Er zijn hele groepen users die enkel en alleen voor een slowchat op FOK! komen, die zullen nevernooit meedoen in andere topics. Niet alleen op ONZ, maar over het hele forum.quote:Op donderdag 22 november 2012 13:57 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
En daar schuilt het probleem ook een beetje. Als men alleen maar voor de SC op ONZ komt en niet mee doet in de actieve topics is er straks geen bal meer aan. Zou jammer zijn.
maar genoeg mensen in bijv the pub sc posten ook in pub zelf, met onz zou dat nog beter zijn want daar is meer tr zienquote:Op donderdag 22 november 2012 13:57 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
En daar schuilt het probleem ook een beetje. Als men alleen maar voor de SC op ONZ komt en niet mee doet in de actieve topics is er straks geen bal meer aan. Zou jammer zijn.
Ik vind het best en dan laten we het gerel in de topics zelf.quote:Op donderdag 22 november 2012 14:25 schreef yvonne het volgende:
En als we de verantwoordelijkheid nou eens bij jullie leggen?
Een sc is bijna niet te modden namelijk, we moeten écht onze tijd besteden om samen met jullie goede topics te maken. Wordt er gekloot in de sc trek je aan de bel, per dm, per tr, in het feedbacktopic
Laten we dat nou eens niet doenquote:Op donderdag 22 november 2012 14:27 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ik vind het best en dan laten we het gerel in de topics zelf.
Dan gaat er meer mensen naar onztopics en een paar in sc en onz.
En dan noemen we de nieuwe sc baggeryard
Ah het gerel stoppen we dan voor een periodequote:Op donderdag 22 november 2012 14:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Laten we dat nou eens niet doen
Geen gerel, period.
En een sc baggeryard noemen is een directe uitnoding tot... juist
quote:Op donderdag 22 november 2012 14:31 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ah het gerel stoppen we dan voor een periode
en dan noemen we het nieuwe sc topic 49yard
de 49 vanwege de url
en dan open ik het eerste topic: [49yard]Het eerste topic
ahh ik zie het al helemaal voor me
ik ben ff naar de wc
Niet voor een periodequote:Op donderdag 22 november 2012 14:31 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
de 49 vanwege de url
ik ben ff naar de wc
Lijkt mij een goed idee..quote:Op donderdag 22 november 2012 14:31 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
de 49 vanwege de url
ik ben ff naar de wc
weet ikquote:Op donderdag 22 november 2012 14:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet voor een periodePeriod, voor immer ende altijd
Mooiquote:Op donderdag 22 november 2012 14:46 schreef RenRen- het volgende:
Wat ik eigenlijk zelf al een keer wou doen maar steeds geen tijd voor had: Het bijbaantjestopic blijft belangrijk in PUB, veel pubers willen nog steeds weten welk baantje ze kunnen nemen op hun leeftijd. Daarom wou ik eigenlijk al een keer een beginnetje maken met een lijst voor dit topic met per leeftijd de beschikbare banen. Ik denk niet dat ik daar alsnog tijd voor ga krijgen, maar misschien wel een leuk idee om dat topic weer nieuw leven in te blazen, zodat nieuwe pubers gelijk kunnen zien waar ze eventueel terecht kunnen voor een baantje...
Bijbaantjes?quote:Op donderdag 22 november 2012 14:51 schreef plopkweker het volgende:
Misschien zou het handig zijn om dat topic sticky ipv centraal te maken, je kijkt er zo overheen.
Jaquote:
Zit je nog op de WC?quote:Op donderdag 22 november 2012 14:31 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
de 49 vanwege de url
ik ben ff naar de wc
nee dat klopt, als is de groep hecht genoeg om het zelf een beetje in goede banen te leidenquote:Op donderdag 22 november 2012 13:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kijk, als we PUB opnieuw 'starten'zeg maar dan zit je nog met een erfenis, ONZ-ers in de Pubsc,
Kan uiteraard, maar ik zit niet te wachten op een sc die meteen weer verkloot wordt, snappie?
Ik voel er eigenlijk weinig voor om in US te gaan postenquote:Op donderdag 22 november 2012 15:37 schreef leeell het volgende:
dus of in B&H 24 uur
of in ONZ opnieuw beginnen maar wel opletten op verbaggeren door ONZ
of in US slowchat omdat PUB-SC en de US-gangers redelijk verweven zijn
en ja sommigen liever niet in ONZ en sommigen houden de NB liever apart.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:39 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik voel er eigenlijk weinig voor om in US te gaan posten
Wat ik een beetje bedoel is dat ik de laatste tijd ook users zie die wel vaak in de actieve topics zaten, maar nu eigenlijk alleen maar in SC's.quote:Op donderdag 22 november 2012 14:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er zijn hele groepen users die enkel en alleen voor een slowchat op FOK! komen, die zullen nevernooit meedoen in andere topics. Niet alleen op ONZ, maar over het hele forum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |