Ja, ook hier Exitteam Salome!quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:38 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben wel blij dat we unaniem Selonéé naar de exit willen.
Mooi OT
Eens, vind er ook niets tofs aan. En hoor haar veel te vaak voorbij komen op de radio, ben haar helemaal zat. Geneuzel-stem, brrr.quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind d'r enorm arrogant, maar dat had ik al in het begin. En ik houd niet van dat uitgerekte gejank, dus ik snap niet eens dat mensen dit tof vinden.
Amy Wijnhuis vind ik ook kut. Niet dat ze dood hoefde, maar de muziek vind ik gewoon kut.
quote:
Waarom weten we het van Sandra dan al welquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:45 schreef Snoopyfrl het volgende:
Johannes mag niet zeggen wat hij gaat zingen:
http://www.bolswardsnieuw(...)l-naar-finale-voice/
Omdat nou ja... je weet wel het is Sandra...quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:47 schreef MaLo het volgende:
[..]
Waarom weten we het van Sandra dan al wel
TUTUTU, THERE'S THE HYPETRAIN!quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:47 schreef MaLo het volgende:
[..]
Waarom weten we het van Sandra dan al wel
Ik zou het zó tof vinden als dat gebeurdquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:47 schreef Pisces29 het volgende:
Toch ben ik benieuwd of Leona niet stiekem weg moet vanavond. Ik heb geen idee of Tessa weg moet. Ik denk van wel, maar ergens twijfel ik
Whaha ja graag! Uiteindelijk moet het ook wel een beetje vermakelijk blijven voor de kijkers thuis! Dus vooruit ik stem voor: Sandra eruitquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zou het zo tof vinden als Sandra eruit dondert. Die kop al toen ze vorige week niet de meeste stemmen had. Net als die kop van Hordijk toen 'ie van Iris verloor
Ik kom hier geen haat, jaloezie en afgunst tegen Sandra tegen?quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:48 schreef BzP het volgende:
Die haat, jaloezie en afgunst tegen Sandra hier![]()
heerlijk!
Nr 1,2 en 3 voor de echte voice of Holland!
Haters gonna hate <3
wil je mn bril lenen?quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:52 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik kom hier geen haat, jaloezie en afgunst tegen Sandra tegen?
Alleen wel een hoop mensen die niet van haar zang houden.
Aaahh, Zij-die-niet-negatief-genoemd-mag-worden dook net te laat weg voor de aankomende treinquote:
Ja en ik Doutzen Kroes!! Dus ik ga even met S(a)lome bidden dat Sandra eruit gaat vanavondquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:53 schreef BzP het volgende:
Als sandra er uit gaat dan ben ik sinterklaas
Vooral wat ze met haar mond doet nadat ze heeft gezongen vind ik irritant. Overigens heb ik mijn mening over haar liedjes bijgesteld. Met haar liedjes aan kan ik prima in slaapvallen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zou het zo tof vinden als Sandra eruit dondert. Die kop al toen ze vorige week niet de meeste stemmen had. Net als die kop van Hordijk toen 'ie van Iris verloor
Nee, niet nodig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |