Oke, dan druppel je vanzelf binnen strakkies!quote:
Met Tena Ladyquote:Op vrijdag 30 november 2012 10:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke, dan druppel je vanzelf binnen strakkies!
En je punt.quote:
twitter:RTL_TVOH twitterde op vrijdag 30-11-2012 om 12:51:35Wow, Sandra van Nieuwland #TVOH staat op 1, 2 en 3 in de GfK Single Top 100! Als dat geen record is! reageer retweet
Nou dan kan deze ontzettend sympathieke (NOT) Trijntje look a like vanavond wel exit...quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:57 schreef jcdragon het volgende:
twitter:RTL_TVOH twitterde op vrijdag 30-11-2012 om 12:51:35Wow, Sandra van Nieuwland #TVOH staat op 1, 2 en 3 in de GfK Single Top 100! Als dat geen record is! reageer retweet
Maar wat zegt dat precies? Want als ik in de top40 kijk, zie ik haar nergens in de top 10?quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:57 schreef jcdragon het volgende:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | Sandra van Nieuwland 1,90 Leona Philippo 2,50 Floortje Smit 5,00 Barbara Straathof 6,50 Maame Joses 8,00 Johannes Rypma 15,00 Eyelar Mirzazadeh 25,00 Ivar Oosterloo 30,00 Marjet van den Brand 40,00 Anja Dalhuisen 150,0 Salome Pieris 150,0 Tessa Belinfante 150,0 |
1 2 3 4 | Team Marco Borsato: Anja Dalhuisen 1,15 Ivar Oosterloo 7,00 Barbara Straathof 10,00 |
1 2 3 4 | Team Nick & Simon Salome Pieris 1,14 Johannes Rypma 5,50 Maame Joses 7,75 |
1 2 3 4 | Team VanVelzen Eyelar Mirzazadeh 1,20 Marjet van den Brand 3,50 Floortje Smit 10,50 |
1 2 3 4 | Team Trijntje Oosterhuis Tessa Belinfante 1,03 Leona Philippo 7,50 Sandra van Nieuwland 15,00 |
Ze staat op #1 !quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar wat zegt dat precies? Want als ik in de top40 kijk, zie ik haar nergens in de top 10?
Miljoen op sandra? Krijg je 1.9miljoen :-)quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:01 schreef iBenny het volgende:
Unibet ratings
[ code verwijderd ]
Dat betekent, dat als je nu 1 euro inzet op Tessa als winnares van The Voice, dan win je 150 euro als ze daadwerkelijk wint.
Vanavond:
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
Dat betekent: Als je nu een euro inlegt op het vertrek van Barbara, dan krijg je 10 euro als ze daadwerkelijk vanaavond vertrekt.
Dit zal wel over de ITunes top 40 gaan ofzoquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Huh? Op top40.nl krijg ik:
1. Adele- skyfall
quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar wat zegt dat precies? Want als ik in de top40 kijk, zie ik haar nergens in de top 10?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Single_Top_100quote:De Single Top 100 is de enige Nederlandse hitlijst gebaseerd op louter verkopen van singles en legale downloads.
Oh, ja, maar dat zegt toch niet zoveel, alleen hoeveel er bij ITunes verkocht is, niet via andere kanalen, toch?quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:03 schreef Starlie het volgende:
[..]
Dit zal wel over de ITunes top 40 gaan ofzo
Dat is nog die van vorige week.quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Huh? Op top40.nl krijg ik:
1. Adele- skyfall
Thnx.quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is nog die van vorige week.
Deze week:
01 (16) (02) Sandra van Nieuwland - Keep your head up
13 (17) (13) Sandra van Nieuwland - More
19 (--) (01) Sandra van Nieuwland - Beggin'
Waarom zeg je dat nouquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:06 schreef Starlie het volgende:
Gister toevallig de TVOH Real life terug zitten kijken, maar mijn hemel wat een onprettig ding is die Salome zeg... Vanavond exit please!
En Sandra is niet helemaal van deze wereld maar dat heeft ze dan niet van een vreemde...
Ja laten we dan elkaars handen ook even vast houden, die grouphug komt daarna wel!quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat nou? Laten we samen bidden.....
De programmamakers hebben het ook met haar gehad denk ik, anders hadden ze dit niet uitgezonden
Dit ja.quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Thnx.
Zo dat vind ik echt indrukwekkend als in: Nederland is veel dover dan ik dacht
Gelukkig gunnen ze het elkaar zoooooooooooo ontzettend allemaal tot ze er zelf uitliggen dan natuurlijk hequote:Op vrijdag 30 november 2012 13:09 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja laten we dan elkaars handen ook even vast houden, die grouphug komt daarna wel!
Mee eensquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Thnx.
Zo dat vind ik echt indrukwekkend als in: Nederland is veel dover dan ik dacht
quote:Sandra van Nieuwland boekt historisch hitrecord
Zoals verwacht boekt The Voice-zangeres Sandra van Nieuwland deze week een historisch hitrecord door met haar covers van Beggin’ (origineel: Frankie Valli & The Four Seasons), Keep Your Head Up (Ben Howard) en More (Usher) de eerste drie plaatsen te bezetten in de GfK Dutch Single Top 100.
Een dergelijk prestatie is nooit eerder geleverd in de Nederlandse hitlijsten, ook niet door buitenlandse artiesten. Wel hebben The Beatles in 1964 regelmatig met drie singles in de top tien gestaan maar nooit op de plaatsen 1 t/m 3. Op 4 juli 1964 stonden The Beatles zelfs met vier singles in de top tien, te weten met Long Tall Sally (no. 1), All My Loving (no. 3), Can’t Buy Me Love (no. 7) en Twist And Shout (no. 9).
De 35-jarige Van Nieuwland, moeder van drie kinderen, is een absolute laatbloeier. Ze heeft ooit meegedaan aan de Grote Prijs Van Nederland, zingt nog steeds in een bandje in haar woonplaats Haarlem maar is nooit doorgebroken. “We hebben echt allemaal zitten slapen”, zegt Robin van Beek van 8Ball Music over Van Nieuwland. “Sandra heeft altijd voorrang gegeven aan de opvoeding van haar kinderen. Gelukkig kunnen we nu alsnog genieten van haar grote talent.”
Vanavond staat Van Nieuwland wederom in The Voice, waar zij het liedjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gaat vertolken. Afgaande op Van Nieuwlands huidige hitprestaties zou het zomaar kunnen dat zij volgende week weer een hitrecord boekt door met vier singles op de plaatsen 1 t/m 4 in de Single Top 100 te staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oke.... ze staat volgende week dus op 1, 2, 3 en 4...
Met ramen en deuren gesloten graag!quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Het is haar van harte gegund, als ze dat maar thuis op de bank doet
Wat mij betreft niet opeensquote:
Opeens? Waar ben jij de laatste maanden geweest? Ik voelde de haat nog in mexico!quote:
Whoehahahaquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:20 schreef Pheno het volgende:
Omdat huismoeders niet weten hoe ze moeten downloaden. De top 40, echt, een kansloze lijst sinds mp3
En het geluid uitquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:20 schreef Starlie het volgende:
[..]
Met ramen en deuren gesloten graag!
quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:18 schreef iBenny het volgende:
Die doet ze vanavond?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oke.... ze staat volgende week dus op 1, 2, 3 en 4...You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Eerst was het nog op 'niveau', nu wordt ze van alle kanten hier uitgekost. Ik vind het grappig..quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Opeens? Waar ben jij de laatste maanden geweest? Ik voelde de haat nog in mexico!
Ik kijk nu al uit naar de uitgerektequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
More vond ik goed! Keep your head op was al een stukje minder, Begging vond ik ronduit saaaaaaaaai en meer van hetzelfde.quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik denk dat Sandra te vroeg gepiekt heeft. En die haat komt van mij niet opeens, ik wil niet elk liedje verjankt horen worden. 'Ze maakt het Sandra' staat voor mij gelijk aan 'Ze verpest de melodielijn en tegenwoordig ook de tekst'...
Oh ja, eens... Maar ik vind het vooral grappig om te zien dat hoe succesvoller men wordt, hoe meer de 'haat' naar die gene groeit. Of dat nou Sandra, Ben, Charly of bijvoorbeeld Justin Bieber is....quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:22 schreef Starlie het volgende:
[..]
Wat mij betreft niet opeensIk vind haar van begin af aan al niet echt heel sympathiek, of ze is elke keer zo stoned als een garnaal of ze is mega arrogant ben er nog niet helemaal over uit. Geef mij dan maar liever een Tessa die een beetje "maf" doet!
Ik had beter moeten lezenquote:
Jep, more was best leuk en apart. De battle ook nog wel, maar daaaaaaaaaaaaarnaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:26 schreef MaLo het volgende:
[..]
More vond ik goed! Keep your head op was al een stukje minder, Begging vond ik ronduit saaaaaaaaai en meer van hetzelfde.
Hoop dat ze van het liedje van vanavond niet weer zo'n sleeeeepend arrangement hebben gemaakt...
Is nog niet bekendquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:27 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik had beter moeten lezenlas het inderdaad
.
Wat gaat onze Fryske held Johannes vanavond doen?
Ik hoop op oe-hoe-hoe-hoe-rend hard, maar dat zal wel nietquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:27 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik had beter moeten lezenlas het inderdaad
.
Wat gaat onze Fryske held Johannes vanavond doen?
Leona, Eyelar, Salome, Ivarquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:28 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben heel benieuwd wie er vanavond moeten vertrekken
Leona? ANJAAAAAAAAAAAA? Eyelar?
Maar op nummer 1 staat:
Salonéé
Oh ja, lijstjesquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:28 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben heel benieuwd wie er vanavond moeten vertrekken
Leona? ANJAAAAAAAAAAAA? Eyelar?
Maar op nummer 1 staat:
Salonéé
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |