Moet morgen netjes uitzien voor m'n werk, er stond geschoren. Maar netjes bijgetrimt is toch ook netjes en representatief?quote:
Jaquote:
Geschoren is netter en representatiever.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:16 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Moet morgen netjes uitzien voor m'n werk, er stond geschoren. Maar netjes bijgetrimt is toch ook netjes en representatief?
[..]
Ja
Denk enkel wel dat het slecht is voor je tanden
Ja, maar beetje offtopic want SV was al twee weken geleden. Deze week bestuursrecht. En die werkgroepdocent vraag ik het sowieso niet want aan allerlei dingen merk je dat die weinig verstand van zaken heeft. Ook wel logisch eigenlijk want hij had privaatrecht gedaan ofzo.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:12 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ah joh, anders vraag je het toch gewoon binnenkort? Ik vind het wel een interessante vraag. Jammer dat ik m'n Sr boeken hier niet heb.
Shitklus. Elke dag weer.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:14 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Lekker toch even zo'n momentje voor jezelf.
Ik twijfel bij recht van afpaling altijd tussen jou en Kim Holland.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:21 schreef Actaeon het volgende:
Ik vraag me af of ik bij Maharbal hier ooit nog vanaf kom...ik denk dat ie me nu tot in de eeuwigheid met het recht van eendenkooi en afpaling blijft associëren.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik twijfel bij recht van afpaling altijd tussen jou en Kim Holland.
Nah ik kijk morgenochtend wel even, ik vind het in elk geval niet chill.. ik wil gewoon haar op m'n kopquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:19 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Geschoren is netter en representatiever.
Hahahahahahaquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik twijfel bij recht van afpaling altijd tussen jou en Kim Holland.
I know, i knowquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:28 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Mietje ! Dat is niks vergeleken met wat wij vrouwen steeds te verduren hebben
quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:32 schreef Boterbartje het volgende:
Scheren hoort met een mesje te gebeuren
quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:19 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Bevat het onderzoek ter terechtzitting alleen de formele vragen? Of zowel de formele als de materiële vragen?
Gillette fusion, werkt heerlijk.. dat mesje achterop is ook handigquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:32 schreef eriksd het volgende:
Ga daar ook eens voor kijken. Aanraders?
Wilkinson Quattro Titanium.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:32 schreef eriksd het volgende:
Ga daar ook eens voor kijken. Aanraders?
Geen van beide is mijn smaak.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:37 schreef Boterbartje het volgende:
Net als mensen die beweren dat volkswagen beter is dan mercedes
bmwquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |