Als het dan per se Duits moet zijn dan BMW of Porsche. Maar ik hou meer van Engels en Italiaans.quote:
Nouja ik als Microsoft Hooligan heb het ook zwaar op de uni.. serieus waar ALLE voorbeelden gaan over Apple of Microsoftquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:40 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb zo´n VW-hooligan als collega.. vermoeiend.
hmm ja, je zal het wel zwaar hebben want ik zie ook steeds meer mensen met macbooks e.d.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:41 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nouja ik als Microsoft Hooligan heb het ook zwaar op de uni.. serieus waar ALLE voorbeelden gaan over Apple of Microsoft
quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik twijfel bij recht van afpaling altijd tussen jou en Kim Holland.
Oh dat maakt mij niet uit, denk bij mezelf altijd dat deze mensen graag een beeld van zichzelf vormen van design en starbucks etc. een rechten student met een macbook kan geén goed argument hebben waarom mac boven windows tenzij ze geld teveel hebben. En vervolgens wel klagen dat je geen/slecht office kan openen/bewerken op ipads..quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
hmm ja, je zal het wel zwaar hebben want ik zie ook steeds meer mensen met macbooks e.d.
Ja dat vind ik dus ook chill, lekker met je hand over je kin. Kop koffie erbij.. maarja als ik met moet scheren als het mij gezegd wordt.. helaasquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:49 schreef Maharbal het volgende:
[..]![]()
Verder trim ik mij elke dag. Beetje de dag beginnen met een 5 o'clock shade.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:50 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Oh dat maakt mij niet uit, denk bij mezelf altijd dat deze mensen graag een beeld van zichzelf vormen van design en starbucks etc. een rechten student met een macbook kan geén goed argument hebben waarom mac boven windows tenzij ze geld teveel hebben. En vervolgens wel klagen dat je geen/slecht office kan openen/bewerken op ipads..
Gaat mij er meer om dat Apple altijd geprezen wordt om zijn hoge winst van bijna 10 miljard meer dan Microsoft. Maar dat verschil gaat zowat al weg aan wat MS meer aan R&D wegschrijft.. maar Apple steelt vervolgens de technologie en klaar![]()
Soms krijg je zelfs dingen als IE mist de boot etc (momenteel nog grootste browser met meer dan 50%) etc.
Heugelijke nieuws is wel.. 40 miljoen licenties windows 8 verkocht na 1 maand op de markt
quote:Voordat je reageert
Apple, banaan of peer: voor fruitgerelateerde computerdiscussies is geen plaats meer!
Ik heb me helemaal niet geschoren vanmorgenquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:49 schreef Maharbal het volgende:
[..]![]()
Verder trim ik mij elke dag. Beetje de dag beginnen met een 5 o'clock shade.
Ik wist dat dit zou komenquote:
Zolang het een beetje netjes is, kan beide representatief zijn. Hell, de partner waar ik nu voor werk heeft constant zo'n baardje, maar dan netjes.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:52 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik heb me helemaal niet geschoren vanmorgengeen tijd ofzo.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:31 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dit gaat toch hopelijk niet over GTST hé?
'As charged'.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:53 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik wist dat dit zou komen
I'm sorry, GUILTY OF CHARGE
Ja op m'n werk heb ik het ook netjes bijgewerkt, helemaal prima. Maar ach, keer eraf maakt niet uit.. overmorgen zit ik weer op hetzelfde niveauquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:53 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Zolang het een beetje netjes is, kan beide representatief zijn. Hell, de partner waar ik nu voor werk heeft constant zo'n baardje, maar dan netjes.
ja oke ik zeg wel niets meerquote:
Oh ja heb gewoon een stoppelbaardje nu. Niks wilds ofzo maar echt netjes is anders natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:53 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Zolang het een beetje netjes is, kan beide representatief zijn. Hell, de partner waar ik nu voor werk heeft constant zo'n baardje, maar dan netjes.
Wat een seizoen, niet normaalquote:
Ik heb geen idee, ik ben eerstejaars en ik heb daar nog niks over gehad. Ik reageer alleen maar zodat je je niet genegeerd voelt.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:19 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Wie helpt mij even met een kort juridisch vraagje voor jullie onderdanen op HBO-Rechten:
Bevat het onderzoek ter terechtzitting alleen de formele vragen? Of zowel de formele als de materiële vragen?
Mijn enige punt van kritiek is dat ze historisch gezien nu wel heel ver zijn afgedwaald.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:57 schreef Keyos het volgende:
[..]
Wat een seizoen, niet normaal. Ik heb de preview afgezet na een paar seconde , wil geen spoilers zien
.
Haha, beginner!quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:00 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik ben eerstejaars en ik heb daar nog niks over gehad. Ik reageer alleen maar zodat je je niet genegeerd voelt.
Ik ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |