volgens mij rookt hij heel veel wietquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die gast die de hele tijd dingen in zijn verhaal betrekt die er niet toe doen, verhalen herhaalt, altijd muziek luistert als hij niet aan het woord is maar verder wel uitstekend lesgeeft?
Niet erg gebruikelijk voor een voormalig rechter en advocaat, maar het zou kunnenquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:40 schreef Yreal het volgende:
[..]
volgens mij rookt hij heel veel wiet
Kloptquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:07 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
ns/vervoersbonden is toch het befaamde spoorwegstaking-arrest? Die is ook staatsrechtelijk gezien interessant
Nja, ik begrijp dat mensen op zoek zijn naar het fenomeen baangarantie, maar dat bestaat gewoon niet. En al helemaal niet als je zo'n gelukszoeker bent. Maarja, wie ben ik.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:38 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ook nog steeds ten tijde van 'de crisis' overigens.
Eriksd?quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nja, ik begrijp dat mensen op zoek zijn naar het fenomeen baangarantie, maar dat bestaat gewoon niet. En al helemaal niet als je zo'n gelukszoeker bent. Maarja, wie ben ik.
Een opleiding tot politieagent garandeert volgens mij best een baan als politieagent.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nja, ik begrijp dat mensen op zoek zijn naar het fenomeen baangarantie, maar dat bestaat gewoon niet. En al helemaal niet als je zo'n gelukszoeker bent. Maarja, wie ben ik.
Geef me nou eens voor een keer gelijk joh, dropveter.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:49 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Een opleiding tot politieagent garandeert volgens mij best een baan als politieagent.
Verder wil ik alleen zeggen dat in 2010 'de crisis' nog heviger was dan nu, en dus ook voor wat betreft banen. Geen idee of wat die Monitor zegt klopt, maar als dat wel zo is dan zal dat nu (2012) niet zijn afgenomen.
Zorg dan dat je gelijk hebt. We doen niet aan weggevertjes hier he.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Geef me nou eens voor een keer gelijk joh, dropveter.
Damn you!quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:59 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Zorg dan dat je gelijk hebt. We doen niet aan weggevertjes hier he.
Hoop jij ook op een rechtszaal?quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:01 schreef Ties02 het volgende:
De eeuwige strijd tussen maharbal en eriksd, waar zal hij eindigen
Waarschijnlijk in wederom een biertje binnenkort.quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:01 schreef Ties02 het volgende:
De eeuwige strijd tussen maharbal en eriksd, waar zal hij eindigen
Goeie. Wanneer?quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:02 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Waarschijnlijk in wederom een biertje binnenkort.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:10 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Zou wat zijn als het andersom ging
toch geen vvd-kapsel?quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:08 schreef Keyos het volgende:
Zo, net terug van de kapper. Van lang naar zeer kort haar, damn wat een verandering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |