hmmm vind dr toch mooier zonderbloot tandvleesquote:
Zelfs dat is lievvvquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:55 schreef BzP het volgende:
[..]
hmmm vind dr toch mooier zonderbloot tandvlees
Het zal me aan de kont roesten wiens favoriet het is. Ik vind haar niet tof. Mijn mening, ik denk niet ze er minder door slaapt.quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:54 schreef BzP het volgende:
Jullie zijn gewoon jaloers dat mijn favoriet gewoon veel succesvoller is dan jullie favoriet
Mag hoor (k)
Als je dan toch zo'n fan bent van haar waarom laat je dan je piemie niet even nader kennismaken met haar mond?! Iedereen blij, win win situatie!quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:54 schreef BzP het volgende:
Jullie zijn gewoon jaloers dat mijn favoriet gewoon veel succesvoller is dan jullie favoriet
Mag hoor (k)
Wie is jouw favoriet?quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zal me aan de kont roesten wiens favoriet het is. Ik vind haar niet tof. Mijn mening, ik denk niet ze er minder door slaapt.
Wuutquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:01 schreef Starlie het volgende:
[..]
Als je dan toch zo'n fan bent van haar waarom laat je dan je piemie niet even nader kennismaken met haar mond?! Iedereen blij, win win situatie!
heb ik die? Ik haat alleen maar, dat weet je toch.quote:
Mijn piemie is haar mond niet waardig, ze was toch zo arrogant?quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:01 schreef Starlie het volgende:
[..]
Als je dan toch zo'n fan bent van haar waarom laat je dan je piemie niet even nader kennismaken met haar mond?! Iedereen blij, win win situatie!
Wie haat je het minst dan?quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
heb ik die? Ik haat alleen maar, dat weet je toch.
Niet volgens jou toch?quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:06 schreef BzP het volgende:
[..]
Mijn piemie is haar mond niet waardig, ze was toch zo arrogant?
Het gaat toch om de muziek?quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:05 schreef Pheno het volgende:
Al vind ik Tessa wel een tof wijf, lekker gek. Net als Katy, maar Nederlanders haten mensen die gek doen. Die hebben liever arrogante jankmuiltjes.
Mijn moeder.quote:
Daarom noem ik ook jankmuiltjes. Van die tergende door diamantsnijdende stemmen.quote:
Volgens mij vond jij haar wel leuk...quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:06 schreef BzP het volgende:
[..]
Mijn piemie is haar mond niet waardig, ze was toch zo arrogant?
Ik mag je wel!quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:05 schreef Pheno het volgende:
Al vind ik Tessa wel een tof wijf, lekker gek. Net als Katy, maar Nederlanders haten mensen die gek doen. Die hebben liever arrogante jankmuiltjes.
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoegquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:05 schreef Pheno het volgende:
quote:
Tessa en eyeliner waren schatjes, Sandra is het talentquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:07 schreef Starlie het volgende:
[..]
Volgens mij vond jij haar wel leuk...
Zo klopt het.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:08 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik vind Tessa en eyeliner waren schatjes, ik vind Sandra is het talent
whatever, de hitlijsten liegen er niet om....quote:
Dat kan, de verarming van muziek is al jaren geleden ingezet.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:14 schreef BzP het volgende:
[..]
whatever, de hitlijsten liegen er niet om....
Nou, Katy gaf niet haar beste performance weg, daarom ging ze eruit denk ik, niet omdat ze een beetje gekkish isquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:05 schreef Pheno het volgende:
Had hij daar geen aandelen in?quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:18 schreef Pheno het volgende:
Hoeveel iTunes-tegoed zou John de Mol zelf gebruiken om Sandra zo te hypen?
Maar wat is het dan precies met Sandra? Zou 'ie een oud wurgcontract thuis hebben liggen of zo?quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:18 schreef Pheno het volgende:
Hoeveel iTunes-tegoed zou John de Mol zelf gebruiken om Sandra zo te hypen?
Misschien is het een 'vriendendienst' ?quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar wat is het dan precies met Sandra? Zou 'ie een oud wurgcontract thuis hebben liggen of zo?
Haha, nu klink je als een huisvrouwtje, 'lekker gek doen'. Rood, kort, pittigquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:05 schreef Pheno het volgende:
Ik denk eerder dat je niet kunt hebben dat er mensen zijn die wel van muziek houden.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:28 schreef BzP het volgende:
Jullie kunnen het echt niet hebben dat Sandra gewoon de beste is
Dat was mijn bedoeling ook. Omdat ik dat dus ook zo gespeeld als de tering vindquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Haha, nu klink je als een huisvrouwtje, 'lekker gek doen'. Rood, kort, pittig
zo te zien is Sandra nu het slachtofferquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:30 schreef jcdragon het volgende:
Ik mis wel het vrijdagavond Jennifer Ewbank bashen![]()
Ik zag gister haar voor het eerst.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:30 schreef jcdragon het volgende:
Ik mis wel het vrijdagavond Jennifer Ewbank bashen![]()
En die vluchtende dolfijnen voor haar! Maar terechte opmerking, elke kerel zou d'r doen. Elke kerel.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:31 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik zag gister haar voor het eerst.
Dat is pas een lekker wijf zeg, die ogen!
quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat je niet kunt hebben dat er mensen zijn die wel van muziek houden.
zolang ze maar haar mond houdtquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
En die vluchtende dolfijnen voor haar! Maar terechte opmerking, elke kerel zou d'r doen. Elke kerel.
toch ergens mee eens hahaquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
En die vluchtende dolfijnen voor haar! Maar terechte opmerking, elke kerel zou d'r doen. Elke kerel.
Meningen en feiten zijn een dunne lijn.quote:
Ok, laten we het hierbij houden voordat we weer met bram etc. in een urenlange discussie zittenquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Meningen en feiten zijn een dunne lijn.
Ik zal even Rammstein opzetten als Sandra aan de beurt is vanavond. Als ik kijk.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:40 schreef BzP het volgende:
[..]
Ok, laten we het hierbij houden voordat we weer met bram etc. in een urenlange discussie zitten
Ramstein is pussy metalquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal even Rammstein opzetten als Sandra aan de beurt is vanavond. Als ik kijk.
Hahaquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:49 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind het zo mooi hoe fanatiek de Sandra-liefhebbers zijn.
Ik heb ook m'n favoriete kandidaten, maar als mensen walgen van die persoon zal het mijn reet roesten
nietquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |