kloptquote:Op donderdag 22 november 2012 16:13 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Wat ik een beetje bedoel is dat ik de laatste tijd ook users zie die wel vaak in de actieve topics zaten, maar nu eigenlijk alleen maar in SC's.
Agreed. Sinds een maandje of wat is dat gaande. Een balans daarin zou niet verkeerd zijn.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:19 schreef leeell het volgende:
[..]
klopt
het lijkt wel alsof de "ouderen" zich terugtrekken in de SC's en de nieuwe in de actieve topics.
Welke regels minder dan?quote:Op donderdag 22 november 2012 18:12 schreef Conflict het volgende:
Mij lijkt het gewoon het slimste om PUB een andere naam te geven, nieuwe SC, nog minder regeltjes en dan mij als mod aannemen, mooie frisse start
Ik heb vernomen dat je een oude rot bent. Dus wellicht het tagje 'opa' naast de standaard 'moderator'.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:12 schreef Conflict het volgende:
Mij lijkt het gewoon het slimste om PUB een andere naam te geven, nieuwe SC, nog minder regeltjes en dan mij als mod aannemen, mooie frisse start
Ik vind het prima!quote:Op donderdag 22 november 2012 20:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat je een oude rot bent. Dus wellicht het tagje 'opa' naast de standaard 'moderator'.
quote:
sc vol met bagger.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:49 schreef Conflict het volgende:
Wat is udowo? Ja sorry, ik heb vijf jaar liggen slapen in mijn schommelstoel.
Jezus, wat een gezeik! En waar staat het voor?quote:Op donderdag 22 november 2012 21:50 schreef leeell het volgende:
[..]
sc vol met bagger.
ging op slot na weken gejank
users die overal worden uitgekotstquote:Op donderdag 22 november 2012 21:51 schreef Conflict het volgende:
[..]
Jezus, wat een gezeik! En waar staat het voor?
quote:Op donderdag 22 november 2012 21:51 schreef leeell het volgende:
[..]
users die overal worden uitgekotst
Jezus, je hoeft niet meteen te gaan krijsen!quote:Op donderdag 22 november 2012 22:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Was dat het maar, die reeks was een ware hel na een deel of 500
heb ik gemist denk ik, ff teruglezen.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Was dat het maar, die reeks was een ware hel na een deel of 500
Sorry meneerquote:Op donderdag 22 november 2012 22:03 schreef Conflict het volgende:
[..]
Jezus, je hoeft niet meteen te gaan krijsen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |