quote:Op woensdag 21 november 2012 18:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mja, geef dat groepje een SC. Is alles weer zoals het was.
Waarschuw mensen eenmaal in PUB-topics. verpesten ze het dan? Ze de toegang ontzeggen. Simpel zat.
kuttijden zegquote:
En die kwamen oorspronkelijk uit ONZquote:Op woensdag 21 november 2012 18:58 schreef Ro-ald het volgende:
In PUB SC komen er meer users uit NB hoor
Aah okequote:Op woensdag 21 november 2012 19:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En die kwamen oorspronkelijk uit ONZ
dit jaquote:Op woensdag 21 november 2012 19:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En die kwamen oorspronkelijk uit ONZ
hij blijft leukquote:
quote:Op woensdag 21 november 2012 19:12 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Maak dan een nieuw forum voor tienermoeders.
Eensquote:Op woensdag 21 november 2012 19:50 schreef Omdatappel het volgende:
Meer goede modjes zou al wat schelen, lijkt me.
Wel gezellig.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:50 schreef Omdatappel het volgende:
Flips, zullen we samen mod worden?
We gaan voor vivaquote:Op woensdag 21 november 2012 20:50 schreef leeell het volgende:
het is niet de bedoeling dat dit het libelle forum word he dames
Of ik dat als user of als mod nou doequote:Op woensdag 21 november 2012 20:53 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Dit kost je dan wel veel vrije tijd he..
Opzet? Niet een andere SC opeens overnemen.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:45 schreef LompeHork het volgende:
Maar hoe zien de SC'ers het zitten om een nieuwe SC te laten starten in ONZ en daar verder te gaan? (en dus PUB voor de pubers te laten) Is dat een optie en zo ja: Wat is de opzet?
Moest lachen.quote:
Nee, dat sowieso niet. Maar dit is meer een vraag richting de huidige PUB-SC'ersquote:Op woensdag 21 november 2012 22:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Opzet? Niet een andere SC opeens overnemen.
Is zeker een optie en dan het liefst dag en nacht openhouden.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:45 schreef LompeHork het volgende:
Maar hoe zien de SC'ers het zitten om een nieuwe SC te laten starten in ONZ en daar verder te gaan? (en dus PUB voor de pubers te laten) Is dat een optie en zo ja: Wat is de opzet?
Dat is een optie. Zijn jullie dan niet bang voor kliekjesvorming? In feite gooi je een deel van PUB naar een nieuwe SC. En zij kennen elkaar dus wel al.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:45 schreef LompeHork het volgende:
Ik heb het gevoel dat hetzelfde als UDOWU gaat gebeuren.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:45 schreef LompeHork het volgende:
Hier ben ik dus ook bang voor.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:53 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat hetzelfde als UDOWU gaat gebeuren.
En dit trouwens ook. Daar is totaal geen behoefte aan, denk ik zo.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:53 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:45 schreef LompeHork het volgende:
Maar nu posten wij ook alleen maar in PUB SC,omdat NB overdag dicht is.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dit trouwens ook. Daar is totaal geen behoefte aan, denk ik zo.
dezequote:Op woensdag 21 november 2012 22:54 schreef Snowbells het volgende:
Denk dat het wel lukt, staan open voor anderen, etc etc etc ligt alleen maar aan onszelf. gr
Tuurlijk, SC is SC. Geen nb trouwens, dat is gereserveerd voor de nachtelijke uurtjes en loopt prima in B&H, maar dat weet je zelf ook.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:52 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Is zeker een optie en dan het liefst dag en nacht openhouden.
quote:Op woensdag 21 november 2012 22:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is een optie. Zijn jullie dan niet bang voor kliekjesvorming? In feite gooi je een deel van PUB naar een nieuwe SC. En zij kennen elkaar dus wel al.
Heel ander publiek dan UDOWU (wat users weg, andere users erbij), neem aan dat er dan gewoon normaal gedaan wordt. Hier in PUB is het ook geen probleem, dus de opzet in ONZ zou hetzelfde kunnen zijn toch? Leuke groep zo.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:53 schreef Oceanview het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 november 2012 22:54 schreef Snowbells het volgende:
Denk dat het wel lukt, staan open voor anderen, etc etc etc ligt alleen maar aan onszelf. gr
Dan krijg je sowieso gezeur dat het NachtBagger heet. En ook users die klagen dat het effect van NB dan verdwijnt. Ik denk dat een ONZ SC beter is. Op die manier kan NB SC dicht. Zoals jij al zegt we zitten alleen in PUB omdat NB overdag dicht is. Als ONZ SC heel de dag open is, dan gaat de aandacht naar ONZ SC en verdwijnt de aandacht naar NB SC.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:55 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Maar nu posten wij ook alleen maar in PUB SC,omdat NB overdag dicht is.
Misschien dat NB dan gewoon overdag open kan?
Ja inderdaad dan kan beter gedaan worden.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan krijg je sowieso gezeur dat het NachtBagger heet. En ook users die klagen dat het effect van NB dan verdwijnt. Ik denk dat een ONZ SC beter is. Op die manier kan NB SC dicht. Zoals jij al zegt we zitten alleen in PUB omdat NB overdag dicht is. Als ONZ SC heel de dag open is, dan gaat de aandacht naar ONZ SC en verdwijnt de aandacht naar NB SC.
De PUB SC is 'verborgen' niemand komt echt in PUB in ONZ heb je de relschoppers die puur als doel hebben alles in de soep te laten lopen.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Tuurlijk, SC is SC. Geen nb trouwens, dat is gereserveerd voor de nachtelijke uurtjes en loopt prima in B&H, maar dat weet je zelf ook.
[..]
[..]
Heel ander publiek dan UDOWU (wat users weg, andere users erbij), neem aan dat er dan gewoon normaal gedaan wordt. Hier in PUB is het ook geen probleem, dus de opzet in ONZ zou hetzelfde kunnen zijn toch? Leuke groep zo.
[..]precies.
dit ookquote:Op woensdag 21 november 2012 22:59 schreef Oceanview het volgende:
[..]
De PUB SC is 'verborgen' niemand komt echt in PUB in ONZ heb je de relschoppers die puur als doel hebben alles in de soep te laten lopen.
Lees de vorige topics even door: valt tegen. Daarnaast is het niet zo dat "pubers" nergens anders mogen posten natuurlijkquote:Op woensdag 21 november 2012 22:56 schreef krullenbolletje het volgende:
Er zitten toch ook best veel pubers in pub SC? Of ligt dat aan mij?
Dan maak je een TR, het is niet alsof er onderbezetting is in ONZ.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:59 schreef Oceanview het volgende:
[..]
De PUB SC is 'verborgen' niemand komt echt in PUB in ONZ heb je de relschoppers die puur als doel hebben alles in de soep te laten lopen.
Waarom zou dat erg zijn dan?quote:Op woensdag 21 november 2012 23:01 schreef Snowbells het volgende:
Anders druipt onz sc toch weer leeg s'nachts
En wat als wij toch een paar relschoppers in ons midden krijgen? En daar dus TR voor wordt gedaan? In hoeverre wordt dat serieus genomen en in hoeverre wordt daar wat aangedaan. Ik kanmij herinneren dat udowu in de soep liep door die relschoppers en TR's.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Tuurlijk, SC is SC. Geen nb trouwens, dat is gereserveerd voor de nachtelijke uurtjes en loopt prima in B&H, maar dat weet je zelf ook.
[..]
[..]
Heel ander publiek dan UDOWU (wat users weg, andere users erbij), neem aan dat er dan gewoon normaal gedaan wordt. Hier in PUB is het ook geen probleem, dus de opzet in ONZ zou hetzelfde kunnen zijn toch? Leuke groep zo.
[..]precies.
Het enige nadeel is dat er geen vrouwen/mannen gepost kan worden. Alleen wordt dat toch niet enorm veel nog gedaan.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:01 schreef Snowbells het volgende:
Eensch met flips. Onz sc en dan geen nb. Anders druipt onz sc toch weer leeg s'nachts
Geen zorgen appel jij bent 14 dus kan makkelijk in de huidige SC blijvenquote:
Krijg je hetzelfde wat nu dus het probleem isquote:Op woensdag 21 november 2012 23:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom zou dat erg zijn dan?
quote:Op woensdag 21 november 2012 23:02 schreef Taexon het volgende:
[..]
Geen zorgen apple jij bent 14 dus kan makkelijk in de huide SC blijven
Mij lijkt het een top idee.
quote:Op woensdag 21 november 2012 23:02 schreef Taexon het volgende:
[..]
Geen zorgen apple jij bent 14 dus kan makkelijk in de huidige SC blijven
Mij lijkt het een top idee.
Ja dat gebeurde ook in UDOWU en dan zegt crew weer 'Kap eens met al dat geTRquote:Op woensdag 21 november 2012 23:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Lees de vorige topics even door: valt tegen. Daarnaast is het niet zo dat "pubers" nergens anders mogen posten natuurlijk
[..]
Dan maak je een TR, het is niet alsof er onderbezetting is in ONZ.
Flips snapt 'm.
Dat kan actief gemod worden, geen probleem daar, ik post hier ook al een tijdje mee en het valt echt wel op als iemand ineens gaat lopen kloten.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En wat als wij toch een paar relschoppers in ons midden krijgen? En daar dus TR voor wordt gedaan? In hoeverre wordt dat serieus genomen en in hoeverre wordt daar wat aangedaan. Ik kanmij herinneren dat udowu in de soep liep door die relschoppers en TR's.
Dan heb ik geen problemen met een ONZ SC, en lijkt mij dat een goed plan.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat kan actief gemod worden, geen probleem daar, ik post hier ook al een tijdje mee en het valt echt wel op als iemand ineens gaat lopen kloten.
Het punt is, is dat PUB SC zo goed is. En we hebben slechte ervaringen bij UDOWU. Ze zeggen wel eens 'never change a winning team', in feite is dat hier ook een beetje. Het zou jammer zijn als een leuke groep naar een nieuwe SC 'moet' en daar vervolgens alle ellende weer krijgt.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:04 schreef Snowbells het volgende:
Als je nu al denkt dat t udowu gaat worden heeft het ook geen zin om een nieuwe sc te maken
Dit ook ja, dat wordt het niet, als het doorgaat. UDOWU is wat mij betreft een done deal, zat users die daar zaten posten al veel minder/niet meer op FOK!, dus dat probleem is er eigenlijk niet. Dit heeft een heel andere lading, UDOWU staat er sowieso buiten, geen noodzaak om daar op in te gaan.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:04 schreef Snowbells het volgende:
Als je nu al denkt dat t udowu gaat worden heeft het ook geen zin om een nieuwe sc te maken
Hier ben ik t wel mee eens jaquote:Op woensdag 21 november 2012 22:59 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:09 schreef Flippiee het volgende:
Simpel ONZ SC in het begin, en als er behoefte is aan een andere naam dat die nog veranderd kan worden? En openstaan voor anderen klopt wel, kijk maar naar die Taexon en promisionxexposed. Die posten nu ook mee in PUB SC en niemand deed daarover echt moeilijk
Ligt gewoon aan de user zelf. Als je meteen begint te baggeren en irriteren zoals appelcakequote:Op woensdag 21 november 2012 23:09 schreef Flippiee het volgende:
Simpel ONZ SC in het begin, en als er behoefte is aan een andere naam dat die nog veranderd kan worden? En openstaan voor anderen klopt wel, kijk maar naar die Taexon en promisionxexposed. Die posten nu ook mee in PUB SC en niemand deed daarover echt moeilijk
En ze deden ook niet moeilijk tegen mij, dus bigup daarvoorquote:Op woensdag 21 november 2012 23:09 schreef Flippiee het volgende:
Hier ben ik het mee eens. Als alternatief, kunnen de ads in de nieuwe SC reeks uitgezet worden, zodat er wel gewoon damensch en heren gepost kunnen worden.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:02 schreef Ro-ald het volgende:
In nachtbagger worden er toch bijna geen mannen of vrouwen meer gepost dus het boeit ook niet of die SC ergens anders komt te staan.
Als ik LH zo lees, wordt daar dan actief op gemod. Ook dat zal dan geen probleem vormen.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:10 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ligt gewoon aan de user zelf. Als je meteen begint te baggeren en irriteren zoals appelcake![]()
snap ik dat je weggejaagd wordt.
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 21 november 2012 23:11 schreef Omdatappel het volgende:
Maar er zullen misschien ook users zijn die een nieuwe SC drie keer niks vinden en hun spui gaan gallen in andere SC's.
Hehe dan moet ie in B&H blijven.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:11 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens. Als alternatief, kunnen de ads in de nieuwe SC reeks uitgezet worden, zodat er wel gewoon damensch en heren gepost kunnen worden.
Doel je op arg?quote:Op woensdag 21 november 2012 23:11 schreef Omdatappel het volgende:
Maar er zullen misschien ook users zijn die een nieuwe SC drie keer niks vinden en hun spui gaan gallen in andere SC's.
Inderdaad, gewoon lekker zodra je erin komt jezelf een beetje voorstellen (dat is wat ik dan deed) net alsof je bij een AA groep komtquote:Op woensdag 21 november 2012 23:09 schreef Flippiee het volgende:
Precies zoals ik dat zeg.quote:
Neen, ik ben ook breder georiënteerd dan alleen ARG.quote:
Zoals ik.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:11 schreef Omdatappel het volgende:
Dat zie ik niet zo snel gebeuren, al gun ik het ONZ van harte.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:11 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens. Als alternatief, kunnen de ads in de nieuwe SC reeks uitgezet worden, zodat er wel gewoon damensch en heren gepost kunnen worden.
kan...quote:Op woensdag 21 november 2012 23:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij kan toch gewoon in de pub sc blijven?
Daar heb je zeker gelijk in. Dat kan je niet echt tegenhouden denk ik op het moment dat het gebeurt.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:17 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Precies zoals ik dat zeg.
Het is al vaker voorgekomen dat er het één en ander veranderde rondom een SC, bijvoorbeeld bij dat UDOWU. Als zoiets gesloten wordt, of users zijn het er in eerste instantie niet mee eens, gaan ze ergens anders heen. Mogelijk zonder zich eerst in te lezen in de 'huisregels' van de andere SC en zitten ze dus eigenlijk de boel daar te vergallen.
Beetje worst case scenario, maar ik denk dat er wel rekening mee gehouden moet worden.
[..]
Neen, ik ben ook breder georiënteerd dan alleen ARG.
Omdatappel.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Als je het zelf weet waarom ga je dan niet weg
Dat ik het zo ook goed vind.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat is dan je probleem?
Is het voor jou echt niet slimmer om eens normaal te doen?quote:
Als jij het zegt.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:21 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dat zie ik niet zo snel gebeuren, al gun ik het ONZ van harte.
quote:Op woensdag 21 november 2012 23:24 schreef Taexon het volgende:
[..]
Is het voor jou echt niet slimmer om eens normaal te doen?
Je krijgt steeds meer users die scheitziek van je worden... way to go bro..
Ik ben geen idee, ik ben alleen de OP gelezen.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat vind je zo goed en waarom?
zeg dan niks als je je er niet in verdieptquote:Op woensdag 21 november 2012 23:25 schreef AppelCake het volgende:
[..]
[..]
Ik ben geen idee, ik ben alleen de OP gelezen.
Ik ga wel lezen dan.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zeg dan niks als je je er niet in verdiept
In het verleden is gebleken dat het in ONZ nogal uit de hand kan lopen. Dan blijft het niet bij tetten alleen. Dat kan FOK! op den duur de kop kosten dus is er voor gekozen om op een beperkt aantal fora semi-nakend toe te staan. KPD even niet meegerekend.quote:
Dit heb ik ook nooit echt begrepen. Fflaemig, Sanasoufi, haan33..quote:Op donderdag 22 november 2012 10:25 schreef Luigi het volgende:
yvonne misschien moeten jullie ook eens hand in eigen boezem steken. Op FOK! wemelt het van de kutklonen die toegelaten worden omdat ze oh-zo grappig zijn maar ondertussen een forum naar de galemiezen helpen. Net ook weer in SEX / Wat is er zo opwindend aan anaal? met die kut van een Fleamig die ondertussen door alles en iedereen uitgekotst wordt. Maar nee, gewoon laten posten, beschermen zelfs, terwijl je dat soort rommel gewoon weg moet donderen.
Jullie laten het zelf uit de hand lopen en gaan daarna jankzakken dat een forum naar de klote is. Gebeurt zo vaak dit.
Eerst maanden niet optreden tegen dit soort meuk en danquote:Op donderdag 22 november 2012 10:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dit heb ik ook nooit echt begrepen. Fflaemig, Sanasoufi, haan33..
quote:
Ik heb nou nog niet echt constuctiefs gezien waar ONZ-ers heenmoeten.quote:
Een SC openen in een willekeurig subforum volstaat denk ik. Beste lijkt mij in OUD.quote:Op donderdag 22 november 2012 13:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb nou nog niet echt constuctiefs gezien waar ONZ-ers heenmoeten.
Wel een hele bende offtopic
Je grap is nu wel leuk geweestquote:Op donderdag 22 november 2012 13:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Een SC openen in een willekeurig subforum volstaat denk ik. Beste lijkt mij in OUD.
die hele SC lijkt me het probleem niet, dat is het immers nooit geweest.quote:Op donderdag 22 november 2012 13:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb nou nog niet echt constuctiefs gezien waar ONZ-ers heenmoeten.
Wel een hele bende offtopic
Ik denk zelf niet dat nieuwe users erbij een probleem gaat vormen.. ik zou het zelf juist leuk vinden als er wat nieuwe users in de SC komenquote:Op donderdag 22 november 2012 13:48 schreef Oerbeer het volgende:
Lijkt mij zaak om eerst eens te kijken hoe een eventueel stekkie vorm zou moeten krijgen. Het kan natuurlijk voorkomen dat er users bijkomen. Dat moet natuurlijk geen botsingen gaan opleveren.
Ook zou het tof zijn als er wat meer in de actieve topics meegedaan word naast de SC. Dat missen we de laatste tijd ook een beetje.
Kijk, als we PUB opnieuw 'starten'zeg maar dan zit je nog met een erfenis, ONZ-ers in de Pubsc,quote:Op donderdag 22 november 2012 13:31 schreef leeell het volgende:
[..]
die hele SC lijkt me het probleem niet, dat is het immers nooit geweest.
Lompe wil best een extra SC in ONZ modereren denk ik.
en anders in B&H, veel meer opties heb je niet
En daar schuilt het probleem ook een beetje. Als men alleen maar voor de SC op ONZ komt en niet mee doet in de actieve topics is er straks geen bal meer aan. Zou jammer zijn.quote:Op donderdag 22 november 2012 13:52 schreef Taexon het volgende:
Zal zelf ook eens wat actiever meedoen in de overige topics in plaats van de SC want eerlijk gezegd kijk ik daar zelf nauwelijks.
Er zijn hele groepen users die enkel en alleen voor een slowchat op FOK! komen, die zullen nevernooit meedoen in andere topics. Niet alleen op ONZ, maar over het hele forum.quote:Op donderdag 22 november 2012 13:57 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
En daar schuilt het probleem ook een beetje. Als men alleen maar voor de SC op ONZ komt en niet mee doet in de actieve topics is er straks geen bal meer aan. Zou jammer zijn.
maar genoeg mensen in bijv the pub sc posten ook in pub zelf, met onz zou dat nog beter zijn want daar is meer tr zienquote:Op donderdag 22 november 2012 13:57 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
En daar schuilt het probleem ook een beetje. Als men alleen maar voor de SC op ONZ komt en niet mee doet in de actieve topics is er straks geen bal meer aan. Zou jammer zijn.
Ik vind het best en dan laten we het gerel in de topics zelf.quote:Op donderdag 22 november 2012 14:25 schreef yvonne het volgende:
En als we de verantwoordelijkheid nou eens bij jullie leggen?
Een sc is bijna niet te modden namelijk, we moeten écht onze tijd besteden om samen met jullie goede topics te maken. Wordt er gekloot in de sc trek je aan de bel, per dm, per tr, in het feedbacktopic
Laten we dat nou eens niet doenquote:Op donderdag 22 november 2012 14:27 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ik vind het best en dan laten we het gerel in de topics zelf.
Dan gaat er meer mensen naar onztopics en een paar in sc en onz.
En dan noemen we de nieuwe sc baggeryard
Ah het gerel stoppen we dan voor een periodequote:Op donderdag 22 november 2012 14:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Laten we dat nou eens niet doen
Geen gerel, period.
En een sc baggeryard noemen is een directe uitnoding tot... juist
quote:Op donderdag 22 november 2012 14:31 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ah het gerel stoppen we dan voor een periode
en dan noemen we het nieuwe sc topic 49yard
de 49 vanwege de url
en dan open ik het eerste topic: [49yard]Het eerste topic
ahh ik zie het al helemaal voor me
ik ben ff naar de wc
Niet voor een periodequote:Op donderdag 22 november 2012 14:31 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
de 49 vanwege de url
ik ben ff naar de wc
Lijkt mij een goed idee..quote:Op donderdag 22 november 2012 14:31 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
de 49 vanwege de url
ik ben ff naar de wc
weet ikquote:Op donderdag 22 november 2012 14:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet voor een periodePeriod, voor immer ende altijd
Mooiquote:Op donderdag 22 november 2012 14:46 schreef RenRen- het volgende:
Wat ik eigenlijk zelf al een keer wou doen maar steeds geen tijd voor had: Het bijbaantjestopic blijft belangrijk in PUB, veel pubers willen nog steeds weten welk baantje ze kunnen nemen op hun leeftijd. Daarom wou ik eigenlijk al een keer een beginnetje maken met een lijst voor dit topic met per leeftijd de beschikbare banen. Ik denk niet dat ik daar alsnog tijd voor ga krijgen, maar misschien wel een leuk idee om dat topic weer nieuw leven in te blazen, zodat nieuwe pubers gelijk kunnen zien waar ze eventueel terecht kunnen voor een baantje...
Bijbaantjes?quote:Op donderdag 22 november 2012 14:51 schreef plopkweker het volgende:
Misschien zou het handig zijn om dat topic sticky ipv centraal te maken, je kijkt er zo overheen.
Jaquote:
Zit je nog op de WC?quote:Op donderdag 22 november 2012 14:31 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
de 49 vanwege de url
ik ben ff naar de wc
nee dat klopt, als is de groep hecht genoeg om het zelf een beetje in goede banen te leidenquote:Op donderdag 22 november 2012 13:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kijk, als we PUB opnieuw 'starten'zeg maar dan zit je nog met een erfenis, ONZ-ers in de Pubsc,
Kan uiteraard, maar ik zit niet te wachten op een sc die meteen weer verkloot wordt, snappie?
Ik voel er eigenlijk weinig voor om in US te gaan postenquote:Op donderdag 22 november 2012 15:37 schreef leeell het volgende:
dus of in B&H 24 uur
of in ONZ opnieuw beginnen maar wel opletten op verbaggeren door ONZ
of in US slowchat omdat PUB-SC en de US-gangers redelijk verweven zijn
en ja sommigen liever niet in ONZ en sommigen houden de NB liever apart.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:39 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik voel er eigenlijk weinig voor om in US te gaan posten
Wat ik een beetje bedoel is dat ik de laatste tijd ook users zie die wel vaak in de actieve topics zaten, maar nu eigenlijk alleen maar in SC's.quote:Op donderdag 22 november 2012 14:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er zijn hele groepen users die enkel en alleen voor een slowchat op FOK! komen, die zullen nevernooit meedoen in andere topics. Niet alleen op ONZ, maar over het hele forum.
kloptquote:Op donderdag 22 november 2012 16:13 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Wat ik een beetje bedoel is dat ik de laatste tijd ook users zie die wel vaak in de actieve topics zaten, maar nu eigenlijk alleen maar in SC's.
Agreed. Sinds een maandje of wat is dat gaande. Een balans daarin zou niet verkeerd zijn.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:19 schreef leeell het volgende:
[..]
klopt
het lijkt wel alsof de "ouderen" zich terugtrekken in de SC's en de nieuwe in de actieve topics.
Welke regels minder dan?quote:Op donderdag 22 november 2012 18:12 schreef Conflict het volgende:
Mij lijkt het gewoon het slimste om PUB een andere naam te geven, nieuwe SC, nog minder regeltjes en dan mij als mod aannemen, mooie frisse start
Ik heb vernomen dat je een oude rot bent. Dus wellicht het tagje 'opa' naast de standaard 'moderator'.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:12 schreef Conflict het volgende:
Mij lijkt het gewoon het slimste om PUB een andere naam te geven, nieuwe SC, nog minder regeltjes en dan mij als mod aannemen, mooie frisse start
Ik vind het prima!quote:Op donderdag 22 november 2012 20:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat je een oude rot bent. Dus wellicht het tagje 'opa' naast de standaard 'moderator'.
quote:
sc vol met bagger.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:49 schreef Conflict het volgende:
Wat is udowo? Ja sorry, ik heb vijf jaar liggen slapen in mijn schommelstoel.
Jezus, wat een gezeik! En waar staat het voor?quote:Op donderdag 22 november 2012 21:50 schreef leeell het volgende:
[..]
sc vol met bagger.
ging op slot na weken gejank
users die overal worden uitgekotstquote:Op donderdag 22 november 2012 21:51 schreef Conflict het volgende:
[..]
Jezus, wat een gezeik! En waar staat het voor?
quote:Op donderdag 22 november 2012 21:51 schreef leeell het volgende:
[..]
users die overal worden uitgekotst
Jezus, je hoeft niet meteen te gaan krijsen!quote:Op donderdag 22 november 2012 22:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Was dat het maar, die reeks was een ware hel na een deel of 500
heb ik gemist denk ik, ff teruglezen.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Was dat het maar, die reeks was een ware hel na een deel of 500
Sorry meneerquote:Op donderdag 22 november 2012 22:03 schreef Conflict het volgende:
[..]
Jezus, je hoeft niet meteen te gaan krijsen!
Zoals je hier ziet zijn we nét veranderd, kijk even rond of het je hier bevalt of dat je toch naar ONZ wilt, accoord?quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:58 schreef Nestalgie het volgende:
en mag het? ik kom net van de wc dus hoop dat er antwoord is
ik zal het bekijken.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zoals je hier ziet zijn we nét veranderd, kijk even rond of het je hier bevalt of dat je toch naar ONZ wilt, accoord?
Fair enoughquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:01 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ik zal het bekijken.
Maar als ik nog steeds denk dat onz een eigen plek nodig heeft zal ik het melden
Maak zelf?quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:21 schreef Conflict het volgende:
Ik zag net iemand in de SC foto's van zijn kamer posten. Wie maakt zo'n topic?
Ik maak hem ook niet want ik ben te lui om een OP te maken.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:20 schreef Conflict het volgende:
[..]
Jezus man, ik woon in een riante villa
Kan ik niet maken hoor
Same here :/quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:20 schreef Conflict het volgende:
[..]
Jezus man, ik woon in een riante villa
Kan ik niet maken hoor
Ik als mod!quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:39 schreef Conflict het volgende:
Zijn er nog mensen met leuke topic ideeën
Lijkt me een saai topic. En het loopt nu ook weer niet zo hard dat nog een mod hard nodig is. Maak leuke topics!quote:
quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:17 schreef Conflict het volgende:
[..]
Lijkt me een saai topic. En het loopt nu ook weer niet zo hard dat nog een mod hard nodig is. Maak leuke topics!
Ja, als het een beetje een leuke OP heeft. Dan maken we er een google earth-map bij met de locatie van iedereen! Ga je gang!quote:Op zondag 25 november 2012 16:29 schreef Nestalgie het volgende:
Een voorsteltopic lijkt me een goed idee?
Meh.. dat voorkomt anonimiteit, aangezien vele anoniem willen blijven.quote:Op zondag 25 november 2012 16:30 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja, als het een beetje een leuke OP heeft. Dan maken we er een google earth-map bij met de locatie van iedereen! Ga je gang!
Kan je toch zelf aangeven? Plaatsnaam alleen, ach, wat maakt het uit. Knal er een mooi topic inquote:Op zondag 25 november 2012 16:31 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Meh.. dat voorkomt anonimiteit, aangezien vele anoniem willen blijven.
Waaronder ik.
Leeftijd etc. wil ik wel geven, maar naam adres e.d. niet.
Als je maar oppast met je persoonsgegevens.quote:Op zondag 25 november 2012 16:29 schreef Nestalgie het volgende:
Een voorsteltopic lijkt me een goed idee?
Precies, hij is open en je moet zelf vertellen wat je wilt vertellen.quote:Op zondag 25 november 2012 16:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als je maar oppast met je persoonsgegevens.
Die discussie is achter de schermen al geweest en we hebben voor Jong! gekozen.quote:Op zondag 25 november 2012 16:37 schreef Nestalgie het volgende:
Ik weet niet of de naam nog aangepast kan worden of dat het definitief is.
Maar is Jeugd niet een betere naam?
Top!quote:Op zondag 25 november 2012 16:38 schreef Conflict het volgende:
[..]
Die discussie is achter de schermen al geweest en we hebben voor Jong! gekozen.
Wat zou er meer in moeten staan?quote:Op zondag 25 november 2012 16:37 schreef Conflict het volgende:
Probeer 'm iets uitgebreider te maken zodat het ook echt aantrekkelijk wordt om mee te posten...
Misschien wat meer info? Wat je leuk vindt, wat je niet lust, of je speciale hobbys hebt, relatie ga zo maar door. Misschien een leuke lijst die je kan invullen. Of niet?quote:Op zondag 25 november 2012 16:39 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Top!
[..]
Wat zou er meer in moeten staan?
Een banner?
Hmm, ik zou die dan niet volledig invullen.quote:Op zondag 25 november 2012 16:41 schreef Conflict het volgende:
[..]
Misschien wat meer info? Wat je leuk vindt, wat je niet lust, of je speciale hobbys hebt, relatie ga zo maar door. Misschien een leuke lijst die je kan invullen. Of niet?
Precies! Lijstje kan altijd nog worden aangevuld. Je kan gewoon wijzigen en anders vraag je mij maarquote:Op zondag 25 november 2012 16:42 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Hmm, ik zou die dan niet volledig invullen.
Maar een hele lijst is een leuk idee en dan gewoon invullen wat je wilt.
Ik ga er ff naar kijken.
Er is een lijstje toegevoegd, ideeën zijn altijd welkom.quote:Op zondag 25 november 2012 16:44 schreef Conflict het volgende:
[..]
Precies! Lijstje kan altijd nog worden aangevuld. Je kan gewoon wijzigen en anders vraag je mij maar
quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:01 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ik zal het bekijken.
Maar als ik nog steeds denk dat onz een eigen plek nodig heeft zal ik het melden
Naar aanleiding van de discussie in JNG / Jong! Slowchat #31 kliekjes overal overal. Vroeg een groep zich af, of een SC in ONZ als nog mogelijk is. Deze groep voelt zich gewoon niet thuis in JONG!quote:
Goede post. We zien jullie graag verschijnen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Naar aanleiding van de discussie in JNG / Jong! Slowchat #31 kliekjes overal overal. Vroeg een groep zich af, of een SC in ONZ als nog mogelijk is. Deze groep voelt zich gewoon niet thuis in JONG!
Nu klinkt dat als kliekerig gedrag. Maar zoals misschien wel opgemerkt is, kwam in PUB en NB vaak genoeg nieuwe users, die vaak genoeg gewoon bleven plakken en terugkwamen in de SC.
Dit is geen post met een klacht over Jong!. Het is prachtig dat er nagedacht wordt door mensen over wat tegenwoordig beter bij FOK! past, en dat er stilgestaan werd bij het feit dat PUB overduidelijk over zijn houdbaarheidsdatum heen was. Ik hoop dan ook dat Jong! goed lopend blijft.
Dit is gewoon een post om een SC te krijgen, om de groep/kliek/whatever you wanna call it een locatie te geven waarin zij overdag terecht kunnen buiten de NB in B&H.
Het maakt in feite niet uit waar deze SC eigenlijk terecht komt. Zelf zaten we te denken aan ONZ. Hierdoor kan ONZ nog weer actiever worden. Enkele users van die groep waren de afgelopen al wat meer in ONZ te vinden, blijkbaar is dat toch meer een 'thuis'.
Daarnaast zorgt het misschien wel voor dat deze users buiten de SC komen, en in ONZ zelf gaan posten. Dus dan heeft ONZ ook weer actievere users in het forum zelf.
Deze groep heeft meer behoefte aan topics zoals "FOK! Roessiesch vertaal service" en "Last van koude voeten in bed". En niet zoals in Jong! "Je eerste liefde" "Wees hier nostalgisch over je kindertijd" "Wat voor strafwerk kregen jullie". Voor soorgelijke topics kunnen we ook naar MLN (no offence)
De SC in Jong! heeft gewoon een andere sfeer. Wat er precies anders aan die sfeer is, is lastig te zeggen. Ik denk dat in ONZ dit beter zal zijn.
+1quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Naar aanleiding van de discussie in JNG / Jong! Slowchat #31 kliekjes overal overal. Vroeg een groep zich af, of een SC in ONZ als nog mogelijk is. Deze groep voelt zich gewoon niet thuis in JONG!
Nu klinkt dat als kliekerig gedrag. Maar zoals misschien wel opgemerkt is, kwam in PUB en NB vaak genoeg nieuwe users, die vaak genoeg gewoon bleven plakken en terugkwamen in de SC.
Dit is geen post met een klacht over Jong!. Het is prachtig dat er nagedacht wordt door mensen over wat tegenwoordig beter bij FOK! past, en dat er stilgestaan werd bij het feit dat PUB overduidelijk over zijn houdbaarheidsdatum heen was. Ik hoop dan ook dat Jong! goed lopend blijft.
Dit is gewoon een post om een SC te krijgen, om de groep/kliek/whatever you wanna call it een locatie te geven waarin zij overdag terecht kunnen buiten de NB in B&H.
Het maakt in feite niet uit waar deze SC eigenlijk terecht komt. Zelf zaten we te denken aan ONZ. Hierdoor kan ONZ nog weer actiever worden. Enkele users van die groep waren de afgelopen al wat meer in ONZ te vinden, blijkbaar is dat toch meer een 'thuis'.
Daarnaast zorgt het misschien wel voor dat deze users buiten de SC komen, en in ONZ zelf gaan posten. Dus dan heeft ONZ ook weer actievere users in het forum zelf.
Deze groep heeft meer behoefte aan topics zoals "FOK! Roessiesch vertaal service" en "Last van koude voeten in bed". En niet zoals in Jong! "Je eerste liefde" "Wees hier nostalgisch over je kindertijd" "Wat voor strafwerk kregen jullie". Voor soorgelijke topics kunnen we ook naar MLN (no offence)
De SC in Jong! heeft gewoon een andere sfeer. Wat er precies anders aan die sfeer is, is lastig te zeggen. Ik denk dat in ONZ dit beter zal zijn.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Naam was er al, lees even terugquote:Op zaterdag 1 december 2012 02:05 schreef krullenbolletje het volgende:
Nou wie maakt er een op/banner+ verzint een naam?
49yard?quote:Op zaterdag 1 december 2012 02:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Naam was er al, lees even terug
Verder even wachten op Yv
waar andersquote:Op zaterdag 1 december 2012 02:14 schreef j95 het volgende:
Goed idee heur. Maar is dit het topic om te gaan praten over een nieuw SC? Het idee is er en is ook al naar Yvonne gecommuniceerd.
Niet hier. Jullie haten JONG!, dus wieberenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 02:15 schreef j95 het volgende:
[..]
Niet hier. Jullie haten JONG!, dus wieberen
denk dat we het beter hier kunnen bespreken dan in de sc waar we niet meer bij willenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar is toch verder niemandquote:Op zaterdag 1 december 2012 02:16 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
denk dat we het beter hier kunnen bespreken dan in de sc waar we niet meer bij willen
He zij kwam er mee, niet ikquote:Op zaterdag 1 december 2012 11:16 schreef yvonne het volgende:
Wat grappig, 2 dagen geleden kreeg ik nog een serieuze dm dat JNG beter uitviel dan verwacht en er dus geen andere sc nodig was.
Als jullie nu eerst even onderling op een lijn zien te komen?
Er wordt in notime 32 oid topic volgeknald en dan opeens is JNG eik niet je ding.
Dikkeeven hoor.
Dat is en blijft jouw idee, maar om na amper een week te komen dat er wéér een sc open moet is een beetje overkill.quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:21 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
He zij kwam er mee, niet ik
Verder ben ik natuurlijk een voorstander van 49yard omdat het mijn idee was.
om alle sc's te laten lopen is t toch beter om iedereen op zn plaats te hebben?quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat is en blijft jouw idee, maar om na amper een week te komen dat er wéér een sc open moet is een beetje overkill.
Zorg er dan eerst voor dat de lopende sc's beter gaan lopen zou ik denken.
Van wie kreeg je die dm als ik vragen mag? Er is gewoon een grote groep users uit pub SC die zich niet op hun plek voelen in jong SC (en in jong überhaupt). Een groot gedeelte van die groep post hier dan ook niet of amper maar alleen nog maar s'avonds in de nachtbagger. Ik wil anders best een lijst met usernamen verzamelen van mensen uit pub sc die zich nu niet thuis voelen in jong en graag een eigen SC willen zoals eerder besproken was?quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:16 schreef yvonne het volgende:
Wat grappig, 2 dagen geleden kreeg ik nog een serieuze dm dat JNG beter uitviel dan verwacht en er dus geen andere sc nodig was.
Als jullie nu eerst even onderling op een lijn zien te komen?
Er wordt in notime 32 oid topic volgeknald en dan opeens is JNG eik niet je ding.
Dikkeeven hoor.
Ik weet niet hoe ik in dit topic beland ben en waarom hier een discussie is over een mogelijek SC in ONZ. Maarquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Dat zou inderdaad nergens op slaan. Dan verneuk je Jong soberso met flauwe ONZ-humor terwijl dit toch een redelijk normaal forum hoort te zijn? Gewoon een SCtje voor de mensen van ONZ in ONZ. Nachtbagger in B&H is ook al klote. Zo blijft er alleen maar teringzooi en niks aantrekkelijks in ONZ over.quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:55 schreef Conflict het volgende:
Ik snap niet waarom er in een totaal ander forum een plek moet zijn voor mensen uit onzin, die met een man of tien een slowchat vol moeten spammen met totaal niets toevoegende posts. Er is een slowchat, iedereen is welkom, nog steeds zie ik het probleem niet.
Ja, maar ik kan geen SC in ONZ voor jullie regelen. Ik hoop wel dat men begrijpt waarom we PUB aangepakt hebben en in Jong! gewijzigd hebben.quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:59 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad nergens op slaan. Dan verneuk je Jong soberso met flauwe ONZ-humor terwijl dit toch een redelijk normaal forum hoort te zijn? Gewoon een SCtje voor de mensen van ONZ in ONZ. Nachtbagger in B&H is ook al klote. Zo blijft er alleen maar teringzooi en niks aantrekkelijks in ONZ over.
Het gaat nu niet om mensen uit onz maar die uit pub SC. Dat zijn geen man of 10 ( ik ben momenteel een lijst aan het verzamelen van mensen) en ook "spammen wij geen slowchat vol met niets toevoegende Posts". Pak voor de grap eens een oud pub SC topic erbij. Hoeveel van die mensen posten nu in jong SC? Juist, misschien 2 of 3. De rest voelt zich daar gewoon niet thuis, of je dat nou wil accepteren of niet.quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:55 schreef Conflict het volgende:
Ik snap niet waarom er in een totaal ander forum een plek moet zijn voor mensen uit onzin, die met een man of tien een slowchat vol moeten spammen met totaal niets toevoegende posts. Er is een slowchat, iedereen is welkom, nog steeds zie ik het probleem niet.
We zijn ook naar de onz mods gegaan, die op hun beurt naar Yvonne zijn gegaan. Maar die is zo te zien opeens niet meer positief over dit idee.quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:02 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan geen SC in ONZ voor jullie regelen. Ik hoop wel dat men begrijpt waarom we PUB aangepakt hebben en in Jong! gewijzigd hebben.
Dat er vraag is naar een SC voor "wij, ons" ok, maar dat kan ik gewoon niet regelen. Een ONZ SC moet je met de mods aldaar regelen.
Ja maar ik kan dit probleem gewoon niet oplossen voor "jullie". Er is een SC in Jong! waar iedereen welkom is.quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:07 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
We zijn ook naar de onz mods gegaan, die op hun beurt naar Yvonne zijn gegaan. Maar die is zo te zien opeens niet meer positief over dit idee.
Dat hoeft ook niet, we gaan het nu hopelijk regelen met Yvonne en de onz mods. gr grquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:08 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja maar ik kan dit probleem gewoon niet oplossen voor "jullie". Er is een SC in Jong! waar iedereen welkom is.
Ok! Succes en ik hoop dat je alsnog af en toe in de Jong! SC post, ik vond jou best wel leuk bezig namelijk.quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:09 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, we gaan het nu hopelijk regelen met Yvonne en de onz mods. gr gr
Ik vind het ook best gezellig alleen ik mis de oude usersquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:12 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ok! Succes en ik hoop dat je alsnog af en toe in de Jong! SC post, ik vond jou best wel leuk bezig namelijk.
Dan moet je naar 40+ gaan.quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:55 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik vind het ook best gezellig alleen ik mis de oude users
Datquote:Op zaterdag 1 december 2012 18:28 schreef Beach het volgende:
Sowieso nu lijkt het alsof de Jong SC de Conflict SC is. Je bent veel te veel aanwezig.
Dat valt behoorlijk mee vind ik. Verder is gewoon iedereen welkom in een slowchat en ik dus ookquote:Op zaterdag 1 december 2012 18:28 schreef Beach het volgende:
Sowieso nu lijkt het alsof de Jong SC de Conflict SC is. Je bent veel te veel aanwezig.
Als bijvoorbeeld LompeHork in Jong SC post vind ik het een stuk leuker. Ik vind jou veelte serieus.quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:18 schreef Conflict het volgende:
[..]
Dat valt behoorlijk mee vind ik. Verder is gewoon iedereen welkom in een slowchat en ik dus ookVerper post ik veeeel minder in de SC dan andere mensen. Misschien 's avonds een uurtje en overdag een paar keer. Maar ik vind trouwens dat een moderator dat best mag in zijn forum.
Een SC is leuk voor users uit een bepaald forum. Jammer dat het kliekje doorbroken is hoor. Maar omdat mijn naam blauw gekleurd is mag ik er niet posten? Wat een flauwekul.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:26 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Als bijvoorbeeld LompeHork in Jong SC post vind ik het een stuk leuker. Ik vind jou veelte serieus.
Ja maar dan ben ik weer te serieusquote:Op zaterdag 1 december 2012 20:28 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
En kan geen normaal antwoord teruggeven.
Reageer eens op je pmquote:Op zaterdag 1 december 2012 20:21 schreef leeell het volgende:
is dit het centrale PUB nostalgie topic ?
quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:28 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
En kan geen normaal antwoord teruggeven.
eigenlijk boeit het me niet zoveel, maar een sc hebben die uit jouw idee is ontstaan vind ik wel fa2quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:34 schreef Dientje12 het volgende:
waarom gaan mensen zich druk maken over een sc
Op de grond liggen met je benen omhoog tegen de muur aan en dan in je eigen mond pissen dat vind ik pas fa2quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:35 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
eigenlijk boeit het me niet zoveel, maar een sc hebben die uit jouw idee is ontstaan vind ik wel fa2
ai ff een camera zoekenquote:Op zaterdag 1 december 2012 21:42 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Op de grond liggen met je benen omhoog tegen de muur aan en dan in je eigen mond pissen dat vind ik pas fa2
quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:26 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Als bijvoorbeeld LompeHork in Jong SC post vind ik het een stuk leuker. Ik vind jou veelte serieus.
Ik ga me er even mee bemoeienquote:Op zaterdag 1 december 2012 18:28 schreef Beach het volgende:
Mooi zo.quote:Op zondag 2 december 2012 00:15 schreef krullenbolletje het volgende:
Laten we asjeblieft stoppen met deze persoonlijk aanvallen, wij gaan proberen een SC in onz te verwezenlijken en laten jou en jong verder met rust
quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:48 schreef Fopje het volgende:
[..]
[..]
Ik ga me er even mee bemoeien
Wat een onzin allemaalDus een mod mag niet te veel aanwezig in de SC van z'n forum? We zijn allemaal tegen kliekjes toch? Of heb je liever een prive clubje waarin je zelf mag bepalen wie er in mag? Juist goed dat Conflict veel in de SC aanwezig is om op tijd tegen tyfuszooi op te treden.
En klagen dat hij veel te serieus is?Ga dan lekker naar ONZ als je het allemaal niet te serieus wilt? Je gaat toch ook niet de modjes van F&F beschuldigen dat ze veel te serieus zijn?
Ik ben net begonnen met een lijst verzamelen van users uit pub SC die graag weer een SC zouden willen hebben en die nu niet in jong SC posten. Ik zit nu al op 15 mensen, van een paar heb ik nog niks terug gehoord. Het zijn dus zeker niet "5 users"quote:Op zondag 2 december 2012 00:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wij bieden natuurlijk iedereen een plek aan, maar om nu keer op keer 5 users vanuit een kliekje wéér een ander sc te geven wéér ergens anders op het forum dat gaat me toch echt tever.
Zie eerst maar eens een slowchat te hebben zonder 2 dagen ruzie
Dat is nou juist het probleem; users uit pub SC voelen zich niet thuis in jong SC. Of dit komt omdat de sfeer veranderd is of omdat er andere moderator is of omdat er andere users post kan ik zo niet zeggen. Maar het is wel een feit. Deze mensen willen graag een eigen SC waar ze ook overdag hun ei kwijt kunnen.quote:Op zondag 2 december 2012 00:31 schreef yvonne het volgende:
Wacht ff, users uit de PUB sc hèbben toch nog een sc.
Zie hierboven. Een uitgebreide onderbouwde verklaring heb ik niet. Maar de sfeer is veranderd, mensen posten er niet meer en dat vind ik jammer.quote:Op zondag 2 december 2012 00:31 schreef Fopje het volgende:
Een stomme vraag misschien Krullenbol. Maar als jullie allemaal van de pub sc komen. Waarom gaan jullie dan niet met zn alle naar jong-sc?
Wat een bullshit, dan blijf je aan de gang met SC uitdelen. Ga met die users naar jong-sc en doe je best om die sfeer te verbeteren zou ik zeggenquote:Op zondag 2 december 2012 00:34 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dat is nou juist het probleem; users uit pub SC voelen zich niet thuis in jong SC. Of dit komt omdat de sfeer veranderd is of omdat er andere moderator is of omdat er andere users post kan ik zo niet zeggen. Maar het is wel een feit. Deze mensen willen graag een eigen SC waar ze ook overdag hun ei kwijt kunnen.
Je wilt het blijkbaar niet snappen, dat mag maar dan ga ik verder niet meer met je in discussie.quote:Op zondag 2 december 2012 00:36 schreef Fopje het volgende:
[..]
Wat een bullshit, dan blijf je aan de gang met SC uitdelen. Ga met die users naar jong-sc en doe je best om die sfeer te verbeteren zou ik zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |