Het was vandaag sowieso alsof er een blik mooie vrouwen was opengetrokken op de poortquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:29 schreef Yreal het volgende:
Zitten wat mooie dames in de zaal. Dammm
Oke...quote:
Ik moet dan echt gaan nadenken. Nu te laat op de avond voor.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:34 schreef Yreal het volgende:
[..]
Delict speelt bij het bewijzen van de tenlastelegging geen rol
Er is je iets ten laste gelegd, kan je het bewijzen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oke...
Dus je moet er vanuit gaan dat het telastengelegde bewezen kan worden, tenzij er sprake is van strafuitsluitingsgrond waar diegene zich met succes op beroept, welke tot de bestanddelen van het delict behoort?
Jij bent onze strafrechtheld vanaf nu.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
Er is je iets ten laste gelegd, kan je het bewijzen.
Pas in de volgende stap ga je kwalificeren, is het bewezen een delict uit wvsr. Dan komt dat bestandelen verhaal voorbij.
Ik kan jou tenlasteleggen : posten op fok, en bewijzen lukt. Ti's alleen geen delict dus ovar.
Lees 350sv
Man man, ik had een 2quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:44 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Jij bent onze strafrechtheld vanaf nu.
Heyquote:
Ja dat dacht ik dus ook.. Wat is volgens jou dan hierbij het antwoord:quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
Er is je iets ten laste gelegd, kan je het bewijzen.
Pas in de volgende stap ga je kwalificeren, is het bewezen een delict uit wvsr. Dan komt dat bestandelen verhaal voorbij.
Ik kan jou tenlasteleggen : posten op fok, en bewijzen lukt. Ti's alleen geen delict dus ovar.
Lees 350sv
Ja, ik. Maar hoezo is het dan zeker dat ik op de Dean's List sta? Je staat toch pas op de Dean's List als je twee opeenvolgende blokken min. een 7 had? Alleen de cijfers van het eerste blok zijn bekend?quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:26 schreef VonBallusseck het volgende:
Nog meer mensen van de EUR uitgenodigd door de Dean voor het Be Inspired-programma? Vanmorgen de uitnodiging ontvangen via studentmail.
WAT VOOR OEFENPROGRAM IS DAT, HET ZIET ER TOF UITquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook.. Wat is volgens jou dan hierbij het antwoord:
[ afbeelding ]
quote:
Ik heb hem inderdaad ook gekregen. Apart dat ze zo een mail versturen als er maar 1 cijfer bekend is (want volgens mij is dit niet gebaseerd op de cijfers van blok 2, die vast en zeker al bekend zijn bij het management maar nog niet gepubliceerd).quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:49 schreef N0rah het volgende:
[..]
Ja, ik. Maar hoezo is het dan zeker dat ik op de Dean's List sta? Je staat toch pas op de Dean's List als je twee opeenvolgende blokken min. een 7 had? Alleen de cijfers van het eerste blok zijn bekend?
Ja, vreemd hoor..quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:56 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik heb hem inderdaad ook gekregen. Apart dat ze zo een mail versturen als er maar 1 cijfer bekend is (want volgens mij is dit niet gebaseerd op de cijfers van blok 2, die vast en zeker al bekend zijn bij het management maar nog niet gepubliceerd).
Zeg wat?quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:11 schreef Boterbartje het volgende:
Denken jullie ook dat noud weer terugkomt bij nina?!
Ja, dat lijkt mij wel hè. Hij heeft hem dood gemept, dus das bewezen. Noodweer doet niet af aan bewezen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook.. Wat is volgens jou dan hierbij het antwoord:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |