Ach joh, als je daar interesse in hebt doe je dat toch sowieso.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:42 schreef AldoTheApache het volgende:
Jonge mensen moeten oude muziek leren luisteren
quote:
Wij moeten helemaal niks.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:42 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik zat er gisteren aan te denken om een topic te maken waarin de wat oudere mensen een nummer van vroeger kunnen posten met uitleg over het liedje.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:42 schreef AldoTheApache het volgende:
Dan kunnen ze nog wel een inspiratie zijn.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:55 schreef gelestipjes het volgende:
Die Demis uit de OP is allang gestopt met zingen en ik denk niet dat Joël nog actief is. Bovendien zijn die allang niet jong meer. Dus lijkt me niet echt passen.
Tering irritant hie die Giel der hele ijd doorheen praat en met mensen belt. Die jordy had hem een dikke stoot moeten verkopen.quote:
Die Jordy merkte het waarschijnlijk toch niet. Die gast is 19quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:20 schreef wazmetjouwG het volgende:
[..]
Tering irritant hie die Giel der hele ijd doorheen praat en met mensen belt. Die jordy had hem een dikke stoot moeten verkopen.
chickies uit de sociale werkplaats jaquote:Op zaterdag 24 november 2012 13:28 schreef wazmetjouwG het volgende:
Maakt niet uit dat hij niet merkte, maar is onrespectvol, jordy is baas die gozer heeft waarschijnlijk allemaal chickies alles dude.
denkt hij dat hij een zakenman is?quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:27 schreef Biancavia het volgende:
Die Ralf vind ik echt een vreselijk type.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |