Dat. Ik vind het echt alsof ze verkracht wordt door een neger of tien terwijl ze zingt. maar he, huismoederend Nederland koopt deze shit, dus er zijn blijkbaar veel liefhebbers. Of veel verkrachtingen.quote:ik wil niet elk liedje verjankt horen worden.
Ivar? Dealquote:
Iets van De Kastquote:
Ja maar HO, is dit wat je wenst? Ik heb geschreven wat ik denk dat Nederland eruit gaat sturenquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh ja, lijstjes
Salome
Anja
Sandra
Eyelar
Dat was makkelijk
Het scheelt dat je geen vrouw bent, als ik dat had getypt was ik vast 'jaloers' geweestquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat. Ik vind het echt alsof ze verkracht wordt door een neger of tien terwijl ze zingt. maar he, huismoederend Nederland koopt deze shit, dus er zijn blijkbaar veel liefhebbers. Of veel verkrachtingen.
Ja, maar ik reken erop dat Nederland verstandig wordt, dus dit denk ik ook meteenquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar HO, is dit wat je wenst? Ik heb geschreven wat ik denk dat Nederland eruit gaat sturen
Begrijp wat je bedoeld hoor maar ik heb meer sympathie (ja daar is het woord weer) voor mensen die gewoon lekker normaal blijven ookal zijn ze succesvol. Lekker zelfspot veel leuker dan dat kijk mij eens belangrijk en goed zijn! Rihanna kan hele lekkere goede nummers maken maar als ik dan die kijk mij eens lekker zijn foto's voorbij zie komen dan denk ik, oke beetje jammer dit. Dan heb ik liever een Adele die haar bek continu een gooi geeft in interviews en het niet kan schelen dat ze een maatje (of 5) groter heeft dan gemiddeld.quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oh ja, eens... Maar ik vind het vooral grappig om te zien dat hoe succesvoller men wordt, hoe meer de 'haat' naar die gene groeit. Of dat nou Sandra, Ben, Charly of bijvoorbeeld Justin Bieber is....
Misschien afgunst? jaloezie? of gewoon dat met dat maaiveld? Of gewoon een afkeer van haar sound. Dat mag, maar gelet op haar 1,2,3 plekken lijkt het me dat ze toch een aardige fanbase heeft...quote:
En dit hoop ik:quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:28 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben heel benieuwd wie er vanavond moeten vertrekken
Leona? ANJAAAAAAAAAAAA? Eyelar?
Maar op nummer 1 staat:
Salonéé
Is Sandra dan veranderd? (Gewoon een vraag, want mocht het zo zijn dan is het mij nog niet opgevallenquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:31 schreef Starlie het volgende:
rijp wat je bedoeld hoor maar ik heb meer sympathie (ja daar is het woord weer) voor mensen die gewoon lekker normaal blijven ookal zijn ze succusvol. Lekker zelfspot veel leuker dan dat kijk mij eens belangrijk en goed zijn! Rihanna kan hele lekkere goede nummers maken maar als ik dan die kijk mij eens lekker zijn foto's voorbij zie komen dan denk ik, oke beetje jammer dit. Dan heb ik liever een Adele die haar bek continu een gooi geeft in interviews en het niet kan schelen dat ze een maatje (of 5) groter heeft dan g
Gelukkig ben ik een werkende moeder, voelde me bijna aangesproken. O nee, toch niet, want ik hou niet van Saaaandraaaa. Het is niet eens haar stem die me stoort, maar meer de vreselijke arrangementen die ze van de liedjes maken.quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat. Ik vind het echt alsof ze verkracht wordt door een neger of tien terwijl ze zingt. maar he, huismoederend Nederland koopt deze shit, dus er zijn blijkbaar veel liefhebbers. Of veel verkrachtingen.
En Eyelar dan?quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En dit hoop ik:
Sandra, Salome, Ivar en Marjet.
Eyelar is eye-candy (vind ik als vrouwquote:
Ik vind d'r enorm arrogant, maar dat had ik al in het begin. En ik houd niet van dat uitgerekte gejank, dus ik snap niet eens dat mensen dit tof vinden.quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is Sandra dan veranderd? (Gewoon een vraag, want mocht het zo zijn dan is het mij nog niet opgevallen)
Die zingt niet elke week Blöfquote:
Ja ik heb het idee dat ze in het begin wat spontaner/oprechter was!quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is Sandra dan veranderd? (Gewoon een vraag, want mocht het zo zijn dan is het mij nog niet opgevallen)
Neh, dat hangt niet altijd met die dingen samen hoor.quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:31 schreef Montagui het volgende:
[..]
Misschien afgunst? jaloezie? of gewoon dat met dat maaiveld? Of gewoon een afkeer van haar sound.
Ik zie het er nog steeds niet inquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:33 schreef MaLo het volgende:
[..]
Eyelar is eye-candy (vind ik als vrouw)
Met stijl haar is ze best leuk, met een kop krullen valt het in het niets. En dan stoort die Iranese neus ook best wel.quote:
Das gewoon afgunst iBennyquote:
Oh dat zou ik gaaf vinden!quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik hoop op oe-hoe-hoe-hoe-rend hard, maar dat zal wel niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |