Hoezo ik schreeuw helemaal niet?quote:
Ik zal je steunen Tchock!quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:10 schreef Tchock het volgende:
Morgen begint mijn stappenplan naar ontsnappen uit de zesjescultuur.
Caps=schreeuwen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:12 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Hoezo ik schreeuw helemaal niet?
80 euro voor een kersttrui?quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:09 schreef Boterbartje het volgende:
Lijk wel gek, 80 euro betalen voor een trui om erin te gaan werken
Pardon, ik schreeuw inderdaad.. maar enkel op niet rechten gerelateerde berichten (90%) van dit topic, wieso maakt het zijn van een beginner dan wat uit?quote:
Met neukende rendieren erop!quote:
Omdat het kan.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:18 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Pardon, ik schreeuw inderdaad.. maar enkel op niet rechten gerelateerde berichten (90%) van dit topic, wieso maakt het zijn van een beginner dan wat uit?
Ohja,quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:19 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Met neukende rendieren erop!
Komt vooral door verzendkosten en invoerkosten+BTW.. moest natuurlijk weer uit de VS komen
NOVIETENquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:18 schreef Actaeon het volgende:
Ik ben opeens helemaal omringd door novieten hier.
Het was ook niet echt voor jouquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:24 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ja dat weet ik? Anders gebruik ik het woord niet.
Ah oke. Maar je quotte mij..je gaat toch geen gewoonte maken van mij misquoten hè?quote:
Het was niet voor jou en ik zal je niet meer misquotenquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:29 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ah oke. Maar je quotte mij..je gaat toch geen gewoonte maken van mij misquoten hè?
En 'niet echt' impliceert dat het wel deels voor mij is.
Hmm het begin is er dan in ieder geval. En gaan jullie novieten maar strijden onder elkaar om de lapo. En grijp de kans aan om ons met jullie arrestenkennis te verrassen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:30 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Het was niet voor jou en ik zal je niet meer misquoten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |