Je vergeet thee, chocomel, Bitter Lemon, Ginger Ale, whisky en wijn.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:11 schreef Keyos het volgende:
Doe maar gewoon lekker een cola, koffie of bier, enige wat ik nodig heb om te overleven. Allemaal niet bepaald gezond , maar dat maakt niet uit.
Alleen de geur is al misselijkmakend.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:14 schreef Speedy_T het volgende:
Je kan haten wat je wil, maar Monster energy is gewoon lekker
Ik vind die als een van de weinigen niet lekkerquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:14 schreef Speedy_T het volgende:
Je kan haten wat je wil, maar Monster energy is gewoon lekker
En daar maak je je nog druk om? Helpt toch niks. Het enige wat je nog kan doen is zelf proberen een steentje bij te dragen aan de schoonheid van onze taal en mooie teksten te schrijven.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:16 schreef Tchock het volgende:
http://woordvanhetjaar.vandale.nl/
Dit is toch zo'n onzin hèEen kwart van de woorden (yolo, cupcakemama) heeft niets in een Nederlands woordenboek te zoeken, een kwart is ordinaire reclame (angrybirden, Facebookmoord), een kwart is compleet onbruikbaar in andere situaties (Facebookmoord nogmaals) en het laatste kwart is samenstellingen die überhaupt zelden in een woordenboek staan (Kunduzakkoord, wat volgens mij trouwens met een koppelteken hoort). Taalverloedering zeg ik u!
Een instituut als de Van Dale moet je toch gewoon op kunnen vertrouwen? Dat je scrabblet (quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:17 schreef Actaeon het volgende:
[..]
En daar maak je je nog druk om? Helpt toch niks. Het enige wat je nog kan doen is zelf proberen een steentje bij te dragen aan de schoonheid van onze taal en mooie teksten te schrijven.
Ik denk dat je zelfs op dat soort instituten niet meer kan vertrouwen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een instituut als de Van Dale moet je toch gewoon op kunnen vertrouwen? Dat je scrabblet () en dat iemand 'beyoncevlieg' neerlegt en dat je gewoon kunt zeggen ga heen, dat staat niet in de Van Dale
The Beatquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:23 schreef Paxcon het volgende:
En wie zegt er nou ''whappen''? Dat heb ik nog nooit gehoord. Wel geregeld: ''We appen nog wel'', of ''ik app je vanmiddag wel even''.
Die sinaasappelsap versie daarvan is ook lekker. En de druivensap ook. Dat is die AH Excellent reeks toch?quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:23 schreef Boterbartje het volgende:
Monster is sowieso vies en puur vergif. Ik houd het bij Appelsap.
En dan niet die uit een pak maar die van Schulp, boh wat lekker. Maar die AH boomgaarden shit die ik vandaag heb gekocht is ook goed te teren
Nou er zijn wel wat van die beperkte geesten die dat zeggen en dat zeg ik; rot op, het is 'ik whatsapp je nog wel' of ik 'app' je nog wel (wat opzich al raar is want apps is natuurlijk meer dan whatsapp)quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:23 schreef Paxcon het volgende:
En wie zegt er nou ''whappen''? Dat heb ik nog nooit gehoord. Wel geregeld: ''We appen nog wel'', of ''ik app je vanmiddag wel even''.
'We appen'quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:23 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nou er zijn wel wat van die beperkte geesten die dat zeggen en dat zeg ik; rot op, het is 'ik whatsapp je nog wel' of ik 'app' je nog wel (wat opzich al raar is want apps is natuurlijk meer dan whatsapp)
Deze is niet excellent (jij bedoelt die Excellent van de Nederlandse elstar appel?quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:23 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Die sinaasappelsap versie daarvan is ook lekker. En de druivensap ook. Dat is die AH Excellent reeks toch?
Lekker al die shit die aan de bodem zit vastgekleefdquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:25 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Deze is niet excellent (jij bedoelt die Excellent van de Nederlandse elstar appel?) die is namelijk ook heerlijk en vergelijkbaar met deze..
Beste is natuurlijk schulp appelsap
[ afbeelding ]
Ja die bedoelde ik ja. Dacht dat jij die ook bedoelde. En dan druivensap van Franse druiven dacht ik en sinaasappelsap van Spaanse (?) sinaasappels.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:25 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Deze is niet excellent (jij bedoelt die Excellent van de Nederlandse elstar appel?) die is namelijk ook heerlijk en vergelijkbaar met deze..
Beste is natuurlijk schulp appelsap
[ afbeelding ]
Dat is nou ongefilterde appelsap.. Troebel, vol met lekkere smaken. Kleur verschillen gebonden aan seizoenen, de geur. Het etiket, de smaak. Puur genotquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Lekker al die shit die aan de bodem zit vastgekleefd
Spaanse dacht ik, iets van Malaga zou het wel zijn. Hoe zonniger, hoe zoeter de sinaasappel dusquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:26 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ja die bedoelde ik ja. Dacht dat jij die ook bedoelde. En dan druivensap van Franse druiven dacht ik en sinaasappelsap van Spaanse (?) sinaasappels.
Neequote:Op dinsdag 27 november 2012 19:27 schreef Paxcon het volgende:
Is het bij de vraag of de tenlastelegging bewezen kan worden, van belang of alle bestanddelen van het delict in die tenlastelleging worden genoemd?
Ja wel lekker spul allemaal.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:27 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Spaanse dacht ik, iets van Malaga zou het wel zijn. Hoe zonniger, hoe zoeter de sinaasappel dus
Ik weet dit niet eens?quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:27 schreef Paxcon het volgende:
Is het bij de vraag of de tenlastelegging bewezen kan worden, van belang of alle bestanddelen van het delict in die tenlastelleging worden genoemd?
Het was vandaag sowieso alsof er een blik mooie vrouwen was opengetrokken op de poortquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:29 schreef Yreal het volgende:
Zitten wat mooie dames in de zaal. Dammm
Oke...quote:
Ik moet dan echt gaan nadenken. Nu te laat op de avond voor.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:34 schreef Yreal het volgende:
[..]
Delict speelt bij het bewijzen van de tenlastelegging geen rol
Er is je iets ten laste gelegd, kan je het bewijzen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oke...
Dus je moet er vanuit gaan dat het telastengelegde bewezen kan worden, tenzij er sprake is van strafuitsluitingsgrond waar diegene zich met succes op beroept, welke tot de bestanddelen van het delict behoort?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |