Preciesquote:Op woensdag 28 november 2012 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
Dolletjes, Beyonce met piepstem.
Get on the bus, naar huis
Babouchka Minimaxi Karangoedoe Shibaaminasi Oelaambaar Satélonglong!quote:Op woensdag 28 november 2012 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
Mijn nichtjes Alicia en STJISISAAARAAAAAAAA patrouschkaaaaa
quote:
Babouschkaquote:Op woensdag 28 november 2012 21:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Babouchka Minimaxi Karangoedoe Shibaaminasi Oelaambaar Satélonglong!
quote:
Oh yesquote:
Een slabbetje want hij zevert de godganse tijd.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
Wacht ff hoor, heeft ie nou een sjaal om?
Marco en Ivar dragen eenzelfde model sjaalquote:Op woensdag 28 november 2012 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
Wacht ff hoor, heeft ie nou een sjaal om?
Oh Teamspiritquote:Op woensdag 28 november 2012 21:26 schreef MaLo het volgende:
[..]
Marco en Ivar dragen eenzelfde model sjaal
Dit moest ik googlen.quote:
Morgen.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:29 schreef Karina het volgende:
Oh wacht bonje met de buren is niet vandaag?
ik dacht ook dat het nu kwamquote:Op woensdag 28 november 2012 21:29 schreef Karina het volgende:
Oh wacht bonje met de buren is niet vandaag?
Nee, zou dat moeten?quote:
Ik ga nu Investigation Discovery kijken. Moord en doodslagquote:Op woensdag 28 november 2012 21:31 schreef Karina het volgende:
Ik kijk missie Holland dan maar. Is niks anders.
Oe dat klinkt wel goed eigenlijkquote:Op woensdag 28 november 2012 21:31 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik ga nu Investigation Discovery kijken. Moord en doodslag
Tot vrijdag!quote:
Potverdikkeme, zit ik net tieten te hijsen op 4. Wat een misser.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:39 schreef Lutte het volgende:
Piiiisc Jan Kooijman net halfnaakt op Ned. 1 lekkaaah
YouTube!quote:Op woensdag 28 november 2012 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Potverdikkeme, zit ik net tieten te hijsen op 4. Wat een misser.
Welk programma was het?quote:
He Koenquote:Op woensdag 28 november 2012 22:13 schreef Koen66 het volgende:
gatverdamme, X-Factor kijk ik dus ook niet naar
weet ikquote:Op woensdag 28 november 2012 22:17 schreef chufi het volgende:
[..]
He Koen![]()
X-factor op Fok is best leuk alhoewel het meestal best snek gaat
Oh ja die komt er bij komend seizoenquote:Op woensdag 28 november 2012 22:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
weet ik
het is ook meer dat ik een pestpokkepleurishekel aan Ali B heb![]()
![]()
hij kan er ook niks aan doen, hij doet geheid z'n bestquote:Op woensdag 28 november 2012 22:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja die komt er bij komend seizoen
Groot plaatje!quote:Op woensdag 28 november 2012 22:23 schreef iBenny het volgende:
Ik kom de persfoto van Chris Hordijk tegen.
Hadden ze die herpes niet kunnen weg fotosoepen?
http://www.8ballbookings.(...)/Chris%20Hordijk.jpg
Op zich vind ik zn programma "AliB op losse schroeven" wel maar hoop ik altijd dat ie zelf niet meezingt ... Maar helaasquote:Op woensdag 28 november 2012 22:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hij kan er ook niks aan doen, hij doet geheid z'n best
Ik mag hem gewoon niet om onduidelijke reden
Dat puistje op z'n kin?quote:Op woensdag 28 november 2012 22:23 schreef iBenny het volgende:
Daar zit al een ton schmink op johquote:Op woensdag 28 november 2012 22:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, dat net onder zijn (voor ons) rechter onderlip
En dan dacht ik dat Charly veel rimpels had voor zijn leeftijdquote:Op woensdag 28 november 2012 22:23 schreef iBenny het volgende:
rimpels valt wel mee toch?quote:Op woensdag 28 november 2012 22:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En dan dacht ik dat Charly veel rimpels had voor zijn leeftijd
Ik moest echt inzoomen, normaal zie je dat toch amper?quote:Op woensdag 28 november 2012 22:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, dat net onder zijn (voor ons) rechter onderlip
Dat fotosoep je toch weg voor een persfotoquote:Op woensdag 28 november 2012 22:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moest echt inzoomen, normaal zie je dat toch amper?
Nou, nu ik nog een keer klik en een volledig plaatje zie wel, maar net kreeg ik een 250x ingezoomd plaatje en daar vond ik het toch wel behoorlijk, voor iemand van nog geen dertig.quote:
Oh wacht, ja daar heb je gelijk inquote:Op woensdag 28 november 2012 22:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat fotosoep je toch weg voor een persfoto![]()
?!
Laten ze de echte Beyonce maar eens komenquote:Op woensdag 28 november 2012 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
Dolletjes, Beyonce met piepstem.
Get on the bus, naar huis
Daar 'ben' ik nog niet qua kijken, ik ben op het punt in de show dat ze door is en ik snap nog steeds niet wat men in haar zietquote:Op donderdag 29 november 2012 10:20 schreef Snoopyfrl het volgende:
De reactie van Marjet op het aanzoek kwam op mij zo gemaakt over. Eerst al haar reactie: 'What da fack' en daarna haar enthousiasme *not*. Zo spontaan allemaal... volgens mij wist ze gewoon overal al vanaf.
Na 1 min afgezet, die stem op 1:20 sneed door mn kop heenquote:Op donderdag 29 november 2012 14:30 schreef jcdragon het volgende:
Ik vind Alex Vargas versie van Beggin' mooier.
Dat mens kan er echt niets van.quote:Op donderdag 29 november 2012 15:43 schreef Snoopyfrl het volgende:
Spuit elf Wilma Nanninga
http://www.telegraaf.nl/p(...)t_op_Johannes__.html
Kunnen we Wilma niet ergens weg stemmen?
Geen probleem met zijn stem. Hopelijk kan Sandra ook eens een liedje met energie zingen. Ik vind de versie van Alex vargas veel beter.quote:Op donderdag 29 november 2012 15:11 schreef BzP het volgende:
[..]
Na 1 min afgezet, die stem op 1:20 sneed door mn kop heen
quote:Op donderdag 29 november 2012 18:27 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Geen probleem met zijn stem. Hopelijk kan Sandra ook eens een liedje met energie zingen. Ik vind de versie van Alex vargas veel beter.
Vorig jaar stonden Charles en Chris bovenaan. Uiteindelijk gaat het toch om de performance in de finale (en met wie ze zingen) Stemvee is onvoorspelbaar.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:37 schreef iBenny het volgende:
Als we het 'buzzen' om zouden zetten naar een uitslag, zou de uitslag volgens Google Trends dit zijn:
1. Sandra van Nieuwland
2. Johannes Rypma
3. Barbara Straathof
4. Floortje Smit
5. Tessa Belinfante
Scriptquote:Op donderdag 29 november 2012 19:52 schreef iBenny het volgende:
Vrijdag is Ed Sheeran de gastartiest. Volgende week The Script.
Leuk jaquote:
Dat vond ik ook dus de hele tijd al, een blonde Trijntje.quote:Op donderdag 29 november 2012 19:16 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoor Sandra brullen bij Boulevard, niet alleen haar neus lijkt op die van De Trein, ook de stem en manier van praten heeft er wat van weg
Je vergeet je punt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |