Katy, maar Nederlanders haten mensen die gek doen. Die hebben liever arrogante jankmuiltjes.
Mijn moeder.quote:
Daarom noem ik ook jankmuiltjes. Van die tergende door diamantsnijdende stemmen.quote:
Volgens mij vond jij haar wel leuk...quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:06 schreef BzP het volgende:
[..]
Mijn piemie is haar mond niet waardig, ze was toch zo arrogant?
Ik mag je wel!quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:05 schreef Pheno het volgende:
Al vind ik Tessa wel een tof wijf, lekker gek. Net als Katy, maar Nederlanders haten mensen die gek doen. Die hebben liever arrogante jankmuiltjes.
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoegquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:05 schreef Pheno het volgende:
quote:
Tessa en eyeliner waren schatjes, Sandra is het talentquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:07 schreef Starlie het volgende:
[..]
Volgens mij vond jij haar wel leuk...
Zo klopt het.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:08 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik vind Tessa en eyeliner waren schatjes, ik vind Sandra is het talent
whatever, de hitlijsten liegen er niet om....quote:
Dat kan, de verarming van muziek is al jaren geleden ingezet.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:14 schreef BzP het volgende:
[..]
whatever, de hitlijsten liegen er niet om....
Nou, Katy gaf niet haar beste performance weg, daarom ging ze eruit denk ik, niet omdat ze een beetje gekkish isquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:05 schreef Pheno het volgende:
Had hij daar geen aandelen in?quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:18 schreef Pheno het volgende:
Hoeveel iTunes-tegoed zou John de Mol zelf gebruiken om Sandra zo te hypen?
Maar wat is het dan precies met Sandra? Zou 'ie een oud wurgcontract thuis hebben liggen of zo?quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:18 schreef Pheno het volgende:
Hoeveel iTunes-tegoed zou John de Mol zelf gebruiken om Sandra zo te hypen?
Misschien is het een 'vriendendienst' ?quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar wat is het dan precies met Sandra? Zou 'ie een oud wurgcontract thuis hebben liggen of zo?
Haha, nu klink je als een huisvrouwtje, 'lekker gek doen'. Rood, kort, pittigquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:05 schreef Pheno het volgende:
Ik denk eerder dat je niet kunt hebben dat er mensen zijn die wel van muziek houden.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:28 schreef BzP het volgende:
Jullie kunnen het echt niet hebben dat Sandra gewoon de beste is
Dat was mijn bedoeling ook. Omdat ik dat dus ook zo gespeeld als de tering vindquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Haha, nu klink je als een huisvrouwtje, 'lekker gek doen'. Rood, kort, pittig
zo te zien is Sandra nu het slachtofferquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:30 schreef jcdragon het volgende:
Ik mis wel het vrijdagavond Jennifer Ewbank bashen![]()
Ik zag gister haar voor het eerst.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:30 schreef jcdragon het volgende:
Ik mis wel het vrijdagavond Jennifer Ewbank bashen![]()
En die vluchtende dolfijnen voor haar! Maar terechte opmerking, elke kerel zou d'r doen. Elke kerel.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:31 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik zag gister haar voor het eerst.
Dat is pas een lekker wijf zeg, die ogen!
quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat je niet kunt hebben dat er mensen zijn die wel van muziek houden.
zolang ze maar haar mond houdtquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
En die vluchtende dolfijnen voor haar! Maar terechte opmerking, elke kerel zou d'r doen. Elke kerel.
toch ergens mee eens hahaquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
En die vluchtende dolfijnen voor haar! Maar terechte opmerking, elke kerel zou d'r doen. Elke kerel.
Meningen en feiten zijn een dunne lijn.quote:
Ok, laten we het hierbij houden voordat we weer met bram etc. in een urenlange discussie zittenquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Meningen en feiten zijn een dunne lijn.
Ik zal even Rammstein opzetten als Sandra aan de beurt is vanavond. Als ik kijk.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:40 schreef BzP het volgende:
[..]
Ok, laten we het hierbij houden voordat we weer met bram etc. in een urenlange discussie zitten
Ramstein is pussy metalquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal even Rammstein opzetten als Sandra aan de beurt is vanavond. Als ik kijk.
Hahaquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:49 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind het zo mooi hoe fanatiek de Sandra-liefhebbers zijn.
Ik heb ook m'n favoriete kandidaten, maar als mensen walgen van die persoon zal het mijn reet roesten
nietquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Echt welquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:49 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind het zo mooi hoe fanatiek de Sandra-liefhebbers zijn.
Ik heb ook m'n favoriete kandidaten, maar als mensen walgen van die persoon zal het mijn reet roesten
En als je niet met een reactie op je mening kunt omgaan, moet je vooral niet op een forum komenquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:07 schreef MaLo het volgende:
[..]
Echt wel. Het is maar een mening
. En als je daar niet mee om kunt gaan, moet je vooral niet op een forum komen
.
Het gaat mij niet om de metalquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:45 schreef BzP het volgende:
[..]
Ramstein is pussy metal
Doe het dan goed
Jij ook, PatriQuequote:
RACIST!quote:
Nu ik erbij stilsta..quote:
Dat is het probleem van al die 'talenten'. Alleen Idols 1 heeft wat volk opgebracht. Ik hoor niets van Ben, Boris, of wie dan ook meer. Hell, je ziet nu opeens allerlei ex-talenten terug in de huidige showsquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:24 schreef Starlie het volgende:
Ben benieuwd hoe goed Sandra scoort als ze straks met eigen nummers gaat komen! Ze scoort nu mede goed doordat ze nummers zingt die al een hit zijn geweest!
Ik kan niet wachten tot haar album uitkomt. Goed voor mijn slaaprustquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:24 schreef Starlie het volgende:
Ben benieuwd hoe goed Sandra scoort als ze straks met eigen nummers gaat komen! Ze scoort nu mede goed doordat ze nummers zingt die al een hit zijn geweest!
Verkopen de platen van Ben en Iris goed?quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is het probleem van al die 'talenten'. Alleen Idols 1 heeft wat volk opgebracht. Ik hoor niets van Ben, Boris, of wie dan ook meer. Hell, je ziet nu opeens allerlei ex-talenten terug in de huidige shows
en eigenlijk zegt dat al genoeg dat al die ex-talenten zich weer opgeven voor de huidige shows. Betekent dus dat die vorige shows weinig tot niks hebben opgeleverd, want anders ga je echt niet weer opnieuw met zo'n talentenjacht meedoen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is het probleem van al die 'talenten'. Alleen Idols 1 heeft wat volk opgebracht. Ik hoor niets van Ben, Boris, of wie dan ook meer. Hell, je ziet nu opeens allerlei ex-talenten terug in de huidige shows
Weet ik veel. Ik hoor er neits van. Jim, Hind en Jamai zag ik nog eens voorbij hobbelen in een tv-programma om een musical van Joop of Albert te promoten. RTL is namelijk DE zender als het om zelfzaadlozing gaat.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:29 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot haar album uitkomt. Goed voor mijn slaaprust
[..]
Verkopen de platen van Ben en Iris goed?
Van Idols 1 zie ik ook niemand meer in de hitparades. Leonie Meyer heeft wel wat top 40 hits gehad, net als Shary-An. De rest hoor je weinig meer van.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:26 schreef Pheno het volgende:
Jij denkt dat Anja de finale haalt ten koste van Barbara?quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Anja gaat er echt niet uit. Die gaat er nooit uit.
Anja is toch een troetelnaam hier?quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jij denkt dat Anja de finale haalt ten koste van Barbara?
Ik vind haar zo saai, ik ben uberhaupt verbaasd dat mensen haar naam lang genoeg kunnen onthouden om een smsje te tikken
Agreed, vind haar meer iets voor cafetjes of op het podium bij een motorclub jubileumfeestquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik vind haar zo saai, ik ben uberhaupt verbaasd dat mensen haar naam lang genoeg kunnen onthouden om een smsje te tikken
Houd huisdieren en kinderen binnen!quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Het iTunes top 30 laatste deel is er nu op. Een kwartiertje Sandra nu op Q Music.
vind jijquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:53 schreef -Vaduz- het volgende:
More is toch echt met afstand de beste. Beggin is echt vreselijk. Dat aaaaaaaaaanhouden van wooooooorden.
Ja en dan wint ze het programma ook nog. Sluipmoordenares.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wie won er eigenlijk?quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:54 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben een leek, maar Charly Luske werd vorig seizoen toch ook ontiegelijk overhyped, en die won toch ook niet?
Ik gok trouwens dat Marjet eruit gaat. En Salome ook.quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh ja, lijstjes
Salome Johannes
Anja
Sandra
Eyelar Floortje
Dat was makkelijk
Je zou haar haast smeken om er mee op te houden.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:14 schreef Starlie het volgende:
O god Sandra is op de radio met Begggggginnggggggg UUuuuuu! More was nog wel om aan te horen maar dit klinkt alsof ik op de staart van mn kat sta!
Getalenteerde kat heb je danquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:14 schreef Starlie het volgende:
O god Sandra is op de radio met Begggggginnggggggg UUuuuuu! More was nog wel om aan te horen maar dit klinkt alsof ik op de staart van mn kat sta!
Wow ze speelt er ook nog de harp bij!quote:
De dolfijnen zwommen uit koers zodra ze zong, maar ze was wel prachtig om te zien, en volgens mij echt enorm lief.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat dan ?quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:39 schreef Pisces29 het volgende:
Lekkers binnen voor vanavond
Recept Du MissJ![]()
Gek is dat hè.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:41 schreef Pisces29 het volgende:
Wel jammer dat wij seizoen na seizoen nog wachten op een sloot lekkere mannen.
Ik zal volgend jaar wel een poging wagen voor jequote:Op vrijdag 30 november 2012 16:41 schreef Pisces29 het volgende:
Haha, inderdaad!!quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:41 schreef Pisces29 het volgende:
Jammer Vaduschk!quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Gek is dat hè.
Ben er overigens niet vanaamd.
Als ik het goed heb is het recept Buggles en van die Chocochips, die heb ik dus gekochtquote:
Please doquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:48 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik zal volgend jaar wel een poging wagen voor je
Ik las dat je hoopte dat Anja niet kotst.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hoop niet dat dit Anja d'r kop kost.
Als ze opkomt wel even shout-outen ja. Heel graag.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik las dat je hoopte dat Anja niet kotst.
Nee, ze moet nog blijven! Ik ANJAAAA vanaf de zijlijn
Ik heb toen ook via een TT geshout, toen niemand meer wilde. Ik shout zeker!quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als ze opkomt wel even shout-outen ja. Heel graag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |