Zoals je hier ziet zijn we nét veranderd, kijk even rond of het je hier bevalt of dat je toch naar ONZ wilt, accoord?quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:58 schreef Nestalgie het volgende:
en mag het? ik kom net van de wc dus hoop dat er antwoord is
ik zal het bekijken.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zoals je hier ziet zijn we nét veranderd, kijk even rond of het je hier bevalt of dat je toch naar ONZ wilt, accoord?
Fair enoughquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:01 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ik zal het bekijken.
Maar als ik nog steeds denk dat onz een eigen plek nodig heeft zal ik het melden
Maak zelf?quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:21 schreef Conflict het volgende:
Ik zag net iemand in de SC foto's van zijn kamer posten. Wie maakt zo'n topic?
Ik maak hem ook niet want ik ben te lui om een OP te maken.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:20 schreef Conflict het volgende:
[..]
Jezus man, ik woon in een riante villa
Kan ik niet maken hoor
Same here :/quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:20 schreef Conflict het volgende:
[..]
Jezus man, ik woon in een riante villa
Kan ik niet maken hoor
Ik als mod!quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:39 schreef Conflict het volgende:
Zijn er nog mensen met leuke topic ideeën
Lijkt me een saai topic. En het loopt nu ook weer niet zo hard dat nog een mod hard nodig is. Maak leuke topics!quote:
quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:17 schreef Conflict het volgende:
[..]
Lijkt me een saai topic. En het loopt nu ook weer niet zo hard dat nog een mod hard nodig is. Maak leuke topics!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |