Laatste postquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, op die manier. Nouja, gewoon heel dom dat je hem opgestuurd hebt eigenlijk want als je diefstal meldt kun je je treinkaartjes declareren.
[..]
En dit.
Ik wist niets en deze ligt open voor mequote:Op dinsdag 27 november 2012 15:52 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik had op z'n minst nu wel een TT met een arrest waarin de NS partij was verwacht
Tip? Wat voor tip wil je? Je hebt geen poot om op te staan en geen schijn van kansquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:53 schreef Boterbartje het volgende:
Niemand die even met een tip ofzoiets komt? Alleen gezeik? Grutjes geen lieve mensen hier
NS Reizigers of NS/Vervoersbondenquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wist niets en deze ligt open voor me
Doen ze wel hoor. Niet op je kaart, maar wel op je bankrekening.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:56 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Overigens wel vreemd dat ze je saldo op je chip niet even kunnen overboeken. Kleine moeite toch?
Case solved dus.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Doen ze wel hoor. Niet op je kaart, maar wel op je bankrekening.
nope, ik heb nog steeds 60 euro moeten betalen die ik terug wil en gewoon het feit dat ze mijn kaart daar doormidden breken om er onderuit te komen gaat mij veel te verquote:
Je hebt helemaal niks. Ga zelf maar eens proberen hoe je precies de vereiste van een onrechtmatige daad of wanprestatie wil bewijzen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:53 schreef Boterbartje het volgende:
Niemand die even met een tip ofzoiets komt? Alleen gezeik? Grutjes geen lieve mensen hier
Fuck you ! Jij bent helemaal geen nominale student meerquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:58 schreef Tchock het volgende:
Chill, weer voorinschrijving voor nominale studenten voor volgend blokFijn rooster uitzoeken en bovendien geen last van maandag mobiel inschrijven
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:59 schreef Yreal het volgende:
[..]
Fuck you ! Jij bent helemaal geen nominale student meer
Waardeloze bevooroordeling dit.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het gaat over vorig jaar. Bovendien, als je je herkansing haalt blijf je nominaal toch?
Toch geen directe trein naar Amsterdam Centraal?quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:01 schreef Yreal het volgende:
[..]
Waardeloze bevooroordeling dit.Goh, je hebt het eerste jaar even goed je best gedaan zodat wij geld hebben gekregen van de overheid
nu vinden we je lief
En dus ook geen vier intercity's per uur?quote:Tussen Noord-Nederland en Rotterdam Centraal/Den Haag Centraal
De Intercity uit Groningen/Leeuwarden rijdt 2x per uur naar Zwolle en gaat dan - het ene half uur naar Den Haag Centraal (via Schiphol en Leiden Centraal) over de Hanzelijn - het andere half uur naar Rotterdam Centraal (via Amersfoort en Utrecht Centraal) over de Veluwelijn. U kunt in Zwolle gemakkelijk overstappen, want beide treinen staan tegelijkertijd een aantal minuten op hetzelfde perron.
• Tussen Noord-Nederland en Amsterdam
De Intercity’s tussen Groningen/Leeuwarden en Den Haag Centraal stoppen o.a. in Lelystad Centrum, Almere Centrum, Duivendrecht en Amsterdam Zuid. Reizigers van en naar Amsterdam Centraal hebben in Lelystad Centraal een snelle aansluiting op hetzelfde perron.
gefrustreerd?quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:01 schreef Yreal het volgende:
[..]
Waardeloze bevooroordeling dit.Goh, je hebt het eerste jaar even goed je best gedaan zodat wij geld hebben gekregen van de overheid
nu vinden we je lief
Pak de reisplanner erbij, ik zie 4x per uur met overstap en 2x per uur een directe sprinterquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Toch geen directe trein naar Amsterdam Centraal?
[..]
En dus ook geen vier intercity's per uur?
ns/vervoersbonden is toch het befaamde spoorwegstaking-arrest? Die is ook staatsrechtelijk gezien interessantquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:54 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
NS Reizigers of NS/Vervoersbonden
Maar ja, dat is bij meer dan weer snel paraat(arbeidsrechtelijk namelijk)
JA ! 60 punten halen zegt geen flikker. Ik ben 3x de jurist die de meeste van die figuren zijnquote:
Waar baseer je dat op dan?quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:08 schreef Yreal het volgende:
[..]
JA ! 60 punten halen zegt geen flikker. Ik ben 3x de jurist die de meeste van die figuren zijnno offense
ik ben gewoon beterquote:
Grutjes wat een narcist ben jij zegquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:08 schreef Yreal het volgende:
[..]
JA ! 60 punten halen zegt geen flikker. Ik ben 3x de jurist die de meeste van die figuren zijnno offense
Ik volg inmiddels alweer 4 jaar juridisch onderwijs.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:12 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Grutjes wat een narcist ben jij zeg
quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Toch geen directe trein naar Amsterdam Centraal?
[..]
En dus ook geen vier intercity's per uur?
Ligt het trouwens aan mij, of is er nog geen werkgroep rooster zichtbaar op de roostersite voor semester 2?quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:07 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
ns/vervoersbonden is toch het befaamde spoorwegstaking-arrest? Die is ook staatsrechtelijk gezien interessant
Nee, dat komt deze week. Als ik morgen inschrijf heb ik eerste twee blokken maar één dag les per weekquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:15 schreef Yreal het volgende:
[..]
[..]
Ligt het trouwens aan mij, of is er nog geen werkgroep rooster zichtbaar op de roostersite voor semester 2?
Ik raad het niet aan. Dat heb ik vorig jaar het hele 2de semester gedaan, werkte voor mij persoonlijk absoluut niet.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, dat komt deze week. Als ik morgen inschrijf heb ik eerste twee blokken maar één dag les per week
Dat zegt m.i. nog minder dan het gegeven dat iemand in één jaar zijn propedeuse heeft gehaald.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:13 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik volg inmiddels alweer 4 jaar juridisch onderwijs.
Ik vind het wel fijnquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik raad het niet aan. Dat heb ik vorig jaar het hele 2de semester gedaan, werkte voor mij persoonlijk absoluut niet.
Als je er geen zin in hebt ga je gewoon door amsterdam wandelen hequote:Op dinsdag 27 november 2012 16:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het wel fijnMet twee uur tussen de vakken zodat ik wel móet studeren
Ja, klopt welquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:20 schreef Yreal het volgende:
[..]
Als je er geen zin in hebt ga je gewoon door amsterdam wandelen he
Ik dacht altijd dat je schakelprogramma een vereiste was voor inschrijving voor je master, maar dat weet ik eigenlijk niet zekerquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:20 schreef Ties02 het volgende:
Kan je eigenlijk een schakelprogramma volgen terwijl je met je master bezig bent?
Ja dat klopt, maar ik bedoel dus een schakelprogramma voor Fiscaal terwijl je bezig bent met je master Notarieelquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je schakelprogramma een vereiste was voor inschrijving voor je master, maar dat weet ik eigenlijk niet zeker
Daar heb je nou studie-adviseurs voorquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:21 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar ik bedoel dus een schakelprogramma voor Fiscaal terwijl je bezig bent met je master Notarieel
Schakelprogramma telt als bachelorquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:20 schreef Ties02 het volgende:
Kan je eigenlijk een schakelprogramma volgen terwijl je met je master bezig bent?
Dat is correct maar heb je dan ook een antwoord op m'n tweede vraag? :#quote:
quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:21 schreef Ties02 het volgende:
[..]
ik bedoel dus een schakelprogramma voor Fiscaal terwijl je bezig bent met je master Notarieel
Of is dat niet mogelijk
Ik heb slechte ervaringen met studie adviseursquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:22 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Daar heb je nou studie-adviseurs voor
het kan altijd, maar een officiele inschrijving gaat je knaken kosten omdat je niet via een bbc kan betalen via je master.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:25 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat is correct maar heb je dan ook een antwoord op m'n tweede vraag? :#
[..]
ik zeg gewoon zoveel mogelijk vakken van het schakelprogramma naar fiscaalrecht volgen en dan voor dat je met de master begint dat afronden, maar ik weet niet hoe het aan de rug werkt.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:25 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik heb slechte ervaringen met studie adviseurs
Ja Maharbal zei dat ook dacht ikquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik zeg gewoon zoveel mogelijk vakken van het schakelprogramma naar fiscaalrecht volgen en dan voor dat je met de master begint dat afronden, maar ik weet niet hoe het aan de rug werkt.
Dat was 2010.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:29 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja Maharbal zei dat ook dacht ik
Dus dat ik ook nu al vakken kan halen voor de bachelor Fiscaal die ik dan later in het schakelprogramma niet nogmaals hoef te halen..
Ik las trouwens ook iets in de Monitor van 2010 dat sommige kantoren zo om fiscalisten gelegen zitten dat ze notarielen willen omscholen![]()
Die gast die de hele tijd dingen in zijn verhaal betrekt die er niet toe doen, verhalen herhaalt, altijd muziek luistert als hij niet aan het woord is maar verder wel uitstekend lesgeeft?quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:37 schreef Yreal het volgende:
[..]
zit jij bij burgerlijk procesrecht nu? Die vent is een beetje raar
quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:08 schreef Yreal het volgende:
[..]
volgens mij rookt hij heel veel wietquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die gast die de hele tijd dingen in zijn verhaal betrekt die er niet toe doen, verhalen herhaalt, altijd muziek luistert als hij niet aan het woord is maar verder wel uitstekend lesgeeft?
Niet erg gebruikelijk voor een voormalig rechter en advocaat, maar het zou kunnenquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:40 schreef Yreal het volgende:
[..]
volgens mij rookt hij heel veel wiet
Kloptquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:07 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
ns/vervoersbonden is toch het befaamde spoorwegstaking-arrest? Die is ook staatsrechtelijk gezien interessant
Nja, ik begrijp dat mensen op zoek zijn naar het fenomeen baangarantie, maar dat bestaat gewoon niet. En al helemaal niet als je zo'n gelukszoeker bent. Maarja, wie ben ik.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:38 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ook nog steeds ten tijde van 'de crisis' overigens.
Eriksd?quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nja, ik begrijp dat mensen op zoek zijn naar het fenomeen baangarantie, maar dat bestaat gewoon niet. En al helemaal niet als je zo'n gelukszoeker bent. Maarja, wie ben ik.
Een opleiding tot politieagent garandeert volgens mij best een baan als politieagent.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nja, ik begrijp dat mensen op zoek zijn naar het fenomeen baangarantie, maar dat bestaat gewoon niet. En al helemaal niet als je zo'n gelukszoeker bent. Maarja, wie ben ik.
Geef me nou eens voor een keer gelijk joh, dropveter.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:49 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Een opleiding tot politieagent garandeert volgens mij best een baan als politieagent.
Verder wil ik alleen zeggen dat in 2010 'de crisis' nog heviger was dan nu, en dus ook voor wat betreft banen. Geen idee of wat die Monitor zegt klopt, maar als dat wel zo is dan zal dat nu (2012) niet zijn afgenomen.
Zorg dan dat je gelijk hebt. We doen niet aan weggevertjes hier he.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Geef me nou eens voor een keer gelijk joh, dropveter.
Damn you!quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:59 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Zorg dan dat je gelijk hebt. We doen niet aan weggevertjes hier he.
Hoop jij ook op een rechtszaal?quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:01 schreef Ties02 het volgende:
De eeuwige strijd tussen maharbal en eriksd, waar zal hij eindigen
Waarschijnlijk in wederom een biertje binnenkort.quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:01 schreef Ties02 het volgende:
De eeuwige strijd tussen maharbal en eriksd, waar zal hij eindigen
Goeie. Wanneer?quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:02 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Waarschijnlijk in wederom een biertje binnenkort.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:10 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Zou wat zijn als het andersom ging
toch geen vvd-kapsel?quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:08 schreef Keyos het volgende:
Zo, net terug van de kapper. Van lang naar zeer kort haar, damn wat een verandering.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:08 schreef Keyos het volgende:
Zo, net terug van de kapper. Van lang naar zeer kort haar, damn wat een verandering.
Van alle mensen, waarom nou net hij?quote:
You have your zin:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VVDquote:.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:49 schreef Keyos het volgende:
[..]
You have your zin:Ik ben ook naar kapper geweest. Vergeleken met jou helemaal militaire coupe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
VVD.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
Pics danquote:Op dinsdag 27 november 2012 17:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ben ook naar kapper geweest. Vergeleken met jou helemaal militaire coupe.
Geen zin.quote:
quote:
Waar gaat dit heen?quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:04 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Vertel eens waar jij nou zin in hebt nu.
Laten we het netjes houden.quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:04 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Vertel eens waar jij nou zin in hebt nu.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:49 schreef Keyos het volgende:
[..]
You have your zin:Ziet er netjes uit !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
VVD.
Ik vind dit leuker staan dan wat je eerst had
Maar ik koop altijd dingen die normaal te duur zijn, dus in feite geef ik meer geld uit door die acties.quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:35 schreef Boterbartje het volgende:
AH is echt wel goedkoop nu met die 99cent dingen en alles
Dit jaquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar ik koop altijd dingen die normaal te duur zijn, dus in feite geef ik meer geld uit door die acties.
Die dure dingen worden niet duurder?quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar ik koop altijd dingen die normaal te duur zijn, dus in feite geef ik meer geld uit door die acties.
$$$$quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:47 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Dit ja![]()
Ik ga tegenwoordig gewoon naar de groenteboer, bakker en naar de slager. Heerlijk.
Nee, ik bedoel dat je dingen koopt die je normaal niet koopt. Duurdere energydrank voor een euro, omdat 'ie normaal twee euro is. Dat soort dingen. Althans, dat heb ik altijd.quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:48 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Die dure dingen worden niet duurder?
Ik koop gewoon altijd de acties, zo eet ik ook gevarieerd
Maar zoals nu een fles troebele appelsap voor 99 cent, zeer goedkoop
De slager is veel goedkoper dan de supermarkt, en het vlees is veel malser. Slavinkenquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
$$$$
Soberzio is vlees duur.. ik heb 2 slavinken voor 99 cent voor morgen
Energydrankquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat je dingen koopt die je normaal niet koopt. Duurdere energydrank voor een euro, omdat 'ie normaal twee euro is. Dat soort dingen. Althans, dat heb ik altijd.
Wat voor kapsel wil/ga je doen?quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:45 schreef Tchock het volgende:
Ik ga volgende week naar de kapper, vriendlinlief wil mee.
En dit.quote:
Bijvoorbeeld. En we weten het, jij drinkt alleen koffie waarvan de bonen zijn gegroeid in de mest van de heilige Abunga-kikker en vervolgens geroosterd in een oven van gietzilver om met de hand vermalen te worden door een vijzel ingezet met de tanden van de overleden Dalai Lama.quote:
Lang aan de voorkant, kort aan de achterkant.quote:
Erik heeft gewoon smaak.quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. En we weten het, jij drinkt alleen koffie waarvan de bonen zijn gegroeid in de mest van de heilige Abunga-kikker en vervolgens geroosterd in een oven van gietzilver om met de hand vermalen te worden door een vijzel ingezet met de tanden van de overleden Dalai Lama.
Ik ken je natuurlijk niet echt maar ik vind het wel bij je passen for some reason.quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lang aan de voorkant, kort aan de achterkant.
[ afbeelding ]
Zoiets denk ik. Dan kan het in mijn gezicht en door de war, wat ik leuker vind, maar ook netjes als dat nodig is.
Even vragen of de automaat daarin voorziet, goede.quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. En we weten het, jij drinkt alleen koffie waarvan de bonen zijn gegroeid in de mest van de heilige Abunga-kikker en vervolgens geroosterd in een oven van gietzilver om met de hand vermalen te worden door een vijzel ingezet met de tanden van de overleden Dalai Lama.
Ditquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Even vragen of de automaat daarin voorziet, goede.
Maar energydrink blijft natuurlijk smerige troep voor vmbo'ers.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:56 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik ken je natuurlijk niet echt maar ik vind het wel bij je passen for some reason.
Vind ik onzin, maar hey.quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Even vragen of de automaat daarin voorziet, goede.
Maar energydrink blijft natuurlijk smerige troep voor vmbo'ers.
mehehehequote:Op dinsdag 27 november 2012 18:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
en ijswater met citroenquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:56 schreef Boterbartje het volgende:
Energydrank
Ik drink echt alleen maar redbull bij hoge uitzondering zoals nachtje doorhalen of bob naar discotheek ofzoiets.. slecht spul.
Verder drink ik veel melk en water ennnnnn KOFFIE/THEE
Ik heb vandaag een citroen gekocht en ik heb water koud gezet, nu wachten tot de ijsklontjes klaar zijn enzo!quote:
Waarom zou je dat drinken?quote:
Je vergeet thee, chocomel, Bitter Lemon, Ginger Ale, whisky en wijn.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:11 schreef Keyos het volgende:
Doe maar gewoon lekker een cola, koffie of bier, enige wat ik nodig heb om te overleven. Allemaal niet bepaald gezond , maar dat maakt niet uit.
Alleen de geur is al misselijkmakend.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:14 schreef Speedy_T het volgende:
Je kan haten wat je wil, maar Monster energy is gewoon lekker
Ik vind die als een van de weinigen niet lekkerquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:14 schreef Speedy_T het volgende:
Je kan haten wat je wil, maar Monster energy is gewoon lekker
En daar maak je je nog druk om? Helpt toch niks. Het enige wat je nog kan doen is zelf proberen een steentje bij te dragen aan de schoonheid van onze taal en mooie teksten te schrijven.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:16 schreef Tchock het volgende:
http://woordvanhetjaar.vandale.nl/
Dit is toch zo'n onzin hèEen kwart van de woorden (yolo, cupcakemama) heeft niets in een Nederlands woordenboek te zoeken, een kwart is ordinaire reclame (angrybirden, Facebookmoord), een kwart is compleet onbruikbaar in andere situaties (Facebookmoord nogmaals) en het laatste kwart is samenstellingen die überhaupt zelden in een woordenboek staan (Kunduzakkoord, wat volgens mij trouwens met een koppelteken hoort). Taalverloedering zeg ik u!
Een instituut als de Van Dale moet je toch gewoon op kunnen vertrouwen? Dat je scrabblet (quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:17 schreef Actaeon het volgende:
[..]
En daar maak je je nog druk om? Helpt toch niks. Het enige wat je nog kan doen is zelf proberen een steentje bij te dragen aan de schoonheid van onze taal en mooie teksten te schrijven.
Ik denk dat je zelfs op dat soort instituten niet meer kan vertrouwen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een instituut als de Van Dale moet je toch gewoon op kunnen vertrouwen? Dat je scrabblet () en dat iemand 'beyoncevlieg' neerlegt en dat je gewoon kunt zeggen ga heen, dat staat niet in de Van Dale
The Beatquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:23 schreef Paxcon het volgende:
En wie zegt er nou ''whappen''? Dat heb ik nog nooit gehoord. Wel geregeld: ''We appen nog wel'', of ''ik app je vanmiddag wel even''.
Die sinaasappelsap versie daarvan is ook lekker. En de druivensap ook. Dat is die AH Excellent reeks toch?quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:23 schreef Boterbartje het volgende:
Monster is sowieso vies en puur vergif. Ik houd het bij Appelsap.
En dan niet die uit een pak maar die van Schulp, boh wat lekker. Maar die AH boomgaarden shit die ik vandaag heb gekocht is ook goed te teren
Nou er zijn wel wat van die beperkte geesten die dat zeggen en dat zeg ik; rot op, het is 'ik whatsapp je nog wel' of ik 'app' je nog wel (wat opzich al raar is want apps is natuurlijk meer dan whatsapp)quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:23 schreef Paxcon het volgende:
En wie zegt er nou ''whappen''? Dat heb ik nog nooit gehoord. Wel geregeld: ''We appen nog wel'', of ''ik app je vanmiddag wel even''.
'We appen'quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:23 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nou er zijn wel wat van die beperkte geesten die dat zeggen en dat zeg ik; rot op, het is 'ik whatsapp je nog wel' of ik 'app' je nog wel (wat opzich al raar is want apps is natuurlijk meer dan whatsapp)
Deze is niet excellent (jij bedoelt die Excellent van de Nederlandse elstar appel?quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:23 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Die sinaasappelsap versie daarvan is ook lekker. En de druivensap ook. Dat is die AH Excellent reeks toch?
Lekker al die shit die aan de bodem zit vastgekleefdquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:25 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Deze is niet excellent (jij bedoelt die Excellent van de Nederlandse elstar appel?) die is namelijk ook heerlijk en vergelijkbaar met deze..
Beste is natuurlijk schulp appelsap
[ afbeelding ]
Ja die bedoelde ik ja. Dacht dat jij die ook bedoelde. En dan druivensap van Franse druiven dacht ik en sinaasappelsap van Spaanse (?) sinaasappels.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:25 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Deze is niet excellent (jij bedoelt die Excellent van de Nederlandse elstar appel?) die is namelijk ook heerlijk en vergelijkbaar met deze..
Beste is natuurlijk schulp appelsap
[ afbeelding ]
Dat is nou ongefilterde appelsap.. Troebel, vol met lekkere smaken. Kleur verschillen gebonden aan seizoenen, de geur. Het etiket, de smaak. Puur genotquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Lekker al die shit die aan de bodem zit vastgekleefd
Spaanse dacht ik, iets van Malaga zou het wel zijn. Hoe zonniger, hoe zoeter de sinaasappel dusquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:26 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ja die bedoelde ik ja. Dacht dat jij die ook bedoelde. En dan druivensap van Franse druiven dacht ik en sinaasappelsap van Spaanse (?) sinaasappels.
Neequote:Op dinsdag 27 november 2012 19:27 schreef Paxcon het volgende:
Is het bij de vraag of de tenlastelegging bewezen kan worden, van belang of alle bestanddelen van het delict in die tenlastelleging worden genoemd?
Ja wel lekker spul allemaal.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:27 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Spaanse dacht ik, iets van Malaga zou het wel zijn. Hoe zonniger, hoe zoeter de sinaasappel dus
Ik weet dit niet eens?quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:27 schreef Paxcon het volgende:
Is het bij de vraag of de tenlastelegging bewezen kan worden, van belang of alle bestanddelen van het delict in die tenlastelleging worden genoemd?
Het was vandaag sowieso alsof er een blik mooie vrouwen was opengetrokken op de poortquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:29 schreef Yreal het volgende:
Zitten wat mooie dames in de zaal. Dammm
Oke...quote:
Ik moet dan echt gaan nadenken. Nu te laat op de avond voor.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:34 schreef Yreal het volgende:
[..]
Delict speelt bij het bewijzen van de tenlastelegging geen rol
Er is je iets ten laste gelegd, kan je het bewijzen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oke...
Dus je moet er vanuit gaan dat het telastengelegde bewezen kan worden, tenzij er sprake is van strafuitsluitingsgrond waar diegene zich met succes op beroept, welke tot de bestanddelen van het delict behoort?
Jij bent onze strafrechtheld vanaf nu.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
Er is je iets ten laste gelegd, kan je het bewijzen.
Pas in de volgende stap ga je kwalificeren, is het bewezen een delict uit wvsr. Dan komt dat bestandelen verhaal voorbij.
Ik kan jou tenlasteleggen : posten op fok, en bewijzen lukt. Ti's alleen geen delict dus ovar.
Lees 350sv
Man man, ik had een 2quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:44 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Jij bent onze strafrechtheld vanaf nu.
Heyquote:
Ja dat dacht ik dus ook.. Wat is volgens jou dan hierbij het antwoord:quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
Pas in de volgende stap ga je kwalificeren, is het bewezen een delict uit wvsr. Dan komt dat bestandelen verhaal voorbij.
Ik kan jou tenlasteleggen : posten op fok, en bewijzen lukt. Ti's alleen geen delict dus ovar.
Lees 350sv
Ja, ik. Maar hoezo is het dan zeker dat ik op de Dean's List sta? Je staat toch pas op de Dean's List als je twee opeenvolgende blokken min. een 7 had? Alleen de cijfers van het eerste blok zijn bekend?quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:26 schreef VonBallusseck het volgende:
Nog meer mensen van de EUR uitgenodigd door de Dean voor het Be Inspired-programma? Vanmorgen de uitnodiging ontvangen via studentmail.
WAT VOOR OEFENPROGRAM IS DAT, HET ZIET ER TOF UITquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook.. Wat is volgens jou dan hierbij het antwoord:
[ afbeelding ]
quote:
Ik heb hem inderdaad ook gekregen. Apart dat ze zo een mail versturen als er maar 1 cijfer bekend is (want volgens mij is dit niet gebaseerd op de cijfers van blok 2, die vast en zeker al bekend zijn bij het management maar nog niet gepubliceerd).quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:49 schreef N0rah het volgende:
[..]
Ja, ik. Maar hoezo is het dan zeker dat ik op de Dean's List sta? Je staat toch pas op de Dean's List als je twee opeenvolgende blokken min. een 7 had? Alleen de cijfers van het eerste blok zijn bekend?
Ja, vreemd hoor..quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:56 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik heb hem inderdaad ook gekregen. Apart dat ze zo een mail versturen als er maar 1 cijfer bekend is (want volgens mij is dit niet gebaseerd op de cijfers van blok 2, die vast en zeker al bekend zijn bij het management maar nog niet gepubliceerd).
Zeg wat?quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:11 schreef Boterbartje het volgende:
Denken jullie ook dat noud weer terugkomt bij nina?!
Ja, dat lijkt mij wel hè. Hij heeft hem dood gemept, dus das bewezen. Noodweer doet niet af aan bewezen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook.. Wat is volgens jou dan hierbij het antwoord:
[ afbeelding ]
Dit gaat toch hopelijk niet over GTST hé?quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:11 schreef Boterbartje het volgende:
Denken jullie ook dat noud weer terugkomt bij nina?!
Nouja het antwoord is dus nee. De motivering is dat er sprake is van een schulduitsluitingsgrond, die de schuld wegneemt. Omdat 'schuld' een bestanddeel is, komt het al bij de eerste materiële vraag naar voren.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt mij wel hè. Hij heeft hem dood gemept, dus das bewezen. Noodweer doet niet af aan bewezen.
Strafrecht is voor mij echt een jaar of 5 geleden, maar noodweer-excess neemt naar mijn weten de schuld weg. In de TLL is schuld opgenomen. Dan zou vrijspraak moeten volgen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt mij wel hè. Hij heeft hem dood gemept, dus das bewezen. Noodweer doet niet af aan bewezen.
Oh klopt ja. Zit in een wg dus niet heel goed gelezen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:35 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Strafrecht is voor mij echt een jaar of 5 geleden, maar noodweer-excess neemt naar mijn weten de schuld weg. In de TLL is schuld opgenomen. Dan zou vrijspraak moeten volgen.
Vrijspraak, je komt niet aan de 3e/4e materiele vragen toe. Het is geen strafbaar feit.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
Lees 350sv
Als het geen strafbaar feit is (tweede materiele vraag) is het ovarquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:43 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Vrijspraak, je komt niet aan de 3e/4e materiele vragen toe. Het is geen strafbaar feit.
Huh, ik dacht dat dat de 3e/4e was. Of was de 4e nou bewezen + straf?quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als het geen strafbaar feit is (tweede materiele vraag) is het ovar
Dat zat er ook wel aan te komen nu hij allemaal naheffingsaanslagen krijgt/gaat krijgen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:47 schreef eriksd het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)owicz_groter___.html
WAt is deze
quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:45 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Huh, ik dacht dat dat de 3e/4e was. Of was de 4e nou bewezen + straf?
edit: je hebt volledig gelijk![]()
Dingen van 5 jaar geleden uit m'n hoofd doen gaat me niet altijd 100% goed af.
Nogmaals, voor mij is het erg lang geleden. Maar in jouw voorbeeld zou het antwoord hetzelfde moeten zijn, mits schuld in beide gevallen een bestanddeel is. Vrijspraak dus. Pas als schuld niet een bestanddeel is, dan ga je verder naar vraag 2 etc.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar het blijft me vaag. Stel dat je twee zaken hebt, waarin in bij beide zaken 'schuld' een bestandsdeel is. In casus 1 is er sprake van noodweerexces --> vrijspraak. In casus 2 is er sprake van ontoerekeningsvatbaarheid (neemt net als noodweerexces de schuld weg) --> ovar.
Dat is wat ik uit die opgaven en antwoorden opmaak. Is het zo dat bij ontoerekeningsvatbaarheid nooit vrijspraak kan plaatsvinden, omdat uit veiligheid voor de maatschappij het mogelijk moet zijn TBS op te leggen (en dus enkel OVAR mag plaatsvinden?)
Ja vreemd... misschien gooi ik het wel op het forum op blackboard...quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:05 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Nogmaals, voor mij is het erg lang geleden. Maar in jouw voorbeeld zou het antwoord hetzelfde moeten zijn, mits schuld in beide gevallen een bestanddeel is.
Post de vraag hier anders eens. Misschien zie je iets over het hoofd.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja vreemd... misschien gooi ik het wel op het forum op blackboard...
O, maar dan is dat toch antwoord op je vraag? Als het daadwerkelijk in 352, lid 2 staat, dan zal dat de reden wel zijn.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:12 schreef Paxcon het volgende:
Casus2:
[ afbeelding ]
Casus1:
[ afbeelding ]
Door die opgave lijkt het alsof ontoerekeningsvatbaarheid altijd tot OVAR leidt, maar je kan er toch de schuld mee wegnemen en zo de boel al bij de eerste materiële vraag laten vastlopen, en dus vrijspraak?quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:14 schreef Maharbal het volgende:
[..]
O, maar dan is dat toch antwoord op je vraag? Als het daadwerkelijk in 352, lid 2 staat, dan zal dat de reden wel zijn.
Waarom twijfel je dan?
352, lid 2 Sv jo. 39 Sr.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:20 schreef Ryon het volgende:
k heb strafrecht ooit gehaald door een paar uur voor het tentamen als een malle de rijtjes (AVAS, OVAR, vrijspraak) en de bijbehorende jurisprudentie te stampen en daarna er nooit meer aan te denken. Volgens mij werkt dat stukken beter dan het daadwerkelijk proberen te begrijpen.
Pagina refreshen helpt vaak.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:24 schreef NotGuilty het volgende:
Hier word je toch niet goed van?![]()
[ afbeelding ]
Dat snapte ik dus ook niet, maar ja, ik dacht dat ze wellicht de mails er al uit wilden hebben aangezien het best kort dag is. Nu is van mij al zeker dat ik op de Deans List kom, maar wel vreemd inderdaad dat hij blijkbaar naar iedereen is gestuurd.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:49 schreef N0rah het volgende:
[..]
Ja, ik. Maar hoezo is het dan zeker dat ik op de Dean's List sta? Je staat toch pas op de Dean's List als je twee opeenvolgende blokken min. een 7 had? Alleen de cijfers van het eerste blok zijn bekend?
Denk dat het gewoon naar iedereen is verstuurd die een 7 of hoger had voor het eerste tentamen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:30 schreef VonBallusseck het volgende:
[..]
Dat snapte ik dus ook niet, maar ja, ik dacht dat ze wellicht de mails er al uit wilden hebben aangezien het best kort dag is. Nu is van mij al zeker dat ik op de Deans List kom, maar wel vreemd inderdaad dat hij blijkbaar naar iedereen is gestuurd.
Strafrecht is best interessant eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:20 schreef Ryon het volgende:
God, ik heb strafrecht ooit gehaald door een paar uur voor het tentamen als een malle de rijtjes (AVAS, OVAR, vrijspraak) en de bijbehorende jurisprudentie te stampen en daarna er nooit meer aan te denken. Volgens mij werkt dat stukken beter dan het daadwerkelijk proberen te begrijpen.
Ideaal en niet ideaaltypische delictsomschrijving.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar het blijft me vaag. Stel dat je twee zaken hebt, waarin in bij beide zaken 'schuld' een bestandsdeel is. In casus 1 is er sprake van noodweerexces --> vrijspraak. In casus 2 is er sprake van ontoerekeningsvatbaarheid (neemt net als noodweerexces de schuld weg) --> ovar.
Dat is wat ik uit die opgaven en antwoorden opmaak. Is het zo dat bij ontoerekeningsvatbaarheid nooit vrijspraak kan plaatsvinden, omdat uit veiligheid voor de maatschappij het mogelijk moet zijn TBS op te leggen (en dus enkel OVAR mag plaatsvinden?)
Voor zover ik weet betekent ideaaltypisch dat schuld niet in de delictomschrijving staat. In dit geval gaat je vergelijking dus niet op, omdat schuld in beide delictsomschrijvingen staat. De uitzondering zit 'm in 352, lid 2 Sv jo. 37 en 39 Sr.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:37 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ideaal en niet ideaaltypische delictsomschrijving.
Ja, ik denk ook wel dat ik op de Dean's List sta, maar best lullig als je zo'n mail ontvangen hebt en achteraf blijkt dat je toch niet bent uitgenodigd.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:30 schreef VonBallusseck het volgende:
[..]
Dat snapte ik dus ook niet, maar ja, ik dacht dat ze wellicht de mails er al uit wilden hebben aangezien het best kort dag is. Nu is van mij al zeker dat ik op de Deans List kom, maar wel vreemd inderdaad dat hij blijkbaar naar iedereen is gestuurd.
Iedereen mag zich aanmelden voor die activiteit, het is alleen dat mensen op de Dean's list een mail daarover krijgen. Volgens mij stond er een bericht op Lawweb over deze activiteit namelijk.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:41 schreef N0rah het volgende:
[..]
Ja, ik denk ook wel dat ik op de Dean's List sta, maar best lullig als je zo'n mail ontvangen hebt en achteraf blijkt dat je toch niet bent uitgenodigd.
Zal straks thuis eens wat beter gaan lezenquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:40 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Voor zover ik weet betekent ideaaltypisch dat schuld niet in de delictomschrijving staat. In dit geval gaat je vergelijking dus niet op, omdat schuld in beide delictsomschrijvingen staat. De uitzondering zit 'm in 352, lid 2 Sv jo. 37 en 39 Sr.
Ik heb het idee dat je gewoon termen roept om slim over proberen te komen Yreal
Maar bij 352, lid 2 Sv doelen ze toch op de tweede materiële vraag? Terwijl bij de opgaven het al stokt bij de eerste materiële vraag.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:40 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Voor zover ik weet betekent ideaaltypisch dat schuld niet in de delictomschrijving staat. In dit geval gaat je vergelijking dus niet op, omdat schuld in beide delictsomschrijvingen staat. De uitzondering zit 'm in 352, lid 2 Sv jo. 37 en 39 Sr.
Ik heb het idee dat je gewoon termen roept om slim over proberen te komen Yreal
Ah, ik zie wat je bedoelt inderdaad. Ik kan je denk ik niet verder helpen, daarvoor zit ik echt te slecht in het Strafrecht.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar bij 352, lid 2 Sv doelen ze toch op de tweede materiële vraag? Terwijl bij de opgaven het al stokt bij de eerste materiële vraag.
edit: nouja ik snap er niks van, maar ik ga maar van uit dat ontoerekeningsvatbaarheid nooit tot vrijspraak kan raken, maar enkel tot OVAR.
Ik snap je denkwijze wel, dat je in stap 1 blijft hangen, maar dat wil toch niet meteen zeggen dat de rechter stopt met kijken in de wet?quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar bij 352, lid 2 Sv doelen ze toch op de tweede materiële vraag? Terwijl bij de opgaven het al stokt bij de eerste materiële vraag.
edit: nouja ik snap er niks van, maar ik ga maar van uit dat ontoerekeningsvatbaarheid nooit tot vrijspraak kan raken, maar enkel tot OVAR.
Ja, maar uit het antwoord van die opgave blijkt toch dat het wel bij de eerste vraag stokt (waardoor normaliter vrijspraak moet plaatsvinden), maar dat het OVAR wordt omdat er gebruikt wordt gemaakt van de schulduitsluitingsgrond ''ontoerekeningsvatbaarheid''? En mocht er dus in dezelfde casus sprake zijn van bijvoorbeeld noodweer exces, er wel vrijspraak zou plaatsvinden?quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik snap je denkwijze wel, dat je in stap 1 blijft hangen, maar dat wil toch niet meteen zeggen dat de rechter stopt met kijken in de wet?Normaliter wel, maarja, er is nou eenmaal een uitzondering. Ik denk dat je teveel de logica zoekt.
Dat zeg ik ook, maar er geldt nou eenmaal een uitzondering wegens praktische redenen. Dat is dan ook gewoon zo.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, maar uit het antwoord van die opgave blijkt toch dat het wel bij de eerste vraag stokt (waardoor normaliter vrijspraak moet plaatsvinden), maar dat het OVAR wordt omdat er gebruikt wordt gemaakt van de schulduitsluitingsgrond ''ontoerekeningsvatbaarheid''?
Ja oke, dan is dat me duidelijk.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook, maar er geldt nou eenmaal een uitzondering wegens praktische redenen. Dat is dan ook gewoon zo.
Hm tjaquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:08 schreef eriksd het volgende:
Overigens 3,5 jaar geleden strafrecht hé. Even een voorbehoudje
Verre van eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:35 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Strafrecht is best interessant eigenlijk.
Ah joh, anders vraag je het toch gewoon binnenkort? Ik vind het wel een interessante vraag. Jammer dat ik m'n Sr boeken hier niet heb.quote:
quote:
Ik zei het tochquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:44 schreef Boterbartje het volgende:
Mensen die geen ijswater met citroen drinken
LekkerDankje NG!
Moet morgen netjes uitzien voor m'n werk, er stond geschoren. Maar netjes bijgetrimt is toch ook netjes en representatief?quote:
Jaquote:
Geschoren is netter en representatiever.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:16 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Moet morgen netjes uitzien voor m'n werk, er stond geschoren. Maar netjes bijgetrimt is toch ook netjes en representatief?
[..]
Ja
Denk enkel wel dat het slecht is voor je tanden
Ja, maar beetje offtopic want SV was al twee weken geleden. Deze week bestuursrecht. En die werkgroepdocent vraag ik het sowieso niet want aan allerlei dingen merk je dat die weinig verstand van zaken heeft. Ook wel logisch eigenlijk want hij had privaatrecht gedaan ofzo.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:12 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ah joh, anders vraag je het toch gewoon binnenkort? Ik vind het wel een interessante vraag. Jammer dat ik m'n Sr boeken hier niet heb.
Shitklus. Elke dag weer.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:14 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Lekker toch even zo'n momentje voor jezelf.
Ik twijfel bij recht van afpaling altijd tussen jou en Kim Holland.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:21 schreef Actaeon het volgende:
Ik vraag me af of ik bij Maharbal hier ooit nog vanaf kom...ik denk dat ie me nu tot in de eeuwigheid met het recht van eendenkooi en afpaling blijft associëren.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik twijfel bij recht van afpaling altijd tussen jou en Kim Holland.
Nah ik kijk morgenochtend wel even, ik vind het in elk geval niet chill.. ik wil gewoon haar op m'n kopquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:19 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Geschoren is netter en representatiever.
Hahahahahahaquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
I know, i knowquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:28 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Mietje ! Dat is niks vergeleken met wat wij vrouwen steeds te verduren hebben
quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:32 schreef Boterbartje het volgende:
Scheren hoort met een mesje te gebeuren
quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:19 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Bevat het onderzoek ter terechtzitting alleen de formele vragen? Of zowel de formele als de materiële vragen?
Gillette fusion, werkt heerlijk.. dat mesje achterop is ook handigquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:32 schreef eriksd het volgende:
Ga daar ook eens voor kijken. Aanraders?
Wilkinson Quattro Titanium.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:32 schreef eriksd het volgende:
Ga daar ook eens voor kijken. Aanraders?
Geen van beide is mijn smaak.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:37 schreef Boterbartje het volgende:
Net als mensen die beweren dat volkswagen beter is dan mercedes
bmwquote:
Als het dan per se Duits moet zijn dan BMW of Porsche. Maar ik hou meer van Engels en Italiaans.quote:
Nouja ik als Microsoft Hooligan heb het ook zwaar op de uni.. serieus waar ALLE voorbeelden gaan over Apple of Microsoftquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:40 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb zo´n VW-hooligan als collega.. vermoeiend.
hmm ja, je zal het wel zwaar hebben want ik zie ook steeds meer mensen met macbooks e.d.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:41 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nouja ik als Microsoft Hooligan heb het ook zwaar op de uni.. serieus waar ALLE voorbeelden gaan over Apple of Microsoft
quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oh dat maakt mij niet uit, denk bij mezelf altijd dat deze mensen graag een beeld van zichzelf vormen van design en starbucks etc. een rechten student met een macbook kan geén goed argument hebben waarom mac boven windows tenzij ze geld teveel hebben. En vervolgens wel klagen dat je geen/slecht office kan openen/bewerken op ipads..quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
hmm ja, je zal het wel zwaar hebben want ik zie ook steeds meer mensen met macbooks e.d.
Ja dat vind ik dus ook chill, lekker met je hand over je kin. Kop koffie erbij.. maarja als ik met moet scheren als het mij gezegd wordt.. helaasquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:49 schreef Maharbal het volgende:
[..]![]()
Verder trim ik mij elke dag. Beetje de dag beginnen met een 5 o'clock shade.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:50 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Oh dat maakt mij niet uit, denk bij mezelf altijd dat deze mensen graag een beeld van zichzelf vormen van design en starbucks etc. een rechten student met een macbook kan geén goed argument hebben waarom mac boven windows tenzij ze geld teveel hebben. En vervolgens wel klagen dat je geen/slecht office kan openen/bewerken op ipads..
Gaat mij er meer om dat Apple altijd geprezen wordt om zijn hoge winst van bijna 10 miljard meer dan Microsoft. Maar dat verschil gaat zowat al weg aan wat MS meer aan R&D wegschrijft.. maar Apple steelt vervolgens de technologie en klaar![]()
Soms krijg je zelfs dingen als IE mist de boot etc (momenteel nog grootste browser met meer dan 50%) etc.
Heugelijke nieuws is wel.. 40 miljoen licenties windows 8 verkocht na 1 maand op de markt
quote:Voordat je reageert
Apple, banaan of peer: voor fruitgerelateerde computerdiscussies is geen plaats meer!
Ik heb me helemaal niet geschoren vanmorgenquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:49 schreef Maharbal het volgende:
[..]![]()
Verder trim ik mij elke dag. Beetje de dag beginnen met een 5 o'clock shade.
Ik wist dat dit zou komenquote:
Zolang het een beetje netjes is, kan beide representatief zijn. Hell, de partner waar ik nu voor werk heeft constant zo'n baardje, maar dan netjes.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:52 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik heb me helemaal niet geschoren vanmorgengeen tijd ofzo.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:31 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dit gaat toch hopelijk niet over GTST hé?
'As charged'.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:53 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik wist dat dit zou komen
I'm sorry, GUILTY OF CHARGE
Ja op m'n werk heb ik het ook netjes bijgewerkt, helemaal prima. Maar ach, keer eraf maakt niet uit.. overmorgen zit ik weer op hetzelfde niveauquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:53 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Zolang het een beetje netjes is, kan beide representatief zijn. Hell, de partner waar ik nu voor werk heeft constant zo'n baardje, maar dan netjes.
ja oke ik zeg wel niets meerquote:
Oh ja heb gewoon een stoppelbaardje nu. Niks wilds ofzo maar echt netjes is anders natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:53 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Zolang het een beetje netjes is, kan beide representatief zijn. Hell, de partner waar ik nu voor werk heeft constant zo'n baardje, maar dan netjes.
Wat een seizoen, niet normaalquote:
Ik heb geen idee, ik ben eerstejaars en ik heb daar nog niks over gehad. Ik reageer alleen maar zodat je je niet genegeerd voelt.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:19 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Wie helpt mij even met een kort juridisch vraagje voor jullie onderdanen op HBO-Rechten:
Bevat het onderzoek ter terechtzitting alleen de formele vragen? Of zowel de formele als de materiële vragen?
Mijn enige punt van kritiek is dat ze historisch gezien nu wel heel ver zijn afgedwaald.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:57 schreef Keyos het volgende:
[..]
Wat een seizoen, niet normaal. Ik heb de preview afgezet na een paar seconde , wil geen spoilers zien
.
Haha, beginner!quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:00 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik ben eerstejaars en ik heb daar nog niks over gehad. Ik reageer alleen maar zodat je je niet genegeerd voelt.
Ik ookquote:
Hoezo ik schreeuw helemaal niet?quote:
Ik zal je steunen Tchock!quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:10 schreef Tchock het volgende:
Morgen begint mijn stappenplan naar ontsnappen uit de zesjescultuur.
Caps=schreeuwen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:12 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Hoezo ik schreeuw helemaal niet?
80 euro voor een kersttrui?quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:09 schreef Boterbartje het volgende:
Lijk wel gek, 80 euro betalen voor een trui om erin te gaan werken
Pardon, ik schreeuw inderdaad.. maar enkel op niet rechten gerelateerde berichten (90%) van dit topic, wieso maakt het zijn van een beginner dan wat uit?quote:
Met neukende rendieren erop!quote:
Omdat het kan.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:18 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Pardon, ik schreeuw inderdaad.. maar enkel op niet rechten gerelateerde berichten (90%) van dit topic, wieso maakt het zijn van een beginner dan wat uit?
Ohja,quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:19 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Met neukende rendieren erop!
Komt vooral door verzendkosten en invoerkosten+BTW.. moest natuurlijk weer uit de VS komen
NOVIETENquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:18 schreef Actaeon het volgende:
Ik ben opeens helemaal omringd door novieten hier.
Het was ook niet echt voor jouquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:24 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ja dat weet ik? Anders gebruik ik het woord niet.
Ah oke. Maar je quotte mij..je gaat toch geen gewoonte maken van mij misquoten hè?quote:
Het was niet voor jou en ik zal je niet meer misquotenquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:29 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ah oke. Maar je quotte mij..je gaat toch geen gewoonte maken van mij misquoten hè?
En 'niet echt' impliceert dat het wel deels voor mij is.
Hmm het begin is er dan in ieder geval. En gaan jullie novieten maar strijden onder elkaar om de lapo. En grijp de kans aan om ons met jullie arrestenkennis te verrassen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:30 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Het was niet voor jou en ik zal je niet meer misquoten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |