Energydrankquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat je dingen koopt die je normaal niet koopt. Duurdere energydrank voor een euro, omdat 'ie normaal twee euro is. Dat soort dingen. Althans, dat heb ik altijd.
Wat voor kapsel wil/ga je doen?quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:45 schreef Tchock het volgende:
Ik ga volgende week naar de kapper, vriendlinlief wil mee.
En dit.quote:
Bijvoorbeeld. En we weten het, jij drinkt alleen koffie waarvan de bonen zijn gegroeid in de mest van de heilige Abunga-kikker en vervolgens geroosterd in een oven van gietzilver om met de hand vermalen te worden door een vijzel ingezet met de tanden van de overleden Dalai Lama.quote:
Lang aan de voorkant, kort aan de achterkant.quote:
Erik heeft gewoon smaak.quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. En we weten het, jij drinkt alleen koffie waarvan de bonen zijn gegroeid in de mest van de heilige Abunga-kikker en vervolgens geroosterd in een oven van gietzilver om met de hand vermalen te worden door een vijzel ingezet met de tanden van de overleden Dalai Lama.
Ik ken je natuurlijk niet echt maar ik vind het wel bij je passen for some reason.quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lang aan de voorkant, kort aan de achterkant.
[ afbeelding ]
Zoiets denk ik. Dan kan het in mijn gezicht en door de war, wat ik leuker vind, maar ook netjes als dat nodig is.
Even vragen of de automaat daarin voorziet, goede.quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. En we weten het, jij drinkt alleen koffie waarvan de bonen zijn gegroeid in de mest van de heilige Abunga-kikker en vervolgens geroosterd in een oven van gietzilver om met de hand vermalen te worden door een vijzel ingezet met de tanden van de overleden Dalai Lama.
Ditquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Even vragen of de automaat daarin voorziet, goede.
Maar energydrink blijft natuurlijk smerige troep voor vmbo'ers.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:56 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik ken je natuurlijk niet echt maar ik vind het wel bij je passen for some reason.
Vind ik onzin, maar hey.quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Even vragen of de automaat daarin voorziet, goede.
Maar energydrink blijft natuurlijk smerige troep voor vmbo'ers.
mehehehequote:Op dinsdag 27 november 2012 18:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
en ijswater met citroenquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:56 schreef Boterbartje het volgende:
Energydrank
Ik drink echt alleen maar redbull bij hoge uitzondering zoals nachtje doorhalen of bob naar discotheek ofzoiets.. slecht spul.
Verder drink ik veel melk en water ennnnnn KOFFIE/THEE
Ik heb vandaag een citroen gekocht en ik heb water koud gezet, nu wachten tot de ijsklontjes klaar zijn enzo!quote:
Waarom zou je dat drinken?quote:
Je vergeet thee, chocomel, Bitter Lemon, Ginger Ale, whisky en wijn.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:11 schreef Keyos het volgende:
Doe maar gewoon lekker een cola, koffie of bier, enige wat ik nodig heb om te overleven. Allemaal niet bepaald gezond , maar dat maakt niet uit.
Alleen de geur is al misselijkmakend.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:14 schreef Speedy_T het volgende:
Je kan haten wat je wil, maar Monster energy is gewoon lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |