Echt welquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:49 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind het zo mooi hoe fanatiek de Sandra-liefhebbers zijn.
Ik heb ook m'n favoriete kandidaten, maar als mensen walgen van die persoon zal het mijn reet roesten
En als je niet met een reactie op je mening kunt omgaan, moet je vooral niet op een forum komenquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:07 schreef MaLo het volgende:
[..]
Echt wel. Het is maar een mening
. En als je daar niet mee om kunt gaan, moet je vooral niet op een forum komen
.
Het gaat mij niet om de metalquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:45 schreef BzP het volgende:
[..]
Ramstein is pussy metal
Doe het dan goed
Jij ook, PatriQuequote:
RACIST!quote:
Nu ik erbij stilsta..quote:
Dat is het probleem van al die 'talenten'. Alleen Idols 1 heeft wat volk opgebracht. Ik hoor niets van Ben, Boris, of wie dan ook meer. Hell, je ziet nu opeens allerlei ex-talenten terug in de huidige showsquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:24 schreef Starlie het volgende:
Ben benieuwd hoe goed Sandra scoort als ze straks met eigen nummers gaat komen! Ze scoort nu mede goed doordat ze nummers zingt die al een hit zijn geweest!
Ik kan niet wachten tot haar album uitkomt. Goed voor mijn slaaprustquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:24 schreef Starlie het volgende:
Ben benieuwd hoe goed Sandra scoort als ze straks met eigen nummers gaat komen! Ze scoort nu mede goed doordat ze nummers zingt die al een hit zijn geweest!
Verkopen de platen van Ben en Iris goed?quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is het probleem van al die 'talenten'. Alleen Idols 1 heeft wat volk opgebracht. Ik hoor niets van Ben, Boris, of wie dan ook meer. Hell, je ziet nu opeens allerlei ex-talenten terug in de huidige shows
en eigenlijk zegt dat al genoeg dat al die ex-talenten zich weer opgeven voor de huidige shows. Betekent dus dat die vorige shows weinig tot niks hebben opgeleverd, want anders ga je echt niet weer opnieuw met zo'n talentenjacht meedoen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is het probleem van al die 'talenten'. Alleen Idols 1 heeft wat volk opgebracht. Ik hoor niets van Ben, Boris, of wie dan ook meer. Hell, je ziet nu opeens allerlei ex-talenten terug in de huidige shows
Weet ik veel. Ik hoor er neits van. Jim, Hind en Jamai zag ik nog eens voorbij hobbelen in een tv-programma om een musical van Joop of Albert te promoten. RTL is namelijk DE zender als het om zelfzaadlozing gaat.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:29 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot haar album uitkomt. Goed voor mijn slaaprust
[..]
Verkopen de platen van Ben en Iris goed?
Van Idols 1 zie ik ook niemand meer in de hitparades. Leonie Meyer heeft wel wat top 40 hits gehad, net als Shary-An. De rest hoor je weinig meer van.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:26 schreef Pheno het volgende:
Jij denkt dat Anja de finale haalt ten koste van Barbara?quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Anja gaat er echt niet uit. Die gaat er nooit uit.
Anja is toch een troetelnaam hier?quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jij denkt dat Anja de finale haalt ten koste van Barbara?
Ik vind haar zo saai, ik ben uberhaupt verbaasd dat mensen haar naam lang genoeg kunnen onthouden om een smsje te tikken
Agreed, vind haar meer iets voor cafetjes of op het podium bij een motorclub jubileumfeestquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik vind haar zo saai, ik ben uberhaupt verbaasd dat mensen haar naam lang genoeg kunnen onthouden om een smsje te tikken
Houd huisdieren en kinderen binnen!quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Het iTunes top 30 laatste deel is er nu op. Een kwartiertje Sandra nu op Q Music.
vind jijquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:53 schreef -Vaduz- het volgende:
More is toch echt met afstand de beste. Beggin is echt vreselijk. Dat aaaaaaaaaanhouden van wooooooorden.
Ja en dan wint ze het programma ook nog. Sluipmoordenares.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wie won er eigenlijk?quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:54 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben een leek, maar Charly Luske werd vorig seizoen toch ook ontiegelijk overhyped, en die won toch ook niet?
Ik gok trouwens dat Marjet eruit gaat. En Salome ook.quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh ja, lijstjes
Salome Johannes
Anja
Sandra
Eyelar Floortje
Dat was makkelijk
Je zou haar haast smeken om er mee op te houden.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:14 schreef Starlie het volgende:
O god Sandra is op de radio met Begggggginnggggggg UUuuuuu! More was nog wel om aan te horen maar dit klinkt alsof ik op de staart van mn kat sta!
Getalenteerde kat heb je danquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:14 schreef Starlie het volgende:
O god Sandra is op de radio met Begggggginnggggggg UUuuuuu! More was nog wel om aan te horen maar dit klinkt alsof ik op de staart van mn kat sta!
Wow ze speelt er ook nog de harp bij!quote:
De dolfijnen zwommen uit koers zodra ze zong, maar ze was wel prachtig om te zien, en volgens mij echt enorm lief.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
En die vluchtende dolfijnen voor haar! Maar terechte opmerking, elke kerel zou d'r doen. Elke kerel.
Wat dan ?quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:39 schreef Pisces29 het volgende:
Lekkers binnen voor vanavond
Recept Du MissJ![]()
Gek is dat hè.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:41 schreef Pisces29 het volgende:
Wel jammer dat wij seizoen na seizoen nog wachten op een sloot lekkere mannen.
Ik zal volgend jaar wel een poging wagen voor jequote:Op vrijdag 30 november 2012 16:41 schreef Pisces29 het volgende:
Haha, inderdaad!!quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:41 schreef Pisces29 het volgende:
Jammer Vaduschk!quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Gek is dat hè.
Ben er overigens niet vanaamd.
Als ik het goed heb is het recept Buggles en van die Chocochips, die heb ik dus gekochtquote:
Please doquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:48 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik zal volgend jaar wel een poging wagen voor je
Ik las dat je hoopte dat Anja niet kotst.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hoop niet dat dit Anja d'r kop kost.
Als ze opkomt wel even shout-outen ja. Heel graag.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik las dat je hoopte dat Anja niet kotst.
Nee, ze moet nog blijven! Ik ANJAAAA vanaf de zijlijn
Ik heb toen ook via een TT geshout, toen niemand meer wilde. Ik shout zeker!quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als ze opkomt wel even shout-outen ja. Heel graag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |