Ja en dan wint ze het programma ook nog. Sluipmoordenares.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jij denkt dat Anja de finale haalt ten koste van Barbara?
Wie won er eigenlijk?quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:54 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben een leek, maar Charly Luske werd vorig seizoen toch ook ontiegelijk overhyped, en die won toch ook niet?
Ik gok trouwens dat Marjet eruit gaat. En Salome ook.quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh ja, lijstjes
Salome Johannes
Anja
Sandra
Eyelar Floortje
Dat was makkelijk
Je zou haar haast smeken om er mee op te houden.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:14 schreef Starlie het volgende:
O god Sandra is op de radio met Begggggginnggggggg UUuuuuu! More was nog wel om aan te horen maar dit klinkt alsof ik op de staart van mn kat sta!
Getalenteerde kat heb je danquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:14 schreef Starlie het volgende:
O god Sandra is op de radio met Begggggginnggggggg UUuuuuu! More was nog wel om aan te horen maar dit klinkt alsof ik op de staart van mn kat sta!
Wow ze speelt er ook nog de harp bij!quote:
De dolfijnen zwommen uit koers zodra ze zong, maar ze was wel prachtig om te zien, en volgens mij echt enorm lief.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
En die vluchtende dolfijnen voor haar! Maar terechte opmerking, elke kerel zou d'r doen. Elke kerel.
Wat dan ?quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:39 schreef Pisces29 het volgende:
Lekkers binnen voor vanavond
Recept Du MissJ![]()
Gek is dat hè.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:41 schreef Pisces29 het volgende:
Wel jammer dat wij seizoen na seizoen nog wachten op een sloot lekkere mannen.
Ik zal volgend jaar wel een poging wagen voor jequote:Op vrijdag 30 november 2012 16:41 schreef Pisces29 het volgende:
Haha, inderdaad!!quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:41 schreef Pisces29 het volgende:
Jammer Vaduschk!quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Gek is dat hè.
Ben er overigens niet vanaamd.
Als ik het goed heb is het recept Buggles en van die Chocochips, die heb ik dus gekochtquote:
Please doquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:48 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik zal volgend jaar wel een poging wagen voor je
Ik las dat je hoopte dat Anja niet kotst.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hoop niet dat dit Anja d'r kop kost.
Als ze opkomt wel even shout-outen ja. Heel graag.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik las dat je hoopte dat Anja niet kotst.
Nee, ze moet nog blijven! Ik ANJAAAA vanaf de zijlijn
Ik heb toen ook via een TT geshout, toen niemand meer wilde. Ik shout zeker!quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als ze opkomt wel even shout-outen ja. Heel graag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |